تلویزیون توشیبا 43U7750EE سری U7750EE

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
83 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 43 اینچی سری U7750EE توشیبا

تلویزیون 43 اینچی سری U7750EE توشیبا یکی از بهترین تلویزیون ها برای مکان های کوچک و متوسط است که می تواند در عین زیبایی تصاویری با کیفیت عالی و صدایی منحصر به فرد را به شما بدهد.

[img-7892-left-large_default_2x]

طراحی و دیزاین تلویزیون 43U7750EE توشیبا

تلویزیون 43 اینچی توشیبا از طرحی فق العاده ساده و زیبا بهره برده است که می تواند به راحتی خود را با انواع زیادی از دکوراسیون های داخلی هماهنگ کند. در اطراف صفحه مایش این دستگاه قابی باریک وجود دارد که به رنگ خاکستری تیره است. در گوشه ی سمت چپ تلویزیون نام برند تجاری توشیبا دیده می شود که به رنگ سفید است. دو پایه ی دو شاخه در پایین تلویزیون قرار دارند که تلویزیون ایستایی خود را مدیون پایه هاست. رنگ این پایه های در تضاد با رنگ بدنه ی تلویزیون است به همین دلیل هارمونی جذابی را پدید آورده است. قاب اطراف صفحه نمایش به دلیل عرضی که دارد، تمام حواس بیننده را به خود جلب می کند. علاوه بر این می تواند محافظ صفحه نمایش در برابر ضربه باشد. با داشتن تلویزیون 43U7750EE با خیال راحت می توانید آن را جابه جا کنید. پایه های این تلویزیون قابلیت جدا شدن از تلویزیون را دارند، به همین دلیل بدون صرف کوچکترین هزینه به راحتی می توانید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. این تلویزیون تا به حال تنها در  رنگ مشکی تولید شده است و در حال حاضر در بازار جهانی وجود دارد.

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون 43U7750EE توشیبا

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون 43U7750EE توشیبا 4K است. امروزه کیفیت 4K به عنوان یکی از برترین کیفیت های نمایش تصویر برای سینمای خانگی به شمار می رود که می تواند تصاویری بسیار جذاب و هیجان انگیز را به شما ببخشد. در این دستگاه از صفحه نمایش LED برای پنل جلویی تلویزیون استفاده شده است که کیفیت تصاویر را چند برابر می کند و تاری تصویر را از بین می برد. رزولوشن تصاویر در تلویزیون 43U7750EE توشیبا 3840*2160  پیکسل است که در راستای خط افق تلویزیون 3840 پیکسل و در راستای خط عمود تلویزیون 2160 پیکسل وجود دارد که نسبت 16 به 9 تصاویر را به ما می دهد. یکی از بزرگترین مزیت های این دستگاه قابلیت ارتقای کیفیت تصویر است که توسط خود کاربر افزایش پیدا می کند. در این دستگاه حالت هایی تعریف شده است که می توانید به راحتی ان هار ا فعال کنید. هر تلویزیونی در ابتدا بر روی حالت استاندارد قرار دارد که برای انواع زیادی از محتواها قابلیت پخش دارد و کیفیت همه ی محتواهاه را به یک اندازه افزایش می دهد. افزون ر حالت استاندارد، حالت گیم نیز برای اجرای بازی ها قرار داده شده است که سرعت اجرای بازی ها را بسیار زیاد می کند و تاری در نمایش بازی را از بین می برد. حالت های سینما، اسپورت و موزیک نیز قرار داده شده اند که می توانید با محتواهای مخصوص خودشان هماهنگشان کنید  از کیفیت بالای تصویر لذت ببرید.

کیفیت صوت در تلویزیون 43U7750EE توشیبا

در تلویزیون 43U7750EE توشیبا برای انتقال صدا از دو کانال صوتی استفاده شده است که در نهایت 16 وات صدا را منتقل می کنند. متخصصان پاناسونیک برای افزایش صوت تلویزیون از فناوری دولبی دیجیتال پلاس استفاده کرده اند که به وسیله ی این فناوری صدای خروجی تلویزیون بسیار با کیفیت خواهد بود. با این حال اگر فکر می کنید که صدای حال حاضر تلویزیون مورد رضایت شما نیست، می توانید از حالت های قرار داده شده در تلویزیون استفاده کنید. این حالت ها کیفیت صدا را چند برابر می کنند. حالت هیا صدا تقریبا با حالت ها تصویر برابری می کنند  از این پس با خیال راحت می توانید به موسیقی های دلخواه خود گوش کنید. 

حافظه داخلی

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون به ما امکان انتقال انواع زیادی از داده ها و اطلاعات را داده اند و شما تنها با یکبار انتقال آن ها می توانید در هر زمانی آن ها را در دسترس خود داشته باشید. حافظه ی 4 گیگابایتی تلویزیون قابلیت ذخیره سازی انواع زیادی از اطلاعات را برای شما فراهم می آورد.

[img-7896-left-large_default_2x]

Mirroring

فناوری Mirroring از جدیدترین فناوری های صنعت تلویزیون هاست که می تواند به صورت آنلاین داده های شما را همزمان از دو دستگاه پخش کند. فرض کنید، فیلمی را بر روی گوشی دارید که مایلید دیگر افراد خانوداه نیز آن را ببینند، می توانید به راحتی از این قابلیت استفاده کنید و فیلم را همزمان از گوشی و تلویزیون پخش کنید. حتی می توانید به جای استفاده از کنترل تلویزیون، به وسیله ی گوشی خود پخش فیلم را کنترل کنید.

منوی فارسی

داشتن منوی فارسی جذاب ترین ویژگی برای کاربران فارسی زبان است که در اغلب تلویزیون ها وجود ندارد و خوشبختانه در تلویزیون 43U7750EE توشیببا ما منوی فارسی را داریم. از این پس می توانید تعامل خود را با تلویزیون افزایش دهید، دیگر بدون هیچ گونه دفترچه راهنمایی نیاز ندارید و می توانید به راحتی تنظیمات تلویزیون را تغییر دهید و از تمام فضای تلویزیون به نحو مطلوب بهره بگیرید.

اشتراک گذاری هوشمند

فناوری اشتراک گذاری هوشمند نیاز شما را از انواع درگاه های ورودی و خروجی از بین می برد. از این پس به راحتی می توانید انواع اطلاعات را به تلویزیون منتقل کنید. سرعت انتقال اطلاعات در این روش بسیار بیشتر است.

خروجی صدای دیجیتال

خروجی صدای دیجیتال یکی از انواع درگاه های خروجی تلویزیون است که باعث افزایش کیفیت صوت تلویزیون می شود. با استفاده از این خروجی می توانید بلندگوهای بیرنی را به تلویزیون متصل کنید و کیفیت صوت را تا مقدار زیادی افزایش دهید. این بلندگوها در انواع زیادی از کیفیت ها وجود دارند که می توانید متناسب با نیاز خودتان آن ها را خریداری کنید.

درگاه های ورودی و خروجی

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون 43U7750EE توشیبا در پنل پشتی تلویزیون قرار دارند. با استفاده از این درگاه ها می توانید به راحتی اطلاعات خود را به تلویزیون منتقل کنید و از تماشای آن ها در صفحه نمایشی بزرگ تر لذت ببرید. متخصصان توشیبا تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا درگاه های ورروی و خروجی را در جایی قرار دهند که امکان دسترسی کاربر به آن ها راحت باشد. در این دستگاه 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB  قرار داده شده است.

[img-7895-left-large_default_2x]

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43U7750EE

سال عرضه

2018

سری

7

برند

توشیبا / TOSHIBA

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

400 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

دو هسته ای

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

ندارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

ندارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
حسگر نور محیطی

ندارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5 وات

مصرف برق در حالت عادی

130 وات

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون توشیبا 43U7750EE سری U7750EE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط