تلویزیون توشیبا 55U7750 سری U7750

  • سال عرضه: 2017
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
66 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون توشیبا 55U7750

یکی از تلویزیون های 4K هوشمند موجود در بازار که ممکن است توجه شما را به سمت خود جلب نماید، تلویزیون توشیبا 55U7750 می باشد. این محصول تولید سال 2017 میلادی در واقع یک تلویزیون 55 اینچی با ویژگی های هوشمند و امکانات متنوع می باشد. توشیبا در ساخت این تلویزیون خود از صفحه نمایش LED بهره جسته است که نسبت تصویری برابر با 16بر9 را دارا بوده و می تواند رزولوشن تصویر 2160 در 3840 پیکسل را به مخاطبین خود ارائه دهد. برخورداری از این ویژگی ها و نیز دیگر قابلیت ها و خصوصیات متنوع سبب می شود که این تلویزیون یک تلویزیون همه جانبه برای انواع استفاده ها، از تماشای فیلم و سریال گرفته تا اجرای بازی های رایانه ای باشد.

همچنین سیستم صوتی این تلویزیون نیز فوق العاده مناسب بوده و در کنار کیفیت بالای صفحه نمایش آن تجربه ای فوق العاده ایده آل را به مخاطب منتقل می کند. به گونه ای که هر تماشاگری در محتوای در حال نمایش غرق خواهد شد و تماما در صحنه فرو خواهد رفت. شایان ذکر است که تلویزیون مذکور دارای دو اسپیکر می باشد که توشیبا به زیبایی آنها را در ساخت دستگاه جای داده است. توان هر کدام از این اسپیکرها 10 وات بوده که در مجموع خروجی 20 وات را به شما ارائه می کنند. سیستم صدای دستگاه دارای تنظیمات مختلفی مانند سینما، بازی، ورزش، موزیک و استاندارد می باشد. اگر اهل گوش دادن به موزیک هستید می توانید از صدای دستگاه لذت ببرید.

و اما در رابطه با کیفیت ساخت و طراحی این دستگاه نیز توشیبا دقت بالایی به خرج داده است. طراحی این تلویزیون بسیار زیبا و متناسب بوده و در ساخت آن نیز از مواد بسیار با کیفیتی استفاده شده است. تمامی قطعات به زیبایی و با دقت تولید شده و کنار هم قرار گرفته اند. به گونه ای که شاهد یک هارمونی فوق العاده ایده آل می باشیم. صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه کاملا تخت می باشد و بسیار شیک طراحی شده است. فریم به کار رفته در دستگاه باریک بوده و دارای پایه های دو شاخه ای شکل است. پایه های ساخته شده در این دستگاه به حدی مناسب و مستحکم می باشد که به راحتی می تواند وزن تلویزیون را تحمل کند.

تلویزیون توشیبا 55U7750

سیستم عامل به کار رفته در این وسیله پلتفرم معروف آندروید می باشد. این امر از آنجا دارای اهمیت بالایی است که در واقع سیستم عامل یکی از اصلی ترین بخش های هر تلویزیون هوشمند و در واقع شاید هیجان انگیز ترین قسمت آن به شمار برود. با بهره گیری از این سیستم عامل شما به سهولت می توانید به شبکه وای فای متصل شده و از امکانات دستگاه استفاده کنید. اگر می خواهید با یک سیستم عامل بدون پیچیدگی کار کنید سیستم عامل آندروید بهترین انتخاب است. گفتنی است که ورژن سیستم عامل به کار رفته در این دستگاه کاملا سبک بوده و مشکل و اذیتی من باب لگ و سنگینی پردازش متوجه شما نخواهد بود.

در بخش ورودی و خروجی دستگاه سه عدد پورت اچ دی ام آی و دو عدد پورت یو اس بی و ورودی کامپوزیت و ورودی لن به چشم می خورد. از قابلیت های مطرح این تلویزیون می توان به قابلیت تله تکست، اتصال بی سیم وای فای، اتصال به موبایل و سیستم عامل اندروید اشاره کرد. نقد و بررسی های انجام شده نشان می دهد که با یک تلویزیون عالی روبرو هستیم. کیفیت تصویر دستگاه بالا بوده و دارای سیستم عامل است. اگر خرید تلویزیون با هر رنجی برای شما ممکن است می توانید تلویزیون فوق را برای خرید انتخاب کنید.

 TOSHIBA

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

49U7750

سال عرضه

2017

سری

7

برند

توشیبا / TOSHIBA

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

ARM Cortex-A53

موتور پردازنده تصویر

CEVO 4K Engine

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

User / Cinema / Sport / Vivid / Hi-Bright

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:09

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Rock / Pop / Live/ Dance / Techno / Classic / Soft

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

مصرف برق در حالت عادی

155 وات

طراحی
نوع پایه

دو پایه شاخکی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون توشیبا 55U7750 سری U7750”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط