تلویزیون هایسنس 65M5508 سری M5508

  • سال عرضه: 2017
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: Vidaa
  • صفحه نمایش: LED
31 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون هایسنس H65M5508

تلویزیون شرکت هایسنس دارای کیفیت مناسب می باشد؛ چرا که این شرکت چینی سعی کرده است در تولید تلویزیون های خود از بهترین لوازم و مواد استفاده کند. کمپانی هایسنس سعی کرده است تا با به کارگیری مواد مناسب و استفاده از ویژگی های به روز فروش خود را در سطح رقابت با سایر برندهای مطرح در جهان حفظ کند. اگر اهل خرید تلویزیون های بزرگ هستید، می توانید با ما همراه باشید تا به معرفی این تلویزیون بپردازیم. تلویزیون فوق دارای سایز 65 اینچ با کیفیت تصویر 4K می باشد که از صفحه نمایش LED بهره گرفته است. قاب صفحه نمایش باریک بوده و دارای دیزاین مناسبی است. قطر صفحه نمایشگر به کار گرفته شده در این تلویزیون 163 سانتی متر است. سری پردازنده استفاده شده در دستگاه Quad core می باشد.

طراحی تلویزیون هایسنس به گونه ای می باشد که کاربر پسند بوده و استفاده از مواد اولیه مناسب و دیزاین خاص باعث شده است تا هواداران زیادی کسب کند. تلویزیون فوق دارای قابلیت HDR می باشد. دستگاه دارای پایه دو شاخه ای شکل بوده که بسیار شیک طراحی شده است. پایه های دستگاه به گونه ای می باشد که تحمل وزن تلویزیون را داشته باشد.

وجود گیرنده دیجیتال در دستگاه یک مزیت محسوب می شود، چرا که شما دیگر نیازی به خرید دستگاه دیجیتال به صورت مجزا نخواهید داشت. با داشتن گیرنده دیجیتال می توانید به راحتی به شبکه های صدا و سیما دسترسی داشته باشید. سیستم عامل موجود در دستگاه باعث شده است تا شما به راحتی به بخش عظیمی از بازی و نرم افزار دسترسی داشته باشید. بازی ها و نرم افزارهای مورد علاقه خود را می توانید به راحتی از گوگل پلی دریافت کنید.

مجهز به صفحه نمایش 4K با اندازه 65 اینچی  بهره گیری از پردازنده Quad core  پشتیبانی کامل از قابلیت ها و استاندارد های تصویری همچون HDR  بهرمندی از سیستم صوتی مناسب  و ...

در بخش صوتی دستگاه هایسنس سعی کرده است تا بهترین اسپیکرها را درون تلویزیون تعبیه کند تا صدای دستگاه بسیار شفاف شنیده شود. در این تلویزیون هایسنس از دو اسپیکر قوی استفاده کرده است که روی هم رفته دارای توان صدای بالایی می باشند. تنظیمات صدای مختلف در این تلویزیون باعث شده است تا شما بتوانید به راحتی شخصی سازی های مختلف را بر روی صدای دستگاه اعمال کنید.

علاوه بر امکانات گفته شده در این تلویزیون، پورت های مختلفی در پشت دستگاه و همچنین بخش کناری آن به چشم می خورد. وجود پورت های HDMI و USB در تلویزیون فوق باعث می شود تا کار کردن با دستگاه لذت بخش شود. شبکه بی سیم وای فای این امکان را به شما می دهد که به راحتی به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید.  از دیگر قابلیت های دستگاه می توان به وجود کنترل والدین، خروجی هدفون، ورودی کامپوننت و مرورگر اینترنت اشاره کرد. به راحتی می توانید با سیستم عامل هوشمند تلویزیون فوق کار کرده و لذت ببرید.

تلویزیون فوق یک محصول جدید شرکت هایسنس می باشد که در سایز 65 اینچ تولید شده است، مدل های برند چینی همگی دارای کیفیت های بالا بوده و قطعا برای خرید یک گزینه مناسب می باشند. اگر شما قصد خرید تلویزیون هوشمند 65 اینچ را دارید می توانید مشخصات کامل دستگاه را مشاهده کرده و با دیگر دستگاه های هم رده ی آن مقایسه کنید تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

Hisense

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

H65M5508

سال عرضه

2017

سری

5

برند

هایسنس / HISENSE

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

موتور پردازنده تصویر

Quad Core

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:09

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

طراحی
نوع پایه

دو پایه شاخکی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون هایسنس 65M5508 سری M5508”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط