تلویزیون توشیبا 43S2750 سری S2750

  • سال عرضه: 2016
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
79 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 43 اینچی سری S2750 توشیبا

اگر به دنبال تلویزیونی کوچک و با امکانات عالی هستید، تلویزیون 43S2750 توشیبا می تواند گزینه ای مناسب باشد. این تلویزیون تصاویری با کیفیت عالی و صدای بی نظیر را ارائه می دهد و به وسیله ی این تلویزیون می توانید انواع برنامه های مورد علاقه ی خود را تماشا کنید.

طراحی و دیزاین تلویزیون 43S2750 توشیبا

تلویزیون 43 اینچی سری S2750 توشیبا با اندازه ای کوچک و زیبا خود را با هر دکوراسیونی همگام می کند. این تلویزیون برای انواع زیادی از خانه ها و خصوصا فضاهای اداری مناسب است. می تواند در هر اتاقی قرار بگیرد و زیبایی منحصر به فردی را به اتاق ببخشد. دو پایه ی دوشاخه در اطراف تلویزیون به همراه بدنه ی ظریف تلویزیون، نگاه هر خریداری را به سمت خود جلب می کند. تمامی اجزای این دستگاه به رنگ مشکی هستند که یکپارچگی در رنگ تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون خانه خواهد داشت. پایه های تلویزیون در گوشه ای ترین نقاط تلویزیون قرار دارند و فاصله ی آن ها از هم بسیار زیاد است، تا بتوانند وزن تلویزیون را تحمل کنند. تلویزیون 43S2750 توشیبا استایی و مقاومت خود را مدیون پایه هاست. پایه ها به دلیل عرض کمی که دارند می توانند با انواع زیادی از میزها سازگاری داشته باشند به همین دلیل به هنگام خرید این تلویزیون به راحتی می توانید از میز گذشته خود استفاده کنید و نیاز به خرید میز جدیدی نیست. پایه ها علاوه بر سازگاری که با میز دارند می توانند از تلویزیون جدا شوند، به همین دلیل به راحتی و بدون صرف هزینه، می توانید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. با جداسازی پایه ها می توانید، تلویزیون را بر دیوار خانه نصب کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون 43S2750 توشیبا

پس از انتخاب ظاهر تلویزیون به عنوان مولفه ی اول، مولفه ی دوم انتخاب کیفیت تصویر است که در همان زمان می توانید آن را مشاهده کنید. تصاویر در تلویزیون 43S2750 توشیبا با کیفیت Full HD نمایش داده می شوند که برای کیفیت Full HD از بیش از 2 میلیون پیکسل استفاده شده ست که 1920 پیکسل در راستای فقی قرار می گیرند و 1080 پیکسل در راستای خط عمودی قرار می گیرند که به ما نسبت 16 به 9 تصاویر را می دهتد. هم اکنون نسبت تصویر 16 به 9 استاندارترین تصویر در سطح جهان است که شرکت توشیبا با ارائه کیفیت بالا به خوبی این استاندارد تصویر را حفظ کرده است. در این دستگاه از موتور پردازندهی خاصی برای افزایش کیفیت تصویر استفاده شده است که تا حد زیادی کیفیت تصویر را مدیون این موتور پردازنده هستیم. شرکت توشیبا در کنار تمام ویژگی های داده شده، قابلیت ارتقا را نیز در اختیار ما قرار داده است که به وسیله ی آن می توانیم کیفیت صدا و تصویر را تا چند برابر حد معمولی افزایش دهیم و تنظیم این قابلیت تنها به عهده ی کاربر می باشد. برای افزایش کیفیت تصویر حالت هایی در تلویزیون 43S2750 قرار داده شده است که با فعال کردن هر کدام مدل خاصی از تصویر را می بینید که باید دقت کنید حالت ها با محتوای داده ها همگام باشند تا کیفیت ارائه شده رضایت شما را به دست آورد. این حالت ها در تلویزیون 43S2750 توشیبا عبارتند از : استاندارد، سفارشی، بازی و فیلم.

کیفیت صدا در تلویزیون 43S2750 توشیبا

صدا سومین مولفه ای است که در انتخاب تلویزیون باید به آن دقت کنید. تلویزیون 43S2750 توشیبا با بهره گیری از فناوری های نوین و اسپیکر های عالی صدایی با وضوح عالی را در اختیار ما می گذارد. این دستگاه از دو بلندگو برای تولید صدا استفاده کرده است که هر کدام از بلندگو ها 8 وات صدا تولید می کنند. علاوه بر بلندگو های قرار داده شده، فناوری دولبی دیجیتال نیز در ایجاد صدایی با کیفیت بالا بسیار موثر بوده است. این فناوری تمام حجم صدا را منتقل می کند به صورتی که تمام صدای های ریز در تلویزیون شنیده می شوند و در برنامه های مستند این قابلیت به خوبی خود را نشان می دهد. کریستال های ایجاد شده به وسیله ی فناوری دولبی دیجیتال وضوح صدا را به 100 درصد می رسانند و شما از شنیدن صدای با کیفیت لذت خواهید برد. برای افزایش کیفیت صوت در این دستگاه حالت هایی قرار داده شده است که به وسیله ی آن ها می توانید کیفیت صدا را تا چند برابر حد معمولی افزایش دهید. این حالت ها متناسب با محتواها تسط کاربر فعال می شوند و شما به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که تلویزیون در ابتدا بر روی حالت استاندارد قرار دارد به همین دلیل در تمامی برنامه ها کیفیت صوتی یکسانی را دریافت می کنیدکه می توانید به راحتی آن را عوض کنید.

زاویه دید

زاویه دید در تلویزیون 43S2750 توشیبا 178 درجه است. از هر گوشه ی خانه که مایل باشید می توانید برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید. این دستگاهی با زاویه بازی که  ارائه می دهد محیط وسیعی را تحت پوشش خود در می آورد که به کمک آن می توانید در محیط های شلوغ به راحتی با سطح کیفیت بالا به تماشای برنامه مورد علاقه خود بشینید.

سرعت رفرش تصویر

سرعت رفرش تصویر در تلویزیون 43S2750 توشیبا 60 هرتز است که می تواند در هرثانیه 60 تصویر را جایگزین یکدیگر کند. این تصاویر می توانند با کفیتی عالی نمایش داده شوند و تاری و اختلال در تصاویر را دیگر نخواهیم داشت. این سرعت بیشتر مناسب فیلم ها و برنامه های معمولی است و کیفیت آن ها را خیلی بالا می برد.

موتور پردازنده ی تصویر

تلویزیون 43S2750 توشیبا برای نمایش تصاویرب در موتور CEVO Engine بهره گرفته است که این موتور کارایی های زیادی دارد. کیفیت نمایش تصاویر را زیاد می کند و همچنین باعث ارتقا کیفیت می شود، در واقع با این موتور می توانید تصاویر را با کیفیتی بالاتر از  آن چه هست مشاهده کنید.

درگاه های ورودی و خروجی

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون 43S2750 توشیبا در لبه هیا کناری تلویزیون قرار گرفته اند تا دسترسی کاربر به آن ها ساده باشد. با اتصال تلویزیون به دیوار به راحتی می توانید به درگاه های رودی و خروجی دسترسی داشته باشید و اطلاعات خود را با ساده ترین روش ها منتقل کنید و از تلویزیونی با نمایشگر بزرگ تر فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود را مشاهده کنید. 3 پورت HDMI و 2 پورت USB به همراه پورت کامپوزیت و کامپوننت در این تلویزیون وجود دارد.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43S2750

سال عرضه

2016

سری

2

برند

توشیبا / TOSHIBA

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

حالت تصویر

بازی (Game)، سازگار با محیط زیست (Eco)، سینما (Cinema)، عکس (Photo)، فیلم (Film)، ورزش (Sports)

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

8 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

7.9 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

206*604*968 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

78*567*968 میلی متر

وزن بسته بندی

10 کیلوگرم

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون توشیبا 43S2750 سری S2750”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط