تلویزیون ال جی 49UN6900 سری UN6900

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 49
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
79 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 49UN6900

تلویزیون ال جی 49UN6900 از محصولات 2020 شرکت ال جی می باشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر و صدای عالی بهره مند شده است. همچنین از امکانات هوشمندی برخوردار است که به بررسی آن ها می پردازیم. این محصول دارای صفحه نمایش 49 اینچ می باشد و از نمایشگر LED برخوردار است. تصاویر در این تلویزیون با کیفیت 4K نمایش داده می شوند. با این وجود شاهد تصاویری با ریزترین جزئیات و وضوحی عالی خواهید بود. با برخورداری از فناوری Active HDR کیفیت تصویر افزایش می یابد و کنتراست آن ها نیز تقویت می شود. 

وجود پردازنده ی هسته ای در این تلویزیون نویزها و ناخالصی های موجود در تصویر را از بین می برد و محتوایی بدون نقص را در اختیار کاربران قرار می دهد. به کمک 4K Upscaler کیفیت تصویر ارتقا داده می شود و تصاویر بی کیفیت با کیفیت 4K بر روی نمایشگر قرار می گیرند. 

این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی صدای 20 وات برخوردار است. با این سیستم صدایی رسا و قدرتمند را تولید می کند که نیاز کاربران را برطرف می کند. با وجود فناوری Dolby Digital صدایی همه جانبه و فراگیر را تولید می کند که ریزترین جزئیات به گوش کاربران می رسد. قابلیت DTS Virtual: X نیز صدایی چند بعدی را در محیط پخش می کند که مخاطب را در در صدای صحنه ها غوطه ور می کند. 

تلویزیون ال جی 49UN6900 قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. از سیستم عامل webOS برخوردار است که این تلویزیون را به محصولی هوشمند تبدیل کرده است. همچنین این دستگاه از ریموت کنترل هوشمند برخوردار شده است که می توانید از طریق صدا دستورات خود را به تلویزیون انتقال دهید. با قابلیت هوش مصنوعی ThinQ می توانید همه ی دستگاه های هوشمند خانه را کنترل و تنظیم کنید.

تلویزیون ال جی 49UN6900

تصویری واقعی و شفاف

تلویزیون ال جی 49UN6900 از کیفیت تصویری عالی برخوردار است. در این دستگاه از فناوری های مختلفی برای بهبود کیفیت تصاویر بهره گرفته شده است. کیفیت تصویر در این تلویزیون 49 اینچ 4K می باشد که ریزترین جزئیات تصویر را به نمایش می گذارد. همچنین از شفافیت و وضوحی عالی برخوردار می باشد که تصاویری فوق العاده را تولید می کند. این محصول از رزولوشن 2160×3840 پیکسل برخوردار می باشد که جزء به جزء رنگ ها را به نمایش می گذارد. 

وجود فناوری 4K Active HDR و پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG موجب افزایش کنتراست در تصاویر و بهبود کیفیت آن ها می شود. با وجود این فناوری تصاویری با رنگ های زنده و واقعی را مشاهده کرد که با دیدن آن ها احساس حض.ر در صحنه ها را پیدا می کنید. همچنین ریزترین جزئیات ر در تاریک ترین صحنه ها می توانید مشاهده کنید. 

تلویزیون 49 اینچ ال جی از پردازنده چهر هسته ای برخوردار شده است. با وجود این پردازنده جزئیات موجود در تصاویر تجزیه و تحلیل می شوند و نویز ها و ناخالصی های موجود در آن ها از بین می رود. بنابراین تصاویری بدون نقص و ایراد را بر روی نمایشگر ایجاد می کند. به کمک فناوری 4K Upscaler کیفیت پایین تصاویر ارتقا می یابد. به گونه ای که می توانید آن ها را با کیفیت 4K مشاهده کنید. بنابراین نگران محتواهای بی کیفیت نباشید زیرا با وجود این فناوری همیشه محتواهایی با بهترین کیفیت را در اختیار خواهید داشت. 

این محصول از زاویه دید گسترده ای برخوردار شده است. با این وجود می توانید در هر نقطه ای با کیفیتی عالی تصاویر را مشاهده کنید.

تلویزیون ال جی 49UN6900

صدای قدرتمند در تلویزیون ال جی 49UN6900

تلویزیون ال جی 49UN6900 از صدای قدرتمند و رسایی بهره مند شده است. این محصول دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد. از دو عدد بلندگو با توان صدای 10 وات، در مجموع صدایی با توان خروجی 20 وات را تولید می کند. بنابراین کاربران در این تلویزیون صدایی واضح و با کیفیت را در اختیار خواهند داشت. با برخورداری از فناوری Dolby Digital صدایی فراگیر و همه جانبه را در محیط تولید می کند. صدای تولید شده با کیفیت و وضوحی عالی به گوش کاربران می رسد. همچنین ریزترین جزئیات صدا را نیز به گوش مخاطب می رساند.

فناوری Clear Voice هر گونه نویز و خش موجود در صدا را از بین می برد. با این وجود صدا به صورت کاملا واضح و شفاف در اختیار شما قرار می گیرد. قابلیت DTS Virtual:X نیز به تولید صدای چند بعدی در تلویزیون کمک می کند. این قابلیت موجب می شود تا صدای صحنه ها به صورت غنی تر و واقعی تر به گوش مخاطب برسد. بنابراین با وجود این امکانات کاربر نهایت لذت و هیجان را هنگام تماشای صحنه ها در این تلویزیون تجربه می کند.

تلویزیون ال جی 49UN6900

امکانات هوشمند

تلویزیون 49 اینچ ال جی UN6900 به امکانات هوشمندی مجهز شده است. این تلویزیون از سیستم عامل webOS برخوردار می باشد که قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از طریق این سیستم می توانید تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید. اتصال هم از طریق WIFI و هم از طریق کابل LAN صورت می گیرد. با اتصال به اینترنت می توانید به راحتی وب گردی کنید و به نصب و جستجوی برنامه های مورد علاقه خود بپردازید. 

از طریق قابلیت Screen Share می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید. از این طریق محتوای روی گوشی را به نمایشگر تلویزیون انتقال دهید. محتوای انتقالی را در صفحه نمایش 49 اینچی با کیفیت فورکی مشاهده کنید. این تلویزیون از هوش مصنوعی Smart ThinQ نیز برخوردار می باشد. این قابلیت موجب می شود تا بتوانید همه ی دستگاه های هوشمند خانه را از طریق تلویزیون کنترل کنید. با اتصال گوشی به تلویزیون از راه دور می توانید همه ی دستگاه های متصل را تنظیم و کنترل نمایید. این قابلیت کارایی راحت و مدرنی را در اختیار شما قرار داده است.

تلویزیون ال جی 49UN6900

طراحی و دیزاین تلویزیون 49 اینچ ال جی UN6900

تلویزیون ال جی 49UN6900 دارای طراحی بسیار زیبا و چشمگیری می باشد. این محصول با صفحه نمایش 49 اینچ و رنگ بدنه مشکی نظر کاربران را به خود جلب می کند. ای دستگاه با برخورداری از رنگ بدنه مشکی به راحتی با دیگر وسایل خانه هماهنگ می شود. دارای فریم و حاشیه بسیار باریکی در اطراف نمایشگر می باشد که از ایجاد حواس پرتی هنگام تماشای محتوا جلوگیری می کند. 

این دستگاه از پایه هایی محکم جهت قرار گیری بر روی میز بهره مند شده است که از استحکام بالایی برخوردار هستند. این پایه ها قابلیت جدا شدن دارند که می توانید از طریق براکت دیواری تلویزیون را به دیوار متصل کنید. با وجود این تلویزیون نمای بسیار زیبایی را در خانه های خود ایجاد کنید. در صورت خرید تلویزوین ال جی 49UN6900 با قیمت مناسب می توانید از طریق مراجعه به سایت میهن کالا اقدام نمایید. 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

UN6900

تولید کننده

LG

سال عرضه

2020

سری

7

کشور سازنده

کره

کشور مونتاژ

کره

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

49

نوع صفحه نمایش

LED

طراحی صفحه

تخت

نوع پنل

IPS

نور پس زمینه

Direct LED

تاریکی موضعی (Local Dimming)

خیر

کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)

89 تا 89-

تصویر
کیفیت تصویر

4k

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

بله

HDR

بله

پردازشگر تصویر

پردازنده چهار هسته ای

صدا
قدرت خروجی صدا

20

تعداد بلندگو

2

تکنولوژی صوتی

Dolby Digital (AC3)

تکنولوژی تقویت صدا

Clear Voice III

صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

DTS Virtual:X

امکانات هوشمند
سیستم عامل

webOS

مرورگر اینترنت

بله

راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

بله

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

بله

تله تکست (Teletext)

بله

منوی فارسی

خیر

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

بله

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

بله

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

بله

تعداد پورت کامپوننت (Component)

1

کامپوزیت (composite)

بله

تعداد پورت ورودی کامپوزیت

1

خروجی صدای دیجیتال

بله

خروجی هدفون

خیر

ورودی آنتن

بله

ورودی RS-232C

خیر

بلوتوث

بله

پورت شبکه (LAN)

بله

اسلات CI

خیر

گیرنده‌ها
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)

بله

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

بله

گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)

بله

گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

بله

گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

بله

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

AC 100-240V 50-60Hz

حسگر اکو (Eco)

بله

طراحی
قابلیت اتصال به دیوار

بله

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 49UN6900 سری UN6900”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط