تلویزیون اولد ال جی 75C8 سری C8

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 75
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: OLED
83 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بررسی تخصصی تلویزیون اولد ال جی 75C8 سری C8

طراحی و دیزاین تلویزیون اولد ال جی 75C8

تلویزیون اولد ال جی 75C8 یکی از زیباترین تلویزیون هایی است که تاکنون شرکت الجی موفق به تولید آن شده است. درخشندگی ، استقامت، کیفیت در رنگ می تواند پادشاه هر تلویزیون دیگر باشد. قاب پشتی این تلویزیون از فلز ساخته شده است، و پایه تلویزیون اولد ال جی 75C8 دارای عرض زیادی است که موجب استحکام بالای تلویزیون می شود و جنس آن آلومینیومی است. کارشناسان علت طراحی پایه بدین شکل برای ایجاد صوت فراگیر دراتاق انجام داده اند.پایه های تلویزیون حالت موقتی دارند و در صورت لزوم شما می توانید ان ها را تلویزیون جدا کنید و تلویزیون را بدون پایه به دیوار وصل نمایید. قاب باریکی را اطراف صفحه نمایش احاطه کرده است که توانسته است زیبایی خاصی را برای آن ایجاد کند.ضخامت این تلویزین با توجه به سخت افزارهای آن با یکدیگر متفاوت است، در قسمت بالای آن به خاطر تعداد سخت افزار کمتر ضخامت کمتری دارد و در قسمت پایین آن به موجب سخت افزار بیشتر دارای ضخامت بیشتری است. استقامت بالایی که این تلویزیون در موارد مختلف از خود نشان داده است نشان از ساخت فوق العاده قوی آن در بحث سخت افزاری دارد. قاب پشت تلویزیون به دو بخش تقسیم شده است که بخش پایین تر آن محل قرار گیری درگاه ها و پورت های تلویزیون است که موجب دسترسی راحت کاربر به پورت USB می شود.

[img-7739-left-large_default_2x]

کیفیت نمایش

کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K است که می توان در حال حاضر آن را بالاترین سطح نمایش در تلویزیون های خانگی دانست که بر دیگر کیفیت ها پادشاهی می کند. در صفحه نمایش این تلویزیون از تکنولوژی OLED استفاده شده است، این تکنولوژی هر پیکسل از تلویزیون را قادر می سازد تا به تنهایی بتواند نور مورد نیاز برای نمایش خود را به دست آورد. این ویژگی کارشناسان را قادر ساخته است تا نور پس زمینه تلویزیون را حذف کنند و کنتراست در تلویزیون اولد ال جی 75C8 به بی نهایت خود می رسد. این تلویزیون با ابعاد 75 اینچی خود می تواند خود را در دکوراسیون های بزرگ به خوبی به نمایش بگذارد که البته مکان های تجاری نیز می توانند به خوبی از آن استفاده کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که زاویه دید گسترده این امکان را برای مخاطبان دو چندان می کند چرا که تکنولوژی OLED کیفیت تصویر به اندازه ای افزایش می دهد که به شما امکان این را می دهد که در هر گوشه از اتاق که دوست دارید بنشینید و تلویزیون را تماشا کنید بدون آن که کوچکترین مشکلی در کیفیت ان رخ دهد. یکی از ویژگی صفحه نمایش OLED حضور سطوح کاملا سفید و کاملا سیاه است که می تواند کنتراستی بی نظیر را در دید مخاطبان قرار دهد. در اتاقی تاریک تلویزیون اولد ال جی 75C8 را قرارهید سپس آن را روشن کنید به خوبی متوجه کنتراست بالای این تلویزیون خواهید شد. شرکت الجی برای راحتی و ازادی عمل مخاطبان خود ویژگی هایی را طراحی کرده است که می توان آن ها را صورت دست تغییر داد. این تنظیمات شامل حالت های مختلف کیفیت تصویر مطابق با محتوای ارائه شده است. با انتخاب این حالت ها در برنامه های مخصوص میتوانید نگاه های جدیدی را کشف کنید.

حالت های دستی عبارتند از : حالت استاندارد (Standard) ، واضح (Vivid)، تصاویر واضح (Photo- Vivid)  ، تصاویر استاندارد (Photo-Standard)  ، معمولی (Custom) ، تصاویر معمولی (Photo-Custom) ، فیلم (Cinema) ، بازی (Game) ، گرافیک (Graphics) و ورزش (Sport). فرمت های تصویری که این دستگاه میتواند پشتیبانی کند عبارتند از : 2160/24P , 2160/25P , 2160/30P ,  2160/50P , 2160/60P

پردازنده ی جدید آلفا

این پردازنده ی با توانایی های فوق العاده ی خود امکان ایجادت صویری واقعی را محقق مس کند . تصویری که در آن کیفیت خود را در بالتترین سطح قرار داده است. رنگ ها در حالت های بسیار طبیعی قرار دارند و آن چنان به واقعیت نزدیک اند که گاه کاربر فضای مجازی را در عین واقعیت می بیند و تجسم می کند. این پردازشگر برای نرخ سرعت های بسیار بالا طراحی شده است که در هر ثانیه امکان نمایش 120 فریم را دارد و به خوبی می تواند کیفیت ان را همانند زمان های دیگر کنترل کند و نمایش دهد. به وسیله ی این تلویزیون می تواند صحنه های ورزشی را به خوبی ببینید و لذت دیدن آن را حس نمایید. در واقع همین پردازشگر است که توانسته این چنین کیفیت تصاویر را بالاببرد و تلویزیون اولد ال جی 75C8 را در جایگاه بالایی قرار دهد.

خطر احتباس در تلویزیون اولد ال جی 75C8

زمانی که تصویر و یا لوگویی به صورت دائمی بر روی تلویزیون قرار بگیرد، این امکان وجود دارد که این تصویر در تعویض سیگنال ها همچنان باقی بماند هر چند که در نهایت از بین خواهد رفت اما تاثیر بسیار بدی بر پیکسل های تلویزیون می گذارد به صورتی که ممکن است تعدادی از پیکسل ها بسوزند که موجب میشود قسمتی که در آن پیکسل ها سوخته اند تاریک بماند و چون در این تلویزیون ما نور پس زمینه نداریم پس این قسمت ها هیچ گاه رنگ آنها عوض نمی شود و همیشه تاریک خواهند بود. هرچند که شرکت الجی در پی از بین بردن این آسیب است و تا حدی توانسته است که این معضل را برطرف نماید اما در نهایت توجه داشته باشید که بهتر است هر چند ساعت یکبار سیگنال تلویزیون را عوض کنید و محتوایی متفاوت را پخش کنید تا این یکنواختی از بین برود.

سیستم صوتی تلویزیون

تلویزیون اولد ال جی 75C8 از دو بلندگوی 2.2 کاناله استفاده میکند. دو کانال و دو ساب ووفر در این تلویزیون وجود دارد که هر کدام 10W صدا تولید می کنند که در مجموع 40 وات صدا تولید می شود. این کانال ها و ساب وو فر ها در سرتاسر تلویزیون پخش شده اند تا بتوانند بهترین پشتیبانی از صدا را انجام دهند. همچنین پایه های این تلویزیون خود نوید تولید صدای فراگیر را می دهد. صدایی که در این تلویزیون تولید می شود بسار بی نظیر است و میتواند تمام هیجان یک محتوا را به خوبی به شما منتقل کند. اما اگر همچنان فکر میکنید این میزان صدا برای شما مناسب نیست خصوصا اگر در مکان های تجاری از آن استفاده می کنید می توانید از سستم های صوتی جانبی استفاده کنید که البته امکان استفاده از ساندبار را ندارید چرا که ساندبار در قسمت جلوی تلویزیون قرار می گیرد و دیزاین آن را به هم می زند. یکی دیگر از ویژگی های صوت انتخاب دستی حالت صدا برای نمایش انواع برنامه ها است، مثلا در هنگام پخش فوتبال میتوانید سیستم را به صورت دستی بر روی حالت GAME قرار دهید تا در پخش آن از کیفیت صدای بهتری برای حضور در واقعیت برخوردار شوید. انواع حالت های صدا عبارتند از : Standard, Music , Cinema , Sport , Game

[img-7743-left-large_default_2x]

دستیار صوتی هوشمند گوگل (Google Assistant)

این ویژگی شما را قادر می سازد تا بتوانید با تلویزیون گفت و گو کنید و دیگر در این تلویزیون نیاز به استفاده زیاد از کنترل نیست . با صدای بلند کارهایی را که از تلویزیون می خواهید برای شما انجام دهد بیان کنید تا در کسری از ثانیه آن عمل انجام گیرد. در نظر داشته باشید که تلویزیون هایی که از دستیار صوتی استفاده می کنند در جایگاه بالاتری از هوشمندی قرار دارند و در مواقع خرید این ویژگی می تواند یکی از معیار ها قرار بگیرد. مثلا ولوم صدا را برای شما تغییر دهد، یا جستجویی را انجام دهد و حتی شبکه مورد نظر شما را اجرا کند. این قابلیت در حال حاضر تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند و برای اجرای آن هم زمان باید به اینترنت متصل باشید.

سیستم عامل WebOS

در تلویزیون اولد ال جی 75C8 از سیستم عامل WebOS استفاده شده است. این سیستم عامل که از بروزترین سیستم عامل های حال حاضر در سینمای خانگی است به شما توانایی های فوق العاده ای می دهد خصوصا این سیستم مکررا در نسخه های خود تلاش در جهت سهولت را پیشه خود گرفته است. این سیستم عامل موفق به دریافت گوهی نامه معتبر امنیت بین المللی CC و گواهینامه UL CAP2900-1 شده است که نشان از قدرت بالای این تلویزیون در حفاظت از حریم خصوصی کاربران دارد و اجازه نمی دهد که هکر کار بتوانند به دنیای شخصی شما راه یابند. نوار باریکی در تلویزیون اولد ال جی 75C8 وجود دارد که در پایین تلویزیون قرارگرفته ست این نوار به سبب وجود این سیستم عامل است که امکان دسترسی راحت تر و سریع تر را به تمام اطلاعات می دهد. این سیستم عامل قابلیت اتصال به اینترنت دارد. این سیستم عامل می تواند آزادی اطلاعات را برای شما فراهم آورد به گونه ای که به هر اطلاعاتی که بخواهیدی می توانید دسترسی داشته باشید و در دنیای حال حاضر هر روز اطلاعات خود را آپدیت کنید. اتصال به اینترنت از طریق تلویزین میتواند مزایای دیگری نیز داشته باشد. در شرکت الجی متناسب با این فناوری فروشگاهی را برای خرید و نصب برنامه های تلویزیونی راه اندازی کرده اند که به نام فروشگاه الجی معروف است. از طریق تلویزیون خودتان می توانید به این فروشگاه وصل شوید و برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و نصب کنید و در زمان های دیگر از آن استفاده کنید.

فناوری Micro Dimming

Micro Dimming هر فریم از فیلم را تجزیه و تحلیل می کند، که به سبب این کار کیفیت تصویر تلویزیون الجی را بهبود می بخشد تا بتواند سیگنال ویئویی را به صورتی مطلوب بهینه کند چون در این تلویزیون ما نور پس زمینه نداریم درنتیجه میکرو دایمینگ میتواند اثر مثبت بیشتری بر کیفیت تصاویر بگذارد. به عبارت دیگر تلویزیونهای الجی به یک نرم افزار قدرتمند مجهز شده اند که سیگنال دریافتی را تبدیل می کند و قسمت سبک تر و تاریک تر تصویر را درست به روشی که برای آنها تنظیم شده تنظیم می کند.

فناوری Divx HD

فرمت فایل های فشرده ی ویدئویی است. فایل های ویدئویی آپلود شده در اینترنت برای دانلود سریع با حجم کم به صورت فایل های فشرده قرار داده می شوند، با استفاده از این فرمت می توانید تمام فایل های فشرده را باز کرده و محتوای آنها را اجرا نمایید.

 

کنترل جادویی

حضور کنترل جادویی در تلویزیون خود می تواند گواه بر تکنولوژی بالای آن باشد، کنترل جادویی همچون موس عمل می کند و دارای نشانگر است و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست های شما را پاسخ دهد.

دالبی ویژن چگونه کار می کند؟

فرمت های HDR10 در حال حاضر فرمت های رایج بازار هستند، که تلویزیون های با تکنولوژی بالا از فرمت های دالبی ویژن استفاده می کنند. فرمت دالبی ویژن HDR10 را پشتیبانی می کند اما فرمت HDR10 فرمت دالبی ویژن را پشتیبانب نمی کند. فرمت HDR10 برای تفسیر و تنظیم داده های خود به تلویزیون های HDR متکی است و با توجه به تلویزیون های HDR داده ها را پخش می کند که در این صورت کیفیت داده ها در سطح پایین تری قرار می گیرد. فناوری دالبی ویژن است که تا هم اکنون توانسته است بهترین کیفیت را در اختیار تلویزیون های الج قرار دهد تلویزیون الجی را در میدان رقابت به جایگاه بالایی بکشاند. این فناوری بدین گونه است که هر زنگ در صفحه دارای عمق رنگی 12 بیتی است. فراداده هایی را که اضافی هستند و چگونگی نمایش کیفیت محتوا را بر عهده می گیرند فراداده ی پویا نامیده می شوند. دالبی ویژن از فراداده ی پویا استفاده می کند زمانی که اطلاعات برای پخش بر روی تلویزیون شما قرار می گیرند، دالبی هر فریم را تنظیم میکند و بعد آن فریم را به وسایل پخش در تلویزیون شما می سپارد و آنها موظفند آن گونه که دالبی طراحی نموده است آن تصویر را به اجرا گذارند.

[img-7742-left-large_default_2x]

پورت های ورودی و خروجی در تلویزیون اولد ال جی 75C8

4 عدد ورودی برای HDMI وجود دارد. 3 عدد ورودی برای USB وجود دارد. ورودی کامپوننت ندارد. ورودی ویدئو کامپوزیت دارد.ورودی S-VSIDEO دارد. ورودی PC یا WiDi دارد.پورت LAN دارد. پورت RS-121C دارد. ورودی RF دارد. ورودی Cl-Slot دارد. خروجی هدفون دارد. بلوتوث دارد. شبکه بی سیم وای فای دارد. مرور گر وب دارد. قابلیت HLG دارد. قابلیت DVB-S دارد. قابلیت DVB-C دارد.

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

75C8

سال عرضه

2018

سری

C8

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

75

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

OLED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

240 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

4 هسته ای

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2.2 کاناله

تعداد بلندگو

2 بلندگو + ساب ووفر

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

120Vac 50-60Hz

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

36 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

29 کیلوگرم

طراحی
قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون اولد ال جی 75C8 سری C8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط