تلویزیون سونی 43X7000G سری X7000G

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 43
  • سیستم عامل: Linux
  • صفحه نمایش: LED
38 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون سونی 43X7000G سری X7000G

تلویزیون سونی 43X7000G دارای بهترین کیفیت و شیک ترین ظاهر می باشد، که همین سبب شده کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. شرکت سونی این تلویزیون 43 اینچ را به گونه ای طراحی کرده است که از نظر کیفیت صفحه نمایش بی نظیر بوده و دارای بهترین و جدید ترین تکنولوژی ها می باشد. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K تصاویر را برای شما به نمایش می گذارد تا شما نهایت لذت را از آن ببرید. یکی از ویژگی های عالی تلویزیون سونی، استاندارد کیفیت تصویر HDR است. HDR تصاویر را به صورت واقعی برای شما به نمایش در می آورد و اوج هیجان و لذت را برای کاربران ایجاد می کند. همچنین تکنولوژِی Live Colour نیز سبب می شود تصاویر و فیلم ها با کیفیتی فوق العاده و طبیعی باشند. سرعت رفرش تصویر این تلویزیون 60 هرتز می باشد که تصاویری با کیفیت تر را به کاربران ارائه می دهد.  این تلویزیون دارای 2 بلند گو با توان خروجی 20 وات است که صدایی رسا و بدون نویز را به گوش شما می رساند. این بلند گوها از نوع Bass Reflex می باشد. فناوری ClearAudio نیز نویز صدا را از بین می برد و صدایی کاملا شفاف را در محیط پخش می کند. تلویزیون سونی 43X7000G مجهز به سیستم عامل لینوکس می باشد که محیط زیبایی دارد و کار کردن با آن بسیار ساده است. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت، از طریق وای فای و کابل LAN را دارد و کاربر می تواند با بهترین کیفیت تصویر و بهترین صدا از ویدیو های یوتیوب لذت ببرد. همچنین شرکت سونی با استفاده از تلویزیون 43X7000G امکان وب گردی و دانلود را برای کاربران فراهم کرده است. علاوه بر این از طریق پورت های USB و HDMI که پشت تلویزیون قرار دارند، می توانید به راحتی به تلویزیون متصل شوید و فایل های مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید و در صفحه ای بزرگتر و با کیفیت آن ها را با دوستانتان نمایش دهید.

تلویزیون سونی 43X7000G

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 43X7000G

بدون شک هر کاربری هنگام خرید تلویزیون به کیفیت تصویر آن دقت زیادی می کند و هر کدام دارای کیفیت بهتری باشد را انتخاب می کند. شرکت سونی نیز به کیفیت تصاویر اهمیت زیادی می دهد و با ارائه تلویزیون هایی با کیفیت فوق العاده، خود را در دل کاربران جا کرده است. تلویزیون سونی 43X7000G دارای صفحه نمایش 43 اینچ است. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا نشان می دهد. همچنین استاندارد کیفیت تصویر HDR در این تلویزیون کمک بزرگی به کیفیت تصاویر و فیلم ها می کند. استاندارد کیفیت تصویر HDR سبب افزایش توانایی تلویزیون برای نشان دادن رنگ های بیشتر می شود و تصاویری واضح را در اختیار شما قرار می هد. از ویژگی های دیگر این تلویزیون که تاثیر زیادی بر کیفیت تصاویر و فیلم ها دارد تکنولوژی Live Colour و TRILUMINOS است. این دو تکنولوژِی تصاویر را به صورت واقعی تر نمایش می دهند و طیف های رنگی بیشتری را تولید می کنند. این تکنولوژی ها کیفیت رنگ ها را 50 درصد افزایش می دهد و آن ها را طبیعی تر نمایش می دهد. تلویزیون سونی 43X7000G از نظر کیفیت تصاویر و فیلم ها یک تلویزیون بی نقص می باشد.

تلویزیون 43X7000G

کیفیت صدا تلویزیون سونی 43X7000G

تلویزیون سونی 43X7000G دارای کیفیت صدای فوق العاده ای است و صدایی رسا و واضح را به گوش شما می رساند. این تلویزیون 2 بلند گو از نوع Bass Reflex دارد که توان خروجی آن ها 20 وات است. داشتن این بلند گو ها این امکان را برای کاربران می دهد که صداها با با اوج هیچان و واقعیت گوش کنند و از گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود لذت ببرند. در تلویزیون سونی برای کاهش نویز از تکنولوژی ClearAudio استفاده شده است. این فناوری با از بین بردن نویز صدا، سبب می شود که صدا را طبیعی تر بشنوید و از شنیدن آن احساس آرامش کنید.

تلویزیون سونی

بخش هوشمند تلویزیون سونی 43X7000G

تلویزیون هوشمند سونی 43X7000G دارای سیستم عامل لینوکس است. این سیستم عامل دسترسی به امکانات و ویژگی های تلویزیون را بسیار آسان می کند و کار کردن با آن ساده می باشد. اما مهم ترین بخش این تلویزیون اتصال به اینترنتی می باشد. اتصال به اینترنت در تلویزیون سونی از دو طریق وای فای و کابل LAN امکان پذیر است. کاربران می توانند به راحتی موضوع مورد نظر خود را سرچ کنند و آن را بر روی صفحه ی 43 اینچی مشاهده کنند. همچنین می توان فایل های مختلفی را دانلود کرده و آن را با بهترین کیفیت تصویر و صدا ببینید. علاوه بر این، تلویزیون سونی از برنامه یوتیوب که برنامه پرصرفداری است، پشتیبانی می کند و می توانید از فیلم های آن لذت ببرید.

طراحی تلویزیون سونی 43X7000G

تلویزیون  43X7000G با طراحی شیک و مدرنی که دارد سبب شده جزو پر فروش ترین تلویزیون های شرکت سونی باشد. این تلویزیون دارای لبه های باریکی است که تصاویر را با کیفیت و بزرگ تر نشان می دهد. همچنین پایه های ظریف و شیک این تلویزیون زیبایی آن را دو چندان کرده است و تلویزیون را نگه می دارد. این پایه ها سیم ها را به پشت تلویزون هدایت می کند و از شلختگی و گره خوردن سیم ها به دور هم جلوگیری می کند. تلویزیون سونی مناسب برای محیط های بزرگ است و از هر زاویه تصاویری با کیفیت را به نمایش می گذارد و محیط را مدرن و شیک می کند. با تلویزیون سونی 43X7000G خاص بودن را تجربه خواهید کرد. این تلویزیون می تواند یک گزینه بسیار عالی، چه از نظر ظاهر و چه از نظر کیفیت، برای خرید باشد.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

43X7000G

سال عرضه

2019

سری

7

برند

سونی / SONY

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

43

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

60 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:09

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard/Music/Cinema/Game/Sports

سیستم کاهنده نویز

ندارد

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3 عدد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3 عدد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

بلوتوث

ندارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 100V ~ 240V, 50/60Hz

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

10.3 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

9.7 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

970x630x260 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

970x570x57 میلی متر

وزن بسته بندی

15 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1072x699x143 میلی متر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سونی 43X7000G سری X7000G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط