تلویزیون توشیبا 43U7750EV

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
58 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 43 سری U7750EV توشیبا

طراحی و دیزاین تلویزیون 43U7750EV توشیبا

شرکت توشیبا در سری U7750EV ، تلویزیونی بسیار زیبا با اندازه ی 43 اینچ را روانه بازار کرده است که در زمان ورود به بازار فروش مخاطبان زیادی را به دور خود جمع کرد. ظاهر تلویزیون اولین خصوصیتی است که هر مخاطب در نگاه اول آن را انتخاب می کند. این دستگاه نیز با ظاهری بسیار زیبا در نگاه اول مخاطبان زیادی را به سمت خود کشاند. مهندسان شرکت توشیبا از بهترین فناوری ها و امکانات برای ساخت تلویزیون 43U7750EV توشیبا استفاده کرده اند، به همین دلیل ظاهر تلویزیون بسیار زیبا و چشم گیر است و خود را به زیباترین حالت ممکن نشان می دهد.در ساخت این تلویزیون از دو ترکیب رنگی سفید و سیاه استفاده شده است که تضاد رنگی به وجود آمده میتواند این تلویزیون را با انواع زیادی از تونالیته های رنگی سازگار کند. در قسمت پایین تلویزیون دو پایه دو شاخه قرار دارد که زیبایی تلویزیون را چندین برابر کرده است. این پایه ها در اطراف تلویزیون قرار دارند تا ایستایی تلویزیون را کنترل کنند. در اطراف صفحه نمایش تلویزیون قاب باریکی وجود دارد که از لبه های صفحه نمایش در برابر ضربه جلوگیری می کند.

[img-7903-left-large_default_2x]

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون 43U7750EV توشیبا

مهندسان پاناسونیک از کیفیت 4K برای نمایش تصاویر در تلویزیون 43U7750EV بهره برده اند. کیفیت 4K بالاترین کیفیت برای سینمای خانگی است که می تواند تمام نیاز کاربر را جواب دهد. برای استفاده از این کیفیت در پنل LED تلویزیون از بیش از 8 میلیون پیکسل استفاده شده است که تراکم بالای پیکسل ها جرئیات تصاویر را به خوبی نمایش می دهد. در خط افقی تلویزیون 3840 پیکسل و در خط عمودی تلویزیون 2160 پیکسل وجود دارد که نسبت 16 به 9 تصاویر را به ما می دهد. علاوه بر تصاویر با کیفیت بالا، دومین ویژگی قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر است که به ما کمک می کند تصاویری با کیفیت بالا را مشاهده کنیم. شما می توانید با استفاده از درگاه های ورودی و خروجی اطلاعات خود را به تلویزیون منتقل کنید و با استفاده از برنامه قابلیت ارتقای تصاویر کیفیت تصاویر را بالا ببرید. با این فناوری تمام فیلم های قدیمی شما در زمان حال پخش می شوند. تاری و اخلال در تصاویر از بین می رود و می توانید از تماشای فیلم های قدیمی لذت ببرید.

کیفیت صدا در تلویزیون 43U7750EV توشیبا

از دو کانال صوتی برای انتقال صدا در تلویزیون 43U7750EV توشیبا استفاده شده است که هر دو کدانال سرجمع 16 وات صدا را منتقل می کنند. صدای تولید شده با داشتن ولوم پایین اما وضوحی بسیار بالا دارد که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. یکی از قابلیت های که تلویزیون می تواند در اختیار شما قرار دهد قابلیت ارتقای صوت و تصویر است که در بالا بخش تصویری توضیح داده شد. با استفاده از حالت های صوتی می توانید کیفیت صدا را تا حد بالایی افزایش دهید. دقت داشته باشید هر کدام از حالت ها برای محتواهای خاصی قرار داده شده اند که تنها باید در آن زمینه ها از آن ها استفاده کنید. حالت صدا برای اسپورت ولوم صدا را افزایش می دهد، این حالت با تاثیر زیادی که بر برنامه های ورزشی دارد، لذت و هیجان شما را چند برابر می کند و لحظات شادی را برای شما پدید می آورد.

مرورگر وب

مرورگر وب دنیایی از ارتباطات را در اختیار شما قرار می دهد. به وسیله ی این مرورگر می توانید به دنیای اینترنت وصل شوید و تمام برنامه های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید. از این پس دیگر نیاز نیست برنامه های خود را با تلویزیون 43U7750EV توشیبا هماهنگ کنید بلکه می توانید تلویزیون را با برنامه های خود هماهنگ کنید و هر آن چه را که مایل هستید  تماشا کنید.

سیستم عامل اندروید

در تلویزیون 43U7750EV توشیبا از سیستم عامل اندروید استفاده شده است. این سیستم عامل که از بروزترین سیستم عامل های حال حاضر در سینمای خانگی است که به شما توانایی های فوق العاده ای می دهد خصوصا این سیستم مکررا در نسخه های خود تلاش در جهت سهولت را در پیشه گرفته است. این سیستم عامل می تواند آزادی اطلاعات را برای شما فراهم آورد به گونه ای که به هر اطلاعاتی که بخواهید می توانید دسترسی داشته باشید و در دنیای حال حاضر هر روز اطلاعات خود را آپدیت کنید. اتصال به اینترنت از طریق  این تلویزیون می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد.

[img-7906-left-large_default_2x]

سرعت رفرش تصویر

سرعت رفرش تصویر 60 هرتز است که می تواند در هر ثانیه 60 تصویر را جایگزین یکدیگر کند. این سرعت برای فلیم ها بسیار مناسب است و می توانید فیلم های را کیفیت بلا مشاهده کنید. سرعت رفرش تصاویر کمک می کند تا اختلال و تاری در تصاویر از بین برود و تصاویر با عمق زیبا و رنگ های واقعی نمایش داده شوند.

درگاه های ورودی و خروجی

درگاه های ورودی و خروجی در تلوزیون مسئول انتقال اطلاعات از فلش مموری و دستگاه های دیگر به تلویزیون هستند که می توانند انواع مختلفی از داده ها را پشتیبانی کنند. 3 پورت HDMI و 2 پورت USB در تلویزیون 43U7750EV قرار دارد. علاوه بر درگاه های ورودی  HDMI  و USB درگاه های دیگری نیز وجود دارند که بیشتر برای فایل های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرند همچون ورودی کامپوننت و ورودی کامپوزیت. ورودی آنتن RF و خروجی هدفون نیز در این دستگاه وجود دارد.

[img-7905-left-large_default_2x]

مدیا پلیر

تلویزیون 43U7750EV توشیبا قادر است همه ی برنامه های مورد نظر شما را پخش کند. این تلویزیون می تواند فرمت های رایج در حال حاضر را پشتیبانی کند. به هنگام انتقال داده ها کافیست از نوع فرمت آن ها اطلاع داشته باشید و در صورت عدم پشتیبانی می توانید با برنامه های ساده محتوای مدنظر خود را به فرمت های متفاوت تبدیل کنید و در تلویزیون آن ها را پخش کنید.

لوازم همراه تلویزیون

شرکت توشیبا به منظور تشکر از خریداران تلویزیون 43U7750EV توشیبا، وسایل جانبی تلویزیون را به عنوان هدیه به آنها می دهد که این وسایل شامل کنترل از راه دور تلویزیون است که بسیار محکم و ناسب است و همچنین باتری برای کنترل، پایه های جداشونده تلویزیون و دفترچه راهنما که بسیار مناسب است. با استفاده از این وسایل می توانید تلویزیونی کامل در اختیار داشته باشید که در تمام نیاز های شما را جواب می دهد.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43U7750EV

سال عرضه

2018

سری

7

برند

توشیبا / TOSHIBA

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

60 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

استاندارد/کاربر/پویا/ملایم

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

فیلم/موسیقی/استاندارد/کاربر

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی هدفون

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

مصرف برق در حالت عادی

98 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

8 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

7.9 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

968x604x206 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

968x567x78 میلی متر

وزن بسته بندی

10 کیلوگرم

طراحی
نوع پایه

دوشاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون توشیبا 43U7750EV”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط