تلویزیون هایسنس 65N3000UW سری N3000UW

  • سال عرضه: 2016
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: Vidaa
  • صفحه نمایش: LED
59 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون هایسنس 65N3000UW

شرکت هایسنس یکی از شرکت های چینی می باشد که در زمینه تولید لوازم خانگی، دستگاه های دیجیتال، تلفن همراه و پایانه های فروش فعالیت دارد. این شرکت تلویزیون های مناسبی را در چند سال اخیر تولید و روانه بازار کرده است. می خواهیم در این بخش به معرفی تلویزیون هایسنس مدل 65N3000UW بپردازیم. تلویزیونی که دارای سایز 65 اینچ می باشد و برای محیط های بزرگ و سالن های بزرگ مناسب است. شما می توانید تلویزیون فوق را به راحتی به دیوار وصل کرده و از زیبایی ساخت آن لذت ببرید. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K بوده و رزولوشن آن 2160 در 3840 می باشد. شما می توانید به کمک پردازنده ی دو هسته ای سیستم به راحتی از امکانات آن بدون لگ و هنگ استفاده کنید. تلویزین فوق دارای سیستم عامل VIDDA می باشد. این سیستم عامل توسط برند هایسنس طراحی شده و از سادگی خاصی برخوردار است. در این سیستم عامل شما می توانید به راحتی به فروشگاه رفته و برنامه و بازی های مورد علاقه خود را دانلود کنید.

استفاده از امکانات هوشمند این سیستم عامل همیشه لذت بخش خواهد بود. جستجوی صوتی گوگل می تواند با دیگر دستگاه های هوشمند موجود در منزل شما ست شده و شما دستورات خود را به صورت صوتی صادر کنید تا دستگاه به خوبی به آن پاسخ دهد. اگر اهل بازی کردن هستید می توانید از کیفیت صفحه نمایش تلویزیون فوق استفاده کنید؛ چرا که دارای کنتراست بالا بوده و رنگ ها را به شکل طبیعی نشان می دهد. برنامه های مختلف و دلخواه شما در گوگل پلی وجود دارد، کافی است آن را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید. علاوه بر امکانات گفته شده شما می توانید از سرویس های مختلف مانند یوتیوب، نت فلکس و … بهره مند شوید.

تلویزیون هایسنس 65N3000UW

بخش صوتی دستگاه به مانند سایر بخش های تلویزیون بسیار عالی کار شده است. توان خروجی بلندگو 10 وات بوده و شرکت هایسنس در این تلویزیون از دو اسپیکر 10 وات استفاده کرده است که در مجموع توان 20 وات را دارا می باشد. اگر اهل گوش کردن به موسیقی هستید و صدای دستگاه برای شما اهمیت دارد می توانید بر روی صدای تلویزیون مذکور حساب باز کنید؛ چرا که صدا دارای کیفیت بالا بوده و نویز در آن شنیده نمی شود. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید تلویزیون می بایست به آن توجه کنید دیزاین دستگاه می باشد که هایسنس سعی کرده است در طراحی تلویزیون فوق سنگ تمام بگذارد. پایه های دستگاه دو شاخه ای شکل بوده و دارای طراحی بی نظیری است. پایه های دستگاه استحکام وزن 65 اینچی دستگاه را دارد. تلویزین 65 اینچی فوق دارای فریم نازک بوده و همین امر باعث می شود تا زیبایی طراحی حفظ شود.

تلویزیون هایسنس مدل 65N3000UW دارای وای فای می باشد که شما می توانید از طریق وای فای با سرعت بالا وصل شده و وب گردی کنید و محتوای آنلاین تماشا کنید. علاوه بر امکانات گفته شده دستگاه دارای چندین پورت مختلف برای دسترسی آسان تر و آسایش بیشتر می باشد. 2 عدد پورت یو اس بی و سه عدد پورت اچ دی ام آی در آن دیده می شود. در بخش پشتی دستگاه شما می توانید کابل لن وصل کرده و از امکان اینترنت به صورت با سیم بهره مند شوید.

اگر برای یک محیط بزرگ به دنبال خرید مناسب هستید می توانید بر روی این تلویزیون حساب باز کنید؛ چرا که بسیار شیک بوده و دارای امکانات بی نظیری است.

HISENSE

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

65N3000UW

سال عرضه

2016

سری

3

برند

هایسنس / HISENSE

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:09

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

سیستم کاهنده نویز

dbx-tv

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

1W

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

24.5 کیلو گرم

وزن تلویزیون بدون پایه

23.7 کیلو گرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1463x950x353 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1463x842x87 میلی متر

وزن بسته بندی

36.1 کیلو گرم

ابعاد بسته بندی

1619x979x194 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو پایه شاخکی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون هایسنس 65N3000UW سری N3000UW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط