تلویزیون سامسونگ 82Q900R سری Q900R

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 8K
  • اندازه صفحه (اینچ): 82
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: QLED
51 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون QLED سامسونگ 82Q900R با سایز 82 اینچ

تلویزیون سامسونگ 82Q900R از مدرن ترین و خوش سبک ترین تلویزیون هایی می باشد که کمپانی سامسونگ در سال 2019 و در نمایشگاه CES لاس و گاس آمریکا از آن پرده برداری کرد. همزمان با رونمایی از این مدل تلویزیون نظرات زیادی به سمت آن کشده شده، چرا که با امکانات فوق‌ العاده و خاص و منحصربفردی که دارد جای هیچ گونه سوالی باقی نخواهد گذاشت. تکنولوژی QLED نمایشگر از برجسته ترین امکانات صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ Q900 می باشد که روشنایی فوق‌ العاده خاصی را با خود به همراه آورده است. نوع پردازنده تصویر تلویزیون سامسونگ Quantum Processor 8K می باشد که با ارائه تصاویر خیره کننده و همچنین تنظیم صدا بسته به هر صحنه، تجربه ای کاملاً متفاوت از مشاهدات را در اختیار می گذارد. از دیگر خصوصیات صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ می توان به تکنولوژی Ultimate 8K Dimming، استاندارد تصویر HDR 32x، فناوری Ultra Black Elite و همچنین تکنولوژی Q Contrast EliteMax اشاره داشت که در بخش های بعدی این نقد و بررسی هر کدام یک را به صورت مفصل تر توضیح داده ایم. طرف دیگر مشخصات تلویزیون سامسونگ مربوط به بخش صدا و کیفیت صوتی آن می باشد که متشکل از بلندگوهای 4.2 کاناله، ساب ووفر 20 وات و توان کلی 60 وات هستند. علاوه بر این بخش هوشمند تلویزیون سامسونگ برگرفته از یک نوع بستر نرم افزاری کاملاً متفاوت است که در این بخش تنها به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و پورت LAN و همچنین دستیار صوتی Bixby و فناوری AI اکتفا می کنیم و شرح مفصل تر آن را به بخش های بعدی موکول می کنیم. وجود پردازنده چهار هسته ای نیز در روند اجرای هر چه راحت تر برنامه ها نقش پر رنگی ایفا می کند که تلویزیون سامسونگ از آن برخوردار می باشد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 82Q900R

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 82Q900R

همانطور که می دانید تصاویر در تلویزیون ها به وسطه نقاطی که پیکسل نامیده می شوند ترسیم می گردد و از این رو بدیهی است که هر چه تعداد این نقاط بیشتر باشد، کیفیت تصویر و دقت نمایش اشکال نیز بالا تر خواهد بود. از این رو مطابق چیزی که در فوق نیز عنوان نمودیم، بی شک یکی از اصلی ترین ویژگی های تصویری این تلویزیون برخورداری از رزولوشن 8K می باشد. به عبارت دیگر برخورداری از رزولوشن 8K یعنی که پنل این تلویزیون دارای بیش از 33 میلیون پیکسل مستقل می باشد که با آرایش 7680 پیکسل در 4320 پیکسل کنار هم قرار گرفته اند و قادر می باشند که با تولید رنگ های گوناگون، تصاویر مختلف را برای شما به نمایش در آورند. جالب است بدانید که این تعداد از پیکسل تقریبا 4 برابر تعداد پیکسل های یک پنل 4K می باشد و این یعنی این پنل می تواند تصاویر را 4 برابر دقیق تر و با جزئیات بیشتر از یک تلویزیون 4K به نمایش در آورد. ( پنل های 4K حدودا 8.2 میلیون پیکسل دارند) البته این تنها خصوصیت تصاویر این تلویزیون نیست و وسیله یاد شده افزون بر این موارد دارای قابلیت های بسیار پیشرفته ی بی نظیر دیگری نیز می باشد. این خصوصیات هرکدام یک یا تعدادی از ویژگی هایی همچون کیفیت و غلظت نمایش رنگ ها، کنتراست، ارتقاء رزولوشن تصویر و … را تحت تاثیر قرار می دهند که نهایتا منجر به ارائه تصاویر فوق العاده با کیفیت، دقیق و نزدیک به صحنه های حقیقی می شود.

پردازشگر تصویر

تلویزیون سامسونگ 82Q900R دارای پردازنده تصویر 8K Quantum Processor می باشد. همانطور که از پیشوند نام این چیپست نیز معلوم است، این قطعه مخصوص پردازش تصاویر با رزولوشن 8K طراحی و تولید گردیده است. این پردازنده از نوع کوانتومی می باشد و برخورداری از آن افزون بر این که محتوا به نمایش در آمده دارای کیفیتی بسیار بالا و دقتی خیره خواهند بود، باعث می شود که تلویزیون از سرعت بالایی در هنگام جابجایی بین منو ها یا استفاده از دیگر امکانات برخوردار باشد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 8K

استاندارد Quantum HDR

خصوصیت دیگری که تاثیر به سزایی در روشنایی، دامنه رنگ ها و کیفیت تصویر پنل دارد، استاندارد HDR یا همان High Dynamic Range می باشد. این استاندارد دو تاثیر بسیار مهم بر روی تصاویر می گذارد. اول این که روشنایی قابل توجهی را به نمایشگر تلویزیون شما راه می دهد و دوم این که موجب افزایش 50 درصدی در گسترده رنگ های قابل نمایش تلویزیون شما می شود. جالب است بدانید که این تلویزیون از قابلیت HDR4000Q بهره می جوید که در واقع یکی از آخرین نسخه های این استاندارد به شمار می رود. سامسونگ ادعا کرده است که بهرمندی از استاندارد HDR 4000Q باعث می شود که شما درست همان چیزی را مشاهده کنید که کارگردان و فیلم سازان، فیلم برداری نموده اند؛ چرا که این استاندارد جدید مرز جدیدی از رنگ های دیدنی و باور نکردنی همراه با جزئیات نفس گیر در هر صحنه را به معرض نمایش می گذارد که شما را به بطن و درون محتوای در حال نمایش خواهد کشید.

قیمت تلویزیون سامسونگ QLED

زاویه دیدی وسیع

یکی از ملاک های برآیند کیفیت هر نمایشگری، مخصوصا در زمینه تلویزیون و نمایشگر هایی که معمولا توسط بیش از یک نفر مورد استفاده قرار می گیرند، گستره زاویه دید و میزان تغییراتی که در زوایای گوناگون بر رنگ ها و روشنایی اعمال می شود، می باشد. این مورد از آن لحاظ حائز اهمیت می باشد که در محیط های بزرگی همچون سالن و یا حتی در جو خانواده، تمام افراد قادر نخواهند بود که از یک زاویه مستقیم به تماشای تلویزیون بپردازند و ممکن است صدها مخاطب که در یک کنفرانس حضور دارند همزمان نیاز به تماشای مانیتور از زوایای گوناگون داشته باشند. این تلویزیون دارای زاویه دید بسیار گسترده ای می باشد. بطوری که سامسونگ ادعا می کند شما می توانید از هر نقطه ای از خانه به تماشای آن بدون کوچک ترین افت کیفیتی در رنگ ها و اشکال بپردازید. همچنین زاویه دید فوق العاده این تلویزیون سبب می شود که انعکاس نور در آن به حداقل کاهش یافته و نیز پالت رنگ روی به افزایش بردارد. از این رو تصاویر به نمایش در آمده کاملا پر جنب و جوش و زنده خواهند بود.

فناوری Direct Full Array 16X

از دیگر فناوری های خاصی که تلویزیون سامسونگ 82Q900 از آن بهره جسته است، فناوری Direct Full Array Elite  می باشد که باعث شده است تا چشم بیننده تمرکز بهتری روی صفحه نمایش تلویزیون داشته باشد. تلویزیون 82 اینچ Q900R با بهره گیری از نور پس زمینه ی Direct Full Array Elite کنترل بهتری روی رنگ های روشن و تاریک دارد. فناوری Direct Full Array Elite به صورت کامل نور را بازتاب می دهد و تصاویر را با جزئیات بهتری نمایش می دهد. در واقع این تکنولوژی سبب می شود تا رنگ های تاریک را واضح تر نمایش دهد؛ همچنین رنگ های روشن را به صورت درخشان تر به نمایش درآورد. 

حجم رنگ 100 درصدی

حجم رنگ ها یکی از مواردی است که در کیفیت بالای تصاویر نقش موثری دارد. با تلویزیون 82Q900R می توانید به معنای واقعی کلمه حجم رنگ 100 در صدی را تجربه نمایید. به عبارت دیگر پنل استفاده شده در این تلویزیون با توجه به قابلیت های بالایی که دارد این امکان را برای شما فراهم می کند تا حجم رنگ 100 درصدی را لمس کنید. نمایشگر این تلویزیون با نمایش دادن رنگ های متنوع و جذاب صحنه های واقعی و رنگ های زنده را به معرض نمایش در می آورد. تصاویر و صحنه های زنده شما را چنان غرق در خود می کند که گویی خود شما در آن مکان و صحنه حضور دارید.

قابلیت 8K IA Upscaling

 تکنولوژی Upscaling یا همان ارتقاء کیفیت تصاویر یکی از فناوری های کاربردی است که امروزه در تلویزیون های رده بالا بسیار شایع شده است و سبب می شود تا کیفیت تصاویر تا حد رزولوشن پنل تلویزیون ارتقاء یابد. سامسونگ نیز مانند سایر برندهای دیگر این قابلیت را در تلویزیون های خود به کار برده است. این قابلیت در تلویزیون سامسونگ 82Q900R کیفیت تصاویر را تا حد 8K ارتقاء می دهد. تلویزیون سامسونگ مدل 82Q900 از هوش مصنوعی 8K IA Upscaling برخوردار است که کیفیت تصاویر را تا حد 8K بزرگ نمایی می کند. تلویزیون 82Q900 با بهره مندی از قابلیت 8K IA Upscaling هر محتوای را پردازش می کند و با کیفیت 8K نمایش می دهد. در نتیجه شما می توانید هر محتوایی را با هر کیفیتی در حد 8K و با کیفیتی فوق العاده مشاهده نمایید، به صورتی که حتی ریزترین جزئیات نیز قابل مشاهده است. به بیان ساده تر قابلیت 8K IA Upscaling فیلم ها و هر محتوایی را بدون نویز و به صورت واضح به معرض نمایش در می آورد.

تلویزیون سامسونگ 82 اینچ

تکنولوژی QLED نمایشگر

فناوری QLED یا همان کوانتوم دات مربوط به صفحه نمایش تلویزیون می باشد و باعث ایجاد رنگ هایی جذاب و درخشان در تصاویر و صحنه های تلویزیون خواهد شد. کمپانی سامسونگ از سال 2016 در ساخت سری خاصی از تلویزیون های خود از این فناوری بهره برده است. تلویزیون سامسونگ 82Q900R نیز مانند سایر تلویزیون های بالارده ی این کمپانی از تکنولوژی QLED برخوردار است. در واقع کوانتوم دات فناوری انحصاری سامسونگ می باشد، که تصاویری خیره کننده را خلق می کند. تکنولوژی QLED متشکل از یک لایه ذرات کوانتوم دات در بین لایه های LED  می باشد، که هنگامی که نور به این لایه ی رسانا برخورد می کند، می تواند نور را از خورد عبور دهد و به خارج منتقل نماید، در نتیجه تصاویری شفاف و با کیفیت را ایجاد خواهد کرد. فناوری کوانتوم دات سبب می شود تا شاهد رنگ هایی غنی و بی نظیر باشید؛ چرا که این فناوری 100 درصد حجم رنگ ها را به معرض نمایش در خواهد آورد. در تلویزیون های QLED نسبت کنتراست بسیار بالاست، در نتیجه در سطوح مختلف روشنایی، کنتراست قابل قبولی را شاهد خواهیم بود و همین دلیل باعث می شود تا ریزترین جزئیات تصاویر نیز قابل مشاهده باشد. با بهره مندی این تلویزیون از فناوری کوانتوم دات زاویه ی دید گسترده تری به وجود می آید و حتی با وجود تغییر زاویه ی دید شاهد افت کیفیت تصاویر نخواهید بود.

قیمت تلویزیون QLED سامسونگ 82 اینچ

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 82 اینچ

سیستم صوتی تلویزیون 2019 سامسونگ 82Q900R فوق العاده قوی می باشد. تا حدی قادر است تقریبا تمامی کابران را از تهیه هر گونه وسیله جانبی پخش صوت بی نیاز گرداند. این سیستم صوتی که مجموعا دارای 60 وات قدرت می باشد، از بلندگو های 4.2 کاناله و البته یک ساب ووفر که دارای قدرت 20 وات می باشد، تشکیل شده است. لازم به ذکر است که وجود این ساب ووفر سبب برجستگی و طبیعی تر نمودن صدا می گردد. از جمله خصوصیات تامل بر انگیزی که در رابطه با سیستم صوتی این تلویزیون وجود دارد، حجم سخت افزاری بسیار ظریف آن می باشد. در واقع با توجه به ضخامت بسیار کمی که این وسیله دارد، مستلزم دانش و تخصصی بسیار بالا در هر دو زمینه ی طراحی و ساخت می باشد. چرا که بی تردید گنجاندن چنین سیستم صوتی پر قدرتی در یک تلویزیون با ضخامت بسیار کم، کار ساده ای نیست. البته تولید صدای بسیار قدرتمند و بلند تنها ویژگی سیستم صوتی این محصول نبوده و تلویزیون یاد شده افزون بر برخورداری از صدایی بلند، دارای شفافیت و کیفیت بالا در پخش محتوای صوتی نیز می باشد. مخصوصا با توجه به نقش پر رنگ و مهمی که ساب ووفر ایفا می کند، کاملا با کیفیت و واضح خواهد بود. همچنین در این تلویزیون به هیچ عنوان خبری از نویز صوتی و اختلال نیست و شما هر چقدر متمایل باشید، می توانید پای موسیقی های مورد علاقه تان بنشینید. همچنین جالب است بدانید که این تلویزیون قابلیت سازگاری با بلندگو های هوشمند را نیز دارد. این بدان معناست که در این تلویزیون شما دیگر نیازی به اتصالات اضافی برای بهره گیری از بلندگو های خود نداشته و تلویزیون قادر است که به صورت کاملا خودکار اقدام به مچ شدن با این بلندگو ها می نماید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 82 اینچ

قابلیت Ambient Mode

تکنولوژی حالت محیطی یا همان Ambient Mode از جمله قابلیت های ابتکاری و انحصاری تلویزیون های QLED سامسونگ می باشد که سال گذشته غوغای زیادی به پا کرد و در واقع تاثیر بسیار مثبتی بر روند محبوبیت این تلویزیون ها داشت. عملکرد و هدف از ارائه این قابلیت به هیچ وجه پیچیده نیست، این قابلیت در اصل به تلویزیون شما این امکان را می دهد که در حالت هایی مانند Stand-by، با نمایش تصاویری، حالتی نامرئی به خود گرفته یا با بهره گیری از سبکی خاص خود را کاملا با دکوراسیون مد نظر شما وفق دهد. در واقع حالت Ambient Mode یک نوع دیزاین کاملاً مجزاست که تلویزیون را به صورت یک قاب هنری در می آورد. یک نوع قاب هنری خوش طرح و رنگ که برخی از امکانات همچون عکس‌های شخصی، پوشش تزئینی و اطلاعات مفیدی نظیر آب و هوا را نشان می دهد. نامرئی شدن این وسیله نیز به این شکل است که تلویزیون مذکور قادر می باشد از بافت رنگی دیواری که روی آن نصب شده است الگو برداری کرده و اقدام به نمایش آن الگو بر روی پنل خود نماید که سبب می شود حالتی نامرئی به خود بگیرد.

شایان ذکر است که این حالت در تعاملی تنگاتنگ با برنامه SmartThings می باشد و به شما این امکان را می دهد که با بهره گیری از این برنامه حالت مذکور را تنظیم یا دستکاری نمایید. برخی از الگو ها و طرح هایی که با بهره گیری از این قابلیت می توان به نمایش در آورد از این قرارند:

1- آلبوم من My album: به واسطه این حالت شما می توانید که عکس ها و تصاویر مورد علاقه خودتان را از طریق گوشی بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید و به کمک گالری شخصی از دیدن هر کدام لذت ببرید. به این ترتیب تلویزیون شما در زمان هایی که نمی خواهید تماشایش کنید به عنوان یک قاب عکس دیجیتالی عمل می کند.

2- دکور decor: این حالت به شما امکان می دهد که اقدام به پیاده سازی طرح های مختلفی بر روی تلویزیون به منظور هماهنگ سازی آن با محیط اطراف و دکوراسیون مکان مورد نظر کنید.

3- جلوه های هنری art: با انتخاب این حالت صفحه نمایش تلویزیون را با جلوه های هنری بسیار زیبا مشاهده خواهید کرد. جلوه های هنری از هنرمندان و عکاسان که به صورت کاملاً حرفه ای و شیک بر روی صفحه نمایش به معرض نمایش گذاشته می شوند.

4- یادآوری های مهم Information: با انتخاب این حالت تلویزیون شما اطلاعات مهمی همچون زمان و تاریخ که می خواهید به صورت مداوم پیش چشم باشند را نمایش می دهد که با انتخاب این حالت هر چیزی که نیاز داشته باشید در پس زمینه صفحه نمایش نشان داده می شوند.

قیمت تلویزیون سامسونگ Q900

سیستم عامل و ارتباطات تلویزیون اسمارت سامسونگ

در اکثر قریب به اتفاق لوازم هوشمند پیشرفته که از پلتفرم های سطح بالایی همچون تایزن بهره می جویند، معمولا دو شیوه کلی برای اتصال به شبکه های گوناگون  شبکه اینترنت ارائه می گردد. این شیوه ها عبارتند روش اتصال با سیم که به صورت اتصال تلویزیون به مودم از طریق یک کابل شبکه، به واسطه پورت LAN پیش بینی شده برای تلویزیون انجام می پذیرد. و روش بی سیم که معمولا با استفاده از وای فای می باشد. هر کدام از این روش ها دارای معایب و مزایای مختص به خود هستند لیکن روش وایفای به علت نداشتن محدودیت مکانی، ارزانتر بودن به علت نبود نیاز برای خرید کابل اضافی و سهولت استفاده معمولا محبوب تر و همه گیر تر است و اتصال به اینترنت از طریق پورت تنها در شرایط خاص صورت می پذیرد. شایان اشاره است که این پلتفرم ها در صورت اتصال مناسب به اینترنت معمولا قادر هستند امکانات بسیار متنوع کاربردی در اختیار شما قرار دهند که شما می توانید از آن ها به منظور های مختلف همانند پر کردن اوقات فراغت با یک بازی جالب تا مطالعه یک مطلب در اینترنت و یا حتی خرید یک کالا از اینترنت و …  بهره ببرید. همچنین سامسونگ امکان راهنمای جهانی یا همان Universal Guide معروف خود را در این وسیله نیز ارائه کرده است لذا شما می توانید به سهولت و فقط به واسطه کنترل تلویزیون به جست و جوی محتوای دلخواه خود پرداخته یا آن را شخصی سازی نمایید. از دیگر قابلیت ها و مزایای اتصال این وسیله می توان به استریمینگ انواع محتوای تصویر، امکان نصب انواع بازی ها و اپلیکیشن ها، امکان دسترسی سریع به اطلاعات هواشناسی، به روز رسانی آسانتر پلتفرم و … اشاره کرد. همچنین احتمال می رود با ارائه سرویس های جدید گیمینگ گوگل ، در آینده نه چندان دور امکان اتصال به گوگل استادیا و انجام بازی های اینترنتی بسیار با کیفیت و گرافیک بالا، تنها از طریق تلویزیون و البته به کمک یک دسته بازی یا هر وسیله دلخواه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

قیمت تلویزیون QLED سامسونگ 82Q900

قابلیت SmartThings

یکی از بخش های جذاب تلویزیون اسمارت سامسونگ 82Q900R که بر روی آن مانور زیادی داده مربوط به برنامه هوشمند SmartThings است. این برنامه درست مانند یک مدیر کارآمد در منزل حکم رانی می کند. به زبان ساده تر برنامه SmartThings دستگاه های هوشمند موجود در منزل را تحت کنترل خود قرار می دهد، به صورتی که تنها از طریق ریموت کنترل می توانید هر دستگاه هوشمند متصل شده به تلویزیون را کنترل نمایید. راه اندازی برنامه SmartThings در چهار مرحله صورت می پذیرد. مرحله اول اینکه با روشن کردن تلویزیون و در دست گرفتن ریموت کنترل، گوشی هوشمند و تلویزیون با یکدیگر مچ می شوند و دیگر دستگاه های هوشمند به صورت خودکار به تلویزیون متصل می شوند. بعد از آن شما به مرحله دوم هدایت می شوید. در مرحله دوم گوشی هوشمندتان هر چه اطلاعات دارد را از طریق Wi-Fi بر روی تلویزیون به اشتراک می گذارد و سپس به مرحله بعدی می روید. مرحله سوم نیز اگر از قبل گوشی تان دارای یک حساب سامسونگ باشد دیگر لازم نیست حساب مخصوص سامسونگ را بر روی گوشی نصب کنید چون به صورت خودکار محتوا بر روی تلویزیون به اشتراک گذاشته خواهند شد، و در نهایت در مرحله چهارم هر نوع برنامه ای که می خواهید بر روی تلویزیون قرار گرفته شوند را از روی گوشی انتخاب نمایید سپس بر روی اسمارت هاب کپی می شوند و شما به صورت خودکار وارد سیستم می شوید. بهترین کاری که سامسونگ در حق بخش صوتی تلویزیون 82Q900R کرد، این بود که قابلیت سازگاری با بلندگوهای هوشمند را دارا می باشد. به بیان دیگر بدون اینکه نیاز به اتصلات اضافه در تلویزیون سامسونگ باشد خود به صورت خودکار با بلندگوهای هوشمند مچ می شود. 

بهترین تلویزیون سامسونگ 2019

دستیار صوتی Bixby

 با دستیار صوتی Bixby دستور بده و جواب بگیر! پی بردن به اینکه یک نوع تلویزیون همچون تلویزیون سامسونگ 82Q900 تنها از طریق صوت اقدام به پاسخ گویی نیازهایتان می باشد بی شک این مدل تلویزیون را بسیار جذاب و شیرین جلوه می دهد. کمپانی سامسونگ بعد از راه دادن دستیار صوتی Bixby به گوشی موبایل پرچم دار گلکسی S8 و نیز مشاهده استقبال کاربران از این نوع فرمان صوتی تصمیم گرفت آن را نیز برای تلویزیون های سری جدیدش به کار گیرد. در این میان تلویزیون سال 2019  سامسونگ 8K نیز به چنین فرمان صوتی مجهز می باشد که تنها از طرق فرمان دادن به صورت صوتی هر چیزی که بخواهید در اختیار قرار می گیرد. شما به کمک دستیار صوتی Bixby می توانید کنترل تلویزیون را در دستان خود بگیرید و با پرسیدن سوالات مورد نظر خود، به پاسخ هر سوال برسید.

سازگار با گیمینگ حرفه ای

یک تلویزیون مناسب گیمینگ باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ معمولا جواب هایی که به این سوال داده می شوند از این قرارند که یک تلویزیون گیمینگ می باید دارای صفحه نمایشی بزرگ با رزولوشن بالا، کیفیت زیاد در نمایش رنگ ها و بهره گیری از استاندارد هایی همچون HDR و … باشد. و البته یکی از اصلی ترین موارد و شاید مهم ترین آن ها این که تلویزیونی که برای اجرای بازی ( مخصوصا بازی های رقابتی ) استفاده می شود می باید حتما دارای نرخ نوسازی تصویر بالا و پاسخ دهی آنی پنل باشد. تا با خلاصی از هر گونه لگ و تاخیر، بازی کن را در روند رقابت سرپا نگه دارد. همان گونه که در بندهای فوق اشاره نمودیم، این تلویزیون تک تک این خصوصیات و ویژگی ها را دارا بوده و از این رو گزینه ای کاملا مناسب اجرای بازی های رایانه ای است. رزولوشن بالای این مانیتور شما را قادر خواهد ساخت تا ریزترین جزئیات بازی را با دقت بسیار بالایی مشاهده کنید. همچنین بلندگوهای قوی و چندگانه آن در ترکیب با ساب ووفر 20 وات، سیستم صوتی آن را تبدیل به پخش کننده ای بسیار ایده آل و تمام عیار می کند که لذت اجرای بازی ها را برای شما دو چندان می کند. ویژگی های این تلویزیون در رابطه با مبحث بازی های رایانه ای به اینجا ختم نمی شود. بدون شک به هنگام استفاده از بازی های آنلاین نیازمند کنترل کامل بر روی آن هستید که تلویزیون سامسونگ با قابلیت اکولایزر در هنگام پخش بازی سبب دید بهتر در تاریکی خواهد شد و در نتیجه به وسیله تجزیه و تحلیل هر صحنه به منظور بهینه سازی کیفیت تصویر از تماشای هر بازی نهایت لذت را خواهید برد. ویژگی اکولایزر حتی صدا را افزایش می دهد و این یعنی این که شما می توانید در هر بازی با هیجان بالایی غرق شوید. قابلیت دیگری که این محصول در این رابطه ارائه می دهد FreeSync نام دارد. این فناوری نیز به شما اجازه می دهد که سرعت بازی را بالا پایین کرده و بازی را برای شما بسیار لذت بخش تر نماید. با این خصوصیت هرگز دست از بازی کردن بر نخواهید داشت و حتی هیجان بیشتری برای ادامه آن پیدا خواهید کرد.

طراحی

تلویزیون مدرن و خوش سبک سامسونگ مدل 82Q900 در سایز 82 اینچ و با ظاهری بسیار زیبا و لوکس عرضه شده است. این تلویزیون به قدری زیباست که از هر طرف به آن نگاه کنید چیزی از جذابیت آن کم نخواهد شد و حتی در حالت خاموشی نیز می تواند لوکس بودن خود را به رخ بکشد. این تلویزیون 82 اینچ 8K دارای فریم باریک و مشکی رنگی در چهار طرف خود می باشد. در واقع این فریم به قدری باریک است، که در فواصل دور دیده نخواهد شد. در صورتی که تلویزیون را روی دیوار نصب کنید، نه تنها از جذابیت آن چیزی کم نخواهد شد، بلکه بر زیبایی آن افزوده می شود؛ چرا که با پشتیبانی از قابلیت Mode Ambiant قادر است تا شما را با یک قاب عکس دیجیتال رو به رو کند. همچنین در این صورت دیگر با هیچ گونه کابلی مواجه نخواهید بود، سامسونگ اتصال نامرئی را برای این تلویزیون در نظر گرفته است. بدین صورت که تنها با استفاده از یک کابل باریک می توانید کابل های تلویزیون را پنهان کنید. پایه های تلویزیون در طرف و به صورت ایستاده قرار گرفته اند. این پایه ها به رنگ مشکی در نظر گرفته شده اند که با قسمت های دیگر تلویزیون سازگاری دارد و جلوه ای شیک به آن بخشیده اند. این پایه ها علاوه بر تاثیر زیادی که در زیبایی تلویزون دارند، از استحکام و قدرت بالایی نیز برخوردار هستد و می توانند به راحتی وزن سنگین تلویزیون را نگه دارند و خیال تان از این بابت راحت باشد.

تلویزیون QLED سامسونگ 82Q900

SAMSUNG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

82Q900R

سال عرضه

2019

سری

9

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

82

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

82 اینچ

تصویر
کیفیت تصویر

8K

سرعت رفرش تصویر

240 هرتز

رزولوشن

4320×7680 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

Quantum Processor 8K

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

4.2 کاناله

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4 پورت

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3 پورت

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

دارد

حسگر نور محیطی

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
ابعاد بسته بندی

10.2×48.2×80.3 میلی متر

طراحی
نوع پایه

تخت

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 82Q900R سری Q900R”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط