تلویزیون سونی 75X8000H سری X8000H

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 75
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
25 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بررسی مشخصات تلویزیون سونی 75X8000H

تلویزیون سونی 75X8000H از سری  X8000H یا همان سری 8 تلویزیون های 2020 بوده، که اتفاقا از تمام امکانات و ویژگی های پیشرفته ی تصویری و صوتی و هوشمند بهره می برد. می دانید که سونی از دیرباز تا به امروز به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون ها در دنیا شناخته شده است و همه ی کاربران آن را به عنوان بهترین تلویزیون می شناسند. از این رو از همان روز که اولین تلویزیون رنگ یرا تولید کرد تا امروز بر روی محصولاتش تعصب خاصی دارد و تلویزیون هایی بسیار با کیفیت و خارق العاده را طراحی می نماید. تلویزیون 75 اینچ سونی که در دسته ی تلویزیون های بزرگ قرار دارد، با سایز بزرگی که برایش در نظر گرفته شده است، می تواند در سالن های بزرگ و با مساحت بالای 50 متر استفاده شود. می دانید که به هنگام خرید تلویزیون باید حتما به موضوع مساحت و فضای مورد نظر و تناسبش با سایز تلویزیون دقت شود. هر چه مساحت مکان مورد نظر بیشتر باشد، باید تلویزیونی بزرگ تر نیز استفاده گردد. اگر می خواهید برای مکانی با مساحت 50 متر تلویزیون خریداری کنید، پس به انتخاب خود شک نکنید و در ادامه ی معرفی همراه ما باشید. تلویزیون 2020 سونی سری X8000H تلویزیون هایی فورکی و هوشمند هستند و می توانند در بین تلویزیون های بالارده برای خود جا باز کنند. کیفیت تصویر قورکی 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل بر روی صفحه نمایشی با تکنولوژی و منبع روشنایی Direct LED به ارائه ی تصاویری با کیفیت منجر می شود. در این تلویزیون انواع فناوری ها و قابلیت های ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر نیز پشتیبانی می شود، که در نهایت تصویری با کیفیت بر روی تلویزیون به نمایش در آید. از ویژگی های این تلویزیون می توان به قابلیت ها و فناوری های TRILUMINOS و فناوری  Live Colour و پردازنده ی X1™ 4K HDR Processor و قابلیت پاکسازی تصویر 4K X-Reality™ PRO اشاره کرد، که هر کدام باعث می شود تا تصویر شکل گرفته در نهایت دقت و رزولوشن خود به نمایش درآید. تلویزیون سونی 75X8000H دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله ای می باشد، که از توان صوتی 20 وات بهره می برد. سیستم صوتی 2.0 کاناله با دو اسپیکر در سمت راست و چپ تلویزیون هر یک به توان 10 وات توانایی این را دارد تا صدایی به قدرت 20 وات تولید و منتشر کند. نوع اسپیکرهای به کار رفته در این مدل تلویزیون باس رفلکس Bass Reflex  بوده و توانایی بالایی در ایجاد صدای با کیفیت دارد. فناور های صوتی پیشرفته نظیر فرمت صدای دالبی Dolby™ Atmos و قابلیت شبیه سازی صدای مجازی DTS Digital Surround باعث ایجاد صدایی همه جانبه و فراگیر خواهند شد.

تلویزیون سونی 75x8000h

تلویزیون 4K سونی از قابلیت های اسمارت نیز بهره می برد و مبتنی بر سیستم عامل اندروید android می باشد. این سیستم عامل رابط کاربری ساده و راحتی دارد. هر کاربری می تواند از امکانات و ویژگی های آن استفاده کند و ساعتها خود را سرگرم نماید. دسترسی به فروشگاه محتوای گوگل و دسترسی به 16 گیگابایت حافظه ی داخلی امکان دانلود و نصب انواع برنامه ها، بازی ها و … را راحت کرده است. شما می توانید تمامی برنامه ها و فیلم های مورد علاقه ی خودتان را در این فروشگاه گوگل سرچ کنید و پس از دانلود، آنها را بر روی حافظه ی داخلی تلویزیون ذخیره نمایید. همچنین قابلیت های اشتراک گذاری بی سیمی که برای تلویزیون 75 اینچ سونی در نظر گرفته شده است، شامل CHROMECAST BUILT-IN و قابلیت APPLE AIRPLAY می شود. این دو قابلیت اتصال تلویزیون سونی را به انواع گوشی های موبایل و دستگاه های دیجیتالی ممکن کرده است. شما از این طریق می توانید حتی گوشی موبایل آیفون اپل را هم به تلویزیون وصل کنید و محتویات مختلف را بین این دو به اشتراک بگذارید. درگاه های ارتباطی که برای تلویزیون سونی در نظر گرفته شده است، از تنوع کافی برخوردارند، که شامل 4 عدد درگاه hdmi و 2 عدد درگاه usb و پورت های کامپوزیت و پورت lan و خروجی صوتی دیجیتال و … می شوند.

کیفیت تصویر 4k تلویزیون سونی

تلویزیون سونی 75X8000H با سایز 75 اینچی اش از کیفیت تصویر فورکی 4k uhd پشتیبانی می کند، این کیفیت تصویر از رزولوشن 3840×2160 پیکسل پشتیبانی می کند، این حجم از پیکسل ها بر روی نمایشگر بزرگ 75 اینچی می توانند تصاویری بسیار زنده و دلنشین را به معرض نمایش بگذارند. در بین انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی تنها یک فرق وجود دارد، آن هم در منبع روشنایی آنهاست. تلویزیون های ال سی دی از منبع روشنایی فلورسنت بهره می برند و در حال که تلویزیون های ال ای دی دارای منبع روشنایی از نوع led بوده و لامپ های ال ای در در مقایسه با لامپ های فلورسنت دارای روشنایی بیشتری هم هستند، در نتیجه تصاویری روشن تر و شفاف را نمایش می دهند. لامپ های ال ای دی قرار گرفته در داخل پنل تلویزیون دارای آرایش و چیدمان مخصوص به خود می باشند، در تلویزیون 75 اینچ سونی از نوع روشنایی Direct LED بوده و لامپ های ال ای دی بصورت مستقیم نور را تابش می دهند. این نوع آرایش و چیدمان باعث می شود تا تصاویری روشن و شفاف خلق شوند. مشکلی که در تلویزیون های ال ای دی وجود دارد، به عدم یکنواختی نور پس زمینه مربوط می شود، در واقع قرار گرفتن لامپ ها در قسمتهای مشخصی از پنل تلویزیون، باعث می شود تا عدم یکنواختی روشنایی بوجود آید. این مشکل با قابلیت Frame Dimming به معنای نوردهی یکنواخت حل خواهد شد. نمایشگری که در تلویزیون سونی به کار می رود از نوع اختصاصی بوده و همیشه سونی از این نوع نمایشگر در تلویزوین های بالارده اش بهره می برد. این نوع خاص از نمایشگر TRILUMINOS نام دارد، که در نوع خود عملکردی متفاوت و منحصر به فرد دارد. این نمایشگر با بهره گیری از طیف رنگی گسترده توانایی بالایی در نمایش دادن رنگ ها دارد، به نحوی که پالت رنگی بسیار کسترده ای را در اختیار نقاش تصاویر می گذارد، تا بتواند در طبیعی نمایش دادن رنگگ ها خارق العاده عمل کند و رنگ هایی زیبا و واقعی را به همراه تصاویری واقعی خلق کند. از فناوری ها و تکنولوژی هایی که برای افزایش دادن طیف رنگی تصویر استفاده شده است، می توان به قابلیت Live Colour اشاره کرد. این قابلیت رنگ هایی زنده و پویا را نمایش می دهد و تصاویری پر از رنگ و زندگی را به معرض نمایش می گذارد. البته به این سادگی کار تصویر و کیفیت آن تمام نمی شود، فناوری ها و قابلیت های زیادی در زمینه ی افزایش دادن و بهبود دادن نسبت کنتراست تعبیه شده است. از قابلیت هایی که باعث افزایش نسبت کنتراست می شوند، می توان به Dynamic Contrast Enhancer و Object-based HDR remaster اشاره کرد. این دو قابلیت با افزایش دادن نسبت کنتراست و ایجاد تفاوت مابین سیاهی و روشنایی تصویر کاری می کنند تا جزئیات بیشتری از تصاویر آشکار شود و سایه ها و روشنی ها به وضوح دیده شوند.

75x8000h

  • X1™ 4K HDR

پردازنده ی تصویر X1™ 4K HDR از ویژگی های اختصاصی تلویزیون های سونی است، که با تجزیه و تحلیل تصاویر و سیگنال های تصویری دریافتی، محتوای تصویری را از نظر نسبت کنتراست، میزان روشنایی و درخشندگی و شدت و دقت رنگ ها و …بررسی کرده و تصاویری بهبود یافته با کیفیت بسیار بالا را به معرض نمایش خواهد گذاشت.این پردزانده ی تصویری نقش فیلتر را دارد و بدون عبور از این فیلتر هیچ تصویری حق نمایش داده شدن را نخواهد داشت. در واقع با بهره گیری از پردازنده می توان انتظار داشت که هر نوع محتوایی با هر سطح از کیفیت بتواند با کیفیت فورکی نمایش داده شود. دیگر فرقی نمی کند، که چه نوع محتوایی را تماشا می کنید، فرقی نمی کند محتوای در حال پخش چه کیفیتی دارد، فول اچ دی است یا فورکی، چرا که پردازنده ی x1 محتوای فورکی اچ دی آر را پردازش می کند. قابلیت ارتقا دهنده و پاکسازی نویز و بافت تصویر 4K X-Reality™ PRO در این تلویزیون تعبیه شده است، که با بهره گیری از روش های خاصی، نویز و بافت اضافی تصویر را حذف کرده و تصاویری شفاف و پروضوح را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

  • فناوری HDR

یکی از ویژگی ها و استانداردهای تصویر، که به تازگی در بسیاری از محتواها و همچنین نمایشگرها پشتیبانی می شود، hdr نام دارد، این استاندارد تصویری در واقع امروزه بسیار فراگیر شده است و علاوه بر سازندگان نمایشگر اکثر سازنده های فیلم نیز از این استاندارد بهره می برند و محتوای تصویری و فیلم ها را با این استاندارد می سازند. در واقع تا زمانی که محتوای hdr در اختیار نداشته باشیم، نمی توانیم آنچنان که باید و شاید از این فناوری لذت ببریم. فناوری HDR به معنای محدوده ی دینامیکی گسترده می باشد و از طیف رنگی گسترده ای پشتیبانی می کند، رنگ های وسیع و گسترده ای که در تصاویر استفاده می کند، باعث شده تا طبیعی ترین و واقعی ترین تصویر را نمایش دهد. البته افزایش نسبت کنتراست با این فناوری، باعث می شود تا سایه ها و ریزجزئیات تصویر آشکار گردد و تصاویری با نسبت کنتراست ایده آل و مطلوب به معرض نمایش گذاشته شود. سایر فرمتها و استانداردهای تصویری نظیر HDR10 و HLG و  دالبی ویژن  نیز توسط این تلویزیون ساپورت می شوند که باعث افزایش روشنایی تصویر می گردند و تصاویری واقعی را به رخ تصویر می کشند. هر چه محدوده ی دینامیکی تصویر بالاتر باشد، تصاویر واضح تر به همراه ریزجزئیات بیشتر نمایش داده می شوند. طبیعی بودن و زنده جلوه دادن تصاویر در حال پخش از اثرات این فناوری می باشد.

  • نرخ تازه سازی تصویر

از ویژگی ها و قابلیت هایی که به نگام خرید تلویزیون اهمیت دارد، نرخ تازه سازی است. در واقع هر تلویزیونی دارای نرخ نوسازی مخصوص به خود می باشد، که هر چه این نرخ بیشتر باشد، تصویر واضح تر و با کیفیت تر و روان تر پخش خواهد شد. رفرش ریت به تعداد تصاویری گفته می شود که در هر ثانیه بر روی صفحه نمایش پخش خواهند شد، هر چه این نرخ بیشتر باشد، تصاویر واضح تر و شفاف تر دیده می شوند. در واقع نرخ نوسازی تصویر زمانی که در حال مشاهده ی فیلم های اشکن و سریع و مسابقات ورزشی سریع هستید، بسیار اهمیت می یابد، چرا که محتوای تصویری متحرک از تعداد زیادی تصویر تشکیل شده است که باید به موقع و در زمان مخصوصی نمایش داده شوند، از نمایش پشت سر هم این فریم ها و تصویر هاست، که محتوای تصویری متحرک بوجود می آید. اما موضوع این است که باید این حرکت به قدری سیرع باشد که این موضع به چشم بیننده نیاید و حرکات بسیار طبیعی جلوه کنند. نرخ نوساطزی تصویر در این تلویزیون برابر 50 هرتز می باشد که به لطف فناوری و قابلیت بازسازی تصاویر از دست رفته، این میزان به 200 رسیده است.

سیستم صوتی 2.0 کاناله

یکی از ویژگی های مهمی که در تلویزیون ها اهمیت دارد و بر روی کیفیت تماشای آنها تاثیر می گذارد، سیستم صوتی آنها می باشد. هر سیستم صوتی در واقع مسئول تولید و پخش صدایی است که از تلویزیون شنیده می شود. معمولا سازنده ها بر حسب سایز و اندازه ی تلویزیون، سیستم صوتی و قدرت صوتی آن را تعیین می کنند. هر جه تلویزیون بزرگ تر باشد، از سیستم صوتی قدرتمندتری بهره  می گیرند و هر چه تلویزیون کوچکتر باشد سیستم صوتی آن معمولی تر خواهد بود. برای تلویزیون 75 اینچ سونی x8000h از یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با دو عدد اسپیکر بهره کرفته شده، که توانایی تولید صدایی به قدرت 20 وات را دارد و هر یک از اسپیکرها دارا توان 10 واتی می باشد. اسپیکرهای تعبیه شده در این تلویزیون در سمت راست و چپ تلویزیون قرار گرفته اند که صدا را در جهت های مختلف هدایت می کند و صدایی قدرتمند و همه جانبه را در محیط طنین انداز می کند. اسپیکرهای به کار رفته در تلویزیون سونی از نوع باس رفلکس Bass Reflex بوده و توانایی ایجاد صدایی همه جانبه و قدرتمند را هم دارد. فرمتهای صوتی پشتیبانی شده در تلویزیون سونی Dolby™ Atmos و دالبی Dolby™ Audio می باشد. این فرمت صوتی که به منظور فشرده سازی صدا به کار می رود، توانایی این را دارد که دا را بصورت همه جانبه در تمام جهات منتشر کند. این فرمت صوتی صدا را در کانال های مختلف تفکیک می کند  و با این کار باعث می شود تا در سمت راست و چپ تلویزیون صدا پخش گردد. همچنین قابلیت صوتی DTS Digital Surround با شبیه سازی کردن صدای سه بعدی بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها، کاری می کند تا کاربر احساس کند صدا را درست در بالای سر خود می شنود. در واقع این فناوری صدا را به سمت بالا هدایت می دهد و باعث می شود شنونده در امواج صوتی غرق گردد.

امکانات متنوع هوشمند تلویزیون سونی

یکی از ویژگی های بارز تلویزیون سونی 75X8000H مجهز بودن به سیستم عامل اندروید android و امکانات هوشمند آن می باشد. تلویزیون نامبرده از طریق روشهای مختلفی به اینترنت وصل می شود که ساده ترینشان پشتیباین از وای فای است. همچنین از طریق پورت lan نیز می توان تلویزیون را به شبکه ی اینترنت وصل کرد. سیستم عامل اندروید که یکی از محبوب ترین سیستم عامل های حال حاضر است دارای رابط کاربری راحتی می باشد و اختیارات و تنظیماتی خاص در اختیار کاربرانش می گذارد. گفتنی است که این سیستم عامل دسترسی به مرورگر اینترنت و وبگردی در شیکه های اجتماعی مختلف را فراهم کرده و همچنین به کاربر اجازه می دهد تا ساعتها سرگرم دانلود و نصب برنامه و بازی و .. باشد. حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده برای تلویزیون سونی 16 گیگابایت بوده که شما را از کمبود حافظه خلاص خواهد ساخت. راه های ارتباطی تعبیه شده برای این تلویزیون بصورت بی سیم باعث انتقال محتوای تصویری و صوتی مختلف از موبایل به تلویزیون می شود. شما هر نوع محتوایی را که در گوشی خود دارید، می توانید به تلویزیون انتقال دهید. تا سالهای اخیر تنها امکان انتقال محتوا از گوشی های اندرویدی به تلویزیون ممکن بود؛ اما اکنون قابلیت APPLE AIRPLAY امکان انتقال محتوا از گوشی های آیفون را نیز ممکن کرده است. قابلیت سرچ صوتی و برنامه ی تلتسکت، روشن/خاموش و …از ویژگی های بارز تلویزیون سونی می باشند.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

X8000H

تولید کننده

Sony

سال عرضه

2020

سری

X80H

کشور سازنده

ژاپن

کشور مونتاژ

مالزی

تلویزیون مناسب

استفاده خانگی و معمولی | تماشای فیلم و سریال

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

75

نوع صفحه نمایش

LED

طراحی صفحه

تخت

نوع پنل

IPS

نور پس زمینه

Direct LED

عمق رنگ (بیت)

10 (8 FRC)

کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)

44 تا 44-

تصویر
کیفیت تصویر

4k

رزولوشن

3840×2160

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

بله

HDR

بله

پشتیبانی از فرمت‌های HDR

+HDR10 | Dolby Vision | HLG

حالت تصویر

Dolby Vision Bright | Dolby Vision Dark | Graphics | Standard | Cinema | Custom | Game | Photo | Vivid

حداکثر رفرش ریت (هرتز)

60

پردازشگر تصویر

X1 4K HDR Processor

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

ARW | jpe | JPEG | jpg

فرمت ویدیو

3g2 | 3gpp | AVC/H.264 BP/MP/HP | HEVC/H.265 MP/Main10 | m2t | mpe | MPEG2PS | MPEG2TS | MPEG4 SP/ASP/ACEP | VC1 AP/MP/SP | VP9 Profile 0/Profile 2 | Xvid | 3gp | asf | avi | m2ts | mkv | Motion Jpeg | mov | mp4 | mpeg | MPEG1 | MPEG2 MP | mpg | mts | RealMedia | RealVideo RV10 | RealVideo RV8 | RealVideo RV9 | rm | rmvb | VP8 | WebM | wmv

فرمت و کدک زیرنویس

ass | DVD Subtitle System | MicroDVD | SAMI | smi | srt | ssa | sub | SubRip | SubStation Alpha | SubViewer | txt

صدا
قدرت خروجی صدا

20

سیستم صوتی

X-Balanced | Bass Reflex

تعداد بلندگو

2

نوع بلندگوها

Full Range (Bass Reflex)

تکنولوژی صوتی

Dolby Atmos | Dolby Audio | Clear Phase | DTS Digital Surround

تکنولوژی تقویت صدا

خیر

صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

خیر

حالت های صدا

Dolby Audio | Cinema | Dialogue | Music | Sports | Standard

سیستم کاهنده نویز

بله

فرمت صوتی

3g2 | 3gp | 3gpp | AAC-LC | AC3 | Asf | DTS core | E-AC3 | HE-AAC v1 | HE-AAC v2 | MP1L1 | MP1L2 | MP2L1 | MP2L2 | mp4 | MPEG1L1 | MPEG1L2 | MPEG1L3 | PCM (S16BE) | PCM (S16LE) | PCM (U8) | WMA9 | WMA9 Standard | μ-LAW | AAC | AC4 | FLAC | LPCM | m4a | MP1L3 | MP2.5L3 | MP2L3 | mp3 | ogg | RealAudio (aac) | RealAudio (cook) | RealMediaAudio cook | Vorbis | WAV | WMA

امکانات هوشمند
سیستم عامل

Android TV

نسخه سیستم عامل

9

حافظه داخلی

16

قابلیت نصب برنامه

بله

دستیار صوتی

بله

دستورات صوتی

بله

جستجوی صوتی

بله

قابلیت اتصال به موبایل

بله

مرورگر اینترنت

بله

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

بله

قابلیت انتقال صدا به موبایل

خیر

کروم کست (Chromecast)

بله

پشتیبانی از Apple Airplay

بله

پشتیبانی از Apple HomeKit

بله

پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)

بله

پشتیبانی از DLNA

بله

راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

بله

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

خیر

تله تکست (Teletext)

بله

منوی فارسی

بله

خصوصیات گیمینگ
مناسب کنسول بازی

نسل هشتم

تکنولوژی ALLM

خیر

تکنولوژی AMD FreeSync

خیر

پشتیبانی از تکنولوژی Nvidia G-Sync

خیر

تکنولوژی VRR

خیر

پشتیبانی از HGiG

خیر

حالت بازی (Game Mode)

بله

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

1080p@60Hz برابر 9.8 | 4K@60Hz برابر 10.2

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

1080p@60Hz | 4K@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (ms)

14.7

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

بله

تعداد ورودی HDMI

4

نسخه پورت ورودی HDMI

4 عدد HDMI 2.0

ورودی USB

بله

تعداد ورودی USB

2

نسخه پورت ورودی USB

1 عدد USB 3.0 | 1 عدد USB 2.0

کامپوننت (Component)

خیر

تعداد پورت کامپوننت (Component)

0

کامپوزیت (composite)

بله

تعداد پورت ورودی کامپوزیت

1

خروجی صدای دیجیتال

بله

خروجی هدفون

بله

ورودی آنتن

بله

تعداد ورودی آنتن

2

ورودی RS-232C

بله

بلوتوث

بله

نسخه بلوتوث

4.2

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

AVRCP (AV remote control) | HID (mouse/keyboard connectivity) | HOGP (Low Energy device connectivity) | SPP (Serial Port Profile)

پورت شبکه (LAN)

بله

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

بله

نسخه WiFi

وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

قابلیت Wi-Fi Direct

بله

قابلیت HDMI-CEC

بله

اسلات CI

خیر

پشتیبانی از IR Blaster

خیر

گیرنده‌ها
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)

بله

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

بله

گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)

خیر

گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

خیر

گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

خیر

منبع تغذیه و برق
برچسب مصرف انرژی

منبع تغذیه

AC 220-240V, 50/60Hz

حسگر اکو (Eco)

بله

خاموش شدن خودکار

بله

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5

مصرف برق در حالت عادی

73w

حداکثر توان مصرف (وات)

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

32.9

وزن تلویزیون بدون پایه

31.8

ابعاد تلویزیون با پایه

1686x1042x414

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1686x969x72

ابعاد مورد نیاز برای نصب پایه (میلیمتر)

1324×414

وزن بسته بندی

43

ابعاد بسته بندی

1812x1110x189

طراحی
زبان طراحی

رنگ بدنه

مشکی

نوع پایه

دو طرف و دو شاخه

رنگ پایه

نقره ای

تعداد حالت قابل تنظیم پایه

1

قابلیت اتصال به دیوار

بله

اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)

300×300

لوازم جانبی
پایه رومیزی

بله

پایه دیواری

خیر

ریموت کنترل جادوئی

بله

باتری

بله

کابل برق

بله

دفترچه راهنما

بله

سایر مشخصات
سایر امکانات

پشتیبانی از HDCP 2.3 روی هر 4 پورت ورودی HDMI | پشتیبانی از برنامه CalMAN برای تنظیم و کالیبره کردن حرفه ای صفحه نمایش تلویزیون | تکنولوژی Dolby Atmos و Dolby Vision برای ارائه صدای فراگیر مجازی و تصویر کاملا سینمایی | تکنولوژی DTS Digital Surround برای پخش صدای فراگیر واقعی هنگام اتصال به ساندبار یا سیستم صوتی سازگار | دارای 1 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.0 برای اتصال حافظه جانبی | دارای سنسور نور (Light Sensor) برای تشخیص میزان نور محیط | دارای مرورگر اینترنت Vewd به صورت پیش فرض | قابلیت Screen Reader مناسب برای افراد نابینا یا کم بینا | اجرای سریع تر برنامه ها تا 3 برابر نسبت به تلویزیون های 2016 | استفاده از مواد سربی در ساخت قطعات داخلی تلویزیون (Presence of Lead) | پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit محصولات شرکت اپل (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد) | پشتیبانی از Closed Captions روی محتوای دیجیتال | پشتیبانی از اسپیکر هوشمند Amazon Echo برای مدیریت و کنترل تلویزیون (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد) | پشتیبانی از اسپیکر هوشمند Google Home برای مدیریت و کنترل تلویزیون (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد) | پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) برای مدیریت و کنترل تلویزیون توسط دستگاه های هوشمند سازگار | پشتیبانی از حافظه جانبی USB و سیستم فایل FAT16، FAT32 و NTFS | پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد) | پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد) | پشتیبانی از زیرنویس (Subtitle یا Caption) | تکنولوژی 4K X-Reality Pro برای افزایش رزولوشن تصاویر به 4K و کاهش نویز آنها | تکنولوژی Clear Phase برای بهبود فرکانس صدا | تکنولوژی Dynamic Backlight Control برای کنترل نور پس زمینه به صورت پویا با توجه به محتوای در حال پخش و صرفه جویی در مصرف انرژی | تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر و صحنه ها به صورت پویا | تکنولوژی Frame Dimming برای کنترل نور پس زمینه و ارائه کنتراست تصویر | تکنولوژی Live Color (Live Colour) برای تولید رنگ های طبیعی و واقعی | تکنولوژی Motionflow XR 200 برای نمایش واضح و روان صحنه های سریع | تکنولوژی Object-based HDR remaster برای عمق بخشیدن به محتوای SDR و نمایش آن در حد HDR | تکنولوژی Triluminos برای تولید طیف گسترده رنگ ها | تکنولوژی X-Protection Pro برای محافظت از تلویزیون در برابر رعد و برق، گرد و غبار، رطوبت و نوسان برق | دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی کلی (بخش زیادی از این حافظه توسط سیستم عامل و برنامه های پیش فرض تلویزیون اشغال شده است) | دارای 2 بلندگوی فول رنج (Full Range (Bass Reflex)) 10 واتی | دارای 4 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz | دارای برنامه Netflix (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد) | دارای بیش از 5000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از گوگل پلی | دارای پایه های تیغه ای باریک (Slim Blade Stand) | دارای جدول پخش برنامه ها یا EPG | دارای ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون داخلی (ریموت کنترل ممکن است با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت باشد) | دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه | طراحی نسبتا باریک حاشیه های صفحه نمایش (Narrow Bezel) | قابلیت Accessibility Shortcut برای دسترسی سریع به بخش های مختلف تلویزیون | قابلیت Audio Description (Audio Key) برای ارائه توضیحات صوتی لازم از صحنه های محتوای شبکه ها مخصوص افراد نابینا و کم بینا | قابلیت HDMI-CEC برای کنترل دستگاه های متصل به پورت ورودی HDMI تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون | قابلیت On/Off Timer برای زمانبندی خاموش و روشن شدن تلویزیون | قابلیت Power Saving Mode برای تنظیم نور پس زمینه صفحه نمایش و صرفه جویی در مصرف انرژی | قابلیت Sleep Timer برای زمانبندی خاموش شدن تلویزیون | قابلیت Text Magnification برای بزرگ نمایی متون | قابلیت Voice Search برای جستجوی صوتی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سونی 75X8000H سری X8000H”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط