تلویزیون سونی 55X8500G

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
83 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون سونی 55X8500G با سایز 55 اینچ

سونی یکی دیگر از محصولات با کیفیت خود را در سال 2019 برای طرفداران خود معرفی کرد که توانست نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. تلویزیون مدل 55X8500G دارای امکانات عالی و منحصر به فرد می باشد که آن را از دیگر تلویزیون ها متمایز کرده است. تلویزیون سونی 55X8500G از کیفیت تصویر 4K برای نمایش تصاویر استفاده می کند و تصاویر را با کیفیت بسیار بالا در نمایشگر 55 اینچ این تلویزیون به نمایش در می آورد. فناوری HDR نور را به صورت یکدست در همه قسمت های تصویر پخش می کند تا بتوانید جزئیات را با کیفیت بسیار عالی تر ئ بهتر ببینید و از دیدن آن ها لذت ببرید. موتور پردازش تصویر 4K HDR Processor X1 تصاویر را تجزیه و تحلیل و پردازش می کند و می تواند با قدرت بالا تصاویر 4K را به بهترین شکل در نمایشگر تلویزیون سونی 55X8500G  نشان دهد. این تلویزیون دارای انواع پورت ها از جمله پورت HDMI و USB می باشد که می توانند داده های صوتی و تصویری را با کیفیت بالا به تلویزیون انتقال دهند. این تلویزیون دارای نمایشگر سایز 55 اینچ می باشد و از لبه های باریک بهره می برد که می تواند جلوه ویژه ای به دکوراسیون منزل ببخشد. سیستم صوتی تلویزیون سونی 55X8500G  دو کاناله می باشد و دارای توان صوتی 20 وات می باشد و می تواند صدا را با قدرت و شدت مناسب در محیط اطراف پخش کند. سونی از سیستم عامل متن باز اندروید در تلویزیون جدید خود استفاده کرده است تا کاربران بتوانند با خیال راحت و بدون مشکل از تنظیمات و منو های آن استفاده نمایند. با انتقال تمام پورت ها و کابل ها به پنل پشتی تلویزیون از در هم ریختگی و شلوقی سابق خبری نیست و می توان هر دستگاهی را به تلویزیون متصل نمود بدون اینکه کابل های دست و پا گیر طراحی را بر هم بزنند. با توجه به چنین امکانات بالایی قیمت تلویزیون سونی 55X8500G بسیار مناسب است.

 

قیمت تلویزیون سونی 55X8500G

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 55X8500G

مهمترین چیز که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه داشته باشیم کیفیت تصویر تلویزیون است. بگذارید خیال شما را راحت کنم و با اطمینان به شما بگویم که تلویزیون سونی 55X8500G دارای کیفیت 4K است و می تواند تصاویر را با رزولوشن بالا به نمایش بگذارد. این میزان پیکسل یعنی 8 میلیون و سیصد هزار پیکسل و این یعنی تماشای ریزترین و جزئی ترین نقاط تصویر، فکرش را بکنید این همه پیکسل در یک تصویر جمع شوند و بخواهند صحنه ای را نمایش دهند.

فناوری TRILUMINOS

 این فناوری انحصاری می تواند 50% کیفیت رنگ ها را افزایش دهد و همچنین رنگ هایی فراتر از سه رنگ اصلی RGB را به نمایش بگذارد .لایه ی TRILUMINOS در بین پنل ال ای دی و شیشه ی شفاف تلویزیون واقع شده است و می تواند میزان روشنایی و کنتراست را در حد قابل توجهی بهبود می بخشد. حال شما با این فناوری می توانید رنگ قرمز را قرمزتر و رنگ سبز را سبزتر و رنگ آبی را آبی تر ببینید. یقیناً چنین فناوری می تواند رنگ ها و کیفیت تصاویر را به چالش بکشد.

قیمت تلویزیون سونی 55X8500G

موتور X-Reality™ PRO

موتور پردازش تصویر اختصاصی سونی X-Reality™ PRO از دیگر فناوری های به کار رفته در تلویزیون سونی 55X8500G است که موجب می شود سطح رنگ و کنتراست تصاویر افزایش یابد و هر سیگنال دریافتی توسط این موتور پردازشگر با استفاده از الگوریتم های خاص تجزیه و تحلیل شود و تصاویری با کیفیت را پخش کند، لازم است بدانید که با این فناوری می توانید حتی تصاویر و فایل های تصویری با کیفیت پایین تر از 4K را هم با همان کیفیت بالا پخش کند.

قیمت تلویزیون سونی X8500G

قابلیت HDR

قابلیت hdr نیز از دیگر مزیت های تلویزیون 4k سونی است که با پشتیبانی از طیف رنگی گسترده تر، تصاویری واقعی تر خلق خواهد کرد. همچنین این فناوری نسبت کنتراست تصویر را هم افزایش می دهد و تصاویری با درجه وضوح بالا به همراه ریزجزئیات را بر روی نمایشگر 55 اینچ تلویزیون پخش خواهد کرد. همچنین استاندارد HDR به تجزیه کردن رنگ ها می پردازد که با تفکیک پذیری آن ها سبب می‌شود تا هر چیزی را بسیار نزدیک به صحنه های زنده و طبیعی مشاهده کنید. همچنین HDR تصاویر تاریک را بسیار تیره و تصاویر روشن را بسیار درخشان و سفید نمایش می دهد.

قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ 4K

فناوری Motionflow XR :

فناوری ها و قابلیت های زیادی در این تلویزیون سونی مورد استفاده قرار گرفته اند تا در نهایت شاهد یک تصویر با کیفیت و بی نقص باشیم از جمله می توان به Motionflow XR اشاره کرد که با میزان 800 هرتز آمده تاست. این فناوری فیلم ها و بازی ها که دارای تصاویر با سرعت بالا، اکشن و پر تحرک هستند به خوبی و روان نمایش داده می شوند. این تلویزیون توسط الگوریتم های تقسیم بندی با ساختن و اضافه کردن فریم های از دست رفته بین فریم های باعث می شود که در تصاویر پی در پی سریع، کمبود فریم با جایگرین شدن فریم های ساخته شده جبران شود. این امر باعث می شود که تصویر مات نشود و حالت سینمایی خود را از دست ندهد.

تلویزیون سونی 55X8500G

Live Colour

مجهز بودن به فناوری Live Colour در تلویزیون سونی 4K باعث می شود تا میزان رنگ های نمایش داده شده با کیفیت تر و غنی تر و واقعی تر باشند. به لطف چنین فناوری هایی تلویزیون 55 اینچ سونی توانسته است تصاویری واقعی تر از خود واقعیت را به رخ تصویر بکشد.

فناوری Dynamic Contrast Enhancer

از دیگر فناوری های به کار رفته در تلویزیون سونی 55 اینچ 55X8500G فناوری Dynamic Contrast Enhancer است که با افزایش دادن کنتراست و تسلط بر نقاط تیره و روشن تصویر می تواند در بهبود بخشیدن کیفیت تصاویر نقش زیادی داشته باشد. در ساخت این تلویزیون سونی 55X8500G از تکنولوژی LED بهره گرفته شده است که به جای استفاده از لامپ های معمولی از لامپ های LED در ساختار این پنل ها به کار رفته و روشنایی پس زمینه بر عهده ی این لامپ های کوچک است. در این تکنولوژی هر پیسکل به تنهایی مسئول خاموش و روشن بودن خودش است که می تواند دقت و روشنایی تصاویر را افزایش دهد. یعنی برای نمایش دادن رنگ مشکی در این پنل کافی است پیکسل مربوطه خاموش شود تا رنگ مشکی نمایش داده شود.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 55 اینچ

تلویزیون سونی مدل X8500G با توجه به سایزهای بزرگ آن‌که 55 ،65 و 75 اینچ هستند، برای محیط‌ های بزرگ طراحی شده است؛ بنابراین باید از صدای مناسبی هم برخوردار باشد. طراحان این تلویزیون سونی برای این هدف دو عدد بلند گوی صوتی 10 واتی در نظر گرفته‌اند که در مجموع 20 وات صدا را تولید و پخش می‌کنند. تلویزیون سونی مدل 55X8500G همانند زمینه تصویری، در زمینه صوتی هم از تکنیک‌های افزایش کیفیت برخوردار است. فناوری دالبی اتموس (DOLBY ATMOS) یکی از این امکانات ویژه‌ای است که به پخش صدایی فراگیر در فضای اتاق می‌پردازد. در تلویزیون‌های سایز بزرگ سونی (معمولا 55 اینچ و بزرگ‌ تر) تکنولوژی acoustic multi audio به کار گرفته شده است. کاربرد این فناوری این است که صدا از داخل تصویر پخش شود و حس شنیدن صدای واقعی و زنده را به مخاطب القا کند. در ساخت تلویزیون سونی 55 اینچ مدل x8500g سعی شده است که بین پخش تصویر و صدا هماهنگی دقیقی وجود داشته باشد.

تلویزیون سونی 55 اینچ

سیستم عامل و ارتباطات تلویزیون اسمارت سونی

تلویزیون سونی 55X8500G یک تلویزیون هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. وصل شدن به اینترنت در این تلویزیون بالارده از طریق درگاه lan و یا از طریق وای فای wi-fi صورت می گیرد. تلویزیون 2019 سونی 55X8500 مبتنی بر سیستم عامل اندروید android است و این بستر نرم افزاری امکانات و فناوری های هوشمند زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مروگر اینترنت wed امکان گشت و گذار در اینترنت و وبگردی را برای کاربران هوشمند به ارمغان می آورد. همچنین فروشگاه گوگل پلی google play store نیز امکان دانلود و نصب برنامه و اپلیکیشن مودر علاقه ی شما را فراهم خواهد آورد. تلویزیون 55X8500G سونی دارای حافظه ی داخلی 16 گیگابایت است، که امکان ذخیره سازی انواع برنامه و اپلیکیشن را به کاربران می دهد. قابلیت اشتراک گذاری بی سیم hromecast Built in و Video & TV SideView امکان اشتراک گذاری محتوای تصویری را بین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت و … فراهم می آورد. امکان سرچ صوتی، راهنمای الکترونیکی نصب برنامه ها، برنامه ی تلتکست، قابلیت تایمر،فناوری بلوتوث نسخه ی 4.2 و زیرنویس Subtitle و … از امکانات تلویزیون هوشمند سونی 55x8500g می باشند که کاربری تلویزیون را از معمولی به حرفه ای تغییر داده اند. ریموت کنترل هوشمند تلویزیون سونی دارای دکمه ی میکروفون برای سرچ صوتی و دارای دکمه ی نتفلیکس می باشد، که با فشار دادن تنها یک دکمه می توان به برنامه های مختلف هوشمند تلویزیون دسترسی پیدا کرد. پورت های USB و HDMI می توانند به وسیله ی کابل های مخصوص سایر دستگاه های دیجیتالی و حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل می کند. در این تلویزیون 3 پورت usb و 4 پورت hdmi تعبیه شده است که انواع حافظه ی جانبی و فلش مموری و هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل می کند و همچنین خروجی هدفون نیز برای مواقعی که می خواهید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران در هر ساعتی از شبانه روز به تماشای برنامه ی مورد علاقه ی خود بنشینید. مجهز بودن به گیرنده ی دیجیتالی داخلی در این تلویزیون 55 اینچ می تواند تمام کانال های صدا و سیما را بدون نویز و برفک بر روی نمایشگر تلویزیون پخش کند.

قیمت تلویزیون سونی X8500G

طراحی و ساخت تلویزیون سونی 55X8500G

شرکت سونی در طراحی تلویزیون های جدید خود ابتکاری به خرج داده و کابل و سیم های مزاحم را در پشت نمایشگر مخفی کرده است، پس دیگر لازم نیست نگران بهم ریختگی سیم و کابل های متصل به تلویزیون باشید. ضخامت کم نمایشگر یک نقطه قوت عالی برای تلویزیون 55X8500G به حساب می آید، به گونه ای که لبه های باریک و دیزانی جمع و جور محیطی آرام و خواستنی را به شما هدیه می کند. این تلویزیون خوش تراش با قرار دادن در اتاق نشیمن زیبایی خاص را به آن جا می بخشد و چشم بیننده را به خود جلب می کند. قیمت تلویزیون سونی 55X8500G با توجه به چنین امکانات بالایی بسیار به صرفه و مناسب است و می توان با پرداختی مبلغی مناسب آن را از فروشگاه اینترنتی میهن کالا خریداری نماید.

خرید تلویزیون سونی 55X8500G

SONY

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

55X8500G

سال عرضه

2019

سری

8

برند

سونی / SONY

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

Edge LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

4K HDR Processor X1™

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4 پورت

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3 پورت

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

دارد

حسگر نور محیطی

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

19.7 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

18.7 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

316×776×1231 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

52×713×1231 میلی متر

وزن بسته بندی

26 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

160×820×1334 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سونی 55X8500G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط