تلویزیون سامسونگ 48J5200 سری J5200

  • سال عرضه: 2015
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 48
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: LED
23 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 48 اینچی سری J5200 سامسونگ

اگر در پی یافتن تلویزیونی 48 اینچی هستید، تلویزیون 48J5200 سامسونگ از جدیدترین تلویزیون هایی است که می تواند ساعات بسیار خوشی را برای شما و خانواده محترمتان فراهم آورد.

[img-7955-left-large_default_2x]

طراحی و دیزاین در تلویزیون 48J5200 سامسونگ

تلویزیون 48 اینچی سری J5200 سامسونگ از جدیدترین طرح ها و الگو ها در طراحی بهره گرفته است تا زیبای منحصر به فردی را به شما ارائه دهد. در هر خانه ای به راحتی می توانید این دستگاه را قرار دهید بدون آن که برای هماهنگی آن نگرانی داشته باشید. در طراحی این دستگاه از یک پنل بزرگ با قابی مشکی استفاده شده است که این پنل قادر است تا انواع زیادی از تصاویر را با بهترین کیفیت به شما نمایش دهد. در ساخت این تلویزیون تنها از رنگ مشکی تولید شده است و تا به الان شرکت سامسونگ آن را تنها در رنگ مشکی روانه بازار کرده است. به دلیل تک رنگ بودن تلویزیون می توانیدآن را با قسمت هیا مختلف خانه هماهنگ کنید. هر چه در دکور اطراف تلویزیون از رنگ های روشن استقفاده کنید، تلویزیون 48J5200 سامسونگ جلب توجه بیشتری خواهد کرد. قاب مشکی اطراف صفحه نمایش تمام تمرکز شما و اطرافیان را به سمت صفحه نمایش هدایت می کند، به همین دلیل می توانید مدت ها با خیال راحت به تماشای برنامه ی مورد علاقه خود بشینید بدون آن که ذره ای حواس شما پرت شود. 

کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون 48J5200 سامسونگ

شرکت سامسونگ تلاش کرده است تا در عین حفظ قیمت، تلویزیونی با کیفیت عالی در نمایش تصاویر را به ما ارائه دهد. تصاویر در این دستگاه با کیفیت Full HD نماش داده می شوند. برای نمایش تصاویر با کیفیت Full HD  از بیش از 2 میلیون پیکسل استفاده شده است که رد راستای خط افق تلویزیون 1920 پیکسل و در راستای خط عمود تلویزیون 1080 پیکسل وجود دارد. این پیکسل ها می توانند جزئیات زیادی از تصاویر را به ما نشان دهد. مهم ترین نکته در زمان نمایش جزئیات، حفظ کیفیت تصویر است که در این دستگاه به خوبی رعایت شده است. متاسفانه در تلویزیون 48J5200 سامسونگ تکنولوژی سه بعدی وجود ندارد اما فناوری LED کمک بزرگی است که می تواند باعث بهبود کیفیت تصاویر شود. برای افزایش کیفیت تصاویر حالت های مختلفی در تلویزیون قرار داده شده است که هر کدام از حالت ها می تواند کیفیت تصاویر را تا حد زیادی بالا ببرد. پشنهاد می شود در هنگام تماشای برنامه هیا ورزشی حتما از حالت مخصوص آن استفاده کنید تا کیفیتی بالاتراز سطح استاندارد را مشاهده نمایید.

کیفیت صوت در تلویزیون 48J5200 سامسونگ

2 بلندگو در تلویزیون 48J5200 سامسونگ قرار داده شده است که هر کدام از بلندگو ها 10 وات صوت تولید می کنند. 20 وات صوت تولید شده توسط 2 کانال پر قدرت به گوش کاربر می رسد. بلندگو های قرار داده شده توانایی بازتاب صدا را دارند که همین امر در بعضی از برنامه شنیدن صدای را برای ما جذاب تر می کند. با تلویزیون 48J5200 سامسونگ با خیال راحت می توانید تمام برنامه های دلخواه خود را گوش کنید و از آن ها لذت ببرید.

فرمت

برای پخش برنامه های ورودی تلویزیون باید، فرمت های اطلاعات در تلویزین پشتیبانی شوند. تلویزیون 48J5200 سامسون توانایی پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج را دارد به همین دلیل با خیال راحت می توانید انواع مختلفی از جمله فیلم ها، تصاویر و موسیقی ها را به این دستگاه منتقل کنید و به تماشای آن ها بپردازید.

[img-7957-left-large_default_2x]

اشتراک گذاری هوشمند

از این پس بدون استفاده از هر گونه کابلی می توانید داده های مورد نظر خود را از گوشی، لپتاب و هر وسیله ی دیگر به تلویزیون 48J5200 سامسونگ منتقل کنید. در این روش سرعت انتقال بسیار بالاست و در عین حال کیفیت داده ها تغییری نمی کند. در حال حاضر این یکی از بهترین راه های انتقال داده ها به شمار می آید.

مرورگر وب

با استفاده از تلویزیون 48J5200 سامسونگ می توانید دنیای محدود تلویزیون را بشکنید و به انواع مختلفی از اطلاعات دسترسی داشته باشید. به راحتی می توانید برنامه های مختلف را بارگیری کرده و به صورت آنلاین تماشا کنید و از این پس نیاز نیست شما به عنوان کاربر برنامه های خود را تلویزیون تنظیم کنید و می توانید به راحتی تلویزیون را با برنامه هایخود تنظیم کنید و از طریق مروروگر وب به هر داده ای که مایل هستید دسترسی داشته باشید. 

منوی فارسی

منوی فارسی یکی از جذاب ترین فناوری هایی است که در تلویزیون 48J5200 سامسونگ به کار برده شده است. این فناوری تعامل بین کاربر و تلویزیون را افزایش می دهد. از این پس نیاز نیست برای تنظیمات تلویزیون از دیگران کمک بگیرید و می توانید به راحتی تنظیمات را تغییر دهید.

ارتقا دهنده ی گستره ی رنگ

این فناوری کمک می کند تا تصاویر انتقالی به تلویزیون 48J5200 سامسونگ از کیفیتی بالاتر برخوردار شوند. در واقع شما می توانید تصاویر قدیمی را با کیفیتی بالاتر از حد ایده آل ببنید و از تماشای آن ها لذت ببریدو. از این پس تیتری به نام  کیفیت گذشته وجود نخواهد داشت و تمام اطلاعات در کیفیت آینده حل خواهند شد.

[img-7956-left-large_default_2x]

خروجی صدای اپتیکال

گر فکر می کنید میزان صوت پخش شده مطلوب شما نیست و نمی تواند نیاز شما را برطرف کند، می توانید با استفاده از بلندگوهای متفاوت و جدید که در بازار وجود دارند صوت تلویزیون 48J5200 سامسونگ را افزایش دهید. این بلندگو ها در انواع مختلفی از طرح ها  امکانات وجود دارند که با قیمت ها ی مختلفی ارائه می شوند. با استفاده از درگاه خروجی صدای اپتیکال می توانید این بلندگو ها را به تلویزیون وصل کنید.

درگاه های ورودی و خروجی

برای انتقال اطلاعات به تلویزیون 48J5200 سامسونگ درگاه ها ورودی و خروجی متفاوتی قرار داده شده است که هر کدام از این درگاه ها می توانند اطلاعات را به نحوی مطلوب به تلویزیون منتقل کنند. برای انتقال اطلاعات از طریق درگاه HDMI باید با استفاده از یک کابل داده ها از یک سیستم دیگر به تلویزیون منتقل شوند. در این دستگاه 2 عدد پورت HDMI  قرار داده شده است. برای انتقال اطلاعات از طریق درگاه USB تنها می توان از فلش مموری ها استفاده کرد. استفاده از فلش ممور ها راحت تر و البته محدود تر است چرا که هر فلش مموری تنها ظرفیت محدودی دارد در صورتی که سیستم های دیگر ظرفیت های بیشتر را پشتیبانی می کنند. 1 عدد پورت USB در این دستگاه قرار داده شده است.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

48J5200

سال عرضه

2015

سری

5

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

48

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

100 هرتز

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

پردازنده

چهار هسته ای

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard/Music/Cinema/Game/Sports

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100V ~ 240V, 50/60Hz

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

3.0 وات

مصرف برق در حالت عادی

110 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

9.8 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

9.5 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

739*6387*10987 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

2657*7028*10987 میلی متر

وزن بسته بندی

13.3کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1261*741*161 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 48J5200 سری J5200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط