تلویزیون ال جی 43LH541T سری LH541T

  • سال عرضه: 2016
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
75 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون ال جی 43LH541T سری LH541T

اندازه ی کوچک این تلویزیون می تواند نیاز شما را برای فضاهای کوچک برطرف نماید. رنگ های واقعی و زیبای این تلویزیون می توانند شما را در داشتن لحظات شیرین و ناب همراهی کنند.

طراحی و دیزاین تلویزیون ال جی 43LH541T

طراحی زیبای این تلویزیون می تواند همگام با زیبایی منزل شما قدم بردارد. اندازه ی صفحه ی این تلویزیون 43 اینچ بوده و دارای صفحه ای تخت است. قاب متالیک باریک دور تلویزیون که به رنگ خاکستری است می تواند هارمونی زیبایی را با صفحه نمایش تلویزیون در اختیار شما بگذارد. این قاب وظیفه ی حافظت از صفحه نمایش را نیز بر عهده دارد. دو پایه در پایین ترین قسمت تلویزیون قرار دارند که به استحکام تلویزیون کمک میکنند. تلویزیون ال جی 43LH541T تنها در رنگ مشکی تولید می شود و محصول تولیدی سال 2016 میلادی است. وزن تلویزیون بدون پایه های ان 9.5 کیلوگرم . همراه با پایه های ان 9.8 کیلوگرم است.

[img-7761-left-large_default_2x]

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 43LH541T

در تلویزیون ال جی 43LH541T از فناوری Picture Wizard III (جادوگر تصویر ) است. کیفیت تصویر بسیار عالی است. رنگ ها زیبا و با کیفیت می تواند نگاه زیبای شما را نوازش کند. دقت تصویر Full HD است که در حال حاضر در سینمای خانگی در جایگاه بالایی قرار دارد. نوع صفحه نمایش LED است. رزولوشن تصویر در تلویزیون ال جی 43LH541T 1920*1080 است. علاوه بر موارد گفته شده هنوز این امکان وجود ارد که باز هم بتوانید این کیفیت را افزایش دهید و تنها تفاوت این ویژگی با سایر ویژگی ها در نحوه ی عمل آن است. سایر ویژگی ها به طور پیشفرض اجرا میشدند و گاها مخاطب خیلی درگیر تفاوت ها نمیشد در صورتیکه در این ویژگی چون کاربر شخصا شروع به ایجاد تغییر و تحول می نماید در نتیجه به خوبی تغییرات کیفیتیر ا احساس میکند.با انتخاب این حالت ها در برنامه های مخصوص میتوانید نگاه های جدیدی را کشف کنید.

حالت های دستی عبارتند از : حالت استاندارد (Standard) ، واضح (Vivid)، تصاویر واضح (Photo- Vivid)  ، تصاویر استاندارد (Photo-Standard)  ، معمولی (Custom) ، تصاویر معمولی (Photo-Custom) ، فیلم (Cinema) ، بازی (Game) ، گرافیک (Graphics) و ورزش (Sport). فرمت های تصویری که در تلویزیون ال جی 43LH541T پشتیبانی می شوند: JPEG / PNG / BMP

فناوری Picture Wizard III (جادوگر تصویر)

جادوگر تصویر شما را از طریق تنظیم ویژگی های حالت تصویر برای سفارشی کردن نمای شما راهنمایی می کند.

گیرنده ی دیجیتال

یکی از امکانات بسیر مهمی که بر تلویزیون ال جی 43LH541T به صورت خودکار وجود دارد ، گیرنده ی دیجیتال است. به وسیله ی این گیرنده نیاز به خرید مجدد گیرنده ی دیجیتال ندارید و به وسیله ی آن می توانید تمام شبکه های داخل ایران را دریافت کند.

 

فناوری Dynamic Color

شامل جعبه ورودی است که به شما امکان انتخاب تونالیته ی رنگی را می دهد. شما به وسیله ی این فناوری می توانید جعبه رنگ مدنظر خود را انتخاب کنید. تنها سه رنگ در جعبه رنگ وجود دارد، سبز، آبی، قرمز. تلویزیون این اختیار را به شما م دهد که درصد هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید.

سیستم کاهنده ی نویز

سیستم کاهنده ی نویز به شما کمک می کند تا صدایی با کیفیت بالا را تجربه کنید. این سیستم خصوصا مناسب پخش برنامه های ورزشی و اکشن می باشد و همچنین برای محتواهایی که در شب و فضای تاریک ضبط شده اند بسیار مناسب است.

فناوری Triple XD Engine

موتور XD یک فناوری است که در تلویزیون های LG HDTV برای افزایش کیفیت تصویر استفاده می شود. علاوه بر ارائه ویژگی های استاندارد مانند Deinterlacing و upscaling ، سه پیشرفت قابل انتخاب کاربر را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

[img-7760-left-large_default_2x]

کیفیت صوت در تلویزیون ال جی 43LH541T

میزان صدای خروجی در تلویزیون ال جی 43LH541T 10 وات می باشد که توسط دو کانال در اطراف تلویزیون خروجی پیدا می کند و هر کانال صوتی معدل 5 وات را خروجی می دهد. که با فناوری های دیگر همچون سیستم کاهنده ی نویز می تواند کیفیت قابل قبولی را در اختیار سینمای خانگی قرار دهد. یکی دیگر از ویژگی های صوت انتخاب دستی حالت صدا برای نمایش انواع برنامه ها است، مثلا در هنگام پخش فوتبال میتوانید سیستم را به صورت دستی بر روی حالت GAME قرار دهید تا در پخش آن از کیفیت صدای بهتری برای حضور در واقعیت برخوردار شوید. انواع حالت های صدا عبارتند از : Standard, Music Cinema , Sport , Game

فرمت های صوتی رایج که در تلویزیون ال جی 43LH541T خوانش پیدا می کنند شامل MP3 / WAV / OGG / WAM

فناوری DOLBY DIGITAL (دالبی دیجیتال)

Dolby Digital (دولبی دیجیتال)، با نام Dolby AC-3 نیز شناخته می شود. نام فناوری های فشرده سازی صوتی است که توسط آزمایشگاه های Dolby ساخته شده است. امروزه از دیگر برنامه های دیگر مانند پخش تلویزیونی، پخش رادیو از طریق ماهواره، پخش دیجیتالی فیلم، دی وی دی، دیسک های Blu-ray و کنسول های بازی استفاده می شود.

درگاه های ورودی و خروجی

2 درگاه HDMI دارد. 1 درگاه USB دارد. پورت LAN دارد. ورودی ویدئویی کامپوزیت دارد. ورودی ویدئویی کامپوننت دارد. 2 ورودی اتصال RF دارد. ورودی CL-SLOT دارد. ورودی RS-232C دارد.

فناوری VIRTUALL SERROUND (صوت فراگیر)

این فناوری به شما امکان شنیدن صدای فراگیر را می دهد به گونه ای که حتی در صدای کم حس بودن در صحنه های تلویزیونی را به خوبی تجربه می کنید. پوشش دهی را به میزان خوبی صورت می دهد.

تله تکست

با این فناوری دیگر در دنیای تلویزیون محدود نیستید. دنیای خود را گسترش دهید. می توانید روزانه اطلاعات مورد نیاز خود را آپدیت نمایید. از تمامی اخبار مطلع باشید. به وسیله ی این فناوری ارتباطی دو طرفه در بین کاربران تلویزیون برقرار است، می توانید پیام های خود را برای شبکه های اجتماعی تعریف شده بفرستید تا آن پیام در دید عموم قرار بگرد . به همین وسیله نیز پیام های دیگر دوستان را مطالعه نمایید.

[img-7759-left-large_default_2x]

خاموش کردن خودکار

این فناوری خصوصا برای افراد فراموش کار بسیار مناسب است. می توانید با وسیله ی زمان سنج، زمان خاموش شدن تلویزیون را مشخص کرده و به کارهای خود بپردازید.

کنترل از راه دور

در زمان هایی که مجبورید از تلویزیون دور باشید این امکان بسیار مفید می باشد.

اقلام همراه تلویزیون ال جی 43LH541T

  • باتری کنترل
  • کتابچه ی راهنمای کاربر
  • کابل HDMI
  • ریموت کنترل
توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43LH541T

سال عرضه

2016

سری

5

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

50 هرتز

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

پردازنده

Single Core

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sport

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard/Music/Cinema/Game/Sports

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

2 تا دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

ندارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

240Vac 50-60Hz~100

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.3 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

9.8 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

9.5 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

971*624*198 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

971*575*59 میلی متر

طراحی
قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 43LH541T سری LH541T”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط