تلویزیون سامسونگ 75Q60R سری Q60R

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 75
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: QLED
84 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون QLED سامسونگ 75Q60R با سایز 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ 75Q60R از سری محصولات تولیدی این برند در سال 2019 می‌ باشد که برای آن نمایشگر QLED در نظر گرفته است. این نمایشگرها حجم رنگ بیشتری به نسبت نمایشگرهای دیگر نشان می‌دهند به علاوه توانایی وصف ناپذیری در نمایش محتوای HDR دارند. سطح کیفیت این تلویزیون اسمارت 4K می‌ باشد که تعداد پیکسل بیشتری به نسبت تلویزیون‌های فول اچ‌ دی نشان می‌ دهد که این منجر به نمایش تصاویر واقعی و طبیعی می‌ شود. توسط فناوری Contrast Enhancer امکان تقویت کنتراست به وجود می آید و این باعث می‌ شود تا تصاویر با کیفیت غنی و طبیعی برای مخاطبین نمایش داده شوند. همچنین توسط تکنولوژی Freesync/VRR می‌توانید تجربه بازی HDR بدون نویز و پرشی را داشته باشید. به غیر از این فناوری Multiroom link تجربه داشتن سیستم صوتی کامل و واحد را به شما اعطا می‌کند به علاوه توسط این فناوری صدایی غنی و با کیفیت به گوش شما منتقل می‌ شود. تلویزیون 75Q60R سامسونگ امکانات دیگری نظیر فناوری دالبی دیجیتال پلاس، فناوری Airply2، دستیار Bixby، دستیار گوگل، فناوری Smart Thing، چهار پورت HDMI، دو پورت USB، موتور پردازشگر Quantum Processor 4K، فناوری Quantum Dot، مرورگر وب، بلوتوث کم مصرف و فناوری Wi-Fi Direct در خود گنجانده است.

قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60R

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 75Q60R

نمایشگرهای QLED به همراه کیفیت تصویر 4K، به Q4K تبدیل شده و تصاویر را بر روی سامسونگ 75Q60R با جلوه ای از واقعیت و رنگ های زنده و روشن نشان می دهند. این رزولوشن با تولید بیش از یک میلیون رنگ تصاویر را پر از رنگ های گوناگون و نماشیگر را به یک صحنه واقعی تبدیل می کند و شما می توانید رنگ های واضح و دیدنی را در نمایشگر 4K این تلویزیون مشاهده نمائید.

پردازنده تصویر Q 4K

پردازنده تصویر Q 4K با کمک هوش مصنوعی AI به صورت خودکار رنگ ها را پردازش کرده و بهترین حالت ممکن را نمایش می دهد، به این شیوه تصاویر طبیعی تر و زنده تر جلوه می کنند و کیفیت نمایشگر افزایش می یابد. بنبابراین این پردازنده به صورت هوشمند بهترین تمظیمات را برای تصاویر در نظر می گیرد و آن ها را پردازش می نمائید.

بهترین تلویزیون اسمارت سامسونگ

استاندار تصویر HDR

استاندارد تصویر HDR باعث می شود تا تصاویر با کیفیت و رنگ های متنوع دیده شوند و تصاویری بسیار زیبا و متفاوت را در نمایشگر تلویزیون Q60 مشاهده خواهید کرد. فناوری HDR 10+ به هر صحنه اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل شود تا تمام جزئیات را ضبط کند. Quantum HDR با ترکیب این فناوری به شما امکان می دهد تا از صحنه های تاریک و در واضح ترین صحنه ها، از تصاویر و احساسات خالص نزدیک به واقعیت لذت ببرید. تجربه سینما بالاخره در جای شما موجود است.

قیمت تلویزیون سامسونگ 75 اینچ

موتور پردازنده Quantum Processor 4K

پردازنده Quantum 4K از الگوریتم خاص خود برای بهینه سازی تصاویر استفاده می کند، ضمن تنظیم میزان روشنایی و صدای صفحه نمایش متناسب با اتاق و صحنه. تصاویر کامل را تحسین کنید و یک تجربه بی نظیر را تجربه کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ Q60R

تکنولوژی UHD Dimming

کره ای ها در این محصول خود از ‌یک فناوری تحت عنوان UHD Dimming بهره جسته اند. این فناوری که در واقع جایگزینی برای فناوری میکرو دیمینگ (Micro Dimming) می باشد، روشی برای کنترل تغییرات روشنایی پنل است. شایان ذکر است که بخش عمده ای از تفاوت هایی که در کنتراست، رنگ ها و جزئیات تصویر این تلویزیون در مقایسه با مدل های قدیمی تر به چشم می خورد، در حقیقت به خاطر بهره گیری از همین تکنولوژی می باشد.

فناوری Quantum dot

تکنولوژی QLED روی لایه های صفحه نمایش تلویزیون‌ های کیولد سامسونگ تاثیر می گذارد. سامسونگ این نوع نمایشگر را برای رقابت با تلویزیون‌ های اولد ال جی طراحی کرده که در این سری جدید روی آن مانور بیشتری زده اما بدون جانبداری باید بگوییم هر دوی این فناوری ها به راستی کیفیت تصویر فوق العاده ای ارائه می‌ کنند. تکنولوژی QLED در تلویزیون‌ 75Q60R روش انحصاری سامسونگ است که اول بار در سال 2017 به تلویزیون‌ های بالارده ی این کمپانی راه پیدا کرد؛ در این روش یک صفحه از نقاط کوانتومی (Quantum Dots) به لایه های نمایشگر تلویزیون اضافه می‌ شود. این لایه نور را به خوبی از خود عبور می دهد به همین خاطر باعث شفافیت رنگ و تصویر می‌ شود و همچنین تصاویر فوق العاده واقعی به نظر خواهند رسید. یکی از بارزترین تغییراتی که در این تلویزیون‌ها با LED های معمولی می بینیم، رنگ متفاوت تصویر می‌ باشد که درخشان تر با درصد حجم 100 درصدی است. جدا از تصاویر درخشان و شفاف، کنتراست تصویر هم بیشتر است، به همین جهت کوچک ترین تفاوت در روشنایی تصاویر را به وضوح می‌ توانید ببینید. در آخر باید بگوییم زاویه ی دید تلویزیون‌ های کوانتومی سامسونگ بسیار خوب است به همین دلیل در هر قسمت اتاق می‌ توانید بنشینید و بدون ترس از تغییر رنگ‌‌ ها، از دیدن فیلم‌ های مورد علاقه تان لذت ببرید. در اکثر تلویزیون‌ های کیولد بالارده ی 2019 سامسونگ وجود این فناوری به چشم می خورد به همین دلیل می‌ توانیم این تلویزیون‌ ها را گزینه ای خوب برای افرادی که به کیفیت تصویر بالا اهمیت می دهند، به حساب بیاوریم.

قیمت تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K

حالت Ambient 

از دیگر ویژگی های تلویزیون 75Q60R حالت Ambient Mode می باشد. مفهوم این ویژگی این است که تلویزیون را می توانید زمان هایی که نیازی به روشن کردن آن نیست، به تابلو پیشرفته و یا گالری از عکس های مورد علاقه خود تبدیل کنید. با این کار نمایی ویژه و بسیار خاص به محیط اتاق خود خواهید بخشید. مصرف برق این تلویزیون در این حالت تا 70% کاهش می یابد.

تلویزیون سامسونگ Q60R

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 75Q60R صدایی با کیفیت بالا ولی در عین حال با دامنه پایین را در اتاق پخش می کند. قابلیت دالبی با کاهش نویزهای تولید شده و افزایش شفافیت صدایی طبیعی را از اسپیکرها خارج می کند. اما 20 وات صدا برای فضاهای بزرگ مناسب نبوده و قدرتی در حد پایین دارد.

تلویزیون سامسونگ قیمت

برنامه SmartThings

یکی از ویژگی هایی که امروزه بین لوازم الکتریکی منزل مخصوصا لوازم لوکس و گران قیمت محبوبیت و عمومیت یافته است، هوشندی می باشد. چیزی که واضح است این است که در واقع هدف این هوشمند سازی از ThinQ ال جی گرفته تا رگزای توشیبا به طور کلی تنها یک چیز می باشد و آن هم ایجاد رفاه و راحتی بیشتر در زندگی نوع بشر به واسطه تجهیزات و تکنولوژی. سامسونگ نیز طبیعتا به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت از این قافله عقب نمانده و اقدام به ارائه سرویس های خود در این رابطه نموده است. SmartThings در واقع یکی از همین ویژگی هاست که به منظور منسجم سازی کنترل لوازم هوشمند و ایجاد بستر لازم برای انتقال اطلاعات بین آن ها طراحی و توسعه یافته است. این برنامه درست مانند یک مدیر کارآمد در منزل حکم رانی می کند. به زبان ساده تر برنامه SmartThings دستگاه های هوشمند موجود در منزل را تحت کنترل خود قرار می دهد، به صورتی که تنها از طریق ریموت کنترل می توانید هر دستگاه هوشمند متصل شده به تلویزیون را کنترل نمایید. بر اساس گفته های سامسونگ، راه اندازی این سیستم بر مبنای چهار مرحله اصلی صورت می پذیرد. در مرحله اول با روشن نمودن تلویزیون و اعمال تنظیمات مناسب روی تلویزیون و گوشی هوشمند، این دو با هم کانکت می شوند. در این مرحله دستگاه های هوشمند دیگر نیز به صورت خودکار به تلویزیون متصل خواهند شد. در مرحله دوم که مرحله اشتراک گذاری است، گوشی هوشمند و دیگر لوازم اطلاعاتی را که دارا می باشند را بر روی شبکه به اشتراک می گذارند. مرحله بعدی یا همان مرحله سوم، مرحله آسنکرونیزیشن می باشد. در این مرحله گوشی اطلاعاتی از جمله اطلاعات حساب کاربری را با تلویزیون به اشتراک می گذارد. لذا چنان که مثلا شما دارای حساب سامسونگ بر روی گوشی خود باشید، دیگر نیازی به یک حساب جدید نخواهد بود و تلویزیون با حساب گوشی شما همگام سازی شده و با آن کار خواهد کرد. مرحله چهارم یا همان مرحله آخر در واقع مرحله ای است که در آن لوازم هوشمند به صورت کامل همگام سازی شده اند. از این رو شما قادر خواهید بود که هر اطلاعاتی را ( از جمله نرم افزار های نصب شده روی گوشی ) در بین لوازم هوشمند خود به اشتراک بگذارید. لازم به اشاره است که در این تکنولوژی، دقیقا مشابه با تکنولوژی که در رگزا توشیبا شاهد بودیم، تلویزیون در واقع نقش یک اسمارت هاب مرکزی را بازی می کند که وظیفه شناسایی و مرتب ساختن لوازم هوشمند دیگر را بر عهده دارد.

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ

با Bixby متفاوت تر از همیشه با تلویزیون حرف بزنید

سامسونگ قسمت سرویس هوشمند تلویزیون 2019 را برازنده این مدل بالارده قرار داده است. این بار در رابط کاربری Smart Hub گزینه های کاربردی همچون دستیار صوتی Bixby و برنامه SmartThings اضافه شده اند. فرمان صوتی بیکسبی که در ابتدا از آن بر روی گوشی های هوشمند سامسونگ استفاده شده بود، با باز شدن پایش به تلویزیون های2019 همانند یک نوع هوش مصنوعی به خدمت کاربران در آمده است. با فشار دادن دکمه دستیار صوتی بر روی ریموت کنترل سامسونگ می توانید سوالات مختلفی همچون باخبر شدن از وضعیت آب و هوا را بپرسید. از این گذشته برنامه SmartThings همانطورکه از نامش پیداست یک نوع برنامه هوشمند بوده، که با همگام شدن تلویزیون 4K با سایر دستگاه های موجود در منزل کاربر را از کارایی آن ها آگاه می کند. راهنمای جهانی Universal Guide نیز مربوط به مشخصات رابط کاربری سامسونگ می باشد که با جمع آوری اطلاعات و محتویات مد نظر از سایر دستگاه ها، آن ها را به صورت فهرست وار در اختیار شما قرار می دهد.قیمت تلویزیون QLED سامسونگ 75Q60R

ارتباطات

درگاه های ارتباطی وظیفه ساخت پل ارتباطی Q60R با دستگاه های دیگر را بر عهده دارند. از طریق پورت HDMI می توانیده به 4 دستگاه دیگر متصل شوید و همچنین برای اتصال به سیستم های صوتی می توانید از پورت Optical بهره ببرید. درگاه USB برای استفاده از فضای ذخیره خارجی و فلش مموری در 75Q60R وجود دارد. RF-In برای دسترسی به شبکه های تلویزیونی و پورت LAN هم برای استفاده از اینترنت در Q60R موجود هستند.

مناسب برای بازی

4K Frame یکی از قابلیت های بسیار کاربردی تلویزیون های سامسونگ است که به شما امکان می دهد که هر گونه حرکت سریع در محتوا را به صورت کاملا دقیق و واضح مشاهده نمایید. به گونه ای که محتوای تصویر شما بدور از هر گونه تاری و نویز باشد. در واقع همانطور که خود بهتر می دانید، محتوای تصویری متحرک همانند ویدئو ها، تصاویر ( فریم های ) متعددی هستند که به صورت مستمر و پشت سر هم به نمایش در می آیند. تلویزیون 75Q60R با قابلیت نمایش 240 فریم در هر ثانیه ( 240 هرتز ) قادر است این سطح از کیفیت در نمایش محتوای سریع را ارائه نماید. لازم به ذکر است که به این خصوصیت Refresh Rate یا همان نرخ نوسازی تصویر گفته می شود. لازم به اشاره است که برخورداری از چنین ویژگی مخصوصا در هنگام تماشای محتوایی همچون فیلم های اکشن یا برنامه ها ورزشی که پر از حرکات بسیار سریع هستند، بسیار حائز اهمیت بوده و باعث خلاصی از هر گونه تاری می گردد. همچنین این ویژگی برای گیمرها، مخصوصا گیمر هایی که به انجام بازی های رقابتی علاقه زیادی دارند مهم می باشد. چرا که این ویژگی سبب می شود شما از هر گونه لگ و تاخیر در امان بوده و بتوانید به راحتی به رقابت خود بپردازید. این ویژگی همچنین سبب می شود که تلویزیون یاد شده بسیار مناسب گیمینگ، مخصوصا آن دسته از گیم هایی که حالت رقابتی دارند باشد. چرا که در این مدل بازی ها به علت رقابتی که در جریان است، نمایش حرکات رقیب به گیمر و دریافت واکنش مناسب از وی دارای اهمیت بسیاری می باشد و هر گونه لگ و تاخیر در این روند سبب کاهش امتیاز و یا حتی باخت گیمر می شود. جالب است بدانید واکنش 75Q60R در این زمینه به حدی قابل قبول است که شما می توانید از آن حتی در مسابقات گیمینگ جهانی بهره بگیرید.

تلویزیون سامسونگ 2109

طراحی متفاوت تلویزیون Q8FN به سبک سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 75Q60R با ضخامتی کم، فریم باریک و رنگ زیبای مشکی تولید شده است. این تلویزیون با قابلیت های خاصی که دارد فضای آرام و دل نشینی را به اتاق تان می بخشد. این تلویزیون به قدری زیباست که از هر طرف به آن نگاه کنید چیزی از جذابیت آن کم نخواهد شد و حتی در حالت خاموشی نیز می تواند لوکس بودن خود را به رخ بکشد. این تلویزیون 75 اینچ دارای فریم باریک و مشکی رنگی در چهار طرف خود می باشد. در واقع این فریم به قدری باریک است، که در فواصل دور دیده نخواهد شد. در صورتی که تلویزیون را روی دیوار نصب کنید، نه تنها از جذابیت آن چیزی کم نخواهد شد، بلکه بر زیبایی آن افزوده می شود؛ چرا که با پشتیبانی از قابلیت Mode Ambiant قادر است تا شما را با یک قاب عکس دیجیتال رو به رو کند. همچنین در این صورت دیگر با هیچ گونه کابلی مواجه نخواهید بود، سامسونگ اتصال نامرئی را برای این تلویزیون در نظر گرفته است. بدین صورت که تنها با استفاده از یک کابل باریک می توانید کابل های تلویزیون را پنهان کنید. پایه های تلویزیون در طرف و به صورت ایستاده قرار گرفته اند. این پایه ها به رنگ مشکی در نظر گرفته شده اند که با قسمت های دیگر تلویزیون سازگاری دارد و جلوه ای شیک به آن بخشیده اند. این پایه ها علاوه بر تاثیر زیادی که در زیبایی تلویزیون دارند، از استحکام و قدرت بالایی نیز برخوردار هستد و می توانند به راحتی وزن سنگین تلویزیون را نگه دارند و خیال تان از این بابت راحت باشد. قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q60R با توجه به امکانات بالا و کیفیت تصویر عالی خود بسیار به صرفه است و می توان با پرداخت مبلغی مناسب آن را از فروشگاه اینترنتی میهن کالا خریداری کرد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 2019

samsung

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

75Q60R

سال عرضه

2019

سری

6

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

75

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

QLED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

240 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

Quantum Processor 4K

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4 پورت

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

ندارد

حسگر نور محیطی

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

39.4 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

38.9 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

346.6×1053.4×1683.2 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

60.4×965.5×1683.2 میلی متر

وزن بسته بندی

50.3 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

223×1127×1871 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 75Q60R سری Q60R”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط