تلویزیون توشیبا 40S1750 سری S1750

  • سال عرضه: 2017
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 40
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
60 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 40 اینچی سری S1750 توشیبا

تلویزیون های شرکت توشیبا از نظر اندازه و امکانات از بهترین تلویزیون های سایز کوچک محسوب می شوند که می توانند کاربری بالایی داشته باشند. شما به راحتی می توانید از این تلویزیون ها برای فضاهای کوچک خانگی و اداری استفاده کنید.

[img-7872-left-large_default_2x]

طراحی و دیزاین تلویزیون 40S1750 توشیبا

تلویزیون 40 اینچی سری S1750 توشیبا دارای ظاهری بسیار شیک و زیباست و به راحتی خود را با هر دکوراسیونی پیوند می دهد. شما می توانید از این تلویزیون در هر مکانی استفاده کنید. این دستگاه دارای یک پنل بسیار زیبا برای نمایش تصاویر است که اطراف پنل را نواری باریک پوشانده است. این نوار همرنگ بدنه ی تلویزیون است و عرض آن نیز بسیار زیاد است. این نوار باریک تمام تمرکز کاربر را بر صفحه ی تلویزیون جمع می کند و تضاد رنگی ایجاد شده بین پنل و نوار باریک صحنه ها را به نحوی زیباتر به شما نشان می دهد. عرض این نوار باریک در لبه های بالا، چپ و راست یکسان است اما در لبه ی پایین تلویزیون، عرض نوار زیاد است و در گوشه ی سمت چپ تلویزیون نام برند تجاری توشیبا به رنگ سفید قرار داده شده است. در پایین تلویزیون دو پایه دو شاخه قرار داده شده است که تمام وزن تلویزیون بر روی این دو پایه قرار دارد. این دو پایه هم رنگ بدنه ی تلویزیون طراحی شده اند و شیک بودن خود را به رخ کاربر می کشند.این تلویزیون در حال حاضر تنها در رنگ مشکی تولید شده است.

کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون 40S1750 توشیبا

کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون 40S1750 توشیبا Full HD است و رزولوشن تصویر 1920*1080 پیکسل است. در این تلویزیون تصاویری با کیفیت خارق العاده به نمایش گذاشته می شوند. از این پس می توانید تصاویر مجازی را با رنگی واقعی در دنیای مجازی ببینید. کیفیت Full HD  یکی از بهترین کیفیت های تصویر است که در حال حاضر در ساخت تلویزیون ها استفاده می شود با این حال اگر فکر می کنید این کیفیت شما را راضی نمی کند، ما راه حلی را به شما پیشنهاد می کنیم که به وسیله ی آن می توانید کیفیت تصاویر را افزایش دهید. در تلویزیون 40S1750 حالت های بازی، زنده، عکس و فیلم قرار داده شده اند که می توانید به صورت دستی هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. هر کدام از این حالت ها می توانند ویژگی های خاصی را به شما ارائه دهند. در صورت انتخاب هیچ کدام از حالت ها، تلویزیون به صورت خودکار حالت زنده را انتخاب می کند و برای تمامی محتواها این حالت را نمایش می دهد. 

[img-7877-left-large_default_2x]

کیفیت صدا در تلویزیون 40S1750 توشیبا

برای انتقال صدا در تلویزیون 40S1750 توشیبا از دو کانال صوتی استفاده می شود که هر کانال 8 وات صوت خروجی دارد و در نهایت ما 16 وات صوت خروجی دریافت می کنیم. در این دستگاه از فناوری دولبی دیجیتال برای افزایش ولوم و کیفیت صدا استفاده شده است. این فناوری باعث کاهش نویز صدا می شود به همین دلیل صدای اصلی برنامه با کیفیت بالاتری به گوش شما می رسد. برای افزایش کیفیت صدا حالت های مختلفی در این دستگاه قرار داده است که به وسیله ی آن ها می توانید کیفیت صدا را در برنامه های مختلف تا چند درجه افزایش دهید. این حالت ها عبارتند از استاندارد (Standard), بازی (Game), سینما (Cinema), موسیقی (Music), ورزش (Sport). اگر هیچ کدام از حالت ها را انتخاب نکنید تلویزیون به صورت خودکار حالت استاندارد را برای شما انتخاب می کند تا برنامه ها با کیفیتی استاندارد و ثابت نمایش داده شوند.

نسبت تصویر

نسبت تصویر در تلویزیون 40L1750 توشیبا 16 به 9 است که در حال حاضر استاندارترین نسبت تصویر در سراسر جهان است که شرکت توشیبا نیز در تلاش است تا این نسبت را در ساخت همه ی تلویزیون های خود رعایت کند.

زاویه دید

زاویه دید در تلویزیون 40S1750 توشیبا 178 درجه است. از این پس با خیال راحت در هر گوشه ی خانه می توانید به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازید، بدون این که کوچک ترین افت کیفیتی را مشاهده کنید.

نرخ بروزرسانی تصاویر

نرخ بروزرسانی تصاویر در تلویزیون 40S1750 توشیبا 60 هرتز است. در واقع در هر ثانیه 60 فریم به سرعت جایگزین یکدیگر می شوند و پخش فیلم را برای کاربر رقم می زنند. هرچه نرخ بروزرسانی تصاویر بیشتر باشد، تاری در صفحه کمتر می شود به همین دلیل برنامه های سرعتی مانند مسابقات ماشین سواری با کیفیتی باورنکردنی نمایش داده می شوند.

درگاه های ورودی و خروجی

با انتقال اطلاعات به تلویزیون و تماشای آن ها از صفحه نمایشی 40 اینچی لذت ببرید. برای انتقال این اطلاعات درگاه های ورودی و خروجی در تلویزیون قرار داده شده است. 2 درگاه HDMI، برای انتقال اطلاعات از دستگاهی به تلویزیون قرار داده شده اند. 1 درگاه USB برای انتقال اطلاعات از طریق فلش مموری صورت می گیرد. این درگاه های ورودی و خروجی در پنل پشتی تلویزیون تعبیه شده اند تا دسترسی به آن ها راحت تر باشد و به هناگ اتصال به دیوار هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نیاید. خروجی هدفون و ورودی کامپوزیت و کامپوننت نیز وجود دارد.

[img-7876-left-large_default_2x]

قابلیت اتصال به دیوار

دو پایه دو شاخه در تلویزیون 40S1750 توشیبا وجود دارد که می توانید بعه راحتی آن ها را از تلویزیون جدا کنید و تلویزیون را به دیوار متصل کنید. با اتصال تلویزیون به دیوار فضای زیادی از خانه خالی می شود، می توانید هر گونه که مایل بودید دکوراسیون خانه را بدون صرف هزینه، به راحتی تغییر دهید.

[img-7874-left-large_default_2x]

لوازم جانبی همراه تلویزیون

به هنگام خرید تلویزیون 40S1750 توشیبا، در جعبه ی تلویزیون اقلامی به عنوان لوازم جانبی تلویزیون در اختیار شما قرار می گیرند که به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. این اقلام شامل پایه های تلویزیون است که قابلیت جداسازی از تلویزیون را دارند. پیچ های اتصال دهنده پایه، استحکام تلویزیون را تقویت می کنند. ریموت کنترل تلویزیون برای کنترل تلویزیون از راه دور است که متناسب با هر تلویزیونی به صورت جداگانه طراحی می شود. دفترچه راهنما تلویزیون که به وسیله ی آن تعدادی از نیاز های کاربر پاسخ داده می شود.دو باتری برای ریموت کنترل قرار داده شده است. کابل های اتصال  که برای اتصال تلویزیون به دیوار مورد استفاده قرار می گیرند.

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

40L1750

سال عرضه

2017

سری

1

برند

توشیبا / TOSHIBA

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

40

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

60 هرتز

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

حالت تصویر

بازی (Game), زنده (Vivid), عکس (Photo), فیلم (Film)

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

استاندارد (Standard), بازی (Game), سینما (Cinema), موسیقی (Music), ورزش (Sport)

سیستم کاهنده نویز

ندارد

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

ندارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

منبع تغذیه و برق
مصرف برق در حالت آماده به کار

55 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون بدون پایه

5.9 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

904*560*206 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

904*526*82 میلی متر

وزن بسته بندی

6 کیلوگرم

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون توشیبا 40S1750 سری S1750”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط