تلویزیون پاناسونیک 40D400 سری D400

  • سال عرضه: 2015
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 40
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
68 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی و بررسی تخصصی تلویزیون پاناسونیک 40D400 سری D400

تجربه تماشای خود را با تلویزیون LED Full HD به روز کنید. با نمایشگر ال ای دی (LED)، این تلویزیون در تمام فیلم های مورد علاقه شما رنگ چشمگیر را به شما می دهد. این پنل دارای FHD است که برای لذت بردن از نمایش های تلویزیونی شما با رنگی عالی و افزایش کیفیت تصویر طراحی شده است. تجربه ای است عالی با تولید 6 رنگ طبیعی برا مشاهده ی تصاویر.

 

طراحی و دیزاین تلویزیون پاناسونیک 40D400

تلویزیون پاناسونیک 40D400 یکی از پرجاذبه ترین تلویزیون های عصر خود است.هربننده ای با دیدن ظاهر شیک و همگونی فوقالعاده ی آن مجذوب تلویزیون پاناسونیک 40D400 می شد.تناسب رنگی فوق العاده ی تلویزیون پاناسونیک 40D400 توانسته است ارزش بصری تلویزیون را تا سطح بالایی افزایش دهد. اندازه ی صفحه نمایش این تلوزیون 40 اینچ است که می تواند کاربرد آن را برای مغازه ها و خانه ها ی کوچک افزایش دهد. دو پایه ی مورب ایستا در اطراف تلویزیون قرر دارند که زاویه ای 70 درجه ای با زیر تلویزیون ایجاد کرده اند و همچنین زاویه ای 130 درجه با صفحه نمایش تلویزیون ساخته اند. صفحه نمایش تلویزیون بر این دو پایه تکیه کرده است و با استقامت ایستاده است. قاب باریک اطراف تلویزیون نقش تمرکز و زیبایی برای تلویزیون دارد. محافظت از صفحه نمایش نیز بر عهده ی این قاب باریک نهاده شده است. در قسمت پایین این تلویزیون قاب باریک به رنگ نقره ای می باشد اما در دیگر قسمت های تلویزیون این قاب ابریک به رنگ مشکی وجود دارد که توانسته است تناسب جذابی را در کنار صفحه نمایش ایجاد کند. عرض تلویزیون بسیار کم است موجب تمرکز فراوان بر صفحه نمایش تلویزیون شده است. دو پایه ی تلویزیون پاناسونیک 40D400 قابلیت اتصال موقت دارند. این تلویزیون می تواند همگام با خانه ی شما شکل ظاهری خود را تغییر دهد. به هنگام اتصال به دیوار می توانید پایه های این تلویزیون را جدا کنید و از حضور آن در بهترین نقطه ی خانه ی خود لذت ببرید. بدنه ی تلویزیون پاناسونیک 40D400 از جنس پلاستیک محکم ساخته شده است به همین دلل وزن آن بسیار کاهش یاقته است که می تواند در حمل و نقل بسیار مناسب باشد. وزن تلویزیون 8.5 کیلوگرم است.

 

[img-7790-left-large_default_2x] 

کیفیت در تلویزیون پاناسونیک 40D400

کیفیت در پاناسونیک 40D400Full HD است. این میزان از کیفیت بالاترین نرخ کیفیت در سال 2016 میلادی به شمار می رفت. در صفحه نمایش تخت تلویزیون پاناسونیک 40D400 از پنل LED استفاده شده است. نمایشگر های LED مصرف انرژی کمتری نسبت به بقیه دارند. عمق رنگی بالا به همراه کنتراست فوق العاده را در تلویزیون پاناسونیک 40D400 داریم که می تواند حس هیجان شما را چند برابر بکند. به وسیله ی این میزان از کیفت می توانید تمام رویاهای خود را تحقق ببخشید. به علت هماهنگی فوق العاده ی لامپ های LED میزان کنتراست نوری بسیار مناسب است.. 1366×768رزولوشن تصویر است در واقع 1366×768 پیکسل در صفحه نمایش 40 اینچی آن وجود دارد. متخصصان پاناسونیک برای آزادی عمل کاربران یک سری ویژگی های دستی را در تلویزیون قرار داده اند تا میزان نفوذ کاربران افزایش پیدا کند.

حالت استاندارد (Standard) ، واضح (Vivid)، تصاویر واضح (Photo- Vivid)، تصاویر استاندارد (Photo-Standard)، معمولی (Custom)، تصاویر معمولی (Photo-Custom)، فیلم (Cinema)، بازی (Game)، گرافیک (Graphics) و ورزش (Sport). فرمت های تصویری که این دستگاه میتواند پشتیبانی کند عبارتند از : 2160/24P, 2160/25P, 2160/30P,  2160/50P, 2160/60P

به هنگام انتخاب محتوای خود می توانید در قسمت تنظیمات دستگاه وارد شوید و یکی از حالت ها بالارا انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که حالت انتخابی باید با بیشترین مقدار محتوای شما همخوانی داشته باشد مثلا در هنگام پخش فیلم به هماره موزیک از حالت VIDEO استفداده کنید نه حالت MUSIC چرا که قابلیت های موزیک از ویدئو کمتر است. اگر در خانه ی شما محتواها زود به زود عوض می شوند پیشنهاد ما این است که از حالت استاندار استفاده کنید تا مدام درگیر عوض کردن محتواها نشوید. برای تست این حالت ها بر روی منوی تنظیمات بروید، و از بین حالت های نمایش به تناسب محتوای در حال پخش یکی را انتخاب کنید.

 

کیفیت صوت در تلویزیون پاناسونیک 40D400

میزان صوت خروجی تلویزیون پاناسونیک 40D40020 وات است که دو کانال وظیفه ی خروجی آن را بر عهده دارند، 10 وات میزان خروجی هر کانال است. دو کانال در دو طرف تلویزیون قرار دارند که موجب پوشش دهی صوتی بالایی می شود و برای شما این امکان را ایجاد می کند که در هر گوشه ی تلویزیون که نشسته اید وضوح صوتی خوبی را تجربه کنید.پوشش صوتی مناسب کاربری تلویزیون پاناسونیک 40D400تا مقدار زیادی افزایش می دهد. شما می توانید با انتخاب دستی حالت صدا کیفیت صدا را به میزان بالایی افزایش دهید مثلا در هنگام پخش فیلم میتوانید سیستم را به صورت دستی بر روی حالتCINEMA قرار دهید تا در پخش آن از کیفیت صدای بهتری برای حضور در واقعیت برخوردار شوید. انواع حالت های صدا عبارتند از : Standard, Music Cinema , Sport , Game. فرمت های صوتی رایج که در تلویزیون پاناسونیک D33040 خوانش پیدا می کنند شامل:MP3 / WAV / OGG / WAM

زمان پاسخ دهی

پنل LED موجب می شود تا زمان پاسخ دهی تلویزیون کمتر برآورد شود. تلویزیون چگونه این زمان را برآورد می کند؟

زمان لازم برای تغییر رنگ در پیکسل ها که موجب تعویض صفحه نمایش و در دیگر موارد شامل اجرای دستورات می باشد. تلویزیون پاناسونیک 40D400 از لامپ های کوچک LED استفاده می کند و این لامپ ها چون در تناسب بی نظیری به سر می برند می توانند میزان نور ورودی و خروجی را کنترل نمایند، در نتیجه زمان پاسخ دهی کاهش می یابد. در گفتمان عامیانه میتوان زمان پاسخ دهی را این گونه تعریف کرد که فاصله ی زمانی بین فرمان مخاطب تا انجام دستور توسط تلویزیون بسیار کوتاه است و در عرض کمتر از چند صدم ثانیه، تلویزیون نیاز شما را جواب می دهد.

درگاه HDMI

برای انتقال داده های صوتی و تصویری خود بهترین راه استفاده از درگاه HDMI است که می تواند با حفظ کیفیت این عمل را برای شما انجام دهد.به وسیله ی تلویزیون پاناسونیک 40D400 تمام محتواهای با کیفیت پایین خود را که به وسیله ی موبایل خود ضبط کرده اید، را به تلویزیون انتقال دهید سپس با کیفیت بالا به تماشای داده های خود بپردازید. این که شما بتوانید اطلاعات قدیمی شامل عکس ها و فیلم های خود را با کیفیت بالا مشاهده نمایید می تواند حس نزدیکی با آن اتفاق را در شما زنده کند. 2 درگاه HDMI قرار دارد.

 

[img-7791-left-large_default_2x]

زاویه دید در تلویزیون پاناسونیک 40D400

پنل مشخصه ی اصلی تلویزیون است که زاویه ی دید آن را مشخص می کند. پنل LED از جمله پنل هایی است که زاویه دید گسترده ای را به مخاطبان خود هدیه می کند. زاویه دید تلویزیون پاناسونیک 40D400 178 درجه در خط عمودی و افقی است که می تواند کره ای را به محورباز در بر گیرد که می توانند مخاطبان در ان زاویه ها تلویزیون خود را با بالاترین میزان کیفت مشاهده نمایند. در هنگام استفاده از این تلویزیون دیگر نقاط طلایی اهمیتی ندارد چرا که هر گوشه از خانه ی شما می تواند نقطه ای طلایی برای مشاهده باشد. البته این نکته را در خاطر داشته باشید که با توجه به اندازه ی کوچک این تلویزیون ممکن است به هنگام فاصله ی زیاد از تلویزیون پاناسونیک 40D400 با کاهش بسیار کم کیفیت مواجه شویم که این نیز امری بسیار طبیعی است.

 

درگاه RF (Radio Frequency)

در گاه RF در قسمت پشتی تلویزیون قرار دارد. چند مگاهرتز فرکانس رادیویی است که درگاه RF می تواند دریافت کند. RF محتواها را در نهایت به صورت آنالوگ منتشر می کند که در حال حاضر کاربرد زیادی ندارد.

 

قابلیت DVB-T در تلویزیون پاناسونیک 40D400

DVB-T مخفف “پخش ویدیوی دیجیتال – زمینی” است. DVB-T یک تلویزیون زمینی دیجیتال است. این سیستم، داده های صوتی دیجیتال فشرده شده و سایر داده ها را در یک جریان حمل و نقل MPEG با استفاده از مدولاسیون تقسیم فرکانس متعامد رمزگذاری شده انتقال می ده. این سیستم دیجیتالی قابل مقایسه با آنتن های قدیمی تلویزیون روی پشت بام ها برای تلویزیون های آنالوگ است. DVB-T2 استاندارد جانشینی DVB-T است که به برنامه های بیشتری برای تغییر کیفیت تصویر اجازه می دهد، اما با DVB-T سازگار نیست.

پورت LAN (Local Area Network)

یکی از پورت های جالبی که در این تلویزیون استفاده شده، پورت شبکه LAN میباشد که به وصیله ای آن میتوانید تلویزیون خود را به مودم اینترنت وصل کنید. شبکه های اولیه LAN (شبکه محلی) با استفاده از کابل کواکسیال تشکیل شده اند، Coax یک کابل برقی است و از آن برای حمل سیگنال های رادیویی استفاده می شود. راه اندازی LAN با اتصال دو یا بیشتر از دو دستگاه با یکدیگر با استفاده از یک اتصال فیزیکی به منظور به اشتراک گذاشتن فایل ها و فایل های محتوایی توسعه داده شده است. به وسیله ی این پورت می توانید داده های خود را از یک دستگاه به دستگاه دیگری منتقل کنید.

 

مزایا تلویزیون پاناسونیک 40D400

قابلیت DVB-T دارد. قابلیت DVB-C دارد. ورودی HDMI دارد. ورودی USB دارد. ورودی کامپوننت دارد. ورودی کامپوزیت دارد.

 

معایب تلویزیون پاناسونیک 40D400

شبکه بی سیم وای فای ندارد. تله تکست ندارد. بلوتوث ندارد. سیستم ECO ندارد. نرم افزار تلویزیون هوشمند را ندارد. رنگ آمیزی محلی را ندارد. ارتقای تصویر به 4K را ندارد. قابلیت HDR را ندارد. قابلیت DVB-S ندارد.

 

 

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

40D400

سال عرضه

2015

سری

4

برند

پاناسونیک / PANASONIC

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

40

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

120 هرتز

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

حالت تصویر

Dynamic / Normal / Cinema / True Cinema / Custom

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

AVI – MKV – MP4 – M4v – FLV – 3GPP – VRO – VOB – TS – PS- JPEG – MP3 – AAC – FLAC – WAV

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard / Music / Ambience / User

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 120 V, 60 Hz

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.2 وات

مصرف برق در حالت عادی

59 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

8.5 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

8 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

902*569*238 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

902*569*238 میلی متر

وزن بسته بندی

11 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

986*625*148 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک 40D400 سری D400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط