تلویزیون سونی 65A9G سری A9G

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: OLED
74 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون سونی 65A9G سایز 65 اینچ

یکی از جدیدترین تلویزیون هایی که توسط کمپانی سونی در سال 2019 عرضه شده است تلویزیون 65 اینچ 65A9G می باشد، که در مقایسه با تلویزیون های سال های قبل بسیار خاص و متمایز است. تلویزیون سونی 65A9G دارای خصوصیات و قابلیت های مختلفی است، به همین دلیل با استقبال گرمی از سوی مردم سراسر دنیا مواجه شد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت و مجهز به تکنولوژی اولد می باشد. صفحه نمایش این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K و مجهز به موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate عرضه شده است و تصاویری با کیفیت بالا و فوق العاده واضح خلق می کند. نمایشگر تلویزیون سونی 65A9G دارای قابلیت های دیگری همچون استاندارد تصویر HDR، قابلیت 4K X-Reality ™ PRO، قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS، پردازش پایگاه داده دوگانه و تجربه حرکات صاف با Motionflow ™ XR می باشد. بخش صوتی این تلویزیون سونی همانند بخش کیفیت تصویر آن بدون نقص و عیب در نظر گرفته شده است. بلندگوهای این تلویزیون از نوع Cinematic S-Force Front Surround بوده و از فناوری Acoustic Surface Audio بهره می برند که صدایی با وضوح بالا پخش خواهند کرد. تلویزیون اسمارت سونی 65A9G از سیستم عامل اندروید بهره می برد که می تواند امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار دهد. این تلویزیون از برنامه های همچون Netflix و یوتیوب پشتیبانی می کند. قابلیت های دیگری مانند برنامه Google Play، قابلیت Chromecast، پورت های USB، HDMI، امکان پنهان سازی کابل ها نیز در این تلویزیون تعبیه گردیده است. طراحی شیک و جذاب تلویزیون سونی 65A9G به گونه ای است که توجه شما را در همان نگاه اول به سوی خود می کشاند و می تواند با قرارگیری در محیط های مختلف و با شرایط متنوع با آن محیط سازگار شده و جلوه ی خاصی به آن ببخشد. در واقع این تلویزیون در حالت خاموش نیز قادر است لوکس بودن خود را به رخ بکشد.

تلویزیون سونی 65A9G

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ 65A9G

کیفیت تصویر در تلویزیون یکی از مواردی است که برای سونی بسیار حائز اهمیت بوده و هست. تلویزیون سونی 65A9G صفحه نمایشی با کیفیت تصویر 4K و روزولوشن 2160×3840 پیکسل دارد. این سطح بالای پیکسل باعث می شود تا تصاویری طبیعی و واضح نمایش داده شود. در با وجود این کیفیت تصویر در تلویزیون شما شاهد صحنه ها و تصاویری کاملا واقعی و فوق العاده با کیفیت خواهید بود. به عبارت دیگر این کیفیت بالای فوق العاده نقطه قوتی برای این تلویزیون محسوب می شود.

قیمت تلویزیون سونی 65A9G

استاندارد HDR

از مواردی که در روشنایی پنل نقش مهمی را ایفا می کند، استاندارد HDR می باشد. زیرا این استاندارد تصاویر تاریک را تیره تر و تصاویر روشن را بسیار درخشان و سفید نمایش خواهد داد. تلویزیون اولد سونی 65A9G با استاندارد 4K HDR گسترده ی رنگ های قابل نمایش را به مقدار چشمگیری افزایش می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون با وجود این استاندارد 4K HDR ریزترین جزئیات را نمایش می دهد و قادر است تا رنگ ها را به صورت زنده و طبیعی به معرض نمایش بگذارد. در واقع این تلویزیون جزئیات بهتر و رنگ های برجسته و روشن را نشان خواهد داد.

تکنولوژی OLED

تلویزیون سونی اولد 65A9G قادر است تا تصاویری با روشنایی بالا نمایش دهد. این تلویزیون پیکسل ها را به صورت جدا از هم کنترل می کندو می تواند کنتراست را به مقدار استاندارد ارائه داده و تصاویری خیره کننده و چشمگیر نشان دهد. در واقع فناوری پیکسل ها با استفاده از قابلیت نور دهی مستقل، سبب ایجاد رنگ مشکی مطلق می شود؛ بدون این که نوری به اطراف نفوذ کند. به عبارت دیگر این تکنولوژی اولد تصاویری با روشنایی بالا ایجاد می کند، چرا که از لحاظ روشنایی بسیار قدرتمند می باشد.

خرید تلویزیون سونی 65A9G

موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate

سونی در سال 2019 موتور پردازشگر جدیدی با نام موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate  را در تلویزیون های خود به کار برده است. این موتور پردازشگر باعث می شود تا کیفیت تصاویر به مقدار قابل توجهی افزایش یابد. موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate در تلویزیون سونی 65A9G سبب می شود تا سطح واقع گرایی طبیعی در صفحه نمایش این تلویزیون نمایان باشد. در واقع این موتور پردازشگر تصویر، پردازش صدای اشیاء روی صفحه نمایش را انجام خواهد داد و در بالا بردن سطح روشنایی و رنگ تصاویر از توانایی فوق العاده ای برخوردار می باشد، به طوری که باعث می شود تا جزئیات به طور برجسته و دقیق قابل مشاهده باشد. به عبارت دیگر موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate صحنه هایی طبیعی و روشن را روی نمایشگر قرار می دهد و تصاویری با رنگ روشن و واقعی نمایش خواهد داد.

تلویزیون 65 اینچ سونی 65A9G

قابلیت 4K X-Reality™ PRO

قابلیت 4K X-Reality™ PRO یکی از مواردی است که در نشان دادن جزئیات بسیار تاثیر گذار می باشد. در واقع این قابلیت یک پردازنده ی ارتقاء دهنده ی هوشمند است که می تواند تمام محتویات شما شامل فیلم و ورزش و … را ارتقاء داده و با رزولوشن بالاتر و کیفیت فوق العاده نمایش دهد. قابلیت 4K X-Reality™ PRO هر پیکسل را به صورت مجزا تجزیه و تحلیل کرده و به صورت مستقل کنتراست و رنگ ها را به معرض نمایش می گذارد. در واقع این قابلیت هر پیکسل از تصویر را اصلاح و بازسازی کرده و جزئیات را به طور کامل نمایان می کند. به طوری که این قابلیت می تواند تا نقاطی را که درخشش و روشنایی خود را از دست داده اند، بازسازی و اصلاح کند و تصاویری با رنگ های روشن و جزئیات دقیق به نمایش بگذارد. بنابراین توسط این قابلیت قادر خواهید بود تا فیلم های بی کیفیتی را که با موبایل خود گرفته اید و یا هر فیلم دیگری که از رزولوشن پایینی برخوردار است، با کیفیت 4k مشاهده کنید و از تماشای فیلم های مورد نظر خود نهایت لذت و هیجان را تجربه نمایید.

درخشندگی صفحه نمایش با TRILUMINOS

از دیگر موارد تاثیر گذار در کیفیت تصویر تلویزیون می توان به قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت رنگ ها به صورت واقعی نمایش داده می شوند. در واقع قابلیت TRILUMINOS  سبب می شود تا رنگ ها در محدوده ی وسیع تری نشان داده شوند، بنابراین رنگ ها به صورت کاملا طبیعی و جذاب قابل مشاهده خواهند بود. با استفاده از این قابلیت تصاویری با رنگ واقعی خود آن ها مشاهده خواهید کرد.

قیمت تلویزیون 65 اینچ سونی 65A9G

قابلیت Super Bit Mapping

یکی از فناوری های ویژه ای که در تلویزیون سونی 65A9G تعبیه شده است، قابلیت Super Bit Mapping می باش؛ که سبب دقت بالاتری در نمایش تصاویر و صحنه های مختلف می شود. این قابلیت با قدرت بالای سیگنال های 14 بیتی را پردازش می کند و سبب بالا رفتن منابع 8 بیتی 10 بیتی خواهد شد، به همین دلیل پیکسل هایی با کیفیت بالا در نمایشگر ارائه می شود. به طور کلی می توان گفت تصاویری دقیق و کامل از نمایشگر تلویزیون پخش خواهد شد.

نرخ حرکت تصویر Motionflow

تلویزیون اولد سونی 65A9G از قابلیت نرخ حرکت تصویر Motionflow بهره می برد که تصاویر متحرک را به طور کامل کنترل می کند و آن ها را با کیفیت بالا نمایش می دهد. نرخ حرکت تصویر Motionflow که همان واحد بروز رسانی تصویر می باشد، صحنه های سریع فیلم را به صورت کاملا صاف و بدون نویز نمایش می دهد. در واقع این قابلیت هنگام پخش صحنه های سریع سبب جلوگیری از تار شدن تصاویر می شود، بدن آن که هیچ گونه افت کیفیتی را شاهد باشیم. هنگام مشاهده ی صحنه های سریع مانند صحنه ی گل زنی در فوتبال این قابلیت برای شما ملموس خواهد بود، به طوری که با تماشای آن هیجان بی شماری را تجربه خواهید کرد.

خرید تلویزیون 65 اینچ سونی 65A9G

سیستم صوتی تلویزیون 65 اینچ سونی 65A9G

بخش صوتی تلویزیون سونی 65A9G همانند بخش تصویر آن، کامل و بدون نقص در نظر گرفته شده است. این تلویزیون مجهز به بلندگوهایی از نوع Cinematic S-Force Front Surround می باشد. این بلندگوها از فناوری Acoustic Surface Audio بهره می برند، که سبب می شوند تا صدایی فراگیر در محیط پخش شود. همچنین این تلویزیون دارای فناوری پاک سازی فاز Clear Phase  می باشد که صداها را تجزیه و تحلیل کرده و باعث می شود تا صداهای اضافی حذف شوند. به طور کلی می توان گفت این فناوری صدایی واضح و طبیعی ایجاد خواهد کرد. فناوری دیگری تحت عنوان Sound-from-Picture Reality برای هماهنگی صدا و تصویر در تلویزیون 65A9G به کار  رفته است. این فناوری سبب ترکیب صدا و تصویر شده و از هر قسمت از صفحه نمایش به طور همزمان صدای برنامه ها را به گوش شما می رساند.

تجربه ی محیط سینما با Dolby Vision و Dolby Atmos

تلویزیون سونی 65A9G توانایی بهره گیری همزمان از دو فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos را دارا می باشد.  فناوری Dolby Vision قادر است تا صحنه ها را به صورت کاملا طبیعی و زنده به معرض نمایش بگذارد و تکنولوژی Dolby Atmos نیز صدایی فراگیر و واضح را پخش خواهد کرد. بدین ترتیب کارکرد این دو فناوری همزمان با هم محیط سینما را برای شما تداعی خواهد کرد.

تلویزیون سونی 65 اینچ

تلویزیون اسمارت سونی 65A9G

تلویزیون اسمارت سونی 65A9G در بخش اسمارت نیز از امکانات متنوعی برخوردار است، که با اتصال تلویزیون با اینترنت این قابلیت ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تلویزیون اسمارت از سیستم عامل اندروید بهره برده است، که این امکان را برای شما به ارمغان آورده است تا از خصوصیات ویژه ی این سیستم عامل بهره مند شوید. با استفاده از این سیستم عامل بدون ان که نیازی به تایپ کرده باشد، تنها از طریق صوت می توانید محتوای مورد نظر خود را جست و جو کنید. برای این تلویزیون نوار Content Bar نیز در نظر گرفته شده است، که قادر است تا در اسرع وقت برنامه های مختلف را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا هنگامی که در حال تماشای فیلم هستید، فیلم دیگری را لود کنید. تلویزیون سونی 65A9G قابلیت پشتیبانی از فروشگاه Google Play را نیز دارا می باشد، که برنامه های متنوعی از جمله یوتیوب و Netflix را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تلویزیون اسمارت سونی 65A9G

قابلیت IMAX

یکی از خصوصیات ویژه ای که سونی در تلویزیون 65A9G تعبیه کرده است، قابلیت IMAX می باشد. با بهره گیری تلویزیون سونی 65A9G از این قابلیت باید گفت که بدون شک این تلویزیون مکمل ایده آلی برای خانواده ی ایرانی به حساب می آید. چرا که با کیفیت بالای تصاویر همراه با وضوح صدا و نمایش برنامه ی متنوع و جذاب در این تلویزیون رو به رو هستید و تجربه متفاوتی از مشاهدات را خواهید داشت.

قیمت تلویزیون اسمارت سونی 65A9G

طراحی

کمپانی سونی طراحی تلویزیون 65 اینچ 65A9G را نسبت به سال های قبل بسیار متفاوت در نظر گرفته است. این تلویزیون بسیار زیبا و شیک طراحی شده است و با قرار گرفتن در محیط هایی با شرایط مختلف می تواند با آن محیط هماهنگ شده و جلوه ی زیبایی به آن ببخشد. این تلویزیون 65 اینچ حتی در حالت خاموش نیز می تواند لوکس بودن خود را به رخ بکشد و ذره ای از جذابیت آن کم نشود. صفحه نمایش این تلویزیون تخت در نظر گرفته شده است و با پایه هایی که در قسمت مرکزی تلویزیون قرار گرفته اند، هماهنگی دارد. همچنین این تلویزیون از قابلیت پنهان سازی کابل ها بهره برده است، که زیبایی آن را دو چندان کرده اند؛ چرا که با وجود این قابلیت تمام کابل های اطراف تلویزیون در قسمت پشت آن جمع شده و از بهم ریختگی در اطراف تلویزیون جلوگیری می کند. طراحی جذاب این تلویزیون به گونه ای است، که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این تلویزیون می تواند با دیزاین منزل شما سازگار شده و بر زیبایی دکوراسیون اتاق بیفزاید.

قیمت 65A9G

SONY

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

65A9G

سال عرضه

2019

سری

9

برند

سونی / SONY

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

OLED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

موتور پردازنده تصویر

X1™ Ultimate

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
تعداد بلندگو

۲ بلندگو

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

ورودی USB

دارد

کامپوننت (Component)

دارد

منبع تغذیه و برق
خاموش شدن خودکار

دارد

وزن و ابعاد
وزن بسته بندی

34

ابعاد بسته بندی

157.5×95.6×18

طراحی
قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
قفل کودک

دارد

نظرات (1)

1 دیدگاه برای تلویزیون سونی 65A9G سری A9G

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سونی 65A9G سری A9G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط