تلویزیون ال جی 65UG870V سری UG870V

  • سال عرضه: 2015
  • کیفیت تصویر: Super UHD
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
22 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصت و امکانات تلویزیون ال جی 65UG870V سری UG870V

درخشش و زیبایی همیشه انتخاب بهترین ها هستند. قیمت مناسب در کنار اوجی از امکانات میتواند هر کسی را مجذوب این تلویزیون کند. در زیر به بررسی اختصاصی تلویزیون ال جی 65UG870V پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

 

طراحی و دیزاین تلویزیون ال جی 65UG870V سری UG870V

تلویزیون ال جی 65UG870V سری UG870V دارای صفحه نمایش 65 اینچی است . طراحی صفحه نمایش آن به صورت خمیده میباشد که میتواند با قرار گیری در هر محیطی خود را با آن محیط وفق دهد. هارمونی زیبا در نحوه ی طراحی آن که نشان از گروهی موفق و عالی دارد که توانسته است نگاه اکثر مخاطبان خود را به سوی دنیایی از جذابیت بکشاند. پایه ی هلالی شکل آن که نشان از ترکیب هنر و صنعت دارد نیز میتواند مولد آفرینشی بی نظیر باشد. حضور درگاه ها و پورت های ورودی و خروجی در بهترین قسمت تلویزیون نیز میتواند کاربر را در دسترسی به این امکانات یاری دهد. به راحتی میتوانید به این وسیله اطلاعات خود را از فلش مموری بر روی تلویزیون قرار دهید. اندازه ی این تلویزیون کاربری تجاری آن را افزایش می دهد و از دیگر عواملی که میتواند نوید این اتفاق را بدهد قابلیت اتصال به دیوار این تلویزیون است. پایه ی هلالی این تلویزیون موقت است و هرگاه که نیاز داشته باشید میتوانید تلویزیون خود را  به آن وصل کنید.

[img-7721-left-large_default_2x]

کیفیت فوق العاده تصاویر تلویزیون ال جی 65UG870V

کیفیت 4K آن سطح از کیفیتی است که میتواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. در حال حاضر در تلویزیون های خانگی کیفیت 4K بر فضای آن حکمرانی میکند که این نشات گرفته از توانایی فوق العاده آن در نشر تصاویر است. حس عمق تصویر، حس زنده بودن تصویر و واقعی بودن آن از جمله تواناییی است که 4K در اختیار مخاطب خود قرار میدهد که به گونه ای با دنیای مجازی پیوند میخورد که گاه زمان را نیز از دست میدهد. کیفیت 4K تقریبا 4 برابر کیفیت FULL HD است. در این تلویزیون این امکان وجود دارد که هر تصویری به منتها کیفیت خود برسد که 10 حالت متضمن این سطح از کیفیت می شوند. با انتخاب این حالت ها در برنامه های مخصوص میتوانید نگاه های جدیدی را کشف کنید. حالت استاندارد (Standard) ، واضح (Vivid)، تصاویر واضح (Photo- Vivid)  ، تصاویر استاندارد (Photo-Standard) ، معمولی (Custom) ، تصاویر معمولی (Photo-Custom) ، فیلم (Cinema) ، بازی (Game) ، گرافیک (Graphics) و ورزش (Sport). فرمت های تصویری که این دستگاه میتواند پشتیبانی کند عبارتند از : 2160/24P , 2160/25P , 2160/30P ,  2160/50P , 2160/60P

 

ویژگی سه بعدی در تلویزیون ال جی 65UG870V

شرکت ال جی به منظور حس حضور در واقعیت زندگی و لمس هیجان زندگی خود را در راستای تلویزیون های سه بعدی قرار داده است.تلویزیون های سه بعدی تصاویر دو بعدی را برجسته میکننند و سبب ایجاد عمق در تصاویر میشوند تا لذت باورنکردنی تماشا را به کاربر خود انتقال دهد. مشاهده ی تصاویر عمق دار یا همان سه بعدی بسیار هیجان انگیز است چرا که علاوه بر تماشای صحنه ، کاربر میتواند صحنه ها در کنار خود مشاهده نماید، گویی که اتفاقات در درون تلویزیون به دنیای خارج می آیند و گاه در کنار ما و گاه در فاصله ای دورتر از ما قرار میگیرند.

سیستم عامل محبوب Webos

تلویزیون های هوشمند ال جی با webOS آنچه را که می خواهید ، بدون دردسر ارائه می دهند. اخبار، ورزش ، سرگرمی و موارد دیگر – همه اینها در نوک انگشتان شماست. دسترسی آسان به تمام محتوای مورد علاقه خود را در YouTube و Prime Video به علاوه Hulu ، Netflix و موارد دیگر داشته باشید. با آخرین اخبار جدید Newsy در معرض آگاهی قرار بگیرید. آهنگ های مورد علاقه خود را با Spotify پخش کنید. با ifood.tv یک دستور العمل عالی پیدا کنید. مهم نیست که به چه چیزی وارد شوید ، برنامه ای برای آن وجود دارد. از اخبار، سرگرمی ، ورزش و حتی آخرین بازی ها لذت ببرید – همه از طریق یک رابط زیبا تحویل داده می شوند. همچنین با برنامه نویسی نسل اول 4K Ultra HD و همچنین فیلم ها و نمایش های تلویزیونی High Dynamic Range (HDR) سازگار است. با استفاده از راهنمای صفحه نمایش مفید برای دسترسی سریع ، آسان ، تمام کانالهای پخش شده را که دوست دارید ضمن لذت بردن از محتوای مورد علاقه خود از اینترنت درست در لیست کانال های تلویزیونی خود ، با یک راهنمای صفحه نمایش مفید دریافت کنید.

[img-7724-left-large_default_2x]

فناوری FPR

فن آوری است که توسط شرکت ال جی ترویج می شود و در تلویزیون های سه بعدی خود مبتنی بر قطبی سازی دایره ای کار می کند. این تصاویر چپ و راست را از طریق الگوهای مختلف در قطب دور نشان می دهد. عینک های قطبی شده چپ و راست اجازه می دهند تا تصاویر چپ و راست با چشمان چپ و راست به طور جداگانه دیده شوند. هر دو تصویر در مغز ترکیب شده و اثر سه بعدی ایجاد می کنند. فن آوری برای نشان دادن تصویری متفاوت برای هر چشم FPR از فیلم دقیقی استفاده می کند که پیکسل های مختلفی را به صورت متفاوت قطبی می کند (در خط نمایش پیکسل های سینما ال جی برای قطبی کردن یک راه و از طریق خط برای قطبی کردن روش دیگری دنبال می شود) . گفته می شود فن آوری FPR 3D دارای صفحه نمایش روشن تر با گفتگوهای متقاطع کمتر، اشباع کمتر و بدون تاب زدن است.

ویزگی هایی برای تصاویر در تلویزیون های سه بعدی بیان شده است که عبارتند از : اسکن پویا، رنگ طبیعی، دینامیک روشن سفید، حالت مراقبت از چشم.

فناوری Surround mode

هنگامی که همه در خواب هستند اما شما هنوز هم می خواهید تلویزیون تماشا کنید ، احتمالا صدایی احاطه کننده نمی توانید دریافت کنید. یا شاید شما سعی می کنید تصمیم بگیرید که یک صدای احاطه کننده داشته باشید. در هر صورت ، با استفاده از تنظیمات صدا تلویزیون هنوز هم می توانید صدای عالی دریافت کنید. با استفاده از حالت های بهینه صدا و تنظیمات پیشرفته مانند اکولایزر و تعادل ، می توانید بهترین صدا را از تلویزیون دریافت کنید. هنگام پخش دیسک DVD یا Blu-Ray ، معمولاً در منوی تنظیم صوتی دیسک گزینه انتخاب حالت فراگیر را خواهید داشت. بعضی از افراد فقط وارد قسمت تنظیمات صوتی می شوند و فقط فیلم را انتخاب می کنند. گاهی اوقات این امر آنها را از واقعی شدن کیفیت صدا محروم می کند. انتخاب حالت پیرامون مناسب، برای تماشای تصاویر بسایر مهم میباشد.

فناوری Dolby Digital Surround

این یک حالت فراگیر واقعی با 5 کانال مجزا است که از فشرده سازی استفاده می کنند. این یک انتخاب خوب هنگام تماشای فیلم است. علاوه بر دی وی دی ، آهنگ های فراگیر Dolby Digital را می توان در کانال های کابلی و ماهواره ای برای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی نیز یافت. حتی اگر Dolby Digital جدیدترین فرمت موجود نیست ، اما هنوز هم بسیار عالی به نظر می رسد.

[img-7725-left-large_default_2x]

 

کنترل نور پس زمینه پویا

این ویژگی برای افرادی مناسب است که در چشم های آنان ضعف بینایی و یا حساسیت های بینایی وجود دارد. بسیاری از تلویزیون ها از جمله مدل های کم نور و محلی کم نور و لامپ ، یک کنترل نور پس زمینه را برای خروجی نور مناسب برای محیطی که مجموعه در آن نصب شده است فراهم می کند. به عنوان مثال ، اگر در اتاق روشن با چراغ های سربار مشاهده می کنید، سطح کنترل نور پس زمینه را برای به حداکثر رساندن میزان خروجی نور افزایش دهید. هنگام مشاهده در یک اتاق تاریک ، نور پس زمینه را به حدی کاهش می دهید که امکان مشاهده راحت و بدون چشم را فراهم می کند. توجه داشته باشید که کنترل نور پس زمینه در تلویزیون ها با کنترل روشنایی متفاوت است.

فناوری OPTICAL

کابل صوتی نوری یکی از ویژگی های اصلی در تلویزیون ال جی 65UG870V است. درگاه TOSLINK در بین سایر درگاه های دیگر مجزا است و به طرز شگفت انگیزی مانند یک درب کوچک دستگاه شما به نظر می رسد. حتی از ویژگی های برجسته تر این واقعیت است که هنگام روشن بودن دستگاه ، می توانید درخشش کمرنگ از نور لیزر قرمز در اطراف درب پورت را مشاهده کنید.

حسگر روشنایی

این سنسور نوری که در تلویزیون نصب شده است، به روشنایی اتاق پاسخ می دهد، تلویزیون بسته به روشنایی اتاق، روشنایی صفحه را تغییر می دهد. روشنایی را در نور روشن افزایش می دهد و در نور کم باعث کاهش روشنایی می شود.

 

تقویت کننده کنتراست پیشرفته

تلویزیون ال جی 65UG870V سری UG870V شامل یک تقویت کننده کنتراست پیکسل (Pixel) است ، ویژگی ای که دامنه پویای صفحه نمایش را به حداکثر می رساند و به افزایش کیفیت تصاویر کمک شایانی میکند.

فناوری Micro dimming

Micro Dimming با تجزیه و تحلیل هر قاب فیلم، کیفیت تصویر تلویزیون ال جی را بهبود می بخشد تا نور پس زمینه LED و سیگنال ویدیویی را در زمان واقعی بهینه کند. به عبارت دیگر تلویزیونهای ال جی به یک نرم افزار قدرتمند مجهز شده اند که سیگنال دریافتی را تبدیل می کند و قسمت سبک تر و تاریک تر تصویر را درست به روشی که برای آنها تنظیم شده تنظیم می کند.

فناوری Color master engine

موتور XD یک فناوری است که در LG HDTV برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می شود. علاوه بر ارائه ویژگی های استاندارد مانند Deinterlacing و Upscaling ، سه پیشرفت قابل انتخاب کاربر را نیز در اختیار شما قرار می دهد. کنتراست XD: این ویژگی سعی در افزایش سطح سیاه و روشنایی جنبه های مختلف تصویر دارد.
رنگ XD: باعث تغییر و تقویت تن رنگ می شود.
XD کاهش نویز: کاهش نویز آنالوگ و MPEG را فراهم می کند.

[img-7723-left-large_default_2x]

فناوری اصلاح تصاویر سه بعدی

تلویزیون های سه بعدی می توانند یک تجربه خوب مشاهده را ارائه دهند. اگرچه برخی از افراد در تنظیم تماشای سه‌بعدی مشکلی دارند ، اما وقتی این محصول به خوبی ارائه شود ، بسیاری از آن لذت می برند. مسئله اصلی هنگام تماشای سه بعدی: روشنایی – در نتیجه مشاهده تصاویر سه بعدی از طریق شیشه های فعال یا شیشه های 3D قطبی منفعل ، باعث کاهش روشنایی می شود. این می تواند میزان روشنایی تصاویر ورودی را تا 50٪ کاهش دهد.

سیستم صوتی

دو کانال در سمت چپ و راست تلویزیون قرار دارند تا بتوانند پوشش صوتی خوبی را به وجود بیاورند. این دو کانال صوتی در این تلویزیون هر کدام 10W صدا تولید میکنند که در مجموع صدایی معادل 20 وات خروجی پیدا میکند. کیفیت بالای صدا در این دستگاه تحت تاثیر طراحی بلندگو ها قرار دارد، قرار گیری این دو کانال در پایین تلویزیون بوده است که موجب میشود دقت بی نظیری در فراگیری صدا داشته باشد. در واقع این تکنولوژی با تفکیک صدای اصلی از صدای پس زمینه سبب می شود تا صدا بدون نویز به گوش کاربران برسد. همچنین فناوری Clear Voice در سیستم صوتی این دستگاه تاثیر زیادی در ایجاد صدایی واضح و رسا دارد. یکی دیگر از ویژگی های صوت انتخاب دستی حالت صدا برای نمایش انواع برنامه ها است، مثلا در هنگام پخش فوتبال میتوانید سیستم را به صورت دستی بر روی حالت بازی (GAME) قرار دهید تا در پخش آن از کیفیت صدای بهتری برای حضور در واقعیت برخوردار شوید. 5 حالت صدا برای تلویزیون تعریف شده است که عبارتند از : Standard, Music , Cinema , Sport , Game

 

 

کدک Dvix HD

فایلهایی که حاوی پسوند فایل divx هستند، فایلهای کدک ویدیویی با کیفیت بالا هستند که به منظور توزیع فیلمهای دیجیتالی از طریق اینترنت فشرده شده اند. هنگامی که یک فایل ویدئویی با فرمت divx ذخیره می شود، این فیلم فشرده می شود که به دلیل سایز کوچکتر فایل آن، می توان آن را آسان تر در اختیار همگان قرار داد. این فرمت به شما قبلیت مشاهده انواع فایل های فشرده شده ی اینترنتی را میدهد.

اسپیکرهای HARMAN KARDON

هارمن کاردون بلندگوهای رومیزی هستند که میتوانند در ایجاد صدایی گیرا برای کاربر کمک بسیار بزرگی باشند. اگر به دنبال هیجان هستید، اگر میخواهید لذت شنیدن یک صدای فراگیر را درک کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از بلندگوهای هارمن کاردون استفاده شده در تلویزیون ال جی 65UG870V میباشد. تجربه ی حس واقعی هیجان و صدای بلد به وسیله ی اسپیکرهای قدرتمند هامن کاردون.

[img-7722-left-large_default_2x]

 

ورودی و خروجی های تلویزیون ال جی 65UG870V

3 عدد ورودی برای HDMI وجود دارد. 3 عدد ورودی برای USB وجود دارد. ورودی کامپوننت دارد. ورودی ویدئو کامپوزیت دارد.ورودی S-VSIDEO دارد. ورودی PC یا WiDi دارد.پورت LAN دارد. ورودی RF دارد. ورودی Cl-Slot دارد. خروجی هدفون دارد. بلوتوث دارد.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

65UG870V

سال عرضه

2015

سری

8

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه

منحنی

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

120 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

ندارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

دارد

تبدیل 2D به 3D

دارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

ندارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

240Vac 50-60Hz~100

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

32.7 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

29.6 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

255*897*1461 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

99.9*846*1461 میلی متر

وزن بسته بندی

40.5 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

190*960*1607 میلی متر

طراحی
نوع پایه

هلالی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 65UG870V سری UG870V”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط