تلویزیون سامسونگ 32N5000 سری N5000

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 32
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
22 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 32N5000 با سایز 32 اینچ

تلویزیون سامسونگ 32N5000 همراه با طراحی تخت تولید و روانه بازار شده از همین رو  به راحتی می تواند توجه کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. سود بردن از صفحه نمایش 32 اینچ تلویزیون سامسونگ به همراه دیزاین فوق‌ العاده شیکی که دارد هر محیطی را کاملاً تغییر می دهد. تلویزیون سامسونگ 32N5000 با نمایشگر تخت در سایز 32 اینچ جزء سری پنج سامسونگ است. می توان انتظار داشت که کیفیت تصویر در نمایشگر LED با رزولوشن 768×1366 اینچ در استاندارد HD باشد. به علاوه لازم به ذکر است که کیفیت نمایش تصاویر HD نیز با فناوری سیستم تقویت رنگ گسترده ی سامسونگ یعنی (Wide Colour Enhancer) به صورت چشم گیری ارتقاء یافته است. با این تقویت کننده رنگ می توان تصاویر را با جزئیات بیشتر تماشا کرد. در کنار موتور تصویر HyperReal با صحنه های طبیعی و واقعی رو به رو می شوید. نرخ حرکت تصویر یا همان شاخص کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 200PQI در نظر گرفته شده که صحنه های تار و نویز موجود در سریع ترین لحظات فیلم را از بین می‌ برد. همچنین از دیگر خصوصیات صفحه‌ نمایش تلویزیون 32N5000 سامسونگ می توان به تقویت کننده رنگ، و نیز حالت فیلم اشاره داشت. قسمت صدای تلویزیون سامسونگ نیز همراه با توان بالای 10 وات در نظر گرفته شده که بلندگوهای دو کاناله آن می توانند صدای موسیقی های مورد علاقه تان را با دقت و وضوح بالا به گوش برسانند. همچنین به کمک پورت های USB و HDMI نیز می توانید از محتوای دیگر دستگاه ها بر روی تلویزیون برخوردار شوید. ورودی RF، کامپوننت، کامپوزیت، خروجی صوتی همگی برای تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند.

قیمت تلویزیون سامسونگ 32N5000

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 32N5000

تلویزیون سامسونگ N5000 همرا با کیفیت تصویر hd تولید شده که روی هم رفته با بیش از یک میلیون پیکسل آن می توانند در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوند. تعداد پیکسل های 768×1366 که بر روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ در حال خلق تصاویری واقعی هستند و موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه نهایت لذت را ببرد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ

فناوری Wide Color Enhancer

در فناوری Wide Color Enhancer برای تقویت طیف رنگی و نمایش جزئیات پنهان، از یک الگوریتم بهبود کیفیت تصویر استفاده می شود. با این الگوریتم شاهد طیف گسترده ای از رنگ ها خواهید بود و تماشای فیلم، محتویات مورد علاقه و حتی محتوای قدیمی با رنگ های غنی و پر جنب و جوش صورت می گیرد.

قیمت تلویزیون سامسونگ N5000

Clean View

با قابلیت پاک سازی نمایش Clean View، تلویزیون به خوبی می‌ تواند از ایجاد نویزهای ناخواسته جلوگیری کند و به بهبود کیفیت تصویر کمک کند. این قابلیت، سیگنال‌ هایی را که قرار است بر روی تلویزیون پخش شود را فیلتر و تصفیه می‌کند و تصویری واضح و با کیفیت را برایتان به نمایش می‌گذارد. با تقویت رنگ و کنتراست توسط این تکنولوژی همه چیزی به صورت شفاف و درخشان بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود و کوچک ترین افت کیفیت را به هنگام نمایش برنامه‌ های مورد علاقه تجربه نخواهید کرد.

تلویزیون سامسونگ 32N5000

قابلیت Mega Contrast

تلویزیون N5000 سامسونگ دارای قابلیت Mega Contrast در بخش تصویر است. با این فناوری کنتراست تصویر بهینه سازی می شود، در پی این فناوری از نمایش غیره طبیعی رنگ ها جلوگیری شده و رنگ های تیره از رنگ های روشن به خوبی متمایز می شوند.

موتور HyperReal

موتور پردازش تصویر که با عنوان موتور پردازنده رسانه شناخته می شود در اکثر محصولات دیجیتالی از قبیل، دوربین های دیجیتالی، تلفن همراه، تلویزیون و سایر دستگاه های مشابه یافت می شود. هدف اصلی این موتورهای تصویر، نمایش واضح تر و روشن تر تصاویر می باشد. موتور پردازنده HyperReal که مختص تلویزیون های سامسونگ است رنگ های موجود، کنتراست و نرخ رفرش را به بالاترین سطح ممکن می رساند تا ارائه تصاویر با رنگ های خیره کننده و عمق شگفت انگیز صورت گیرد.سرعت این تلویزیون در بازیابی داده های حرکتی بسیار مناسب است و جزئیات را به خوبی نمایان می کند. این به لطف نرخ رفرش و پاک سازی 50 هرتز صورت می گیرد.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 32 اینچ

تلویزیون سامسونگ 32N5000 دارای 2 بلندگوی 5 وات که در مجموع 10 وات صدا تولید می کند. با استفاده از CLEAR VOICE تجربه شنیداری فوق العاده ای را برای کاربران فراهم می کند البته ناگفته نماند که کمپانی سامسونگ از لحاظ کیفیت صدا حرف اول را می زند حتی زمانی که صدای تلویزیون را به حداکثر ولوم خود برسانید افت کیفیت صدا را شاهد نخواهید بود. فناوری صوتی Dolby Digital در تلویزیون 32 اینچ سامسونگ صدا را به صورت کامل تجزیه و تحلیل خواهد کرد و پس از تولید صدای غنی، آن را در میان کانال های صوتی توزیع می کند تا به صورت همه جانبه به گوشتان برسد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ HD

ارتباطات تلویزیون سامسونگ N5000

تلویزیون سامسونگ 32N5000 امکان هوشمند، اتصال به اینترنت را دارا نیست و برای کاربرانی که فقط به فیلم و سریال علاقه دارند انتظار بیشتری از تلویزیون ندارند گزینه خوبی خواهد بود. مجهز بودن به گیرنده داخلی دیجیتال DVB-T2/C کاربر را از خرید گیرنده به صورت جداگانه بی نیاز می کند. به کمک این گیرنده می توان شبکه های در حال پخش را با کیفیت های HD و SD مشاهده کرد. قدرت بالای این گیرنده نیاز کاربر را به نصب آنتن هوایی برطرف کرده است و تنها با اتصال یک آنتن ظریف رومیزی می توان تمامی کانال ها را مشاهده کرد از طرف دیگر برنامه های در حال پخش را روی یک حافظه جانبی و به صورت همزمان نصب کرد و از دیدن دوباره آن لذت برد، همچنین پشتیبانی این تلویزیون از فرمت های متنوع صوتی و تصویری باعث می شود کاربران قادر به استفاده از تمام فایل های موجود در آرشیو خود باشند. تلویزیون 32 اینچ سامسونگ از ورودی HDMI پشتیبانی می کند که به شما این امکان را می دهد تا اتاق نشیمن خود را به یک مرکز سرگرمی چند رسانه ای تبدیل کنید. کافیست HDMI خود را به تلویزیون وصل کنید و مطالب مختلفی را از دستگاه های متعدد به نمایش بگذارید. با استفاده از قابلیت ConnectShare شما می توانید تمام مطالب را در یک مرحله ساده تماشا کنید؛ فقط کافیست USB یا هارد دیسک خود را به تلویزیون سامسونگ متصل کنید تا بلافاصله از پخش فیلم ها، موسیقی ها و برنامه های خود لذت ببرید. حال می توانید طیف وسیعی از محتوا را در فضای آسوده منزل خود بر روی تلویزیون تان مشاهده کنید.

تلویزیون سامسونگ 32 اینچ HD

طراحی

مدل 32N5000 طراحی بسیار ساده با قاب مشکی دارد که ظاهر شیکی به آن داده است. پایه های این تلویزیون کمی عریض هستند و بهتر است با توجه به ابعاد آن ها میز تلویزیون انتخاب کنید. از پشت که دستگاه نگاه می کنیم تمام درگاه های ارتباطی سمت چپ آن تعبیه شده اند. به این شکل دسترسی به آن ها و مدیریت سیم و کابل تلویزیون ساده تر می شود. تنها ورودی کابل برق است که سمت راست قرار دارد. دکمه های کنترل تلویزیون هم زیر قاب تعبیه شده اند تا رخ تلویزیون به هم نریزد و از رو به رو تنها صفحه نمایش و قاب قابل مشاهده باشند. این که تلویزیون تان از قابلیت اسمارت یا اتصال به اینترنت برخوردار باشد یا نه به نیازتان بستگی دارد. با توجه به نیازهای مختلف افراد، هوشمند بودن را نمی توان به عنوان یکی از ملاک های اصلی در خرید تلویزیون به حساب آورد. پس نداشتن این قابلیت به منزله عیب و ایراد این محصول نیست. به توجه به این که این تلویزیون نه WIFI دارد نه پورت LAN، پس اتصال آن به اینترنت غیره ممکن است. قیمت تلویزیون سامسونگ 32N5000 با توجه به نداشتن اینترنت کاهش پیدا و ما نیز این اطمینان را به شما خواهیم داد که کیفیت بالای این مدل شما را راضی خواهد کرد؛ بنابراین خرید تلویزیون سامسونگ 32N5000 از فروشگاه اینترنتی میهن کالا بسیار مناسب خواهد بود.

تلویزیون سامسونگ N5000

SAMSUNG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

32N5000

سال عرضه

2018

سری

5

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

32

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

HD

سرعت رفرش تصویر

60 هرتز

رزولوشن

768 × 1366 پیکسل

موتور پردازنده تصویر

HyperReal

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2 پورت

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1 پورت

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

ندارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

3.9 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

3.8 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

737x465x150 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

737x438x74 میلی متر

وزن بسته بندی

6.1 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

879x500x127 میلی متر

طراحی
نوع پایه

تخت

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 32N5000 سری N5000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط