تلویزیون سامسونگ 50K5100 سری K5100

  • سال عرضه: 2015
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 50
  • سیستم عامل: –
  • صفحه نمایش: LED
36 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی تخصصی تلویزیون 50 اینچی سری K5100 سامسونگ

[img-7977-left-large_default_2x]

طراحی و دیزاین تلویزیون 50K5100 سامسونگ

تلویزیون 50K5100 سامسونگ از زیباترین تلویزیون های سامسونگ است که در طراحی آن از جدیدترین فناوری ها استفاده شده است. این تلویزیون قادر است تا خود را با انواع زیادی از دکوراسیون ها تطبیق دهد به همین دلیل در هنگام چیدمان کوچکترین نگرانی نخواهید داشت. در طراحی این دستگاه از نواری باریک برای اطراف صفحه نمایش استفاده شده است که زیبایی آن را چند برابر کرده است. عرض این نوار باریک در لبه ی پایینی تلویزیون متفاوت از سایر قسمت هاست و همین موضوع تمرکز شما را بر نمایشگر تلویزیون بیشتر می کند. اگر فردی حواس پرت هستید این تلویزیون می تواند هیجان شما را در هنگام تماشای برنامه ها افزایش دهد. برای ایستایی تلویزیون از دو پایه ی دو شاخه استفاده شده است که بسیار ظریف و محکم هستند. این پایه ها به خوبی می توانند سال ها وزن تلوزیون را تحمل کنند و کوچکترین آسیبی متوجه آن ها نخواهد شد. حتی شما می توانید در هر زمان که مایل هستید، پایه های تلویزون را از آن جدا کنید و تلویزیون را به وسیله ی کابل مخصوصی که وجود دارد به دیوار وصل نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون 50K5100 سامسونگ

در طراحی و ساخت تلویزیون 50K5100 سامسونگ از فناوری LED استفاده شده است که از معتبرترین فناوری های حال حاضر است. این فناوری قادر است تا کیفیت نمایش تصاویر در تلویزیون را افزایش دهد و لذت شما در هنگام تماشای برنامه ها را چندین برابر می کند. فناوری LED تمام اختلالات و تاری تصاویر را از بین می برد و تصاویری صاف و با کیفیت عالی را به شما ارائه می دهد. علاوه بر فناوری LED، وجود بیش از 2 میلیون پیکسل در ساخت این دستگاه نیز کیفیت تصاویر را تا حد زیادی بالا برده است. این پیکسل ها کیفیت Full HD را به تلویزیون ارائه می دهند که دومین کیفیت برتر در سطح سینمای خانگی به شمار می آید. به راحتی با اعضای خانواده به تماشای برنامه های تلویزیونی بنشینید و از تماشای آن ها لذت ببرید. علاوه بر ویژگی ها گفته شده ، پنل IPS تلویزیون نیز به ما تصاویری درخشان و فوق العاده ارائه می هد و البته بزرگترین ویژگی که پنل IPS در اختیار ما قرار می دهد، زاویه دید بالا در تلویزیون است که ما را قادر می سازد تا در هر گوشه که نشسته ایم بتوانیم تصاویری با کیفیت بالا مشاهده کنیم. این ویژگی ما را قادر می سازد تا از این تلویزیون بتوانیم برای انواع مختلفی از فضاها همچون اداره ها، مغازه ها و اتاق ها استفاده کنیم. همچنین می توانید از این دستگاه در فضاهای شلوغ همچون مهمانی ها استفاده کنید و تک تک افراد حاضر در مهمانی از تماشای برنامه ها لذت خواهند برد.

کیفیت صوت در تلویزیون 50K5100 سامسونگ

کیفیت صوت یکی از مهم ترین مولفه های انتخاب تلویزیون است که می تواند هیجان ما را در هنگام تماشای برنامه ها ایجاد کند. تلویزیون 50K5100 سامسونگ از دو بلندگوی فوق العاده پر قدرت بهره گرفته است که این بلندگو ها صدایی با توان 20 وات را تولید می کنند که می تواند نیاز شما را برای داشتن صدایی متوسط رفع کند. با این حال کیفیت صدا در این تلویزیون بسیار خوب است به همین دلیل میزان ولوم صدا در آن خیلی به چشم نمی خورد. برای انتقال صدا در این دستگاه از دو کانال صوتی استفاده می شود که می توانند صوت را با کیفیت عالی و بدون ذره ای نویز به مخاطب منتقل کنند. با این حال در این سیستم از فناوری کلیر وویس بهره گرفته شده است که برای شما لحظات شادی بخشی را فراهم می آورد. این فناوری به کمک سایر فناوری های تلویزیون آمده است تا صدایی با کیفیت فوق العاده بدون کوچکترین نویزی را در اختیار مخاطب قرار دهد. کلیر وویس تمام نویز ها و اختلالات صوتی موجود در صدا را حذف می کند. بلندگو ها از نوع باس رفلکس هستند که کمک می کنند تا شما صداها را با همان درجه ی شدت بشنوید و بم بودن صدا را به صورت کامل درک کنید. به کمک فناوری بلوتوث ادیو قادر هستید تا دستگاه تلویزیون را به انواع اسپیکر ها و باند ها وصل کنید و قدرت شنیداری را افزایش دهید. از این پس در هر زمان که بخواهید می توانید برنامه های تلویزیونی را مشاهده کنید بدون آن که موجب آزار دیگران شوید و برای این کار تنها لازم است تا هدفون را به تلویزیون متصل کنید.

[img-7979-left-large_default_2x]

فناوری sound mirroring

این فناوری از پرکاربردترین فناوری هاست که کمک می کند تا صدا را از هر وسیله ی دیگر که مایل هستید بشنوید بدون آن که به وسیله ی دیگری نیاز باشد. برای استفاده از این فناوری به کابل یا هر وسیله ی دیگری نیاز ندارید تنها لازم است که دستگاه مورد نظر شما بتواند این فناوری را پشتیبانی کند.

قابلیت اسمارت تلویزیون 50k5100 سامسونگ

با قابلیت اسمارت تلویزیون 50k5100 سامسونگ می توانید به دریچه ی بزرگی از اطلاعات دسترسی داشته باشید. از این پس این شما هستید که تلویزیون را با برنامه های خود هماهنگ می کنید چرا که می توانید در هر زمان که مایل باشید فیلم مورد علاقه ی خود را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید حتی قدرت دارید که بخشی از فیلم را نادیده بگیرید و به سراغ بخش دوم بروید. به راحتی وب گردی کنید و از تمام اخبار و اطلاعات روز خبردار شوید و تمامی اطلاعاتی را که دوست دارید با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. 

TV Sound to mobile

این قابلیت به وسیله ی بلوتوث اعمال می شود. به راحتی می توانید با فعال کردن این قابلیت صدای تلویزیون را به گوشی خود منتقل کنید و از طریق هدفون به صدا گوش کنید. با این قابلیت دیگر نیاز نیست تا نگران کاهش کیفیت صدا باشید ، هر چند در این تلویزیون از کیفیت صدای خوبی برخوردار هستیم که می تواند به خوبس یک مکان متوسط را پشتیبانی کند.

Eco Sensor

 Eco Sensor از بهترین فناوری هایی است که در تلویزیون 50k5100 سامسونگ قرار داده شده است. این فناوری قادر است تا نور پس زمینه ی تلوزیون را با میزان نور روشنایی اتاق هماهنگ کند در این صورت چشمان شما نیز از آسیب در امان می مانند و همچنین باعث کاهش مصرف انرژی می شود. 

[img-7978-left-large_default_2x]

درگاه های ارتباطی تلویزیون

از طریق درگاه های ارتباطی تلویزیون انواع فیلم ها و انیمشن ها را به تلوزیون منتقل کنید و ساعت ها سرگرمی و هیجان را به خود و خانوده تان هدیه کنید. پورت HDMI و پورت USB از پرکاربردترین درگاه های تلویزیون هستند که می توانند اطلاعات متفاوتی را به تلویزیون منتقل کنند. در تلویزیون 50K5100 سامسونگ 2 عدد پورت HDMI و یک عدد پورت USB قرار داده شده است.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

50K5100

سال عرضه

2015

سری

5

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

50

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

Full HD

سرعت رفرش تصویر

60 هرتز

رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

سه بعدی (3D)

ندارد

تبدیل 2D به 3D

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2.1

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

ورزشی/سینما/موسیقی/بازی/استاندارد

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC220-240V 50/60Hz

حسگر نور محیطی

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت عادی

105 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

12.7 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

12.6 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1096.8x 742.8 x 224.5 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1096.8x 676.2 x 88.0 میلی متر

وزن بسته بندی

16.3 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1185.0x 765.0 x 155.0 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 50K5100 سری K5100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط