تلویزیون شارپ 40SA5200X سری SA5200X

  • سال عرضه: 2017
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 40
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
72 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون شارپ 40SA5200X با سایز 40 اینچ

تلویزیون شارپ 40SA5200X محصولی با کیفیت تصویر Full HD است که وضوح مطلوب را در نمایشگر برایتان به ارمغان می‌آورد. موتور پردازشگر تصویر X2 Master Engine امکان خلق صحنه‌ هایی با وضوح و شفافیت بالا را فراهم خواهد کرد. این موتور پردازشگر نویز و ناخالصی‌های موجود بر روی نمایشگر را در حد قابل توجهی کاهش می‌دهد تا صحنه‌ها به صورت طبیعی و با جزئیات دقیق برایتان به نمایش درآیند. سرعت رفرش 200 هرتز از مشخصات دیگر این تلویزیون می‌ باشد که حرکت سریع و آرام را با حداکثر وضوح و کیفیت برایتان به نمایش خواهد گذاشت تا دیدن برگ‌ های باد خورده و مسابقات اتومبیل رانی با جذابیت بیشتری دنبال نمایید. صدا در این تلویزیون 40 اینچ با توان 15 وات پخش می‌شود تا با وضوح و توان مناسب به گوشتان برسد و جزئیات کامل موسیقی و گفتگو را دریافت نمایید. سیستم حفاظتی 7 گانه بر روی این تلویزیون نشان از استاندارد کیفیت بالای این محصول می‌باشد که در هر شرایطی می‌توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. نمایش کلیه محتوای OSD با زبان فارسی بر روی این تلویزیون از ویژگی‌های مثبتی است که امکان ارائه کارایی راحت به شما را فراهم خواهد کرد تا تنظیمات را به راحتی در دست گرفته و منو را آن گونه که می‌خواهید تنظیم نمایید. گیرنده‌ی دیجیتال DVB-T2 بر روی تلویزیون 40SA5200 شارپ از امکانات دیگری است که به این محصول خوش ساخت برتری بخشیده است. حضور پورت‌های HDMI و USB بر روی این تلویزیون امکانات اتصالی متنوعی را برای شما فراهم خواهد کرد.

قیمت تلویزیون شارپ 40SA5200X

کیفیت تصویر تلویزیون شارپ 40SA5200X

تلویزیون شارپ 40SA5200X یک تلویزیون 40 اینچ با رزولوشن Full HD است، که توسط شرکت شارپ تولید شده و یک محصول میان رده به شمار می رود. چینش پیکسل ها در این محصول به صورت 1080×1920 پیکسل بوده و تصاویر خروجی آن دارای وضوح و کیفیت بسیار بالایی می باشند. 

سرعت بالای رفرش

ویژگی اعجاب آور این دستگاه سرعت بالای رفرش آن با 200HZ می باشد که سبب کاهش قابل توجه تاری تصاویر شده و صحنه های ورزشی و پرحرکت را به بهترین نحو ارائه می دهد.

پردازشگر تصویر

موتور پردازشگر تصویر X2 Master قادر به کاهش نویز به منظور تولید کیفیت تصویر دقیق تر و صاف تر است، و کیفیت برنامه ها از آن چه که هستند بسیار بیشتر خواهند شد. به عبارتی این موتور که وظیفه پردازش کردن تصاویر را دارد در مرحله نهایی پردازش، با به تصویر کشیدن واقعیت ها بر روی صفحه‌ نمایش چشم کاربر را به چالش می کشاند.

قیمت تلویزیون شارپ 40 اینچ

گیرنده دیجیتال

با استفاده از گیرنده دیجیتال DVB_T2 این محصول می توانید تجربه ای دلچسب از دیدن و شنیدن شبکه های تلویزیونی و رادیویی داشته باشید.

سیستم صوتی تلویزیون شارپ 40 اینچ

سیستم صوتی تلویزیون SA5200X شارپ بسیار پیشرفته و حرفه ای طراحی شده است، و دارای دو بلندگوی 7.5 وات می باشد که در مجموع توان خروجی صدا به میزان 15 وات را دارند. با وجود این سیستم صوتی پیشرفته شما می توانید تمام فرمت های صوتی را بر روی تلویزیون پخش کنید بدون اینکه هیچ گونه نویزی در هنگام پخش رخ دهد. بنابراین به طور خلاصه می توان گفت خرید تلویزیون شارپ SA5200X با توجه به امکانات و قابلیت های ویژه ای که دارد و با توجه به صفحه نمایش 40 اینچ آن می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای فضاهای متوسط باشد.

قیمت تلویزیون شارپ SA5200X

سپرهای محافظتی تلویزیون 40SA5200X

7 سپر محافظ کمپانی sharp آماده جلوگیری از هر گونه آسیب سخت افزاری مانند آتش سوری،تغییرات دمایی و … می باشد.یکی از نقاط قوت تلویزیون شارپ 40SA5200 داشتن سپرهای محافظتی عالی است که بر قابلیت‌ های این تلویزیون افزوده است. در اینجا به شرح کوتاهی از آن‌ها می‌پردازیم. اول از همه این که این تلویزیون در برابر حرارت و رطوبت بالا مقاوم می‌ باشد و می‌ تواند شرایط هوای گرم و مرطوب را تحمل کند. همچنین باید گفت این محصول ساختار قوی دارد. علاوه برآن قابلیت جلوگیری از خطرات رعد وبرق را داراست یعنی اینکه ایمنی آن را در هنگام اصابت رعد و برق افزایش می‌ دهد که این خود مزیت عالی محسوب می‌ شود. البته ناگفته نماند که این تلویزیون از پایداری ولتاژ خوبی برخوردار است و در برابر نوسانات ولتاژ مقاوت خاصی را از خود نشان می‌ دهد. تلویزیون شارپ مدل 40SA5200X هر چند در زمینه‌ های دیگر کمبودهایی دارد ولی توسط داشتن این سپرهای محافظتی توانسته بخش جزئی از این کمبودها را جبران کند، و باعث می‌ شود شما از داشتن همچین تلویزیونی احساس ناخوشایندی نداشته باشید.

تلویزیون شارپ 40SA5200X

امکانات تلویزیون SA5200X

امکاناتی که در تلویزیون 40 اینچ شارپ مدل SA5200X کار گذاشته شده است کم می‌ باشد و نمی‌ توان منکر این قضیه شد. ولی باز هم با این محدودیت‌ ها توانسته رضایت نسبی کاربران را جلب کند. این تلویزیون برای کسانی که زیاد به پیشرفته بودن تلویزیون توجه نمی‌ کنند. یعنی اینکه حتما باید به اینترنت و سیستم‌ های صوتی آن چنانی مجهز باشد، انتخاب مناسبی می‌ باشد. حالا به پورت‌ های تعبیه شده در تلویزیون 40SA5200 بپردازیم. وجود پورت HDMI باعث به وجود آوردن ساعت‌ ها سرگرمی برای شما می‌ شود. علاوه براین می‌ توانید شاهد پخش همزمان صدا و تصویر آن هم با کیفیت عالی باشید بدون آن که به کابل‌ های اضافی نیازی داشته باشید. همچنین باید گفت که پورت USB امکان وصل کردن حافظه‌های جانبی دیگر و فلاش درایوها را به تلویزیون برای مخاطبین خود فراهم می‌ کند. شما می‌ توانید بعد از برقراری اتصال شاهد نمایش محتوای داخل آن‌ ها بر روی نمایشگر تلویزیونتان باشید. وجود این دو پورت باعث استفاده بیشتر از تلویزیون می‌ شود. ناگفته نماند این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2 است که قادر به دریافت شبکه‌ های داخلی باشید.

تلویزیون شارپ 40 اینچ

طراحی

سبک و شیوه طراحی این تلویزیون شارپ را می توان کاملا منحصر به فرد و زیبا بیان کرد. محصول مذکور که از یک طراحی مدرن بهره می برد، بسیار باریک بوده و رنگ و کیفیت قاب و نیز پایه های شیکی که برای آن لحاظ شده اند سبب می شود که با هر محیطی سازگار بوده و ضمن حفظ کیفیت دکوراسیون آن محل، جلوه ای بسیار زیبا بدان ببخشد. طراحی این تلویزیون بسیار شکیل می باشد، مخصوصا در قسمت زیرین پنل جلویی، شاهد تعبیه یک نوار نقره ای می باشیم که جلوه ای شگفت انگیر به این محصول می بخشد. به علاوه تعداد 2 پایه هشتی شکلی که برای این دستگاه تدارک دیده شده اند، قادر می باشند که تلویزیون را کاملا محکم و استوار بر سر جای خود نگه دارند.

تلویزیون شارپ SA5200X

SHARP

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

40SA5200X

سال عرضه

2017

سری

5

برند

شارپ / SHARP

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

40

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

200 هرتز

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

موتور پردازنده تصویر

X2 Master Engine

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2 پورت

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1 پورت

خروجی هدفون

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

ندارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

7.6 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

7.4 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

911x633x239 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

911x567x75 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون شارپ 40SA5200X سری SA5200X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط