تلویزیون توشیبا 43L5865 سری L5865

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
88 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 43 اینچی سری L5865 توشیبا

طراحی و دیزاین تلویزیون 43L5865 توشیبا

تلویزیون 43 اینچی توشیبا از صفحه ای تخت برای نمایش تصاویر بهره گرفته است. ظاهر بسیار زیبای تلویزیون خود را با هر مکانی به راحتی تطبیق می دهد. قابلیت نصب به دیوار باعث شده است تا به راحتی بتوانید از هر گوشه ی خانه برای چیدمان تلویزیون استفاده کنید. این تلویزیون تنها در رنگ مشکی تولید شده است که تا حدی محدوده ی انتخاب کاربران را کوچک می کند. در پایین ترین قسمت تلویزیون دو پایه ی دو شاخه قرار دارد که در دو گوشه ی تلویزیون قرار دارند. این پایه ها با صفحه نمایش تلویزیون زاویه باز 138 درجه ای تشکیل داده اند تا بتوانند به خوبی وزن تلویزیون را تحمل کنند در واقع تلویزیون استایی خود را مدیون پایه هاست. در اطراف صفحه نمایش تلویزیون یک قاب مشکی رنگ زیبایی وجود دارد که جذابیت دستگاه را چند برابر کرده است. این قاب تمرکز بر صفحه نمایش تلویزیون را افزایش می دهد به همین خاطر در دنیای سینمای خانگی خود غرق شوید و از تماشای برنامه های محبوب خود لذت ببرید. قاب اطراف صفحه نمایش علاوه بر زیبایی، از لبه های صفحه نمایش نیز در برخورد با دیگر اشیا محافظت می کند. جنس بدنه ی تلویزیون از پلاستیکی بسیار محکم است که وزن کمی دارد اما در مقابل خراش و ضربه ها بسیار محکم است.

کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون 43L5865 توشیبا

تلویزیون 43L5865 توشیبا از کیفیت Full HD  برای نمایش تصاویر استفاده کرده است. رزولوشن تصاویر 1920*1080 پیسکل است که بیش از 2 میلیون پیکسل سطح پنل تلویزیون را تشکیل داده اند. این پیکسل ها تمامی جزئیات تصاویر را نشان می دهند به گونه ای بریا تماشای مستند ها می توانید به این دستگاه اعتماد کنید. به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید کیفیت تصویر را چند برابر کنید. تلویزیون در ابتدا بر روی حالت استاندارد قرار دارد که علاوه بر حالتی به نام حالت سفارشی در تلویزیون وجود دارد که به شما امکان می دهد در هنگامی که اطلاعات شخصی خود را به تلویزیون می کنید از این گزینه برای نمایش تصاویر استفاده شود تا کیفیت داده ها چند برابر شود. از این پس می توانید با خیال راحت تمام داده های قدیمی خود را در زمان حال مشاهده کنید. نسبت تصاویر در این دستگاه 16 به 9 است که بهترین نسبت تصویر در تلویزیون های خانگی به شمار می رود.

[img-7887-left-large_default_2x]

زاویه دید

از الان به بعد گوشه گوشه خانه شما می تواند محل تماشای تلویزیون باشد. تلویزیون 43L5865 توشیبا از فناوری هایی مثل پنل LED استفاده کرده است که زاویه دید تلویزیون را بسیار زیاد کرده است. در هر گوشه ی خانه که باشید می توانید برنامه ی مورد علاقه ی خود را تماشا کنید بدون آن که کیفیت تصویر ذره ای کاهش پیدا کند. زاویه دید ان دستگاه در راستای خط افق و خط عمود 178 درجه است که بسیار به 180 درجه نزدیک است و گویای دید زیاد شما رد هنگام تماشا تلویزیون است. 

پنل LED

پنل LED یکی از بهترین پنل هاست که نور پس زمینه تلویزیون را مدیریت می کند. در پنل LED از لامپ های کوچک برای نوردهی پس زمینه استفاده می شود. ان پنل زاویه دی تلویزیونر ا افزایش می دهد، همچنین کیفیت تصاویر را بالا می برد.

[img-7885-left-large_default_2x]

کیفیت صدا در تلویزیون 43L5865 توشیبا

در تلویزیون 43L5865 توشیبا از دو کانال صوتی برای انتقال صدای تولید شده استفاده می شود که هر کانال 8 وات از صدا را پشتیبانی می کند. در نهایت با استفاده از فناوری دولبی دیجیتال 16 وات صدا به گوش کاربر می رسد که بسیار واضح و پاک است. اگر فکر می کنید که 16 وات صدا برای شما کافی نیست تنها با چند کلیک ساده می توانید کیفیت و میزان صدا را تا حدی باورنکردنی افزایش دهید. 6 حالت مختلف صدا در تلویزیون 43L5865 توشیبا تعریف شده است که هر کدام از حالت ها داده های مختلفی را پشتیبانی می کنند.  حالت موزیک بریا پشتیبانی موسیقی است. با صدایی واضح و رسا  همه ی موسیقی هیا مورد علاقه خود را گوش دهید. حالت اسپورت برای تماشای برنامه هیا ورزشی کاربرد دارد. هنکامی که مایلید برنامه های پر سرعتی همچون مسابقات رالی را مشاهده کنید با فعال کردن حالت صدا می توانید صداهای خش و نویز هیا اضافی برنامه را حذف کنید  و از شنیدن صدای واقعی مسابقه لذت ببرید. در کنار این حالت ها، حالت هایی نیز برای بازی، برای فیلم تعری شده است که بسیار مفید هستند. اگر محتوای برنامه شما به هیچ یک از حالت های گفته شده مربوط نمی شد، می توانید با فعال کردن حالت استاندارد از کیفیت صدای کلی بهره مند شوید.

صدای فراگیر

فناوری صدای فراگیر علاوه بر افزایش کیفیت صدا، در زمینه ی میدان شنیداری قابلیت بالایی را ارائه می دهد. به راحتی می توانید از هر کجای خانه به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید بدون آن که در کیفیت صدا کاهش کیفیتی حس شود. این قابلیت در مکان ها شلوغ بسیار مورد استفاده است و هر کسی می تواند از هر مکانی به موسیقی گوش کند و از آن لذت ببرد.

قابلیت هوشمند تلویزیون

تلویزیون هوشمند 43L5865 توشیبا دنیایی از اطلاعات و داده ها را در اختیار شما قرار می دهد. از این به راحتی می توانید با اتصال به اینترنت از طریق پورت LAN و شبکه ی وای فای بازی های زیادی انجام دهید و انواع زیادی از فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید و دیگر نیاز نیست با دستگاهی دیگر فیلم ها را دانلود کنید و سپس به تلویزیون منتقل کنید. با قابلیت اسمارت در دنیای جذاب بازی ها و فیلم ها غرق شوید و ساعت ها سرگرمی را به خود و خانواده تان هدیه کنید.

درگاه های ورودی و خروجی 

با استفاده ازدرگاه های ورودی و رخوجی می توانید داده های شخصی خود را به تلویزیون منتقل کنید و از نمایشگری بزرگ با کیفیت بالا در ارائه تصاویر برای تماشا بهره مند شوید. در تلویزیون 43L5865 توشیبا 3 پورت HDMI و 2 تا پورت USB  قرار داده شده است که به وسیله ی آن ها می توانید از فلش مموری و هر دستگاه دیگری برای انتقال اطلاعات استفاده کنید.

[img-7886-left-large_default_2x]

لوازم جانبی همراه تلویزیون

در کنار تلویزیون 43L5865 توشیبا تعدادی وسیله جانبی خود تلویزیون قرار می گیرد که می تواند نشانی از تشکر شرکت توشیبا از خریداران تلویزیون باشد. در جعبه ی تلویزیون 53L5865 توشیبا پایه، پیچ های اتصال دهنده پایه، ریموت کنترل و کابل های اتصال وجود دارند با استفاده از آن ها می توانید به راحتی دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43L5865

سال عرضه

2018

سری

5

برند

توشیبا / TOSHIBA

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

حالت تصویر

استاندارد (Standard)، سینما (Cinema)

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

استاندارد (Standard)، موسیقی (Music)، گفتگو (Dialog)

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC220-240V 50 / 60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5 وات

مصرف برق در حالت عادی

75 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

8.4 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

7.9 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

223*970*611.5 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

970*71*573 میلی متر

ابعاد بسته بندی

138*662*1076 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون توشیبا 43L5865 سری L5865”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط