تلویزیون پاناسونیک 49FX430M سری FX430M

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 49
  • سیستم عامل: Linux
  • صفحه نمایش: LED
39 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون پاناسونیک 49FX430M با سایز 49 اینچ

تلویزیون پاناسونیک 49FX430M محصولی با کیفیت است که از طراحی شیک و کیفیت تصویر عالی برخوردار است و نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. تلویزیون 49FX430M پاناسونیک با سه سایز روانه بازار شده است. ما در این بخش قصد داریم سایز 49 اینچ آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. صفحه‌ نمایش تلویزیون 49 اینچ پاناسونیک دارای کیفیت تصویر 4K است که به کمک پنل IPS آن می توان از هر زاویه دقت رنگ و وضوح تصاویر را مشاهده کرد. علاوه براین هیجان انگیزترین بخش تلویزیون پاناسونیک به قسمت اسمارت و پخش برنامه های هوشمندی همچون Netflix،Youtube،Icflix مربوط می‌شود. از طرفی دیگر همراه با بلندگوهای 20 وات تلویزیون پاناسونیک، کاربر از بابت صدای عالی برنامه ها و موسیقی های مورد علاقه اش راضی خواهد بود. از راه های اشتراک گذاری تلویزیون پاناسونیک می توان پورت های USB و HDMI را نام برد، که به کمک هر کدام یک می توانید از محتوای مورد نظرتان بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بهره مند شوید. همچنین به وسیله گیرنده های DVB-T و DVB-T2 نیز از شبکه های داخلی برخوردار خواهید شد.

قیمت تلویزیون پاناسونیک 49FX430M

کیفیت تصویر تلویزیون پاناسونیک 49FX430M

کیفیت تصویر 4K که برای تلویزیون پاناسونیک 49FX430M تعریف شده، بالاترین سطح کیفیت تصویریست که به کمک آن می توانید وضوح رنگ ها و تصاویر را به صورت کاملاً طبیعی مشاهده نمایید. رزولوشن 2160×3840 همراه با پیکسل های روشن و زنده بر روی نمایشگر به صورتی عمل می کنند که انگار با تصاویری زنده رو به رو هستید.اگر شما هم در کنار طراحی زیبای یک تلویزیون به کیفیت تصویر آن نیز اهمیت می دهید، انتخاب همین مدل تلویزیون پاناسونیک 49FX430M بهترین گزینه است.

زاویه دید در تلویزیون پاناسونیک

با تلویزیون پاناسونیک 49FX430M تصاویر واقعی را با زاویه دید گسترده نگاه کنید. تکنولوژی IPS LED super Bright با قرار دادن چراغ های LED و کارایی بالا در پنل IPS روشنایی بیشتری را به تصاویر انتقال می دهد. از ویژگی های زاویه دید بسیار عالی تصاویر را از هر زاویه ای نمایش می دهد.

تلویزیون پاناسونیک بانه

سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک 55 اینچ

یکی از ویژگی هایی که برند پاناسونیک در تلویزیون fx430m به آن اهمیت بالایی داده است کیفیت صدا است. قبل از بحث کردن در مورد هر قابلیت خاص دیگری، این تلویزیون برای تولید صدا از دو اسپیکر با توانایی بالا برای ایجاد صدا سود برده است. هریک از این اسپیکرهایی صدایی معادل 10 وات را ارائه می‌دهند که توان صوتی 20 وات را به این محصول بخشیده اند. این میزان صدا با توجه به نمایشگر 49 اینچ تلویزیون مناسب بوده و وضوح مطلوبی از صدا را به تمامی بخش‌های سالن متوسط شما خواهد رساند. فناوری DIGITAL DOLBY در این تلویزیون مسئولیت تولید و پخش صدا را بر عهده گرفته است. این فناوری پیشرفته صدا را به صورت موشکافانه و دقیق تجزیه و تحلیل می‌کند و تمامی اجزای تشکیل دهنده‌ی آن را به صورت دقیق و متشکل از تمامی جزئیات تولید خواهد کرد. سپس صدای تولید شده به کمک همین فناوری در میان کانال‌های صدا توزیع می‌شود تا به صورت همه‌ جانبه و فراگیر به گوش برسد. با وجود این فناوری با کارایی عالی، پخش صدا با کوچک ترین جزئیات و همراه با تاثیر قوی بر روی مخاطب ارائه خواهد شد. سایر فناوری‌ های موجود برای تولید صوت نیز کمک می‌کنند تا صدای همراه شده با تصاویر پخش شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون 49 اینچ پاناسونیک 49FX430M نیز طبیعی باشد و کیفیت بالاتری از تصویر را نیز به شما ارائه دهد.

سیستم عامل و ارتباطات تلویزیون پاناسونیک

در تلویزیون اسمارت پاناسونیک 49FX430M از انواع محتوای سرگرم کننده لذت ببرید. می توانید تلویزیون را به اینترنت وصل کنید تا از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی از ویدئو در سرویس تقاضا و همچنین مرورگر وب و برنامه های مفید را در صفحه نمایش بزرگ نشان می دهد و از آن لذت ببرید.

قیمت تلویزیون پاناسونیک 49 اینچ

طراحی و ساختار

اندازه فریم تلویزیون پاناسونیک تنها 7.9 سانتی متر است که با فاصله بسیار کمی بر روی تلویزیون قرار گرفته شده است. هر چهار طرف قاب تلویزیون مشکی رنگ می باشد که فریم پایین آن کمی ضخیم تر در نظر گرفته شده است. برند پاناسونیک نیز بر روی فریم پایین تلویزیون به چشم می خورد. همچنین تعریف کردن دو پایه دو شاخه برای تلویزیون پاناسونیک نه تنها با رنگ بسیار زیبای نقره ای شان به تلویزیون جذابیت بخشده اند؛ بلکه در عین حال نیز وزن کامل تلویزیون را به دوش می کشند. حال اگر شما نیز می خواهید فضایی لوکس تر و سینمایی تر در اختیار داشته باشید، با انتخاب این تلویزیون پاناسونیک FX430M و قرار دادن بر روی دیوار رویا خود را تحقق ببخشید. قیمت تلویزیون پاناسونیک 49FX430M با توجه به امکانات بالا بسیار به صرفه و مناسب است که می توان با پرداخت مبلغی مناسب آن را از فروشگاه اینترنتی میهن کالا خریداری نمود.

قیمت تلویزیون پاناسونیک FX430M

PANASONIC

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

49FX430M

سال عرضه

2019

سری

4

برند

پاناسونیک / PANASONIC

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

49

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

120 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

پردازنده دو هسته ای

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

خروجی صدای دیجیتال

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

ندارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

11.7 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

11.5 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

267.4×693.2×1102.1 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

79.8×646.7×1102.1 میلی متر

وزن بسته بندی

15.9 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

783×152×1250 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک 49FX430M سری FX430M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط