تلویزیون هایسنس 65A6100 سری A6100

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: Vidaa
  • صفحه نمایش: LED
74 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون هایسنس 65a6100

کمپانی هایسنس نیز درست مانند برندهای نام آشنای سونی، ال جی و سامسونگ از شیوه جذاب و شیکی برای تلویزیون هایش به کار گرفته، به صورتی که با نگاه به تلویزیون هایسنس 65A6100 خاص بودنش را در هر قسمت از آن مشاهده می کنید. تلویزیون هایسنس مدل 65a6100 دارای کیفیت تصویر 4k با رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد. باکنار هم قرار گرفتن 8.2 میلیون پیکسل، دیگر نیازی به تهیه 4k ندارید، چون که کیفیت تصاویر این کمبود محتوا را برطرف ساخته است. این تلویزیون دارای قابلیت HDR می باشد. اگر بخواهیم طراحی تلویزیون را بررسی کنیم، تلوزیون 65 اینچ هایسنس 65a6100 بارنگ بدنه مشکی مناسب برای سالن و اداره و خانه گزینه بسیار مناسب و متناسب است. سوراخ هایی که در پشت تلویزیون وجود دارند، که نشان دهنده  قابلیت اتصال تلوزیون به دیوار می باشد.

هایسنس65A6100کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس 65a6100

تکنولوژی نمایشگر در این تلویزیون ال ای دی است. صفحه نمایش LED باعث شده طیف رنگی گسترده تر و رنگ های سیاه به صورت پهنا تر نشان داده شود. علاوه بر آن طراحی باریکی را به این تلویزیون داده اند. کیفیت تصویر 4k با رزولوشن 2160×3840 یکی از ویژگی های مهم این تلویزیون به شمار می آید. این بدین معناست که 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیکسل به صورت افقی در صفحه نمایش 65 اینچی شما قرار گرفته است. از ویژگی های مهم دیگر تلویزیون هایسنس 65a6100 قابلیت HDR است. این قابلیت که اول در دنیای عکاسی رایج بوده است و بر روی کار آمدن هم بر روی تلویزیون ها بازار رقابت را داغ تر کرده است. قابلیت HDR که به معنای محدوده ی دینامیکی بزرگ تری می باشد، از طیف وسیع تر و گسترده ای از رنگ ها پشتیبانی می کند و تصاویر را زیبا تر و با کیفیت تر و روشن تر به تصویر می کشاند. قابلیت HDR این ویژگی را دارد که هم نسبت کنتراست را افزایش دهد و هم میزان روشنایی و هم میزان و شدت رنگ تصویر را بالاتر ببرد. علاوه بر آن HLG و HDR10 از فرمت های جید تصویری هستند که در این تلویزیون پشتیبانی شده اند. با استاندارد HDR دنیایی از تصاویر زنده همراه با رنگ های فوق‌العاده را به منزل خود فرا خوانید. قابلیت Noise Reduction نیز برای پایین بردن نویز و بافت اضافی تصویر به کار می آید، این فناوری میزان نویز و برفک اضافی را حذف کرده تا تصویری شفاف تر و پروضوح تر ایجاد کند. تعداد حرکات تصاویر در این تلویزیون برابر 60 هرتز است؛ یعنی 60 تصویر در یک ثانیه به صورت پشت سر هم نمایش داده می شوند. 

هایسنس 65A6100

سیستم صوتی

این فناوری پیشرفته صدایی عالی و بدون نویز را با کیفیت بالا و توان خروجی 30 وات در اختیار بیننده قرار می دهد، که از دو بلندگوی 15 واتی پخش می شود .

سیستم عامل و راه های ارتباطی

تلویزیون هایسنس با رابط کاربری VIDAA SMART باعث شده است، همانند یک کامپیوتر شخصی عمل کند و یا کارایی یک موبایل را برایتان داشته باشد. این رابط کاربری راحت و آسان می تواند ارتباط شما با دنیای مجازی و اینترنت را برقرار کند و می تواند امکان جست و جو در اینترنت را برایتان فراهم آورد و با اجرای اپلیکیشن های گوناگون و کاربردی، بازی های هیجان انگیز، اشتراک گذاری تصاویر و چت کردن و ویدیو بساط سرگرمی شما را فراهم می آورد. همچنین رابط کاربری VIDAA امکان سفارشی کردن برنامه ها را نیز به وجود می آورد که در نتیجه آن راحت و سریع به هر بخشی دسترسی پیدا خواهید کرد. تمام تلویزیون های هوشمند نسل جدید هایسنس به این رابط کاربری مجهز هستند و به کمک آن می توانند از سایت های محبوبی نظیر Netflix، آمازون و یوتیوب بهره ببرید. به علاوه مرورگر Opera یکی از بهترین مرورگرهاییست که به کمک آن هر صفحه از اینترنت در دسترس قرار می گیرد. به عبارتی همراه با این مرورگر می توانید در بین صفحات و بخش های مختلف اینترنتی سرچ کنید و به تماشا و دانلود ویدئوهای مورد علاقه ی خود بنشینند. همچنین امکان تماشای تمام برنمامه های تلویزیونی از تمام کانال ها و از سایر پخش کننده ها را نیز میسر می کند. اتصال به اینترنت در این تلویزیون به کمک اتصال بی سیم WI-FI صورت می گیرد. وجود 2 عدد پورت USB در این تلویزیون امکان پخش محتوای موجود بر روی فلش مموری و هارد اکسترنال و انواع حافظه ی جانبی دیگر را فراهم می کند. به علاوه مجهز بودن به 2 عدد پورت HDMI امکان انتقال تصاویر و فیلم ها را از هر نوع پخش کننده ای فراهم می کند.

HISENSE

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

65a6100

سال عرضه

2018

سری

6

برند

هایسنس / HISENSE

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

60هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2عدد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2عدد

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

مصرف برق در حالت عادی

73w

طراحی
نوع پایه

هلالی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون هایسنس 65A6100 سری A6100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط