تلویزیون ال جی 32LM6300 سری LM6300

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 32
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
78 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون ال جی 32LM6300

تلویزیون ال جی مدل 32LM6300 ساخت شرکت ال جی می باشد که دارای نمایشگر 32 اینچ بوده که کیفیت تصویر آن HD می باشد. صدای تلویزیون بسیار با کیفیت بوده و از فناوری Virtual surround Plus استفاده می کند. بلندگوهای تلویزیون دو کاناله بوده و در مجموع می توان گفت خروجی دستگاه 20 وات می باشد. در این تلویزیون شرکت ال جی از فناوری دالبی استفاده کرده است که در هنگام تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه لذت خواهید بود. شما در این تلویزیون می توانید به راحتی به اینترنت وصل شوید. تلویزیون دارای وای فای، بلوتوث، کارت شبکه و … می باشد. همچنین در این تلویزیون پورت های یو اس بی و اچ دی ام آی نیز به کار رفته است. شما اگر به دنبال خرید یک تلویزیون نسبتا متوسط از لحاظ صفحه نمایش هستید می توانید بر روی این دستگاه حساب باز کنید.

تلویزیون فوق یکی از پیشرفته ترین و لوکس ترین تلویزیون هایی می باشد که در سال 2019 توسط شرکت ال جی طراحی شده است. این محصول در نمایشگاه بین الملیی CES رونمایی شده است. شما با دیدن طراحی بی نظیر این دستگاه جذب آن خواهید شد. یکی از ویژگی های مهمی که در نگاه اول متوجه آن خواهید شد کیفیت طراحی آن می باشد. قاب استفاده شده در این دستگاه باریک بوده و شما می توانید بدون نیاز به دکور خاصی از پایه های خوش نقش این تلویزیون لذت ببرید. صفحه نمایش به کار رفته در آن برای دیدن سریال بسیار عالی می باشد؛ چرا که دارای فناوری Dynamic Colour Enhancer بوده و روشنایی خاصی به تصاویر می دهد. کیفیت تلویزیون همانطور که در بالا به آن اشاره شد فول اچ دی با تعداد 1920 در 1080 پیکسل می باشد. یک پردازنده 4 هسته ای درون دستگاه به کار رفته است که باعث می شود تا نویزهای ناخوشایند تصاویر کاهش پیدا کند. شما می توانید در عین دیدن تصاویر شارپ بودن تصویر را بهبود ببخشید. به راحتی می توان نقطه قوت این تلویزیون را صفحه نمایش آن دانست.

تلویزیون ال جی 32LM6300

از جمله بخش های مهم دیگری که می توان بر روی آن مانور داد بخش طراحی آن می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد. طراحی تلویزیون فوق به گونه ای می باشد که قاب آن باریک بوده و از هر 4 زاویه که به تلویزیون نگاه کنید هارمونی خاص خود را دارا می باشد. شما از هر سو که بخواهید برنامه های تلویزیون را نگاه کنید قطعا در حالت استاندارد قرار دارید، چرا که طراحی تلویزیون به گونه ای بی نظیر می باشد. تلویزیون حتی در حالت خاموش نیز نمای خاصی به منزل شما می بخشد. یک براکت جهت نصب تلویزیون بر روی دیوار قرار گرفته است که باعث زیبایی دو چندان محیط خواهد شد.

همانطور که می دانید تلویزیون های هوشمند ال جی از سیستم عامل webOs پشتیبانی می کنند. این سیستم عامل دارای قابلیت های زیادی می باشد که باعث شده است تا تلویزیون مذکور به عنوان یک اسمارت ال جی معرفی شود. شما می توانید هر وسیله ی بی سیم را به دستگاه متصل کنید و این کار جذابیت تلویزیون را افزایش می دهد. قابلیت اتصال بی سیم Miracast باعث شده است تا امکان اتصال سریع فراهم شود. این اتصال به گونه ای می باشد که از کیفیت صدا و تصویر کم نمی کند. به کمک وای فای می توانید به راحتی وبگردی کنید و از طریق اتصالات LAN نیز می توانید تلویزیون را به اینترنت متصل کنید. ریموت کنترل دستگاه به گونه ای می باشد که شما می توانید به راحتی با آن کار کنید و تلویزیون را هدایت کنید. اگر به دنبال خرید یک دستگاه تلویزیون مناسب هستید می توانید بر روی این محصول حساب باز کنید و با خواندن ویژگی های آن به راحتی آن را خریداری کنید و از تماشای فیلم و سریال مورد نظر خود لذت ببرید.

LG.COM

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

32LM6300

سال عرضه

2019

سری

6

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

32

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

HD

رزولوشن

768 × 1366 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

Quad Core Processor

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Yes, 9 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:09

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice III

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

4.7 کیلو گرم

وزن تلویزیون بدون پایه

4.65 کیلو گرم

وزن بسته بندی

59 کیلو گرم

طراحی
نوع پایه

دو پایه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 32LM6300 سری LM6300”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط