تلویزیون پاناسونیک 58D330M سری D330M

  • سال عرضه: 2017
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 58
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
83 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 58 اینچی سری D330M پاناسونیک

[img-7868-left-large_default_2x]

طراحی و دیزاین تلویزیون 58D330M پاناسونیک

تلویزیون 58 اینچی سری D330M پاناسونیک از ظاهری شیک و زیبا برخوردار است. در بین سری تلویزیون های پاناسونیک، این دستگاه به خوبی توانسته است تمامی توجه ها را به سمت خود جلب نماید. صفحه نمایشی فوق العاده، در کیفیت و زیبایی این تلویزیون را همراهی می کند. این دستگاه از پنل LED برای نمایش تصاویر بهره گرفته است. در اطراف تلویزیون قاب باریکی وجود دارد که زیبایی تلویزیون را چند برابر کرده است. رنگ قاب تلویزیون از رنگ بدنه ی آن پیروی می کند. پایه هایی دو شاخه در پایین تلویزیون وجود دارند که تلویزیون ایستایی و استقامت خود را مدیون این پایه هاست. قاب اطراف نمایشگر علاوه بر زیبایی وظیفه ی محافظت از صفحه نمایش را نیز بر عهده دارد. اگر لبه های تلویزیون با مانعی برخورد کنند قاب تلویزیون مانع از ضرب دیدگی صفحه نمایش تلویزیون می شود.

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون 58D330M پاناسونیک

به هنگام خرید تلویزیون پس از ظاهر تلویزیون دومین ویژگی که باید به شدت به آن دقت کنید، میزان کیفیت تلویزیون است. رزولوشن، از نظر سخت افزار تلویزیون، به تعداد پیکسل هایی که تصویر را در تلویزیون تشکیل می دهند، اشاره دارد. کیفیت تلویزیون 58D330M پاناسونیک Full HD است که در حال حاضر از بالاترین کیفیت های سینمای خانگی به شمار می آید که می تواند به خوبی رضایت شما را جلب نماید. این میزان از کیفیت می تواند در بازسازی محتواهای قدیمی نقش بسزایی داشته باشد. رزولوشن تصویر 1080*1920 پیکسل است. ابعاد صفحه نمایش تلویزیون نسبت تصویر در تلویزیون را مشخص می کنند که نسبت تصویر در تلویزیون 49D330M پاناسونیک 16 به 9 است که در حال حاضر استاندارترین نسبت در تلویزیون های خانگی به شمار می رود. شرکت پاناسونیک برای احترام به آزادی مخاطبان و همچنین افزایش کیفیت تصویر حالت های دستی را بر روی تلویزیون قرار داده است که شما با در نظر گرفتن محتوای در حال پخش به راحتی می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب کنید. همین نکته عینا برای افزایش کیفیت صوت مطرح می شود اما دقت کنید که حالت های برشمرده شده در زیر تنها برای افزایش کیفیت تصاویر به کار برده می شوند. اگر در طول روز تلویزیون شما محتواهای متفاوتی را برای مخاطبینی در رده های سنی مختلف پخش می کند پیشنهاد می شود از حالت نرمال برای نمایش تمامی محتواها استفاده کنید تا بتوانید از سردرگمی در انتخاب حالت جلوگیری کنید اما اگر از تلویزیون 58D330M در محیط های خاصی استفاده می کنید که موجب می شود تنها محتواهای خاصی اجرا شوند بهتر است از قسمت تنظیمات، حالت محتوا را مشخص نمایید. این حالت ها عبارتند از : Dynamic / Normal / Cinema / True Cinema / Game.

کیفیت صوت در تلویزیون 58D330M پاناسونیک

تلویزیون 58D330M پاناسونیک توانایی بالایی در ارائه صداهای با کیفیت و هیجان انگیز دارد که می تواند شما را در عمق بالایی از هیجان فرو ببرد. دو کانال در این دستگاه قرار داده شده است که وظیفه ی انتقال صوت را برعهده دارند. در نهایت 16 وات صوت خروجی به گوش ما می رسد که هر کدام از کانال ها، انتقال 8 وات از آن را بر عهده دارند. با توجه به کاربری های مختلف، میزان ولوم صدای مورد نیاز مخاطبان متفاوت است به همین دلیل تلاش شده است تا این نیاز با روش هایی دستی و توسط خود مخاطبان جواب داده شود. در این قسمت چند محتوای متفاوت برای تلویزیون تعریف شده است که شامل فیلم، بازی، موسیقی و استاندارد می باشد که باید با محتوای برنامه ی شما هماهنگ شوند و هماهنگی آن به صورت دستی توسط خود کاربر صورت می گیرد. علاوه بر حالت های صدا، پورت خروجی اپتیکال وجود دارد که می تواند سهم بالایی از افزایش کیفیت صدا را بر عهده بگیرد. شما می توانید با تهیه ی بلندگوهای خارجی و اتصال آن ها به خروجی صدای اپتیکال، کیفیت بالایی در صدا را تولید کنید. این بلندگوها به صورت بیرونی به تلویزیون متصل می شوند و در کنار تلویزیون قرار می گیرند. انواع مختلفی از این بلندگوها وجود دارد که هر کدام از این ها می تواند در موردی خاص، نیاز شما را برطرف نماید.

تایمر خاموش

به عنوان یک ویژگی خاص در تلویزیون 58D330M پاناسونیک شناخته می شود چرا که در همه ی تلویزیون های پاناسونیک وجود ندارد. تایمر خاموش فناوری مدرنی است که شما می توانید در برنامه ریزی کارهای خود بر آن تکیه کنید. در این فناوری زمان هایی به صورت پیشفرض تعریف شده اند که شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

تله تکست

یکی از بهترین پایگاه های داده های خبری است که قدمت بالایی دارد به همین دلیل از اعتبار بالایی برخوردار است. دراین پایگاه داده انواع زیادی از اخبار روز وجود دارد. حتی می توانید از بسیاری از شبکه های ارتباطی آن برای ارتباط با دیگران بهره بگیرید. ازاین پس می توانید ساعت ها سرگرمی و هیجان را برای خود رقم بزنید.

درگاه های ورودی و خروجی

برای انتقال اطلاعات از فلش مموری ها و دستگاه های دیگر درگاه های ورودی و خروجی تعبیه شده اند که سرعت انتقال اطلاعات را برای شما افزایش می دهند. این درگاه ها در پنل پشتی تلویزیون 58D330M پاناسونیک تعبیه شده اند تا زیبایی تلویزیون را حفظ کنند و همچنین امکان دسترسی به آن ها به راحتی صورت بگیرد. 3 ورودی HDMI و 2 تا ورودی USB درنظر گرفته شده است. یک عدد ورودی کامپوننت و یک عدد ورودی کامپوزیت وجود دارد و همچنین خروجی هدفون نیز وجود دارد.

درگاه HDMI

درگاه HDMI برای انتقال اطلاعات از دستگاهی به تلویزیون 58D330M پاناسونک است که سرعت انتقال این اطلاعات بسیار بالاست و به راحتی می توانید انواع مختلفی از اطلاعات را منتقل کنید تنها کافیست اطلاعات در تلویزیون خوانش شوند. البته دقت داشته باشید که دستگاه دیگر باید حاوی پورت HDMI باشد. دیگر با خیال راحت به تماشای فیلم های مورد علاقه ی خود بنشینید بدون این که مجبور باشید آن ها را از صفحه نمایشی کوچک مشاهده کنید.

مدیا پلیر

تلویزیون 58D330M پاناسونیک به راحتی می تواند انواع مختلفی از فایل های صوتی، تصویری شما را با کیفیتی عالی نمایش دهد، که برای انتقال این داده ها می توانید از درگاه های USB و HDMI بهره بگیرید. برای پخش اطلاعات توسط تلویزیون نیاز است تا فرمت داده در محدوده ی فرمت های تلویزیون واقع شود. تلویزیون 58D330M فرمت های بسیار زیادی را پشتیبانی می کند به همین دلیل توانایی اجرای تعداد زیادی از محتواهای شما را دارد. فرمت های قابل پخش در تلویزیون 58D330M پاناسونیک عبارتند از :AVI / MKV / WMV / MP4 / M4v / FLV / 3GPP / VRO / VOB / TS / PS / RMVB / MP3 / AAC / WMA / FLAC / WAV / JPEG. تعدای از این فرمت ها برای نمایش عکس، تعدادی برای نمایش فیلم و تعدادی برای نماش موسیقی به کار برده شده اند.

 

 

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

55D330M

سال عرضه

2017

سری

3

برند

پاناسونیک / PANASONIC

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

58

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

ندارد

حالت تصویر

Dynamic / Normal / Cinema / True Cinema / Custom

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

AVI / HEVC / MKV / WMV / MP4 / M4v/ FLV / 3GPP / VRO / VOB/TS /PS/RMVB, MP3 / AAC / WMA Pro/ FLAC / Apple Lossless / WAV, JPEG

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

کاربر (User), استاندارد (Standard), موسیقی (Music), اخبار (News)

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 220 – 240 V, 50/60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

160 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

17.5 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

295.6*823.5*1304.6 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

95.5*763.7*1304.6 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک 58D330M سری D330M”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط