تلویزیون سامسونگ 32J4170 سری J4170

  • سال عرضه: 2015
  • کیفیت تصویر: HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 32
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
66 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 32 اینچی سری J4170 سامسونگ

شرکت سامسونگ تا به حال توانسته است در صنایع الکترونیک یک از معتبرترین شرکت ها باشد. این شرکت در حال حاضر در صنعت تلویزیون نیز جایگاه بالایی را به دست آورده است.

[img-7929-left-large_default_2x]

طراحی و دیزاین تلویزیون 32J4170 سامسونگ

تلویزیون 32 اینچی سامسونگ یکی از محبوب ترین تلویزیون های سایز کوچک شرکت سامسونگ است که در نگاه اول خود را به هر مخاطبی نشان می دهد. مهنسان شرکت سامسونگ با استفاده از انواع تکنولوژّی ها سعی داشته اند تا آن جا که امکان دارد، تلویزیون 32J4170 سامسونگ را غنی از امکانات کنند تا تلویزیون بتواند به نیازهای مخاطبان خود به صورت جامع پاسخ دهد. این دستگاه از صفحه نمایشی زیبا بهره گرفته است که هر داده ای را به زیباترین حالت آن نمایش می دهد. در اطراف صفحه نمایش تلویزیون قابی وجود دارد که شما می توانید به وسیله ی آن متمرکز بر صفحه نمایش تلویزیون شوید. این قاب ساخته شده از پلاستیک محکم است که از صفحه نمایش در برابر ضربه و آسیب نیز جلوگیری می کند. عرض قاب اطراف صفحه نمایش در همه جای آن یکسان است. در قسمت پاین تلویزیون از یک پایه ی زیبا برای ایستایی تلویزیون استفاده شده است که رنگ پایه ی قرار داده است که در تضاد با رنگ بدنه است به همین دلیل هارمونی جذابی را پدید آورده است. بر روی پایه ی تلویزیون دکمه هایی وجود دارد که می توانید بدون استفاده از کنترل برای تعویض کانال ها، تنظیم صدای ولوم تلویزیون از آن ها استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید که برای انجام تنظیمت تکمیلی تلویزیون حتما باید از کنترل آن استفاده کنید.

کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون 32J4170 سامسونگ

تصاویر در تلویزیون 32J4170 سامسونگ به زیبایی هر چه تمام تر نمایش داده می شوند. رنگ های پخته در تلویزیون به همراه جلوه های جذاب تلویزیون، شما را شیفته خود خواهد کرد. کیفیت نمایش تصاویر HD است که باعث می شود تصاویر در سطح بالایی از زیبایی نمایش داده شوند. بیش از یک میلیون پیکسل نمایشگر تلویزیون 32J4170 سامسونگ را ساخته اند که هر کدام از پیکسل ها قسمتی از نمایش تصویر را بر عهده گرفته اند. تعداد زیاد پیکسل ها در حجم کوچک تلویزیون تراکم پیکسل ها رازیاد کرده است به همین دلیل نسبت به حالت معمول، جزئیات بسیار زیادی نمایش داده می شوند. علاوه بر نمایش جزئیات، کیفیت تصاویر نیز بسیار بالا می رود. در ساخت نمایشگر این دستگاه از فناوری LED استفاده شده است که می تواند کیفیت تصویر را چند برابر کند. فناوری LED تمامی تاری و اختلال تصاویر را از بین می برد.

[img-7931-left-large_default_2x]

کیفت صوت در تلویزیون 32J4170 سامسونگ

2 بلندگو برای تولید صوت در تلویزیون 32J4170 سامسونگ قرار داده شده است که هر بلندگو از طریق 1.1 کانال، صوت تولید شده را به گوش مخاطب می رساند که در این دستگاه در نهایت 20 وات صدا به گوش کاربر می رسد. فناوری دولبی دیجیتال فناوری است که کمک می کند تا شما صدایی با کیفیت چند برابر و همچنین ولوم بیشتر دریافت کنید. صوت از مهم ترین عوامل هیجان و لذت تماشاست که با استفاده از تلویزیون 32J4170 سامسونگ به راحتی خود و خانوادهتان را در دنیایی از هیجان و سرگرمی می توانید غرق کنید. اگر احساس می کنید که این میزان از صوت نمی تواند رضایت شما را فراهم می کند می توانید از حالت های صوتی استفاده کنید، این حالت ها به شما کمک می کنند تا در هر محتوایی از صوت مخصوص به آن استفاده کنید، در این صورت مطابق با برنامه های ورزشی کیفیت صوت ورزشی دریافت می کنید و در برنامه های مستند کیفیت صوتی مربوط به فیلم های مستند را دریافت خواهید کرد.

نرخ بروزرسانی تصاویر

سرعت بالا در جابجایی تصاویر سبب می شود که بتوانید تصاویری با کیفیت بالا و بدون هر گونه اختلال دریافت کنید. به این سرعت نرخ بروزرسانی تصاویر گفته می شود. در صحنه های آرام هیچ مشکلی برای نرخ بروزرسانی تصاویر وجود ندارد اما در برنامه های پرسرعت همچون مسابقات رالی، هر چه سرعت بیشتر باشد کیفیت تصاویر بیشتر می شود و اختلاف شما با منبع پخش کننده بسیار کم خواهد شد.

زاویه دید

هر گوشه می تواند نقطه ی تماشای شما باشد. در هر گوشه می توانید به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازید بدون آن که کوچکترین مشکلی در کیفیت برای شما پیش بیاید. زاویه دید در تلویزیون 32J4170 سامسونگ 178 درجه است که در حا حاضر بالاترین درجه ی دی در تمامی تلوزیون های خانگی است، پسبا خیال راحت می توانیدبه آن اعتماد کنید و با دوستان خود در هر جمع شلوغی به تماشای فیلم مورد علاقه بشینید و از تماشای آن لذت ببرید.

خاموشی خودکار

فناوری خاموش خودکار یکی از قدیمی ترین فناوری ها و در عین حال با ثبات ترین آن هاست که روز به روز نیز امکانات جدیدی را به دست می آورد. به وسیله ی این فناوری می توانید با خیال راحت تلویزیون را در حالت ضبط قرار دهید و از خانه شوید. در این روش هیچ گونه برق اضافی مصرف نمی شود و تلویزیون به صورت خودکار خاموش می شود.

[img-7930-left-large_default_2x]

خروجی صدای دیجیتال

پورت اپتیکال به شما امکان ارتقا صوت را می هد. اگر از میزان صوت تلویزیون خود رضایت ندارید می توانید با خرید بلندگوهای جداگانه میزان صوت تلویزیون خود را افزایش دهید. حتی با استفاده از این بلندگو ها می توانید کیفیت را نیز تحت تاثیر قرار دهید. این بلندگو ها در انواع مختلفی و با قیمت های مختلفی به فروش می رسند به همین دلیل شما به راحتی می توانید با توجه به نیازتان یکی از آن ها را خریداری کنید و به راحتی از طریق یک کابل آن را به تلویزیون متصل کنید.

درگاه های ورودی و خروجی

درگاه های ورودی و خروجی تلویزیون در پنل پشتی تلویزیون واقع شده اند که می توانید به وسیله ی آن ها هر اطلاعاتی را که مایل هستید به تلویزیون منتقل کنید. هر کدام از پورت ها برای انتقال سری خاصی، از اطلاعات هستند و حتی روش انتقال آن ها بسیار با هم متفاوت است؛ مثلا پورت HDMI برای انتقال اطلاعات از دستگاهی به دستگاه دیگر است، به همین دلیل نیاز است تا گوشی و یا لپتاپ خود را در نزدیکی تلویزیون قرار دهید تا تلویزیون توانایی پخش برنامه ها را داشته باشد. پورت USB برای انتقال اطلاعات از طریق فلش مموری است. در تلویزیون 32J4170 سامسونگ پورت های کامپوزیت و کامپوننت نیز وجود دارند که بیشتر برای انتقال فایل های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرند.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

32J4170

سال عرضه

2015

سری

4

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

32

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

HD

سرعت رفرش تصویر

100 هرتز

رزولوشن

768 × 1366 پیکسل

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard/Music/Cinema/Game/Sports

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 100V ~ 240V, 50/60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت عادی

حداکثر 72 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

5.4 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

4.8 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1511*4816*7359 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

700*4404*7359 میلی متر

وزن بسته بندی

7 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

136*514*879 میلی متر

طراحی
نوع پایه

T شکل

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 32J4170 سری J4170”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط