تلویزیون سامسونگ 49RU7100 سری RU7100

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 49
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: LED
73 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 49RU7100 با سایز 49 اینچ

سامسونگ در سال 2019 تلویزیون هایی با طراحی بی نظیر و کیفیت بالا روانه ی بازار کرده است که در همان نگاه اول نظر بسیاری از طرفداران سامسونگ را به خود جلب کرده اند. یکی از تلویزیون های شیک و مدرن سامسونگ که در نمایشگاه CES از آن رونمایی شد، تلویزیون سامسونگ 49RU7100 می باشد. با وجود اینکه تغییر چندانی در طراحی این محصول به نسبت مدل مشابه 2018 مشاهده نمی‌شود، اما امکانات تا حدی متفاوت می‌ باشند و سبب تفاوت این دو محصول شده‌اند. تراشه‌ی UHD Processor به عنوان موتور پردازشگر قدرتمند این امکان را به شما خواهد داد تا صحنه‌ های با رنگ‌ های زنده و درخشان و کنتراست بالا را مشاهده نمایید. قابلیت PurColor نیز این امکان را فراهم خواهد کرد تا شاهد رنگ‌ هایی پویا و با تنوع بالا بر روی نمایشگر باشید. رابط کاربری Smart Hub بر روی این تلویزیون کمک می‌کند تا امکانات اسمارت با تنوع بالا در اختیارتان قرار گیرند و این امکانات را با سرعت بالا مورد استفاده قرار دهید. دسترسی به دستیار آمازون Alexa و دستیار صوتی Google Assistant این امکان را به شما می‌ دهند تا با سرعت بالاتری قابلیت‌ های تلویزیون را در اختیار داشته باشید. تلویزیون 49RU7100 صدا را با توان 20 وات پخش خواهد کرد و صدای پخش شده را با فناوری‌های مختلف ارتقاء می‌دهد تا با وضوح و کیفیت عالی به گوشتان برسد. گیرنده‌ی دیجیتال DVB-T2 بر روی تلویزیون 49 اینچ 4K سامسونگ این امکان را به شما خواهد داد تا کانال‌های مختلف داخلی را با وضوح و کیفیت بالا مشاهده نمایید. امکانات و فناوری‌های به کار رفته بر روی این مدل کارایی و کیفیت عالی را به شما ارائه خواهند داد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 49RU7100

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 49RU7100

با استفاده از کیفیت تصویر کوالتی 4K UHD تصاویر را از آن چه که هست واضح تر و واقعی تر مشاهده خواهید کرد؛ چرا که کیفیت تصویر 4K در مقایسه با کیفیت تصویر FullHD از چهار برابر پیکسل بیشتری برخوردار است که تصاویری خیره کنننده ای ایجاد خواهد کرد. به طور کلی روی نمایشگر این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K حدود 8.2 میلیون پیکسل وجود دارد که به صورت فوق العاده ای صحنه هایی زنده را به تصویر می کشند. با استفاده از کیفیت تصویر 4K جزئیات هر صحنه به صورت دقیق نمایش داده می شود و هر تصویر را با رنگ واقعی مشاهده خواهید کرد، به طوری که مقایسه ی این تصاویر با تصاویر معمولی شما را شگفت زده خواهد کرد. همچنین وجود قابلیت UHD Up-Scaling در این تلویزیون سبب شده است تا فیلم های قدیمی را نیز با کیفیت 4K مشاهده کنید. به عبارت دیگر، این قابلیت تصاویر و فیلم های قدیمی و کیفیت پایین را در حد 4K نمایش خواهد داد.

فناوری PurColor

تلویزیون سامسونگ RU7100 از یک فناوری هیجان انگیز دیگری نیز بهره می برد؛ فناوری PurColor، وجه تمایز صفحه نمایش این تلویزیون با دیگر دستگاه ها شده است. این فناوری، دقت رنگ ها را افزایش داده و طبیعی بودن را به ویژگی های هر رنگ می افزاید. به علاوه ایجاد سایه هایی برای درک بهتر از تصویر در این فناوری که با دقت رنگ آمیخته می شود، رنگ های اولیه و ثانویه ای را برای عملکرد دیدنی و جذاب در صفحه نمایش پدید می آورد. همچنین PurColor در تلویزیون 2019 سامسونگ توانایی بیان و ارائه هر رنگ را به طور جداگانه دارد و پنجره ای جدید را به واقعیت در این صفحه نمایش باز می کند. سامسونگ می گوید این فناوری را ویژه طرفداران ورزش و مستندهای طبیعت ساخته است.

قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ

موتور پردازنده تصویر 4K UHD Processor

پردازنده چهار هسته ای تلویزیون سامسونگ 49RU7100 در روند هر چه بهتر و آسان تر اجرای برنامه ها نقش بسزایی دارد، چرا که به کمک این پردازنده نه تنها برنامه ها مورد پردازش قرار می گیرند؛ بلکه در عین حال نیز شاهد تسهیل در اجرای آن ها نیز خواهید شد.

تلویزیون سامسونگ 49RU7100

استاندارد تصویر HDR

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 49RU7100 از استاندارد تصویر HDR بهره می برد. استاندارد تصویر HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد. این استاندارد حداکثر روشنایی را به داخل نمایشگر انتقال می دهد و سبب می شود هنگام پخش صحنه های تاریک مشکلی برای تماشای آن نداشته باشید. در واقع این استاندارد رنگ ها را از یکدیگر تفکیک می کند و با تجزیه و تحلیل آن ها باعث می شود تا رنگ ها به صورت روشن و واضح به در نمایش در آیند. به عبارتی دیگر استاندارد تصویر HDR روشنایی رنگ ها را تا حد زیادی بالا برده و تصاویر تاریک را به صورت واضح و روشن مشاهده می نمایید. قابلیت HDR 10+ نیز در کنار این تراشه‌ی قدرتمند قرار گرفته است تا به تقویت کنتراست بر روی این محصول جدید از سامسونگ کمک کند. شما با این فناوری تاریک ترین رنگ مشکی را در کنار روشن ترین رنگ سفید با وضوح بالا مشاهده خواهید کرد.

تلویزیون 49 اینچ . 4K سامسونگ مدل 49RU7100

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 49 اینچ

صدا نیز مانند تصویر در تلویزیون RU7100 سامسونگ مورد توجه ویژه قرار گرفته است تا صوتی روان و شفاف و با کیفیت عالی را به گوشتان برساند. صدا در این مدل از طریق دو اسپیکر در محیط پخش خواهد شد و توان مناسب آن سبب می شود در هر گوشه ای این صدا را با کیفیت و شفافیت بالا بشنوید؛ صدا در این مدل با توان 20 وات پخش خواهد شد. فناوری دالبی دیجیتال که در تلویزیون سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است صدا را به صورت کامل تجزیه و تحلیل می کند و با تولید تمامی بخش های صدا، صدایی غنی و سرشار از فرکانس های صوتی را ایجاد می کند و پس از آن صدا را در بین کانال های صوتی توزیع می کند تا صدا به صورت فراگیر و همه جانبه شنیده شود و در میان اجزای صدا غرق شوید.

سیستم عامل و ارتباطات تلویزیون اسمارت سامسونگ

یکی از بخش های مهیج و پر طرفدار تلویزیون سامسونگ 49RU7100 قسمت اسمارت و قابلیت اتصال به اینترنت آن می باشد. این قسمت متشکل از ارتباط با اینترنت از طریق Wi-Fi می باشد که به راحتی می توانید در اینترنت و صفحات اینترنت سرچ و هر نوع محتوایی را دانلود کنید.در این میان راهنمای جهانی Universal Guide نیز برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده که به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی از طریق ریموت کنترل فیلم ها و علاقه مندی هایتان را جستجو کنید و آن ها را شخصی سازی کنید. استفاده از دستیار صوتی هوشمند گوگل، کاربران می توانند دستورات بیشتری در رابطه با عملکرد تلویزیون‌ های خود اجرا کنند. برای مثال می توان به دستور صوتی مربوط به خاموش کردن تلویزیون پس از پایان یافتن یک برنامه‌ تلویزیونی خاص اشاره کرد. دستیار صوتی آمازون الکسا (Amazon Alexa) در بسیاری از محصولات شرکت های حوزه فناوری قرار گرفته است و می‌توان آن‌ها را در انواع بلندگو‌ها، ربات های هوشمند، لامپ های هوشمند و غیره مشاهده کرد. این دستیار مبتنی بر صوت قادر است وظایف مختلفی را نظیر پخش موسیقی، کنترل گجت های هوشمند خانگی، خاموش ویا روشن کردن چراغ‌ های منزل، قفل درها و حتی تنظیم ترموستات انجام دهد. تلویزیون سامسونگ 49RU7100 مجهز به ریموت کنترل است که به کمک آن می توانید در اسرع وقت به فیلم های مورد علاقه خود، برنامه های تلویزیونی و نیز ورزش، موسیقی و بازی های سرگرم کننده دسترسی داشته باشید. قابلیت One Remote یکی دیگر از امکانات خوبی است که ریموت کنترل سامسونگ از آن برخوردار می باشد و به کمک آن به صورت کاملاً پیشرفته کنترل تلویزیون را در دست می گیرد. به عبارتی این قابلیت هر نوع دستگاه متصل شده به تلویزیون سامسونگ را به صورت خودکار شناسایی می کند.

قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ 2019

 سازگار با محصولات اپل

تلویزیون 49RU7100 سامسونگ با دستگاه های کمپانی اپل سازگاری دارد به صورتی که شما می توانید از طریق صفحه نمایش این تلویزیون با دستگاه هایی همچون iPhone، iPad یا Mac ارتباط کامل داشته باشید. این در حالیست که امکان سازگاری تلویزیون سامسونگ با چنین دستگاه ‎هایی را باید مدیون قابلیت Airplay2 بود، چرا که همراه با Airplay2 به راحتی می توانید هر نوع محتوای موجود بر روی محصولات اپل را بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده و از تماشای هر کدام نهایت لذت را ببرید.

قیمت تلویزیون سامسونگ بانه

پورت های ارتباطی

تلویزیون سامسونگ 4K مجهز به 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است که به صورت هم زمان می توان از این پورت ها برای متصل شدن به انواع فیلم های مجزا و بازی های آنلاین استفاده کرد؛ لازم به ذکر است بدانید که این دستگاه از کامپوننت بسیار بالایی برخوردار می باشد که در این جا به عملکرد COMPONENT که قابلیت انواع سیگنال های آنالوگ را به چند نوع سینگال های مرتبط خود تقسیم می کند. که باعث ایجاد روشنایی و کیفیت بسیار بالای آن در حین استفاده از محتوا می شود.

طراحی

تلویزیون سامسونگ 4K مدل RU7100 از طراحی و ظاهری بی نظیر بهره برده است. این تلویزیون از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است به طوری که در هر کجای منزل شما قرار بگیرد لوکس بودن و شیک بودن خود را به رخ می کشد. این تلویزیون قارد است تا به تنهایی در دکور منزل شما نقش به سزایی را ایفا کند. این تلویزیون 49 اینچ در تمامی زوایا جذاب است و حتی زمانی که خاموش است می تواند دکورراسیون خانه ی شما را دو چندان زیبا کند. قاب باریک این تلویزیون چنان ماهرانه جلا داده شده که جای هیچ سخنی را باقی نگذاشته است. این فریم باریک مشکی رنگ در چهار طرف تلویزیون هماهنگ با قسمت های دیگر تلویزیون ساخته شده است و به زیبایی آن افزوده است. صفحه نمایش تخت این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که در کجا و در فاصله ای از تلویزیون بنشینید تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده خواهید کرد. پایه های هشتی شکل این تلویزیون در دو طرف آن علاوه بر استحکام برای نگهداری وزن تلویزیون، در جذابیت و لوکس بودن آن نقش مهمی داشته این تلویزیون به قابلیت Clean Cable Solution نیز مجهز می باشد که تمام بهم ریختگی های اطراف تلویزیون را برطرف خواهد کرد. با استفاده از این قابلیت تماک کابل های تلویزیون در قسمت پشت آن جمع خواهد شد و اطراف تلویزیون به صورت کاملا مرتب دیده خواهد شد. قیمت تلویزیون سامسونگ 49RU7100 با توجه به چنین امکانات بالایی در فروشگاه اینترنتی میهن کالا بسیار مناسب است.

قیمت تلویزیون سامسونگ RU7100

SAMSUNG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

49RU7100

سال عرضه

2019

سری

7

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

49

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

Edge LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

100 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

UHD Engine

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

13.5 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

13.2 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1102x716x261 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1102x637x59 میلی متر

وزن بسته بندی

17.3 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

‎1250x778x153 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 49RU7100 سری RU7100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط