تلویزیون پاناسونیک 65FX430M سری FX430M

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: Linux
  • صفحه نمایش: LED
72 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 65 اینچی سری FX430M پاناسونیک

[img-7861-left-large_default_2x]

طراحی و دیزاین تلویزیون 65FX430M پاناسونیک

در طراحی تلویزیون 65 اینچی سری FX430M از صفحه نمایشی تخت استفاده شده است که به شما دیدی وسیع در عین حال زیبا را می دهد. این دستگاه قادر است تا با انواعی از دکوراسیون ها خود را تطبیق دهد. تلویزیون پاناسونیک سری 65FX430M تنها در رنگ مشکی تولید شده است. لبه های تلویزیون را نواری باریک پوشانده است که از کنتراست رنگی پایینی نسبت به سایر قسمت ها برخوردار است. عرض این نوار باریک در سه لبه ی بالا، چپ و راست تلویزیون یکسان است و تنها در قسمت پایین آن پهن تر به نظر می رسد. از پایه هایی دو شاخه برای ایستایی تلویزیون بر روی میز استفاده شده است که این پایه ها با قابلیت جداسازی خود توانایی تغییر دکوراسیون را به شکلی باورنکردنی در اختیار شما قرار می دهند. زیبایی، عمر بالا و کیفیت عالی ساخت همگی دلایلی هستند که می توانند هر کاربری را مجذوب خود کنند.

کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون 65FX430M پاناسونیک

تلویزیون 65FX430M پاناسونیک برای نمایش تصاویر خود از کیفیت 4K بهره برده است. با این سطح از کیفیت همه چیز را واقعی و زیبا ببینید. کیفیت بالا همراه با وضوحی بی نظیر به شما امکان مشاهده ی جزئیات بسیار ریز را می دهد. بیش از 8 میلیون پیکسل سطح نمایشگر تلویزیون را پوشانده اند تا بتوانند کوچکترین جزئیات را نمایش دهند. نسبت تصویر در این دستگاه 16 به 9 است که در راستای خط افق 3840 پیکسل و در راستای خط عمود 2160 پیکسل وجود دارد. علاوه بر موارد گفته شده برای افزایش کیفیت تصویر حالت هایی را نیز در نظر گرفته اند که این حالت ها متناسب با محتوای در حال نمایش انتخاب می شوند. انتخاب این حالت ها توسط کاربر صورت خواهد گرفت. به عنوان مثال متناسب با برنامه های ورزشی حالت اسپرت قرار داده شده است تا بتواند کیفیت تصویر را بر حسب ویژگی برنامه های ورزشی قرار دهد مثلا دربرنامه های ورزشی سرعت از مهم ترین عوامل است که باید به درستی نمایش داده شود.

قابلیت HDR

یکی از بزرگترین قابلیت های نمایش به زمینه ی رنگ ها برمیگردد. هر چه رنگ ها به حالت واقعی نزدیک تر باشند شما از سطح کیفیت بهتری برای تصاویر برخوردار خواهید بود. کنتراست رنگی باعث پختگی عمیق رنگ ها می شود. نقاط سیاه به سیاهی مطلق نزدیک تر می شوند و نقاط روشن به سفیدی مطلق نزدیک تر می شوند در نتیجه رنگ ها از یکدیگر فاصله ای مطلوب می گیرند و می توانند به طرزی شگفت انگیز خود را به نمایش بگذارند.

اشتراک گذاری هوشمند

تجربه ی تماشای گروهی را به خود و خانواده تان هدیه کنید. هر آن چه را که تماشا می کنید از این پس می توانید به صفحه ی تلویزیون منتقل کنید بدون آن که از کابل های ارتباطی استفاده کنید. تنها با چند کلیک ساده می توانید دنیایی از اطلاعات را به تلویزیون منتقل کنید، خصوصا که تلویزیون 65FX430M پاناسونیک دارای قابلیت اتصال به اینترنت است و دنیایی از اطلاعاترا در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت هوشمند

از هیجانی ترین بخش های تلویزیون قابلیت هوشمندی آن است که قشر عظیمی از کاربران جوان را به سمت خود می کشاند. از این پس می توانید دینایی پر از هیجان و سرگرمی داشته باشید. تلویزیون 65FX430M پاناسونیک با قابلیت اتصال به اینترنت از دو طریق، شبکه ی وای فای و پورت LAN، برای شما ساعات خوشی را رقم خواهد زد. به صورت خودکار مرورگر وب بر روی این دستگاه قرار داده شده است که به وسیله ی آن می توانید به انواع صفحات اینترنت دسترسی داشته باشید و همچنین علاوه بر صفحات اینترنت می توانید از برنامه هایی همچون یوتیوب برای تماشای فیلم ها استفاده کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون 65FX430M پاناسونیک

صدا یکی از مهم ترین بخش های هر تلویزیون است که در کنار نمایش تصاویر، لذت تماشا را برای شما چند برابر می کند. تلویزیون پاناسونیک  65FX430M برای انتقال صدای برنامه ها از دو بلندگوی داخلی استفاده می کند که هر کدام از این بلندگو ها 10 وات صوت تولید می کند و در نهایت 20 وات صوت به گوش ما میرسد. کوچکترین صدا ها با بالاترین کیفیت به گوش ما می رسند. اگر می خواهید صدایی با کیفیتی بیشتر از آن چه هست داشته باشید می توانید از قابلیت پنهان تلویزیون استفاده کنید. این قابلیت توسط کاربر مدیریت می شود. هر برنامه ای نیازمند قابلیت های ویژه ای در انتقال صوت هست مثلا برنامه های مستند نیازمند ارائه کوچکترین صداها برای نمایش هستند تا بتوانند نگاهی دقیق را به ما ارائه کنند. در همین راستا انواع مختلفی از محتواها تعریف شده است که به شما امکان می دهد متناسب با محتواهای مختلف ویژگی های مختلفی را دریافت کنید. برای استفاده از این بخش به قسمت تنظیمات تلویزیون و بخش صدا بروید. در آن جا می توانید حالت مدنظر را انتخاب کنید. نکته ای که باید بدانید این است که برای هر محتوایی باید دائما این گزینه ها را تغییر دهید. اگر از تلویزیون خانه شما در طول روز محتواهای متفاوتی پخش می شود پیشنهاد می کنیم از حالت نرمال برای نمایش تمامی محتواها استفاده کنید تا دچار سردرگمی نشوید.

[img-7862-left-large_default_2x]

پنل IPS

پنل IPS در حال حاضر یکی از قدرتمند ترین پنل ها برای تلویزیون های خانگی است که قابلیت های فوق العاده ای را به کاربران عزیز ارائه می دهد. این پنل گستره ی رنگی را تا حد بالایی افزایش می دهد به صورتی که رنگ ها تا مرز واقعیت پیش می روند و زیبایی تصاویر به طرز منحصر به فردی بالاست. همچنین این پنل میدان دید شما را افزایش می دهد. دیگر نیاز نیست برای تماشای فیلم مورد علاقه خود نزدیک به تلویزیون بنشینید و در هر فاصله ای می توانید به تماشای برنامه خود با کیفیت اصلی بپردازید.

خروجی صدای اپتیکال

برای داشتن صدایی بلند و با کیفیت بالا می توانید از بلندگوهای بیرونی استفاده کنید، این بلندگوها از طریق پورت دیجیتال به تلویزیون 65FX430M پاناسونیک متصل می شوند و صدایی با میزان ولوم بالا و کیفیت فوق العاده را دراختیار شما قرار می دهند. این بلندگوها در انواع مختلفی با کاربری های مختلفی ساخته می شوند که باید به صورت جداگانه خریداری شوند.

ورودی ها و خروجی ها

در تلویزیون 65FX430M پاناسونیک 3 پورت HDMI و 2 پورت USB تعبیه شده است. ورودی آنتن RF نیز وجود دارد. پورت LAN برای اتصال به اینترنت و خروج هدفون برای دریافت صدا نیز وجود دارند.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

65FX430M

سال عرضه

2019

سری

4

برند

پاناسونیک / PANASONIC

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

4 هسته ای

حالت تصویر

Dynamic / Normal / Cinema / True Cinema / Custom

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

AVI / HEVC / MKV / WMV / MP4 / M4v/ FLV / 3GPP / VRO / VOB/TS /PS/RMVB, MP3 / AAC / WMA Pro/ FLAC / Apple Lossless / WAV, JPEG

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard / Music / Ambience / User

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

ندارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 110-240V, 50/60Hz

مصرف برق در حالت عادی

0.5 وات

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک 65FX430M سری FX430M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط