تلویزیون پاناسونیک 50CX600U سری CX600U

  • سال عرضه: 2015
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 50
  • سیستم عامل: Firefox
  • صفحه نمایش: LED
45 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تلویزیون پاناسونیک 50CX600U سری CX600U

اگر به دنبال تلویزیون هوشمند برند پاناسونیک می گردید، تلویزیون پاناسونیک 50CX600U می تواند یکی از گزینه های شما باشد. این تلویزیون با قابلیت های فوق العاده ای که دارد می تواند شما را در داشتن نمایشی عالی همراهی کند. درخشش فوق العاده در رنگ ها با کیفیت صدای عالی و همچنین طراحی فوق العاده می تواند هر خریداری را به سمت خود جلب نماید.

طراحی و دیزاین تلویزیون پاناسونیک 50CX600U

صفحه تخت تلویزیون به همراه پایه فوق العاده آن هارمونی جذابی را به وجود آورده است. ساختار شیک تلویزیون 50CX600U به راحتی توانسته است جایگاه بالایی را برای خود رقم زند. ابعاد صفحه نمایشگر تلویزیون 50 اینچ است که در اطراف صفحه نمایش نوار باریکی به رنگ پایه ی تلویزیون قرار گرفته است که عرض کمی دارد. این نوار وظیفه ی محافظت از صفحه نمایش را بر عهده دارد، همچنین می تواند تمام تمرکز مخاطب را بر صفحه نمایش جلب کند. صفحه نمایش و نوار باریک با اندازه ی میلی متری ارتفاع متفاوتی دارند که همین مسئله بر جذابیت و زیبایی تلویزیون اضافه کرده است. کیفیت بالای رنگ ها، نمایش حداکثری جزئیات و کنتراست متناسب همگی به خوبی توانسته اند جایگاه تلویزیون پاناسونیک 50CX600U را در بین سایر تلویزیون ها مشخص کنند و همچنین مخاطب را با خود به دنیای مملو از واقعیت مجازی ببرند. این تلویزیون در دو رنگ ارائه شده است که تم رنگی هر تلویزیون به صورت یکپارچه است بدین معنی که در رنگ سیاه تمام گوشه و کنار تلویزیون سیاه است و در رنگ سفید نیز به همین گونه است و حتی رنگ پایه ها در تلویزیون ها نیز به همین گونه تغییر می کند. پایه ی تلویزیون در مرکز صفحه نمایش قرار دارد که تلویزیون بر آن تکیه زده است. این پایه ی تقریبا مستطیلی، قابلیت جدا شدن نیز دارد. در واقع متناسب با کاربری های مختلف و انواع دکوراسیون ها می توانید تلویزیون را بر روی میز قرار دهید و یا به دیوار متصل نمایید که در هر دو صورت می تواند صحنه های فوق العاده ای را در اختیار شما قرار دهد. بلندی تلویزیون به همراه پایه ی آن 69 سانتی متر است که ارتفاع پایه ی آن تنها 4 سانتی متر است.

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون پاناسونیک 50CX600U

تلویزیون پاناسونیک 50CX600U کیفیت 4K را به مخاطبان خود ارائه می دهد. 4K در حال حاضر بالاترین کیفیت تصویر در سیستم های خانگی است که بر سایر کیفیت ها پادشاهی می کند. در این میزان از کیفیت شما دارای بهترین کیفیت رنگی و کنتراست تصویر خواهید بود. صفحه نمایش تلویزیون از بیش از 8 میلیون پیکسل ساخته شده است که نسبت تصویر 16 به 9 را به مخاطبان خود ارائه می دهد. در این نسبت 3840 پیکسل در امتداد طول تلویزیون و 2160 پیکسل در امتداد ارتفاع تلویزیون قرار گرفته اند. این نسبت از استاندارهای جهانی پیروی می کند که کمپانی پاناسونیک با حفظ کیفیت به خوبی توانسته است این استاندار را حفظ نماید. در تلویزیون پاناسونیک 50CX600U از فضای رنگی 90 درصدی استفاده شده است. در این فضای رنگی شما انواع زیادی از رنگ ها را دارید که می توانند صحنه های واقعی را برای شما ایجاد کنند. فضای رنگی امکان باز تولید رنگ ها را در هر دو نمایش آنالوگ و دیجیتال ایجاد می کند. در واقع هر رنگ با ترکیب با رنگ های دیگر رنگ های فراوانی را ایجاد می کند که کیفیت تصویر و ارائه ی جزئیات را تا حد زیادی بالا می برد. به وسیله تلویزیون پاناسونیک 50CX600U می توانید از برنامه ها و فیلم های Full HD با تصاویر تیز، پویا و رنگ درخشان لذت ببرید. با کیفیت 4K به صورت مستقیم تمام اطلاعات رنگی و وضوح کامل به تلویزیون منتقل می شود، به طوری که رنگ ها به صورت واضح و غنی خود را همانطور که فناوری 4K پیش بینی کرده است، حفظ می کنند.

[img-7842-left-large_default_2x]

کیفیت صدا در تلویزیون پاناسونیک 50CX600U

تلویزیون پاناسونیک 50CX600U برای ارائه صدا از دو کانال صوتی استفاده می کند که هر کدام از کانال ها 10 وات صوت خروجی دارند. متاسفانه در این مدل تلویزیون ما ساب ووفر نداریم اما تلاش شده است که امکانات ساب ووفر حداکثر پشتیبانی شوند به همین دلیل بلندگوها در قاب پایین تلویزیون قرار داده شده اند که کمک می کند تا شما صدایی با عمق زیاد و به صورت فراگیر داشته باشید. با این طراحی محدوده ی صوتی بیشتری را تجربه خواهید کرد به صورتی که می توانید از هر گوشه خانه به موسیقی دلپذیر خود گوش دهید بدون این که کمترین کاهش کیفیتی را مشاهده کنید. حالت فراگیر صوتی نیز در این تلویزیون تعبیه شده است که عمق صوتی را افزایش می دهد. برای تولید صدای با کیفیت بالاتر یک راه حل دستی در نظر گرفته شده است که با فعال کردن رضایت شما چند برابر خواهد شد تنها لازم است که حالت صوتی را با محتوای در حال نمایش هماهنگ کنید. حالت های صوتی عبارتند از :  Standard / Music / Ambience و User.

درگاه اپتیکال 

اگر تا به الان کیفیت و میزان صدا برای شما مقبول واقع نشده است اصلا ناراحت نباشید چرا که می توانید این میزان را افزایش دهید. درگاه اپتیکال در قسمت پشت تلویزیون 50CX600U پاناسونیک قرار دارد که امکان اتصال بلندگوهای خارجی را برای شما فراهم می کند. این بلندگوها انواعی دارند که هر کدام متناسب با میزان کیفیت می توانند نیاز شما را برطرف نمایند. شما می توانید با خرید جداگانه این بلندگوها و اتصال آن ها به تلویزیون اندازه ی صدای خروجی را تا حد زیادی افزایش دهید.

قابلیت تطبیق نور پس زمینه با نور محیط (Adaptive Backlight Dimming)

از این پس دیگر نگران آسیب چشمان خود در نگاه کردن به تلویزیون 50CX600U پاناسونیک در فضای خیلی تاریک و یا خیلی روشن نباشید. سنسور نوری، میزان نور محیط را می سنجد و میزان نور مناسب برای چشم ها را تخمین میزند و با توجه به آن میزان نور صفحه نمایش را تنظیم می کند مثلا در فضای تاریک، نور پس زمینه صفحه نمایش را کاهش می هد و در فضای روشن، نور پس زمینه صفحه نمایش را افزایش می دهد.

فرمان صوتی و صدای راهنما

به وسیله ی دو فناوری فرمان صوتی و صدای راهنما، از این پس مکالماتی می تواند بین شما و تلویزیون 50CX600U پاناسونک صورت بگیرد. شما به وسیله ی فناوری فرمان صوتی با تلویزیون صحبت می کنید و تلویزیون به وسیله ی صدای راهنما با شما صحبت می کند. به وسیله  فرمان صوتی، کمتر از کنترل استفاده کنید و دستورات خود را با سرعت بیشتر به تلویزیون اعلام کنید. همچنین علاوه بر دفترچه راهنما که در نهایت به شما هدیه خواهد شد، قابلیت صدای راهنما به صورت خوکار بر روی تلویزیون قرار داده شده است. در هر قسمت تلویزیون که به مشکل برخورد کردید و یا نیاز به تنظیم خاصی داشتید می توانید صدای راهنما را فعال کنید و از آن کمک بگیرید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که صدای راهنما و فرمان صوتی تنها به زبان انگلیسی واکنش نشان می دهند پس بهتر است از سطح زبان خوبی برخوردار باشید.

قابلیت اسمارت

قابلیت اسمارت تلویزیون 50CX600U پاناسونیک به شما امکانات فوق العاده ای را هدیه می کند که به وسیله ی آن می توانید ساعت ها سرگرم شوید. به وسیله ی این قابلیت، می توانید به خوبی به اینترنت متصل شوید و هر آنچه را که مایل هستید بارگیری کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید. ساعت ها بازی و سرگرمی مسلما می تواند ساعات خوشی را برای شما به ارمغان آورد. دیگر نیاز نیست خود را در محدوده ی اطلاعات تلویزیون ببینید و حتی نیاز نیست که از طریق دیگر دستگاه ها اطلاعات مورد نیاز را دانلود کنید و به تلویزیون منتقل نمایید. برای اتصال به اینترنت، وب مرورگر بر روی تلویزیون قرار داده شده است. اتصال به اینترنت از طریق پورت LAN صورت می گیرد.

[img-7843-left-large_default_2x]

اشتراک گذاری هوشمند

تلویزیون های هوشمند علاوه بر اتصال به اینترنت، اشتراک گذاری های خاصی را در اختیار شما قرار می دهند. تلویزین پاناسونیک 50CX600U بلوتوث ندارد که البته با توجه به فناوری اشتراک گذاری هوشمند دیگر به آن احتیاجی نیست. این اشتراک گذاری ها از طریق برنامه و بدون استفاده از کابل ها صورت می گیرد .

فرمت های پشتیبانی تلویزیون پاناسونیک 50CX600U

هر تلویزیونی تنها قادر است تعدادی از فرمت ها را پشتیبانی کند به همین دلیل قبل از انتقال داده ها به تلویزیون پاناسونیک 50CX600U بهتر است از همگام سازی فرمت ها مطمئن باشید تا اطلاعات شما در صفحه نمایش نشان داده شوند. این فرمت ها عکس ها، فیلم ها، سندها و موسیقی را شامل می شوند. فرمت های پشتیبانی عبارتند از : AVCHD Progressive, SD-VIDEO / HEVC / MKV / MP4 / M4v / FLV / 3GPP / VRO / VOB / TS / PS, MP3 / AAC / FLAC / Apple Lossless / WAV, JPEG

Mirroring

قابلیت Mirroring امکان نمایش آنلاین یک محتوا بر دو صفحه نمایش به صورت همزمان را می دهد. به راحتی می توانید هر آنچه را که دوست دارید دیگران همراه با شما تماشا کنند، را به صفحه ی تلویزیون پاناسونیک 50CX600U منتقل کنید و از صفحه نمایشگری بزرگ تر مشاهده کنید. حتی شما می توانید تنظیمات محتوا را از طریق گوشی تلفن همراه خود تغییر داده و تغییرات را به صورت همزمان بر روی صفحه ی نمایشگر تلویزیون ببینید مثلا می توانید فیلم را جلو و عقب کنید.

صفحه ی شخصی من

برای دسترسی به یکسری از اطلاعات در تلویزیون گاها مجبورید روزانه روند طولانی را سپری کنید که با ایجاد صفحه شخصی من این روند به صورت جدی کاهش پیدا می کند. این صفحه به محض روشن شدن تلویزیون 50CX600U پاناسونیک بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود که می تواند اطلاعاتی را که قبلا شما در آن ذخیره کرده اید را نمایش دهد مثلا فایل خاصی از فیلم ها و یا قسمت خاصی از تنظیمات را که روزانه آن را تغییر می دهیدو یا هر مورد دیگری که دوست دارید روزانه آن را چک کنید.

زاویه دید

پنل مشخصه ی اصلی تلویزیون است که زاویه ی دید آن را مشخص می کند. پنل LED از جمله پنل هایی است که زاویه دید گسترده ای را به مخاطبان خود هدیه می کند. زاویه دید تلویزیون 50CX600U پاناسونیک 178 درجه در خط عمودی و افقی است که می تواند کره ای به محور باز در برگیرد که مخاطبان می توانند در آن زاویه ها فیلم مورد علاقه خود را با بالاترین میزان کیفت مشاهده کنند. در هنگام استفاده از این تلویزیون دیگر نقاط طلایی اهمیتی ندارد چرا که هر گوشه از خانه ی شما می تواند نقطه ای طلایی برای مشاهده باشد. البته این نکته را در خاطر داشته باشید که با توجه به اندازه ی کوچک این تلویزیون، ممکن است به هنگام فاصله ی زیاد از تلویزیون پاناسونیک 50CX600U با کاهش بسیار کم کیفیت مواجه شویم که این نیز امری بسیار طبیعی است.

 

نرخ آپدیت تصاویر

سرعت نرخ آپدیت تصاویر در تلویزیون 50CX600U  پاناسونیک 120 هرتز است. بدین معنی که در هر ثانیه 120 فریم جایگزین یکدیگر می شوند. در نمایش های پر سرعت هر چه مقدار نرخ آپدیت بیشتر باشد کیفیت نمایش بیشتر خواهد شد. 120 فریم می تواند نیاز شما را در اکثر نمایش ها پاسخ دهد، هر چند پیشنهاد می شود برای دیدن مسابقات رالی از تلویزیون های با نرخ آپدیت بیشتر استفاده کنید.

 

XUMO

بیش از 160 کانال تلویزیونی را برای شما پخش می کند، از جمله کانال های شبکه های تلویزیونی دیجیتال و محبوب مانند CBSN ، HISTORY ، PGA TOUR ، FailArmy ، NowThis ، Pocket.Watch ، Food52 و بسیاری دیگر! تمام کانال های XUMO برای تماشای و پخش از هر دستگاه کاملاً رایگان هستند. البته یاد آور می شوم که این امکان تنها در ایالات متحده اجرا می شود و سایر کشورها مشمول این قابلیت نمی شوند.

 

VIERA Link

ویرا کست یک پلتفرم تلویزیون هوشمند 50CX600U پاناسونیک است که امکان انتقال محتوای چندرسانه ای را از طریق اینترنت به طور مستقیم در Viera HDTV و پخش کننده های دیسک Blu-ray فراهم می کند. دیگر به راحتی می توانید به تماشای انواع برنامه ها بنشینید بدون آن که کوچکترین مشکلی در هنگام تماشا رخ دهد.

درگاه های ورودی و خروجی

ورودی ها و خروجی هایی در قسمت پشتی تلویزیون 50CX600U پاناسونیک تعبیه شده است که به شما امکان انتقال داده ها، اتصال به اینترنت و اتصال بلندگوهای خارجی را می دهد. تلاش شده است این درگاه ها در قسمتی قرار بگیرند که در هنگام اتصال به دیوار نیز دسترسی به آن ها راحت  باشد. این ورودی ها شامل 4 پورت HDMI و 3 پورت USB است. همچنین یک ورودی کامپوننت و یک ورودی کامپوزیت وجود دارد. ورودی آنتن RF نیز داریم. خروجی VIDEO , AUDIO نیز داریم.

اقلام همراه تلویزیون

دفترچه راهنما، کابل برق، باتری و کنترل تلویزیون که از جنس پلاستیک است به همین دلیل بسیار سبک است.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

50CX600U

سال عرضه

2015

سری

6

برند

پاناسونیک / PANASONIC

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

50

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

120 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

4 هسته ای

حالت تصویر

Dynamic / Normal / Cinema / True Cinema / Custom

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

AVI / HEVC / MKV / WMV / MP4 / M4v / FLV / 3GPP / VRO / VOB / TS / PS / RMVB , MP3 / AAC / WMA Pro / FLAC / Apple Lossless / WAV, JPEG / MPO

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard / Music / Ambience / Use

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100V ~ 240V, 50/60Hz

مصرف برق در حالت عادی

100 وات

طراحی
نوع پایه

مربعی مورب

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک 50CX600U سری CX600U”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط