تلویزیون هایسنس H50M5500 سری M5500

  • سال عرضه: 2017
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 50
  • سیستم عامل: Vidaa
  • صفحه نمایش: LED
75 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون هایسنس H50M5500

برای خرید تلویزیون برخی نکات وجود دارد که می بایست قبل از خرید به آنها توجه کنید. خیلی از افراد برای دیدن فیلم و سریال های مورد علاقه خود به سراغ خرید تلویزیون جدید می روند، برخی دیگر سیستم عامل دستگاه و روان بودن آن برایشان مهم است و عده ای به دیزاین مناسب دستگاه و ست بودن آن با سایر سرویس های هوشمند منزل توجه دارند. شما می بایست ابتدا مشخص کنید که هدف از خرید یک تلویزیون هوشمند جدید چیست؟ در این بخش می خواهیم به معرفی تلویزیون کمپانی چینی هایسنس H50M5500 بپردازیم. تلویزیون های هایسنس دارای طراحی مناسب بوده و عملکرد صفحه نمایش مناسبی دارند. این کمپانی سعی کرده است در تمامی مراحل ساخت تلویزیون های خود هارمونی مناسب را رعایت کند تا بتواند محصول مناسبی به بازار عرضه کند که رقابتی باشد. پایه های دستگاه به شکل دو شاخه ای تولید شده است که باعث زیبایی خاصی به دستگاه می شود. کیفیت پایه های قرار گرفته بالا بوده تا وزن دستگاه به خوبی تحمل شود.

 تلویزیون فوق دارای سایز 50 اینچ با کیفیت تصویر 4K می باشد که از صفحه نمایش LED بهره گرفته است. قاب صفحه نمایش باریک بوده و دارای دیزاین مناسبی است. قطر صفحه نمایشگر به کار گرفته شده در این تلویزیون 126 سانتی متر است. دستگاه از پردازنده Quad core استفاده می کند و دارای امکان اشتراک گذاری می باشد. سرعت رفرش تصویر 1000 هرتز است. تلویزیون فوق دارای سیستم عامل هوشمند بوده که شما می توانید به راحتی با سیستم عامل کار کنید؛ چرا که بدون پیچیدگی می باشد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون ViDDA می باشد که شما می توانید به آسانی با این سیستم عامل کار کنید و لذت ببرید.

در بخش صوتی دستگاه هایسنس سعی کرده است تا بهترین اسپیکرها را درون تلویزیون تعبیه کند تا صدای دستگاه بسیار شفاف شنیده شود. در این تلویزیون هایسنس از دو اسپیکر استفاده کرده است که روی هم رفته دارای توان صدای بالایی می باشند. تنظیمات حالت صدا در این دستگاه شامل: استاندارد، بازی، موزیک، سینما، اخبار و ورزشی می باشد. هر کدام از این تنظیمات صدا می تواند توسط شما شخصی سازی شود.

Screenshot 2019 08 07%20HISENSE%20H50M5500%20 %20Google%20Search

به عنوان مثال شما می توانید با مراجعه به بخش ورزشی، تنظیمات صدای خود را به گونه ای تنظیم کنید که عمق صدا در آن بیشتر باشد. در مورد تصویر نیز این امکان وجود دارد که شما هر پروفایل را می توانید به صورت مجزا شخصی سازی کنید و بر اساس نیاز خود آن را تعیین کنید.

تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را دارا می باشد. علاوه بر امکانات گفته شده در این تلویزیون، پورت های مختلفی در پشت دستگاه و همچنین بخش کناری آن به چشم می خورد. وجود پورت های HDMI و USB در تلویزیون فوق باعث می شود تا کار کردن با دستگاه لذت بخش شود. شبکه بی سیم وای فای این امکان را به شما می دهد که به راحتی به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید.

از دیگر قابلیت های دستگاه می توان به وجود کنترل والدین، خروجی هدفون و ورودی کامپوننت اشاره کرد. به راحتی می توانید با سیستم عامل هوشمند تلویزیون فوق کار کرده و لذت ببرید. اگر یک تلویزیون با قیمت مناسب و کارایی بالا می خواهید می توانید بر روی تلویزیون هایسنس H50M5500 حساب باز کنید؛ چرا که این تلویزیون دارای مشخصات مناسب بوده و طبق بررسی های انجام شده می تواند نیاز خانواده را برطرف کند.

اگر برای یک محیط نسبتا بزرگ قصد خرید تلویزیون دارید می توانید بر روی تلویزیون فوق حساب باز کنید. تلویزیون 50 اینچی هایسنس دارای امکانات بی نظیری می باشد که استفاده کردن از آن بسیار لذت بخش است.

HISENSE

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

H50M5500

سال عرضه

2017

سری

5

برند

هایسنس / HISENSE

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

50

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

Quad Core

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:09

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

طراحی
نوع پایه

دو پایه شاخکی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون هایسنس H50M5500 سری M5500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط