تلویزیون ال جی 55SM8100 سری SM8100

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: NanoCell
63 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون ال جی 55SM8100 با سایز 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55SM8100 یکی دیگر از محصولات بالارده شرکت ال جی است که از کیفیت تصویر و فناوری های بالایی برخوردار است. این تلویزیون از طراحی زیبایی برخوردار است که در نگاه اول چشم کاربر را به خود جلب می کند. کیفیت تصویر به کار رفته در تلویزیون 55SM8100 ال جی 4K است که در کنار فناوری نانوسل کیفیت تصویر بسیار پیشرفته را رائه می دهد. استاندارد تصویر 4K Active HDR همراه با پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون HDR10 و HLG در بین دیگر مشخصات تلویزیون ال جی نهاده شده اند. فناوری های نظیر Ultra Luminance، کاهش دهنده نور Local Dimming، نمایش میلیارد ها رنگ Biliion Rich Color و… از ویژگی های کیفیت تصویر است که کیفیت تصویر به لطف این فناوری ها هیچ کم و کاستی ندارد. سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55SM8100 دو کاناله است و صدایی به توان 20 وات را پخش می کند. فناوری دالبی اتموس و Dolby Surround صدایی همه جانبه و فراگیر را تشکیل می دهند. سیستم عامل پشتیبانی شده در این تلویزیون وب او اس webOS است این سیستم عامل مختصر ال جی است و ال جی چند سالی است که از این سستم عامل بهره می برد. هوش مصنوعی ThinQ باعث شده تا کارایی این سیستم عامل دو برابر شود این هوش مصنوعی برای شما انواع کار را انجام می دهد. می تواند دستگاه ها را وصل کند به شما بگوشید که امروز هوا چطور است یا امروز چند شنبه است. قاببلیت اشتراک گذاری از گوشی به تلویزیون از طریق Screen Share امکان پذیر است. درگاه ای ارتباطی شما 4 عدد درگاه hdmi و 2 عدد درگاه usb است و این دو درگاه پیشرفته ترین پورت های ال جی به شمار می رود. از دیگر پورت های می توان به rf، کامپوزیت و lan اشاره نمود.

قیمت تلویزیون ال جی 55SM8100

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55SM8100

کیفیت تصویر در این تلویزیون بالارده 4K است از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند. این کیفیت، تصاویر را واقعی نمایش می دهد به طوری که اصلا خبری از دید و تاری در تصویر نیست چون میلیون های میلیون پیکسل کوچک در صفحه نمایش 55 اینچ شما واقع شده اند. تلویزیون ال جی از قابلیت SUPER UHD پشتیبانی می کند. با این قابلیت تجربه دیداری خود را چندین برابر کنید.

4K Upscaler

قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر 4K Upscaler نیز هر نوع محتوایی را با کیفیت فورکی 4k پخش می کند. نرخ حرکتی در این تلویزیون برابر 100 هرتز است و می تواند تجربه ی بصری فوق العاده ای از نمایش حرکت های سریع به کاربر بدهد.

فناوری Nano Cell

فناوری ™Nano Cell، استانداردی جدید برای LED TV است. نانوسل رنگ های غنی با زاویه دید گسترده را به معرض نمایش می گذارد. شرکت ال جی قصد داشته در نمایشگاه CES 2017 جدیدترین تلویزیون های هوشمند 4K را که با فناوری نانوسل ساخته شده است، به نمایش درآورد. این فناوری موجب خواهد شد تا تلویزیون هوشمند 4K شرکت کره ای کیفیت رنگ بهبود یافته نسبت به قبل پیدا کند. به گفته شرکت ال جی، تلویزیون هایی با پنل نانوسل LCD علاوه بر نمایش بهتر رنگ ها، زاویه دید را گسترده خواهند کرد. چنین فناوری در ساخت تلویزیون های سری Super UHD جدید 2017 ال جی قرار خواهد گرفت که پشتیبانی از حالت های Technicolor Expert ،Advanced HDR و دیگر ویژگی ها را به تلویزیون می افزاید.

قیمت تلویزیون ال جی SM8100

بهرمندی از تکنولوژی Active HDR

4K Active HDR هر صحنه را بهینه می کند و جزئیات ظریف و رنگی غنی را ارائه می دهد. فرمت چند HDR، از جمله HDR10 و HLG، همراه با فن آوری تنظیم پویا تنظیم LG توسط صحنه، به شما امکان می دهد از هرگونه محتوای ویدیویی با کیفیت شگفت انگیز HDR لذت ببرید.

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ

فناوری Local Dimming

برای دیدن کوچکترین جزئیات در تلویزیون ال جی 55SM8100 از قابلیت Local Dimming استفاده شده است به این صورت که تصاویر را به فریم های کوچک و ریز تقسیم می کند و دقت تصویر را افزایش می دهد.

فناوری Billion Rich Color

فناوری Billion Rich Color یکی دیگر از فناوری های کیفیتی تصویر است که در تلویزیون ال جی به کار گرفته شده است، این فناورری می تواند گستره ی وسیعی از رنگ های غنی و با کیفیت را بر روی نمایشگر تلویزیون 4K ال جی بیاورد و از میلیون ها میلیون رنگ طبیعی پشتیبانی می کند. این همه فناوری و امکانات تنها برای ارتقای کیفیت تصاویر به کار رفته است و کیفیتی بالاتر از حد انتظار را برای کاربران به ارمغان می آورند.

قابلیت Wide View

هر کجا که می نشینید، تلویزیون نانو سل رنگی دقیق، حتی از طرفین، حفظ می کند و به همه امکان می دهد از تصویر واقع گرایانه لذت ببرند.تلویزیون ال جی SM8100

غوطه وری بی عیب و نقص

تلویزیون ال جی NanoCell تصویر سینمایی کاملا جذاب در 4K HDR Gaming را فراهم می کند. با تأخیر ورودی کم، می توانید خودتان را با صحنه های زمان واقعی، سریع گام خود همگام سازی کنید و از فعالیت پویا و بازی سریع لذت ببرید.

تلویزیون ال جی 55SM8100

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55SM8100 دارای صدایی فراگیر و همه جانبه است و صدایی با کیفیت و بدون نویز را در گوش شما طنیین انداز می کند. این تلویزیون به کمک سیستم صوتی 2 کاناله که هر کدام 10 وات صدا دارند و روی هم رفته قدرت خروجی صدایشان به 20 وات می رسد. همچنین فناوری صوتی Dolby Digital صدایی غنی را تولید خواهد کرد و با توزیع صدای تولید شده در میان کانال های صوتی، صدایی همه جانبه را به گوشتان خواهد رساند. فناوری DTS نیز در این تلویزیون ال جی 55 اینچ استفاده شده است که صدای دیجیتال را با وضوح بالا و کیفیت مطلوب تولید می کند، و از طریق فناوری Clear Voice III صدا را کاملا شفاف پخش می کنند. این صدا هیچ ناخالصی ندارد و امکان تفکیک کانال های صوتی را فراهم خواهد کرد. فناوری پیشرفته‌ی DTS Virtual: X نیز با ایجاد کانال‌های صوتی مجازی این امکان را فراهم می‌کند تا صدایی چند بعدی و همه‌ جانبه را از این تلویزیون شنیده شود.

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ 2019

سیستم عامل و ارتباطات تلویزیون اسمارت ال جی

بی گمان امروزه یکی از اصلی ترین ویژگی های یک تلویزیون هوشمند مناسب، سیستم عامل استفاده شده در آن است. دقیقا مشابه دیگر تلویزیون‌ های اسمارت ال جی در سری 55SM8100 هم از رابط کاربری جذاب webOS استفاده شده است  که نسخه ی جدید آن در این تلویزیون‌ها به کار رفته است. گفتنی است که webOS  در واقع نام سیستم عامل اختصاصی ال جی  است که با طراحی زیبایش، کارایی آسانی از خود برجای گذاشته است. از جمله ویژگی های سخت افزاری این محصول می توان به وجود پردازنده‌ی چهار هسته ای اشاره کرد که می‌تواند به خوبی فرامین را به صورت روان  اجرا کند. همچنین دارای قابلیت جست و جوی صوتی یا Voice Search است. همان گونه که از نام آن برمی آید، این قابلیت به شما امکان جست و جوی فیلم ها، موسیقی، تصاویر یا هر چیز مطلوب دیگر، بدون نیاز به هیچ کلید یا رابط لمسی را می دهد. این تلویزیون از هر دو دستیار صوتی Google Assistant و Alexa به صورت کامل پشتیبانی می نماید که امکان انتقال دستور به تلویزیون تنها از طریق صدای کاربر را فرآهم می سازند. با بهره مندی از این دستیارها شما قادر خواهید بود که تغییراتی نظیر تنظیم صدا، کنترل صدا و پخش آن و خیلی چیزهای دیگر را تنها با بهره گیری از دستورات صوتی انجام دهید که در نوع خود بسیار جالب و کاربردی است. تلویزیون 55SM8100 به طور پیش‌فرض به سرویس‌های video streaming مثل Netflix و YouTube مجهز است که البته در ایران چندان کارایی ندارند. 

بهترین تلویزیون ال جی 2019

ThinQ™

افزوده شدن هوش مصنوعی یا همان ThinQ در یک نگاه این تلویزیون را شبیه به تلویزیون‌های بالارده نشان می‌ دهد. چرا که این تکنولوژی از بهترین مزیت‌ های این تلویزیون سری 8 سال 2019 به شمار می‌ آید. در واقع از فناوری ThinQ می‌توان به عنوان یک مدیر حرفه‌ ای جهت تحت کنترل قرار دادن دستگاه‌ های هوشمند موجود در منزل یاد کرد. به بیان دیگر به وسیله این تکنولوژی است که آسان، ساده و کاربردی می‌ توان بر تمامی دستگاه‌ های هوشمند نظارت داشت و تغییرات مربوطه را بسته به نیاز بر روی هر کدام اعمال کرد. 

قیمت تلویزیون ال جی 4K

ارتباطات

تلویزیون 55SM8100 از 2 پورت USB و 4 پورت HDMI تعبیه شده است که انواع حافظه ی جانبی و فلش مموری و هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل می کند. شما به کمک USB می توانید تمام اطلاعات را به تلویزیون انتقال دهید. وجود پورت HDMI هم به منظور انتقال محتوا از دیوایس های دیجیتالی مانند دستگاه بلوری، کنسول بازی یا دی وی دی پلیر تدارک دیده شده و شما با این درگاه ها می توانید به صورت همزمان سه اتصال را برقرار کنید. اتصال به اینترنت در این تلویزیون اسمارت ال جی 4K از طریق پورت LAN و وای فای WI-FI صورت می گیرد.

تلویزیون ال جی 55 اینچ

طراحی خاص تلویزیون ال جی SM8100

صفحه نمایش نانوسل ال جی و طراحی زیبا و هماهنگ با فضای منزل، دکوراسیونی شیک را ارائه می دهد. انتخاب یک مدل تلویزیون همچون 55SM8100 می تواند کمک حال خوبی برای سلایق مختلف باشد. این تلویزیون همراه با طراحی خیره کننده ای که در همان نگاه اول از خود نشان می دهد، کاربر را مجذوب زیبایی های خود می کند. دقت به لبه های فوق‌ العاده باریک این تلویزیون از یک طرف و همچنین قاب باریک در کنار پایه مرکزی همگی گویای ساختار یک هارمونی کاملاً خاص و هماهنگ با محیط را دارند. صفحه نمایش 55 اینچ تلویزیون ال جی به صورت صاف بر روی صفحه اصلی آن طراحی شده که با نگاه از طرف نیمه به تلویزیون، باریک بودن و خاص بودن قابش برایتان آشکار می‌شود. طراحی راه های ارتباطی تلویزیون ال جی بر روی سطح پشت آن نگاشته شده اند که سبک چیدمان آن ها کاملاً مرتب می باشند. هر چند اندازه 55 اینچ این تلویزیون خود به تنهایی و با قرار گیری در محیط هایی با فضای باز دکوراسیون شیکی به محیط می بخشد؛ اما به کمک براکت و با نصب آن بر روی دیوار می توانید از زیبایی و جذابیت چند برابری آن بهره مند شوید. قیمت تلویزیون ال جی 55SM8100 بسیار به صرفه و مناسب است و می توان با پرداخت مبلغی مناسب آن را از فروشگاه اینترنتی میهن کالا خریداری نمود.

تلویزیون ال جی 2019

LG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

55SM8100

سال عرضه

2019

سری

8

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

Edge LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

TruMotion 120

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

Quad Core

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4 پورت

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

18.7 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

17.2 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1232x786x263 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1232x716x64 میلی متر

وزن بسته بندی

23.7 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1360x880x175 میلی متر

طراحی
نوع پایه

هلالی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 55SM8100 سری SM8100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط