تلویزیون پاناسونیک 55FX430M سری FX430M

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: Linux
  • صفحه نمایش: LED
64 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون پاناسونیک 55FX430M با سایز 55 اینچ

تلویزیون پاناسونیک 55FX430M از طراحی شکیل و زیبایی بهره برده است همچنین از کیفیت تصویر بالا و صدایی عالی بدون نویز بهره مند است.  تلویزیون پاناسونیک 55 اینچ دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که از کیفیت تصویر 4K ULTRA HD در پنل IPS LED بهره می برد و یکی از پیشرفته ترین ال ای دی های تولید شده در این شرکت می باشد. پاناسونیک دو اسپیکر Box با قدرت کلی 20 وات برای تلویزیون 55FX430M طراحی کرده که می توان گفت برای این نمایشگر 55 اینچ، صدایی قابل قبول تولید می کنند. علاوه براین هیجان انگیزترین بخش تلویزیون پاناسونیک به قسمت اسمارت و پخش برنامه های هوشمندی همچون Netflix،Youtube،Icflix مربوط می‌شود. در بخش دیگری از این تلویزیون سری VIERA پاناسونیک یک مدیا پلیر نسخه 2.0 را داریم تا برای پخش موزیک و آهنگ های مورد علاقه مان مشکلی نداشته باشیم. تلویزیون پاناسونیک طیف گسترده ای از اتصالات و درگاه های ارتباطی دارد؛ به عنوان مثال شما می توانید از طریق 2 پورت USB به راحتی فلاش مموری یا هارد اکسترنال موجود را به تلویزیون وصل کنید و از تماشای محتوای داخل آن ها با کیفیت تصویر و صدای عالی لذت ببرید؛ همچنین 3 درگاه HDMI از دیگر رابط های این تلویزیون به شمار می آیند.

قیمت تلویزیون پاناسونیک 55FX430M

کیفیت تصویر تلویزیون پاناسونیک 55FX430M

در تلویزیون 55FX430M از رزولوشن چهار برابر بهتر از تلویزیون های فول اچ دی استفاده خواهید کرد. با رزولوشن 4K می توانید تجربه ی نگاه به یک دنیای واقعی را داشته باشید و به این نتیجه برسید که روی یک پنچره به تماشای منظره ی بیرون نشسته اید. با طراحی قاب فوق العاده باریک و جذاب تلویزیون 55FX430 از رنگ های عالی بهره خواهید برد. سری های جدید 4K پاناسونیک دارای طیف رنگ فوق العاده ای هستند و جذابیتی ویژه در اتاق نشیمن ایجاد می کنند.

زاویه دید در تلویزیون پاناسونیک

می دانید که IPS برای این تلویزیون پاناسونیک زاویه دید بسیار خوبی به همراه آورده به طوری که دیگر محدودیت زاویه دید معنی نمی دهد و شما هر گوشه از اتاق بنشینید می توانید تصویر را با جزئیات کامل و رنگ واقعی تماشا کنید.

تلویزیون پاناسونیک 55 اینچ 4K

سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک 55 اینچ

در کنار پخش تصویر و محتوای دیدنی با کیفیت مناسب، نیاز به سیستم صوتی خوب نیز احساس می شود؛ پاناسونیک برای تلویزیون 55FX430M از یک سیستم صوتی ایده آل با قدرت متوسط استفاده کرده و همین باعث می شود لذت تماشای فیلم مورد علاقه مان در این تلویزیون چندین برابر شود. دو عدد اسپیکر 10 وات Box که جمعا 20 وات خروجی صدا خواهند داشت، یک صدای قوی، فراگیر و بدون نویز را ارائه می دهد.

سیستم عامل و ارتباطات تلویزیون اسمارت پاناسونیک

از بخش های جذاب و مهیج تلویزیون پاناسونیک 55FX430M که می تواند نظر کاربر را به سمت خود جلب کند، قابلیت اسمارت آن می باشد. پس می توان گفت تجربه دنیایی پر از هیجان و سرگرمی با تلویزیون پاناسونیک میسر خواهد بود. این مدل تلویزیون سال 2018 به صورت هوشمند تولید شده که به وسیله آن می توانید در میان صفحات اینترنت به گشت و گذار بپردازید. با امکان متصل شدن تلویزیون به اینترنت از طریق Wi-Fi و همچنین پورت LAN علاوه بر صفحات اینترنت برنامه های پرطرفداری همچون یوتیوب و Netflix نیز در دسترس قرار می گیرند. شما نیز همراه با تلویزیون پاناسونیک می توانید محیطی کاملاً شاد را برای خود و خانواده تان به وجود بیاورید و از هر برنامه لذت ببرید.

قیمت تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک

طراحی و ساختار

یکی از مهمترین استراتژی هایی که یک شرکت مالزی همچون پاناسونیک می توانست در رابطه با طراحی تلویزیون هایش به کار بگیرد، بهره گیری از طراحی زیبا برای آن ها بود. به عنوان مثال جدیدترین تلویزیون های این کمپانی با سبک و سیاقی کاملاً مدرن روانه بازار شده اند، که در این میان تلویزیون پاناسونیک 55FX430M از این سبک جا نمانده است. اگر از هر طرف به تلویزیون پاناسونیک نگاه کنید، متوجه شیک بودنش خواهید شد. تلویزیون پاناسونیک خصوصاً از طرف نیمه جذابیتش را به رخ می کشد. اندازه فریم تلویزیون پاناسونیک تنها 7.9 سانتی متر است که با فاصله بسیار کمی بر روی تلویزیون قرار گرفته شده است. هر چهار طرف قاب تلویزیون مشکی رنگ می باشد که فریم پایین آن کمی ضخیم تر در نظر گرفته شده است. برند پاناسونیک نیز بر روی فریم پایین تلویزیون به چشم می خورد. همچنین تعریف کردن دو پایه دو شاخه برای تلویزیون پاناسونیک نه تنها با رنگ بسیار زیبای نقره ای شان به تلویزیون جذابیت بخشده اند؛ بلکه در عین حال نیز وزن کامل تلویزیون را به دوش می کشند. حال اگر شما نیز می خواهید فضایی لوکس تر و سینمایی تر در اختیار داشته باشید، با انتخاب این تلویزیون پاناسونیک 55FX430M و قرار دادن بر روی دیوار رویا خود را تحقق ببخشید. قیمت تلویزیون پاناسونیک 55FX430M با توجه به امکانات بالا بسیار به صرفه و مناسب است که می توان با پرداخت مبلغی مناسب آن را از فروشگاه اینترنتی میهن کالا خریداری نمود.

تلویزیون پاناسونیک 55FX430M

PANASONIC

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

55FX430M

سال عرضه

2019

سری

4

برند

پاناسونیک / PANASONIC

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

120 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

2 هسته ای

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

خروجی صدای دیجیتال

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

ندارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

14.7 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

14.3 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1242×778×242 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

80.5×727×1242 میلی متر

وزن بسته بندی

18.7 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

852×160×1400 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک 55FX430M سری FX430M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط