تلویزیون سامسونگ 78KS9500 سری KS9500

  • سال عرضه: 2016
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 78
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: LED
59 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون سامسونگ 78KS9500

از جمله تلویزیون های مناسب تولید شده توسط کمپانی کره ای سامسونگ، می توان به مدل 78KS9500 اشاره کرد. این محصول که از یک پنل 78 اینچ باکیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل برای نمایش تصاویر بهره می جوید. قابلیت های مختلفی در دستگاه وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم. نوع موتور تصویر صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ SUHD Remastering می باشد که باعث بهبود تصاویر بی کیفیت در تلویزیون شده و آن را اصلاح می کند. استاندارد HDR، قابلیت Supreme UHD Dimming، شاخص کیفیت تصویر 2400PQI و هچنین فناوری بهبود خودکار تصویر از امکانات بی نظیری است که سامسونگ در تولید صفحه نمایش تلویزیون خود به کار گرفته است. قابلیت UHD Up-Scaling موجود در صفحه نمایش باعث شده است تا فیلم های قدیمی و کیفیت پایین تا حد کیفیت فورکی نمایش داده شود. تکنولوژی کوانتوم  Quantom Dots یا QD تکنولوژی دیگری است که در این تلویزیون دیده می شود که این امر باعث ساطع کردن نور با طور موج های مشخص می شود ور نگ های غنی تری را تولید می کند.

کیفیت ساخت دستگاه همانند اکثر محصولات دیگر کمپانی سامسونگ، بسیار مناسب و مواد آن از درجه کیفیت پرمیوم می باشند. همچنین دیزان این وسیله نیز بسیار جالب توجه است چرا که کمپانی کره ای سامسونگ در این تلویزیون از طراحی خاصی استفاده کرده است. طراحی پایه های دستگاه وی شکل می باشد که از هارمونی خاصی برخوردار است و محصول مذکور را قادر می سازد که جلوه خاصی را به هر محیطی بدهد. همچنین صفحه نمایش این وسیله از نمای 178 درجه برخوردار است که سبب می شود شما محدودیتی من باب زاویه دید نداشته باشید.

یکی دیگر از بخش های مهم هر تلویزیون، بخش صوتی آن می باشد که در واقع به نوعی تکمیل گر قابلیت های تصویری آن به شمار می رود. سیستم صوتی تلویزیون فوق دارای قدرت بالایی می باشد که سامسونگ در این تلویزیون از بلندگوهای 4.1 کاناله با 70 وات استفاده کرده است که از دو کانال مجزا صدا به صورت شفاف پخش می شود. بلندگوهای به کار رفته در این تلویزیون از نوع Down Firing+Front Firing بوده که دارای دقت بالای پخش صدا هستند. وجود درگاه خروجی Optical باعث شده است تا شما بتوانید دستگاه دیگری را به تلویزیون وصل کرده و صدای واضح تری را پخش کنید. در کل می توان عنوان داشت که سیستم صوتی این دستگاه به قادر است تمامی نیاز های شما در زمینه صوتی را پاسخگو بوده و شما نیازی به بهره گیری از سیستم های صوتی جانبی نخواهید داشت.

samsung 78ks9500

و اما در رابطه با بخش هوشمند این تلویزیون سامسونگ از رابط کاربری Smart Hub استفاده کرده است. سیستم عامل دستگاه تایزن است که یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین پلتفرم های امروزی به شمار می رود. سیستم عامل تایزن امکانات بسیار متنوع، کاربردی و جالبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از جمله این که شما می توانید با استفاده از این پلتفرم به نرم افزار و بازی های مورد نظر خود دست پیدا کرده یا به استریم محتوای تصویری از سرویس های همانند یوتیوب بپردازید. سیستم عامل تایزن از برنامه های محلی VOD برای نگاه کردن برنامه های تلویزیون پشتیبانی می کند. برنامه Smart View که توسط سامسونگ برای اشتراک گذاری تصاویر تعبیه شده است باعث می شود تا شما به راحتی تصاویر و محتوای خود را به اشتراک بگذارید. البته این ها تنها بخشی از امکانات این پلتفرم پیشرفته هوشمند می باشد و در تعامل با تایزن شما با امکاناتی بسیار پر شمار تر از این رو به رو خواهید بود.

همچنین این تلویزیون به پورت و امکانات بسیار کاربردی من جمله USB و HDMI، ارتباط مستقیم به کمک WiFi Direct، کامپوزیت، پورت LAN، ورودی RF، صفحات Teletext، خاموش شدن خودکار، جستجوی خودکار کانال، حالت بازی، سنسور ECO و قابلیت اتصال به موبایل و … مجهز شده است که هر کدام در نوع خود بسیار مفید و کاربردی به حساب آمده و این دستگاه را تبدیل به وسیله ای همه فن حریف و کاربردی می نمایند.

SAMSUNG.COM

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

78KS9500

سال عرضه

2016

سری

9

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

78

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

QLED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

SUHD Remastering

موتور پردازنده تصویر

SUHD Remastering

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

4.2 وات

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

46.8 کیلو گرم

وزن تلویزیون بدون پایه

43.1 کیلو گرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1741.6×1086.6×386.3 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1741.6×1004.0x144.5 میلی متر

وزن بسته بندی

62.4 کیلو گرم

ابعاد بسته بندی

1901x1189x480 میلی متر

طراحی
نوع پایه

تک پایه هفتی شکل

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 78KS9500 سری KS9500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط