تلویزیون هایسنس 58A6100 سری A6100

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 58
  • سیستم عامل: Vidaa
  • صفحه نمایش: LED
89 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلوزیون هایسنس 58A6100 

تلویزیون هایسنس 58A6100 یکی از بهترین تلویزیون های اسمارت موجود در بازار می باشد که با ساختار زیبا و امکانات متنوع عرضه شده است. کمپانی هایسنس این تلویزیون خود را با بهره گیری از امکانات کاربردی و طراحی خیره کننده روانه ی بازار کرده است. کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون تصاویری واقعی و با کیفیت بالا را به معرض نمایش می گذارد. نمایشگر 58 اینچی این تلویزیون با وضوح تصویر 2160×3840 پیکسل تصاویری بی نظیر و طبیعی را خلق خواهد کرد. در واقع کیفیت تصاویر در این تلویزیون شما را با صحنه های زنده و فوق العاده مواجه خواهد کرد. این تلویزیون دارای استاندارد تصویر HDR می باشد که دنیایی از رنگ های زنده و طبیعی را نمایش می دهد. به طور کلی می توان گفت استاندارد HDR با تفکیک پذیری رنگ ها از یکدیگر و تجزیه و تحلیل آن ها سبب خواهد شد تا رنگ ها به صورت جدا و کاملا طبیعی نمایش داده شود. علاوه بر این، استاندارد تصویر HDR قادر است تا کنتراست را به میزان قابل توجهی افزایش داده و جزئیات تصاویر و صحنه ها را نمایان سازد. در واقع شما شاهد دقت رنگ ها و تصاویر بوده، به طوری که جزئیات را در صحنه های مختلف به صورت برجسته مشاهده خواهید کرد. 

تلویزیون هایسنس 58A6100

سیستم صوتی 

سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون هایسنس صدایی با کیفیت بالا را در محیط پخش خواهد کرد. دو عدد بلندگو با توان 10 وات در این تلویزیون تعبیه گردیده است که قادر هستند تا صدایی با توان 20 وات را به گوش کاربران برسانند. با بهره گیری این تلویزیون از ساندبار صدا تقویت شده و به صورت واضح و عمیق شنیده خواهد شد. علاوه بر این، پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Digital Plus در این تلویزیون به افزایش کیفیت صدا کمک شایانی کرده است. همچنین فناوری تقویت صدای DBX نیز نقش موثری در ایجاد صدایی با کیفیت و رسا ایفا خواهد کرد. در نتیجه، به جرات می توان گفت که شما با سیستم صوتی کامل و بدون نقصی رو به رو هستید که می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. با وجود چنین صدایی با کیفیت و قدرت بالا نهایت لذت و هیجان را از شنیدن موسیقی و دیدن فیلم تجربه خواهید کرد.

تلویزیون هوشمند هایسنس 58A6100 

یکی از بخش های جذاب تلویزیون مربوط به اسمارت بودن آن می باشد که می تواند امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون اسمارت از رابط کاربری  Vidaa بهره برده است که منحصر شرکت هایسنس می باشد. وجود مرورگر Opera نیز شما را با دنیایی از هیجان و سرگرمی رو به رو می کند. با استفاده از این مرورگر می توانید در صفحات وب به گشت و گذار بپردازید و به تماشای محتواهای مورد علاقه ی خود بنشینید. هنچنین تلویزیون هایسنس 58A6100 برنامه های محبوبی همچون Netflix و Youtube را در اختیار کاربران قرار داده است که می توانید از آن ها بهره مند شوید. 

قیمت تلویزیون هایسنس 58A6100

طراحی و دیزاین

شرکت هایسنس برای ساخت تلویزیون های خود طراحی زیبایی را در نظر گرفته است که می تواند مورد پسند بسیاری از کاربران قرار بگیرد. فریم باریکی در اطراف تلویزیون هایسنس 58A6100 تعبیه گردیده است که به دلیل باریک بودن آن جلوه ی زیبایی به تلویزیون بخشیده است. پایه های دو شاخه ای در کنار این قاب باریک بر جذابیت و شیک بودن تلویزیون افزوده است. همچنین این امکان برای شما فراهم شده است، تا در صورت تمایل تلویزیون خود را از طریق براکت به دیوار نصب کنید. در این صورت نیز نمای شیک و لوکسی به منزل شما خواهد بخشید. اگر به دنبال تلویزیونی با امکانات و کیفیت تصویر عالی و در عین حال با طراحی خاص و زیبا هستید، این تلویزیون می تواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب باشد.

HISENSE

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

58A6100

سال عرضه

2018

سری

6

برند

هایسنس / HISENSE

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

58

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

15.2

وزن تلویزیون بدون پایه

15

ابعاد تلویزیون با پایه

1301x244x821

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1301x74x760

وزن بسته بندی

19

ابعاد بسته بندی

1436x152x884

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون هایسنس 58A6100 سری A6100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط