تلویزیون سامسونگ 55NU7093 سری NU7093

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: LED
25 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 55NU7093

کمپانی سامسونگ با تولید و ساخت تلویزیون های خود شهرت و آوازه ی خاصی در سراسر دنیا دارد و نظر کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. تلویزیون 55 اینچ 55NU7093 یکی دیگر از تلویزیون های با کیفیت این شرکت است، که انتظارات شما از یک تلویزیون کامل را بر آورده خواهد کرد. این تلویزیون با برخورداری از کیفیت تصویر 4K شما را با صحنه های جذاب و طبیعی رو به رو خواهد کرد و لذت و هیجان خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. صفحه نمایش این تلویزیون با رزولوشن 2160×3840 پیکسل در نظر گرفته شده است؛ یعنی حدود 8.2 میلیون پیکسل تصاویر را با وضوح بالا روی نمایشگر به تصویر می کشند. عوامل دیگری همچون فناوری PurColor، استاندارد تصویر HDR و نیز تکنولوژی UHD Dimming در خلق تصاویر با کیفیت بالا در این دستگاه موثر بوده اند. در واقع فناوری PurColor سبب می شود رنگ هایی زنده و طبیعی را مشاهده نمایید. همچنین پشتیبانی از استاندارد تصویر HDR طیف گسترده ای از کنتراست و رنگ هایی با روشنایی بالا را ارائه می دهد و دنیایی از تصاویر و صحنه های شاداب و واقعی را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، با استفاده از این فناوری امکان دیدن جزئیات به صورت کامل و دقیق برای شما وجود خواهد داشت. یکی دیگر از فناوری های تاثیرگذار در صفحه نمایش این تلویزیون سامسونگ، بهره مندی آن از موتور تصویر UHD Engine می باشد.

تلویزیون سامسونگ 55NU7093

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 55NU7093

سامسونگ علاوه بر اهمیت خاصی که برای کیفیت تصویر تلویزیون های خود قائل است، به بخش صوتی آن ها نیز توجه ویژه ای دارد و همواره سعی کرده است که از این لحاظ نیز دستگاه بی نقصی را ارائه دهد. تلویزیون 55 اینچ 55NU7093 متشکل از دو عدد بلندگوی دو کاناله است، که صدایی با توان صوتی 20 وات را به گوش کاربران می رسانند. بلندگوهای این تلویزیون به گونه ای طراحی شده اند، که صدا با دقت و وضوح چند برابر در محیط پخش خواهد شد. همچنین این بلندگوها با پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Digital Plus می توانند صدایی با کیفیت و وضوح بالا را ایجاد نمایند. در واقع به جرات می توان گفت با یک سیستم صوتی قدرتمند در کنار تصاویر فوق العاده رو به رو هستید و نهایت لذت را از تماشای فیلم ها و برنامه های مورد علاقه ی خود تجربه خواهید کرد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55NU7093

تلویزیون اسمارت 55NU7093 با سیستم عامل تایزن

علاوه بر مواردی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، این تلویزیون از امکانات متنوعی نیز بهره مند است. این دستگاه مجهز به سیستم عامل تایزن بوده که با استفاده از آن می توانید به محتوای مورد علاقه ی خود دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر این سیستم عامل دارای Smart Hub می باشد که تنها از طریق ریموت کنترل دستگاه هر ان چه را که نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار می دهد. همچنین سیستم عامل تایزن با پشتیبانی از راهنمای جهانی Universal Guide این امکان را برای شما فراهم آورده است، تا به جستجوی برنامه ها و محتوای مورد نظر خود پرداخته و در کمترین زمان ممکن به ان دسترسی پیدا کنید.

برنامه هوشمند SmartThings

یکی از جذاب ترین امکاناتی که تلویزیون سامسونگ 55NU7093 در اختیار کاربران قرار داده است، برنامه هوشمند SmartThings می باشد. این برنامه می تواند تمام وسایل هوشمند موجود در منزل شما را کنترل نماید. بدین صورت که با اتصال وسایل اسمارت به تلویزیون، می توانید تنها با استفاده از ریموت کنترل دستگاه به لوازم هوشمند دسترسی داشته باشید.

تلویزیون اسمارت 55NU7093

طراحی و دیزاین

یکی از مواردی که همواره برای کاربران و خریداران مورد توجه بوده است، طراحی و شکل ظاهری تلویزیون می باشد. سامسونگ از این لحاظ نیز برای تلویزیون های خود سنگ تمام گذاشته است و آن ها را با طراحی و دیزاین فوق العاده ای روانه ی بازار کرده است. تلویزیون سامسونگ 55NU7093 نیز به صورت کاملا ماهرانه طراحی شده و از جلوه ی شیک و جذابی برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون توسط قاب باریکی احاطه شده است که باریک بودن این قاب از موارد قابل توجه و جذاب تلویزیون می باشد. در کنار این قاب باریک پایه های دو شاخه ای دستگاه نیز به تلویزیون هارمونی خاصی بخشیده است و توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند. به طور کلی باید گفت، اگر به دنبال یک تلویزیون شیک و لوکس به همراه امکانات کامل و متنوع هستید، انتخاب این تلویزیون می تواند بهترین گزینه باشد.

خرید تلویزیون سامسونگ 55NU7093

samsung

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

55NU7093

سال عرضه

2018

سری

7

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
سرعت رفرش تصویر

100 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

4 هسته ای

موتور پردازنده تصویر

UHD Engine

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

بازی/استاندارد

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

ندارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC220-240V 50/60Hz

مصرف برق در حالت عادی

105 وات

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

17.5 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

17.3 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1239x 242 x 757 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1238.6x 714.2 x 59.2 میلی متر

وزن بسته بندی

23.2 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1396x 852 x 158 میلی متر

طراحی
نوع پایه

دو شاخه

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 55NU7093 سری NU7093”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط