تلویزیون توشیبا 49U7750EV

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 49
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
90 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون توشیبا 49U7750EV

تلویزیون توشیبا 49U7750EV یک تلویزیون 49 اینچ با کیفیت تصویر 4K از برند Toshiba می باشد که در این بخش می خواهیم به معرفی آن بپردازیم. تلویزیون فوق دارای امکانات زیادی می باشد که اگر قصد خرید تلویزیون های توشیبا را دارید می توانید بر روی مدل فوق حساب باز کنید. کیفیت تصاویر ارائه شده توسط تلویزیون فوق کاملا پویا بوده و رنگ ها را غنی نمایش می دهد. صفحه نمایش فورکی به کار رفته در این دستگاه دارای میلیون ها پیکسل می باشد که برای مشاهده راحت تر به شما کمک می کند. از هر زاویه ای به صفحه نمایش 49 اینچ دستگاه نگاه کنید تصاویر گویا است و محدودیت دید ندارد.

در بحث خرید تلویزیون های هوشمند باید به کیفیت صفحه نمایش، کیفیت صدای دستگاه، دیزاین و طراحی های به کار رفته، سیستم عامل و پورت های خروجی و ورودی آن توجه کنید. بسیار کم پیش می آید که یک تلویزیون تمامی فاکتورها را به صورت دقیق و کامل داشته باشد. اینجاست که شما باید اولویت بندی کردی و بر اساس نیاز خود خرید خود را تکمیل و نهایی کنید.

علاوه بر کیفیت صفحه نمایش که در بخش بالا به آن اشاره کردیم به بخش کیفیت صدای دستگاه می رسیم. در برخی از تلویزیون های امروزی کیفیت صدا بسیار پایین بوده و در حد یک تلویزیون چند میلیونی نمی باشد، اگر بر روی کیفیت صدا حساس هستید به دنبال تلویزیون هایی باشید که دارای کیفیت صدای بالایی باشد. توشیبا در این دستگاه از 2 عدد اسپیکر 8 واتی که مجموع آن 16 وات می باشد استفاده کرده است. همچنین در بخش صدای دستگاه فناوری Dolby Digital Plus به چشم می خورد که باعث تولید صدای واضح تر و بلندتر می شود.

Toshiba 49U7750 TV 5 min

نکته سومی که در مورد انتخاب یک تلویزیون هوشمند باید به آن دقت کنید کیفیت ساخت و طراحی دستگاه می باشد، که اگر طراحی به درستی انجام شود دیگر نیازی به خرید دکوری برای منزل خود نخواهید داشت. همان طور که گفته شد دستگاه دارای سایز 49 اینچ می باشد و برای محیط های متوسط مناسب است. صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه کاملا تخت می باشد و بسیار شیک طراحی شده است. فریم به کار رفته در دستگاه باریک بوده و دارای پایه های دو شاخه ای شکل است. پایه های ساخته شده در این دستگاه به حدی مناسب و مستحکم می باشد که به راحتی می تواند وزن تلویزیون را تحمل کند. شما در نگاه اول جذب طراحی بی نظیر دستگاه خواهید شد.

در پشت دستگاه 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB به چشم می خورد. ورودی RF، ورودی ویدیویی کامپوزیت و پورت لن نیز دیده می شود. همچنین به کمک فناوری وای فای شما می توانید به راحتی به اینترنت وصل شوید و از امکانات بی نظیر دستگاه استفاده کنید.

فناوری EPG، زاویه دید 178 درجه، گیرنده دیجیتالی DVB-C/C2/T/T2، تله تکست، تایمر خواب، حسگر روشنایی، پورت های USB و HDMI و فناوری صوتی Dolby در این تلویزیون دیده می شود. نقد و بررسی های انجام شده نشان می دهد که با یک تلویزیون عالی روبرو هستیم. کیفیت تصویر دستگاه بالا بوده و دارای سیستم عامل است. اگر خرید تلویزیون با هر رنجی برای شما ممکن است می توانید تلویزیون فوق را برای خرید انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

TOSHIBA

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

49U7750EV

سال عرضه

2018

سری

7

برند

توشیبا / TOSHIBA

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

49

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

User / Cinema / Sport / Vivid / Hi-Bright

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:09

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Rock / Pop / Live/ Dance / Techno / Classic / Soft

سیستم کاهنده نویز

3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

دارد

حسگر نور محیطی

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

طراحی
نوع پایه

دو پایه شاخکی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون توشیبا 49U7750EV”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط