تلویزیون پاناسونیک 65C300 سری C300

  • سال عرضه: 2016
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
29 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 65C300

یکی از برندهایی که در تولید تلویزیون نقش پر رنگی دارد پاناسونیک می باشد. تلویزیون پاناسونیک 65C300 موضوع مورد بررسی امروز ما می باشد. شرکت پاناسونیک در سال دوهزار و دوازده به عنوان چهارمین برند برتر تولید کننده تلویزیون شناخته شده است. می خواهیم در این بخش به معرفی این تلویزیون بپردازیم. ابتدا به بررسی صفحه نمایش دستگاه پرداخته و در ادامه بخش صوتی دستگاه را بررسی خواهیم کرد. همچنین تعداد ورودی و خروجی های دستگاه و طراحی و دیزاین آن نیز مهم می باشد.

تلویزیون پاناسونیک 65C300 یک تلویزیون با ابعاد 65 اینچ می باشد که دارای کیفیت تصویر Full HD است. پاناسونیک در این دستگاه از صفحه LED استفاده کرده است و امکان اشتراک گذاری هوشمند در این دستگاه به چشم می خورد. نوع صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه تخت است. قطعا یکی از موارد مهم در انتخاب تلویزیون های هوشمند کیفیت صفحه نمایش آن می باشد. کیفیت صفحه نمایش تلویزیون پاناسونیک 65C300 بالا می باشد و شما قطعا با تماشای آن لذت خواهید برد.  نسبت تصویر به کار رفته 16 به 9 است و رزولوشن تصویر بسیار ایده آلی دارد.

علاوه بر کیفیت صفحه نمایش مناسب به کار رفته در این دستگاه پاناسونیک سعی کرده است در قسمت صدای تلویزیون نیز سنگ تمام بگذارد. این شرکت از دو اسپیکر در تلویزیون فوق استفاده کرده است که جمعا توان خروجی دستگاه 20 وات می باشد. در سیستم صدای دستگاه قابلیت Clear Voice به چشم می خورد که باعث کاهش نویز می شود. تنظیمات صدایی مختلف برای انتخاب در دسترس می باشد که شما می توانید شخصی سازی های مختلف را بر روی تلویزیون فوق انجام دهید. حالت های تنظیم صدا شامل: حالت بازی، سینما، موزیک، ورزشی و استاندارد می باشد. اگر اهل گوش دادن به موسیقی هستید قطعا می توانید از حالت های مختلفی که در دستگاه تعبیه شده است استفاده کرده و از صدای دستگاه لذت ببرید.

تلویزیون پاناسونیک 65C300

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید تلویزیون نظر ما را به خود جلب می کند دیزاین دستگاه می باشد. پاناسونیک سعی کرده است در تولید تلویزیون فوق از مواد با کیفیت استفاده کرده و طراحی دستگاه به گونه ای باشد که شما بتوانید آن را بر روی میز و یا بر روی دیوار نصب کنید. طراحی دستگاه به گونه ای می باشد که زاویه دید مناسبی دارد و شما در هر کجای منزل یا سالن نشسته باشید به راحتی می توانید تصویر را با وضوح تماشا کنید.

تلویزیون فوق هوشمند بوده و شما می توانید به راحتی به اینترنت متصل شده و ساعت ها وبگردی کنید. وبگردی کردن در تلویزیون های بزرگ بسیار لذت بخش است. در پشت دستگاه 2 عدد پورت HDMI و 1عدد پورت USB به چشم می خورد. ورودی کامپوننت، ورودی کامپوزیت، OSD Language و خروجی هدفون نیز وجود دارد. ورودی و خروجی های دستگاه به گونه ای طراحی شده است که شما به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. وصل کردن تلویزیون به دیوار باعث محدود شدن دسترسی به پورت های پشت دستگاه نمی شود.

در صورت خرید تلویزیون به شما لوازم جانبی مختلف مانند کنترل، دفترچه راهنما، کابل برق و باطری ریموت داده می شود. همانطور که از سایز دستگاه مشخص است تلویزیون مذکور برای محیط های بسیار بزرگ مناسب است. اگر قصد دارید برای محیط های بزرگ مانند سالن تلویزیون مناسب خریداری کنید که دارای قیمت مناسب می باشد می توانید بر روی محصول فوق حساب باز کنید. سعی کنید در هنگام خرید نیازهای خود را ابتدا اولویت بندی کرده و سپس اقدام به خرید کنید. در مجموع تلویزیون فوق دارای عملکرد قابل قبولی می باشد و شما می توانید با خیال راحت خریداری کنید.

panasonic

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

65C300

سال عرضه

2016

سری

3

برند

پاناسونیک / PANASONIC

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Dynamic / Normal / Cinema / True Cinema / Custom

سه بعدی (3D)

دارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:09

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

AVI / HEVC / MKV / WMV / MP4 / M4v / FLV / 3GPP / VRO / VOB / TS / PS / RMVB , MP3 / AAC / WMA Pro / FLAC / Apple Lossless / WAV, JPEG / MPO

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard / Music / Ambience / User

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون بدون پایه

24.5 کیلو گرم

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1,463x846x80 میلی متر

طراحی
نوع پایه

تک پایه مستطیلی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک 65C300 سری C300”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط