تلویزیون پاناسونیک 40DS400 سری DS400

  • سال عرضه: 2015
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 40
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
37 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات و بررسی تلویزیون پاناسونیک 40DS400

وقتی صحبت از سرگرمی در خانه می شود، اکثر ما برای آخرین فیلم ها، مستندها، نمایش ها، ورزش ها و موارد دیگر به تلویزیون های خود رجوع می کنیم، در حالی که باید توجه کنیم که آیا برنامه های مورد علاقه ما درخشان در صفحه های ما با رنگ های ماندگار و جزئیاتبالا ظاهر می شوند، آنچه اکثر ما درباره آن فکر نمی کنیم. شرکت پاناسونیک با توانگری فوق العاده خود تلویزیونی شیک همراه با امکاناتی فوق العاده به همراه قیمتی عالی را برای شما تدارک دیده است. این تلویزیون با امکانات ویژه ی خود توانسته است نظر هرخریداری را به سوی خود جلب نماید. از این پس می توانید با حضور این تلویزیون در خانه تصورات خود را به واقعیت تبدیل کنید.تلویزیون پاناسونیک 40DS400 سوپراستار دنیای تلویزیون LED است.

[img-7795-left-large_default_2x]

طراحی و دیزاین تلویزیون پاناسونیک 40DS400

40 اینچ اندازه ی تلویزیون پاناسونیک 40DS400 است که بسیار شیک و زیباست. با خرید تلویزیون پاناسونیک 40DS400 برای اتاق، مغازه و خانه ها کوچک لذت بی نظیر آن را لمس نمایید. در کنار اندازه ی متناسب آن می توانید قیمت مناسب را نیز در نظر بگیرید. خرید تلویزیون پاناسونیک 40DS400 بسیار مقرون به صرفه است. حاشیه باریک اطراف تلویزیون در 3 طرف آن ( بالا، سمت راست، سمت چپ ) رنگ مشکی است و در طرف پایین آن به رنگ سفید است. میزان عرض این حاشیه بسیار کم است که به خوبی می تواند تمرکز بر صفحه نمایش را افزایش دهد. جذابیت ، زیبایی و درخشندگی بی نظیر می توانند نگاه شما را برای ساعت ها ی طولانی جذب خود کنند. این حاشیه باریک به خوبی از آسیب و ضرب دیدگی تلویزیون محافظت می کند. دو پایه بسیار محکم در پایین تلویزیون وجود دارد که دارای ترکیب رنگی ار حاشیه تلویزیون است که هارمونی جذابی را به وجود آورده است. دو پایه در فاصله ای زیاد از یکدیگر قرار دارند که موجب می شود میزان وزن تلویزیون در کل پایه ها پخش شود و در نتیجه استقامت و استحکام تلویزیون افزایش می یابد. شکل ظاهری دو پایه منحنی است که می تواند استقامت تلویزیون را افزایش دهد. اتصال موقت از مهم ترین ویژگی های این دو پایه است کاربری تلویزیون را افزایش داده است. دو پایه را از تلویزیون جدا کنید و به وسیله ی پیچ ها و نصب براکتی که در جعبه همراه تلویزیون قرار دارد ، تلویزیون را به دیوار وصل کنید. رنگ مشکی تلویزیون قطعا می توند تناسب زیبایی را با دیوار ایجاد کند که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود کند. تلویزیون پاناسونیک 40DS400، 8.5 کیلوگرم وزن دارد و 100 سانتی متر قطر صفحه نمایش آن است که بهتر است دو نفر ان را حمل کنند.

کیفیت تلویزیون پاناسونیک 40DS400

یکی از اولین شماره هایی که هنگام خرید یک تلویزیون جدید، درست بعد از اندازه صفحه و قیمت، باید به آن دقت کنید، وضوح تصویر و یا رزولوشن آن است. رزولوشن، از نظر سخت افزار تلویزیون، به تعداد پیکسل هایی که تصویر را در تلویزیون تشکیل می دهند، اشاره دارد. کیفیت تلویزیون پاناسونیک 40DS400Full HD است که در زمان ساخت این تلویزیون بالاترین سطح کیفیت در سینمای خانگی را داشت که در حال حاضر در جایگاه دوم قرار دارد. این میزان از کیفیت هنوز توانسته است مخاطبان خود را جذب کند. این میزان از کیفیت می تواند در بازسازی محتواهای قدیمی نقش بسزایی داشته باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های تلویزیون های هوشمند قابلیت ارتقا کیفیت در تلویزیون است که می تواند خیلی از نیازهای شما را برآورده سازد. تلویزیون پاناسونیک 40DS400 دارای ویژگی قابلیت ارتقا کیفیت در درون خود است بدین معنی تا زمانی که محتوا بر روی تلویزیون قرار دارد، با کیفیت بالایی نمایش داده می شود. رزولوشن تصویر 768*1366 پیکسل است. با توجه به ابعاد تلویزیون نسبت تصویری در تلویزیون تعریف می شود، که در تلویزیون پاناسونیک 40DS400 16 به 9 است. عدد 16 نسبت در طول را نشان می دهد و عدد 9 نسبت در عرض را نشان می دهد. شرکت پاناسونیک برای احترام به آزادی مخاطبان حالت های دستی را بر روی تلویزیون قرار داده است که شما با در نظر گرفتن محتوا می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که این حالت ها برای افزایش کیفیت در نظر گرفته شده اند. اگر در طول روز محتواهای متفاوتی در تلویزیون پخش می شوند پیشنهاد ما این است که از حالت استاندارد استفاه کنید تا سردرگمی از بین برود اما اگر از این تلویزیون در محیط های خاصی استفاده می کنید که موجب می شود تنها محتواهای خاصی اجرا شوند بهتر است از قسمت تنظیمات حالت محتوا را مشخص نمایید. این حالت ها عبارتند از : Dynamic/Normal/Cinema/True Cinema/Game

 

کیفیت صدای تلویزیون پاناسونیک 40DS400

2 کانال صوتی در تلویزیون پاناسونیک 40DS400 قرار دارد. هر کانال صوتی بازنمایی از صدا است که از یک نقطه حرکت می کند. یک میکروفون واحد می تواند یک کانال صوتی را تولید کند، و یک بلندگو تنها می تواند مثلاً یک کانال صوتی را بپذیرد. این دو کانال معمولاً در کنار یکدیگر و در فاصله ی خاصی از یکدیگر قرار دارند و رو به روی شنونده قرار می گیرند و قسمت صدا از بلندگوها خارج می شود تا یک تجربه گوش دادن دو بعدی ایجاد کند. توان خروجی تلویزیون پاناسونیک 40DS400 20 وات است که هر کانال 10 وات آن را به عهده گرفته است. حضور دو کانال در اطراف تلویزیون موجب می شود تا گسترده گی صوت را داشته باشیم. گسترده گی صوت افزایش زاویه صوتی را به ما می دهد. مثلا به هنگام پخش موسیقی می تواند در هر گوشه که نشسته اید به خوبی موسیقی خود را گوش نمایید و حضور در جلوی تلویزیون نیاز نیست. شرکت پاناسونیک حالت های دستی را بر روی تلویزیون قرار داده است که می تواند دایره اختیارات شما را افزایش دهد. در نظر داشته باشید که این حالت ها برای افزایش کیفیت صدا در نظر گرفته شده اند. اگر در طول روز محتواهای متفاوتی در تلویزیون پخش می شوند پیشنهاد ما این است که از حالت استاندارد استفاده کنید تا سردرگمی از بین برود اما اگر از این تلویزیون در محیط های خاصی استفاده می کنید که موجب می شود تنها محتواهای خاصی اجرا شوند بهتر است از قسمت تنظیمات حالت محتوا را مشخص نمایید. کاربرد بیشتراین حالت ها برای افزایش صدا متناسب با محتوا است که به وسیله ی آن می توانید کیفیت صوتی را افزاش دهید. این حالت ها عبارتند از :بازی (Game)، ورزش (Sport)، فیلم (Cinema)، موسیقی (Music)، اخبار (News)، استاندارد (Standard)

 

 

نرخ به روزرسانی تصویر (Refresh Rate)

هر تلویزیون با توجه به نوع ساخت آن می تواند در هر ثانیه تعداد فریم های خاصی را نمایش دهد که به آن نرخ به روزرسانی تصاویر گفته می شود. در مشخصات تلویزیون ها این عدد را با هرتز بیان می کنند. مثلا در تلویزیون پاناسونیک 40DS400 60 هرتز گفته شده است. هر 60 فریم در یک ثانیه نمایش داده می شود. با افزایش تعداد فریم های هر ثانیه در نتیجه سرعت بالاتری را در نمایش تصاویر خواهیم داشت که در بعضی محتواها می تواند بهبود کیفیت را برای ما به ارمغان آورد، مثلا در مسابقات رالی با توجه به سرغت حرکت ماشین ها ضبط فریم های زیاد در ثانیه ها کم می تواند عمق حضور در مسابقه را برای ما فراهم آورد. با توجه به میزان برق شهری این نرخ در کشورهای مختلف تغییر خواهد کرد البته میزان تغییر آن بسیار کم است. پیشنهاد ما این است یک رنامه ی مسابقه ی رالی را در دو زمان از تلویزیون پاناسونیک 40DS400 و تلویزیونی دیگر مشاهده نمایید سپس خود نتیجه را برای ما به اشتراک بگذارید.

 

 [img-7796-left-large_default_2x]

 

قابلیت Local Dimming

هیچ چیز مانند تصاویر جسورانه نیست که هر لحظه شما را غرق کند، خواه در حال تماشای یک صحنه تیره باشید، یا یک صحنه طبیعت با کیفیت بالا و خواه در حال کاوش در فضای باز عالی. اما آنچه ممکن است متوجه نباشید این است که نوع تلویزیون ال ای دی که آن را مشاهده می کنید می تواند تفاوت بین یک تجربه خیلی خوب و یک شاهکار سینمایی را ایجاد کند. نور پس زمینه Full Array Local Dimming ، تصویری بسیار دقیق با جزئیات خیره کننده 4K را نشان می دهد. رنگ آمیزی محلی یکی از ویژگی های تلویزیون های LED است که باعث می شود نور پس زمینه در قسمت هایی از صفحه نمایش که مشکی نمایش داده می شود کمرنگ شود. این باعث می شود پیکسل های به رنگ سیاه در آن قسمت از صفحه نمایش عمیق تر و تاریک تر به نظر برسند که این می تواند برای افرادی که فیلم هایی با صحنه های تاریک تر نظیر فیلم های اکشن و جنگی و برنامه های تلویزیونی تماشا می کنند، یک امتیاز بزرگ باشد.

 

قابلیت هوشمند

تلویزیون پاناسونیک 40DS400 قابلیت هوشمند دارد. به وسیله ی این تلویزیون می توانید به اینترنت وصل شوید. برای اتصال به اینترنت از اتصال پورت LAN و وای فای می توانید بهره بگیرید. با اتصال به اینترنت دنیای محدود تلویزیون خانگی را بشکنید و زندگی در دهکده ی جهانی را تجربه کنید. لیستی از برنامه ها در تلویزیون وجود دارد که می توانید به وسیله ی آن تقریبا به همه ی نیاز های خود پاسخ دهید. با اینتنرت در تلویزیون میتوانید به برنامه های اینترنتی نیز دسترسی داشته باشید و به راحتی هر برنامه یا فیلم و سریالی که مدنظر دارید را مشاهده نمائید.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

TX-40DS400

سال عرضه

2015

سری

4

برند

پاناسونیک / PANASONIC

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

40

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

60

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:09

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Game,Music,Cinema,Sport,News,Standard

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 220 – 240 V, 50/60Hz

خاموش شدن خودکار

ندارد

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

8.5

وزن تلویزیون بدون پایه

8

ابعاد تلویزیون بدون پایه

88*522*902

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک 40DS400 سری DS400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط