تلویزیون توشیبا 43S2740 سری S2740

  • سال عرضه: 2016
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
42 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 43 اینچی سری S2740 توشیبا

اگر به دنبال یک تلویزیون 43 اینچی با قیمت مناسب و امکانات رایج می گردید، تلویزیون 43S2740 می تواند یکی از گزینه های شما باشد. این تلویزیون در سال 2017 تولید شده است که در آن سال با استقبال زیادی از کاربران مواجه شد.

طراحی و دیزاین تلویزیون 43S2740 توشیبا

تلویزیون 43S2740 توشیبا با صفحه نمایشی تخت قدرت و زیبایی خود را به رخ کاربران کشیده است. ظاهر زیبای تلویزیون به راحتی خود را با هر خانه و مغازه ای هماهنگ می کند. دو پایه در دو طرف تلویزیون قرار دارند که تلویزیون بر آن ها تکیه زده است. درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون در بهترین قسمت تلویزیون تعبیه شده اند که موجب دسترسی راحت برای کاربران می شود. نواری باریک در اطراف تلویزیون وجود دارد که به رنگ بدنه ی تلویزیون است، این نوار باریک دارای عرضی باریک است که می تواند از صفحه نمایش تلویزیون در برابر آسیب ها جلوگیری کند.

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون 43S2740 توشیبا

تصاویر در تلویزیون 43S2740 با کیفیت Full HD نمایش داده می شوند و رزولوشن آن ها 1080*1920 پیکسل است. جزئیات تصویر خیلی خوب نمایش داده می شود. کیفیت تصاویر بسیار عالی است. از این به بعد در دنیای سینمایی غرق شوید و ساعت ها سرگرمی برای خود بسازید. گیرنده ی دیجیتال در تلویزیون 43S2740 توشیبا امکان دریافت تمام شبکه های محلی را به شما می دهد. از این پس نیاز به هیچ گونه وسیله ی دیگر برای دریافت شبکه های داخلی نداربد و تنها با روشن کردن تلویزیون تمامی شبکه های داخلی در اختیار شما قرار می گیرند. برای افزایش کیفیت تصاویر در تلویزیون 43S2740 توشیبا حالت های مختلفی قرار داده شده است که به صورت دستی می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید. دقت کنید این حالت ها با هر محتوایی باید عوض شوند که برای جلوگیری از سردرگمی می توانید از حالت استاندارد که حالت کلی برای تمام برنامه ها است استفاده کنید و از مشاهده تمام برنامه ها لذت ببرید.

زاویه ی دید

زاویه ی دید در دو محورعمودی و افقی تعریف می شود. زاویه ی دید در تلویزیون 43S2740 توشیبا در هر دو محور 178 درجه است. پهنای حضور مخاطب را افزایش می دهد. از این پس می توانید در هر گوشه که قرار دارید تلویزیون تماشا کنید بدون این که ذره ای از کیفیت آن کاسته شود البته در نظر داشته باشید که این زاویه دید فعلا 178 درجه است و تا 180 درجه 3 درجه اختلاف دارد که می تواند در تعداد بسیار اندکی از مکان ها دید شما را کاهش دهد که البته این مقدار بسیار ناچیز است. به هنگام قرار دادن تلویزیون در هر قسمتی می توانید فضایی باز را برای تماشا قرار دهید.

کیفیت صدا در تلویزیون 43S2740 توشیبا

تلویزیون توشیبا 43S2740 برای انتقل صدا از دو کانال صوتی استفاده می کند که 16 وات صدا تولید می کنند. برای افزایش کیفیت صدا می توانید از حالت های صدای قرار داده شده در تلویزیون استفاده کنید. این حالت برای انواع مختلفی از محتواها قرار داده شده اند که می توانید با هماهنگ کردن محتوا و حالت صوتی از کیفیت صوتی بسیار بالایی بهره مند شوید و ساعت ها به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید بدون این که ذره ای نویز صدا شما را اذیت کند. قرارگیری کانال ها در بهترین نقطه تلویزیون موجب شده است تا صوتی فراگیر ایجاد شود که این صوت می تواند میدان شنیداری را برای شما افزایش دهد . درئواقع از این به بعد می توانید در هر گوشه ی خانه که هستید موسیقی گوش کنید و به صدای انواع برنامه دل بسپارید و از شنیدن صدای با کیفیت آن ها لذت ببرید.

قابلیت ضبط

یکی از برترین ویژگی ها تلویزیون 43S2740 توشیبا است که به وسیبله ی آن می توانید تلویزیون را با برنامه های خود هماهنگ کنید. هر فیلمی که ار تلویزیون پخش می شود را بهر احتی می تواند بر روی فلش مموری خود ضبط کنید و در ساعات دیگر به آن نگاه کنید. از این به بعد تلویزیون در اختیار شما خواهد بود و شما هستید که انتخاب می کنید چه برنامه ای در چه ساعتی پخش شود.

درگاه HDMI

با استفاده از درگاه HDMI میتوانید به راحتی تمامی اطلاعات خود را از تلویزیون 43S2740 توشیبا به دستگاهی دیگر و از دستگاهی دیگر به تلویزیون منتقل کنید بدون آن که نیاز به فلش مموری و یا هر وسیله ی دیگر باشید و تنها با استفاده از یک کابل می توانید این کار را انجام دهید. درگاه HDMI خصوصا در مورد فایل های فشرده به خوبی عمل می کند. از این پس به راحتی اطلاعات خود را منتقل کنید و با خانواده به تماشای فیلم های مورد علاقه در نمایشگری بزرگ تر بشینید. در این دستگاه 3 پورت HDMI قرار داده شده است.

درگاه USB

با استفاده از درگاه USB می توانید انواع مختلفی از برنامه ها را از طریق فلش مموری به تلویزیون 43S2740 توشیبا منتقل کنید. این اطلاعات می تواند انواع عکس ها، فیلم ها، بازی و هر برنامه دیگر باشد که مایل هستید در کنار خانواده و دوستان به تماشای آن ها بشیند. در این دستگاه 1 پورت USB قرار داده شده است.

لوازم جانبی تلویزیون

شرکت توشیبا برای راحتی و تشکر از خریداران عزیز، در کنار تلویزیون 43S2740 توشیبا، تعدادی وسیله ای جانبی را در جعبه قرار می دهد که می توانید با آن ها امکانات جدید از تلویزیون را کشف کنید. پایه ها و پیچ های اتصال دهنده کمک می کنند تا تلویزیون به زیبایی بر روی سطح میز قرار بگیرد. در کنار آن ها کابل های اتصال وجود دارد که به وسیله ی آن ها می توانید تلویزیون را به دیوار متصل کنید. ریموت کنترل که تنها بریا تلویزیون 43S2740 قابل استفاده است نیز قرار داده شده است. 2 عدد باتری برای ریموت کنترل و دفترچه راهنما اعضای دیگر این مجموعه هستند.

مزایا تلویزیون 43S2740 توشیبا

درگاه ورودی و خروجی HDMI و USB دارد. لوازم جانبی دارد. مصرف برق کمی دارد. قابلیت ضبط دارد. گیرنده دیجیتال دارد. راهنمای برنامه الکترونیکی دارد. قابلیت اتصال به دیوار دارد.

معایب تلویزیون 43S2740 توشیبا

قابلیت اتصال به اینترنت ندارد. دوربین ندارد.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43S2740

سال عرضه

2016

سری

2

برند

توشیبا / TOSHIBA

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

60 هرتز

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

فرمت های رایج

صدا
تیونر

آنالوگ -دیجیتال

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

ندارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

ندارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100-240V

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

8 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

7.9 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

604*968*206 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

567*968*78 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون توشیبا 43S2740 سری S2740”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط