تلویزیون سونی 49X8500H سری X8500H

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 49
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
46 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بررسی مشخصات تلویزیون سونی 49X8500H

تلویزیون سونی 49X8500H یکی دیگر از تلویزیون های جدید سری x8500h که در سال 2020 توسط برند معتبر سونی تولید و روانه ی بازار شده است. تلویزیون های سری 8 سونی 2020 از امکاناتی مشابه بهره می برند، که با وجود اینکه جذابیت چندانی ندارند، اما همچنان محبوب بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. بسیاری از کاربران به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نمی کنند و برایشان کیفیت محصول از هر چیز دیگری مهمتر است، این کاربران خاص می توانند با خیال راحت یکی از تلویزیون های سونی را انتخاب و خریداری نمایند. از کیفیت تصویر اگر شروع کنیم، تنها می توانیم بگوییم که کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن 2160×3840 پیکسل بر روی نمایشگری از نوع تریلومینوس به همراه فناوری های ارتقا دهنده ی رنگ و کنتراست و …تصاویری واقعی به همراه جزئیات بالا را به معرض نمایش خواهند گذاشت. می دانید که این روزها کیفیت تصویر فورکی 4k آنچنان که باید کاربران را به هیجان وا نمی دارد؛ بلکه کیفیت تصویر 8k است که سرآمد همه ی رزولوشن هاست. با این حال هنوز محتوای 8k آنچنان که باید در دسترس نیست، پس خرید تلویزیون 8k فرقی به حال تماشاگر ندارد. تلویزیون 4k سونی دارای صفحه نمایشی 49 اینچی بوده، این نمایشگر با توجه به ابعادش برای سالن های متوسط و نسبتاً بزرگ به کار می رود. در این تلویزیون تمامی درگاه ها و پورت های ارتباطی لازم تعبیه شده اند، تا بتوانند تلویزیونی با کیفیت و ایده آل را به شما هدیه دهند. 3 عدد پورت usb و 4 عدد پورت hdmi و پورت های کامپوننت و کامپوزیت و ورودی rf و پورت اترنت و قابلیت هایی مانند APPLE AIRPLAY و CHROMECAST BUILT-IN و فناوری بلوتوث نسخه ی 4.2 و … تمام دنیای ارتباطی تلویزیون سونی را تشکیل داده اند. این درگاه های ارتباطی به منظور اتصال تلویزیون با انواع دستگاه ها و حافظه ها و … به کار رفته اند، تا بتوانند نهایت سرگرمی و لذت را برای کاربران این تلویزین به ارمغان بیاورند. 

تلویزیون سونی 49x8500h

سونی در تلویزیون 49 اینچی 4k خود در کنار کیفیت تصویر فورکی از سیستم صوتی 20 واتی بهره می برد. این سیستم صوتی از مجموعه ی صوتی قدرتمند و با کیفیتی تشکیل شده است، که دو اسپیکر در سمت راست و چپ تلویزیون قرار گرفته اند و هر یک دارای توان صوتی 10 وات می باشند. نوع اسپیکرها باس رفلکس بوده که توانایی ایجاد صدایی قدرتمند و بم را دارد. فناوری های صوتی شبیه سازی صدای مجازی DTS Digital Surround و فرمت های صوتی دالبی در این تلویزیون حضور دارند و به کمک هم به تفکیک صدا در کانال های مختلف کمک ی کنند. این فناوری های صوتی، صدا را در کانال های متعدد تفکیک کرده و باعث ایجاد صدایی همه جانبه و فراگیر خواهند شد. مثل همیشه تلویزیون هوشمند سونی میزبان سیستم عامل آندروید android است و این سیستم عامل با رابط نرم افزاری راحت و جذابی که دارد به راحتی در دل هر کاربری می نشیند. می خواهید ساعتها سرگرم باشید، یا اینکه بر روی نمایشگر بزرگ 49 اینچی به جستجو در گوگل بپردازید و یا اینکه بازی های مهیج را بر روی تلویزیون نصب کرده و آنها را به مرحله ی اجرا درآورید. احتملا لذت بردن با این صفحه نمایش بسیار بیشتر از گوشی های کوچک باشد. حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است،  امکان دانلود و ذخیره سازی انواع محتوا و برنامه و … را ممکن کرده است. در مورد گیرنده ی دیجیتالی هم باید گفت که سونی برای این تلویزیون گیرنده ی دیجیتالی DVB-T/T2 را در نظر گرفته است، این گیرنده با کیفیت بالا تمامی کانال ها را پخش خواهد کرد. همچنین قابلیت سرچ صوتی و قابلیت زیرنویس و ریموت کنترل استاندارد که به همراه این تلویزیون عرضه می شود، از دیگر ویژگی های تلویزیون سونی 49x8500h می باشند که باعث محبوبیت این تلویزیون 2020 سونی شده اند.

نمایشگر تریلومینوس تلویزیون سونی

تلویزیون وشمند سونی 49X8500H تلویزیونی جدید و با کیفیت است، که از امکانات متنوعی بهره می برد. تمام قابلیت ها و ویژگی های این تلویزیون، دنیایی از کیفیت و شفافیت را به رخ تصویر می کشد. کیفیت تصویر 4k از برجسته ترین ویژگی های این تلویزیون هست، در این تلویزیون 49 اینچی، تصاویر با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش گذاشته می شوند، هر تصویری که شما مشاهده خواهید کرد از 8.3 میلیون پیکسل تشکیل شده است. این تجمع پیکسل ها باعث می شود تصاویر بسیار واقعی و زنده جلوه کنند. طبیعی است که هرچه میزان پیکسل های به کار رفته در تصویر بیشتر باشد، تصاویر طبیعی تر و زنده تر دیده می شوند و جزئیات بسیار بیشتری را ارائه می دهند. تلویزیون سونی این توانایی را مدیون نمایشگر با منبع نورانی led است. در واقع نمایشگری که اکنون به عنوان تلویزیون پیش روی ماست، از تکنولوژی ویژه ی Edge LED بهره می برد. این فناوری در واقع به منبع روشنایی از نوع ال ای دی اشاره می کند، که اتفاقا از آرایش و چیدمان اج بهره می برد. لامپ های led در تلویزیون تنها در گوشه های پنل جاسازی شده اند، در واقع این نوع آرایش به باریک تر شدن نمایشگر کمک می کند و در نهایت باعث تشکیل تلویزیونی ظریف و باریک خواهد شد.البته این نوع نمایشگر مشکلات خاص خود را نیز دارند، تصور کنید تمام منابع روشنایی تنها در گوشه های تلویزیون قرار گرفته باشند! چه می شود؟ دقیقا درست است روشنایی گوشه های تصویر بسیار بیشتر از روشنایی وسط تصویر خواهد بود. یعنی تصویری که نمایش داده می شود از تعادل روشنایی بی بهره است و وسط تصویر تاریک تر از اطراف تصویر خواهد بود. به همین دلیل قابلیتی که به همراه این تلویزیون عرضه می شود، قابلیتی است به نام متعادلسازی روشنایی Frame Dimming، این فناوری با تقسیم صفحه نمایش به پارچه ها و تکه های متعدد، کاری م کند تا در تمام تکه ها، نسبت کنتراست و روشنایی متعادلی را ایجاد کند. نمایشگر تریلومینوس TRILUMINOS که مختص تلویزیون های سونی است،توانایی نمایش دادن رنگ های اصلی و فرعی را دارد و طیف وسیعی از رنگ ها را در اختیار تلویزیون قرار می دهد، تا با بازی مهیج رنگ ها، تصاویری واضح و جذاب و واقعی را به رخ تصویر بکشد. این همه قابلیت و امکانات در نمایشگر تلویزیون سونی باعث خلق تصاویری با کیفیت خواهد شد. 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 49x8500h

  • پردازنده ی تصویر X1 4K HDR

احتملا شما هم با موتور پردازش تصویر آشنایی دارید، یا اینکه نام آن را در لیست مشخصات فنی تلویزیون که در دفترچه ی آن درج شده، دیده اید. موتور پردازشگر تصویر در واقع موتور یا پردازنده ای است، که هر نوع محتوای تصویری و سیکنال تصویری دریافتی را قبل از اینکه پخش کند و به معرض نمایش بگذارد، از فیلترهای خود عبور داده و تصاویر را از نظر نسبت کنتراست و میزان روشنایی و دقت رنگ و نویز و بافت اضافی و …بررسی کرده و سپس تصاویر را با کیفیت بسیار بالا نمایش می دهد. وجود این پردازشگر حرفه ای، امکان پخش تصاویری زنده و طبیعی به همراه ریزجزئیات را ممکن می کند و در نهایت باعث می شود تصویری بی عیب و نقص را شاهد باشیم. این پردازشگر حرفه ای قابلیت تجزیه و تحلیل محتوای 4k hdr را دارد و هر نوع محتوای تصویری با هر سطح از کیفیت را بعد از پردازش با کیفیتی بهتر پخش خواهد کرد. با وجود پردازشگر حرفه ای تصویر، می توان حتی محتوای غیرفورکی را نیز با کیفیت نزدیک به فورکی مشاهده نمود و این یعنی قابلیت ارتقا دادن کیفیت تصویر. جالب است بدانید که سونی علاوه بر تراشه ی قدرتمند پردازش تصاویر، از قابلیت به نام پاکسازی تصویر 4K X-Reality™ PRO نیز بهره گرفته است. این قابلیت محتوای تصویری را از نظر نویز و بافت اضافی بررسی کرده و در نهایت تصویری شفاف و واضح بدون نویز را به رخ تصویر می کشد. در این قابلیت امکان جداسازی تصویر اصلی از بافت اضافی تصویر وجود دارد و همین باعث می شود تصاویری بسیار با کیفیت را بر روی تلویزیون 49 اینچ سونی شاهد باشیم.

  • فناوری HDR

از ویژگی ها و استانداردهای تصویر، می توان فناوری  HDR را نام برد که در تلویزیون سونی 49x8500h نیز پشتیبانی می شود. این فناوری در واقع به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و به منظور تصویربرداری در محدوده ی دینامیکی بالا می باشد. دقت کرده اید که تلویزیون های دارای  HDR دارای روشنایی بیشتری هستند و جزئیات بیشتری را نمایش می دهند و حتی تصاویری به همراه رنگ های واقعی و غنی را به تصویر می کشند. در واقع در این فناوری طیف رنگی بسیار گسترده ای پشتیبانی می شود، این طیف رنگی گسترده باعث ایجاد تصاویری طبیعی با رنگ های زنده و پویا می شود و همچنین به دلیل افزایش دادن نسبت کنتراست و ایجاد اختلا زیاد بین رنگ های روشن و تیره، جزئیات بیشتری از تصویر دیده می شوند و سایه ها و تاریکی ها و هر چیز ناپیدایی، آشکار خواهد شد.  فرمتهای hdr پشتیبانی شده در این تلویزیون HDR10 و HLG و Dolby Vision می باشند. این فرمتها و استانداردهای تصویری، با افزایش دادن روشنایی تصویر و ارائه ی تصاویری واقعی، به تداعی کردن حس و حال حضور در سینما کمک می کنند.

  • رفرش ریت

یکی از ویژگی ها و قابلیت هایی که باید حتما هنگام خرید تلویزیون به آن توجه نمایید، بحث مهم رفرش ریت می باشد. رفرش ریت در واقع به معنای تازه سازی تصویر است و به این موضوع می پردازد که در هر ثانیه چند تصویر و فریم بر روی نمایشگر جابجا می شوند. هر چه تعداد فریم های تعویض شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون بیشتر باشد، به این معناست که تلویزیون از نرخ رفرش ریت بالایی برخوردار است و قادر است حتی مسابقات و فیلم های اکشن و سریع را با کیفیت و دقت بالا پشتیبانی کند و تصاویری واضح با کیفیت بالا را شاهد خواهید بود. در واقع هر چه این نرخ بیشتر باشد، بهتر است و تصاویر واضح تر و بدون نویز و بدون تاری و بدون از دست دادن جزئیات نمایش داده می شوند.در تلویزیون سونی 2020 این نرخ برابر 100 هرتز می باشد و در هر ثانیه 100 تصویر بر روی نمایشگر 49 اینچی تلویزیون تعویض خواهد شد. اما سونی برای اطمینان بیشتر و ایجاد تصاویری روان تر و واضح تر از قابلیت بهره کرفته است که توانایی بازسازی تصاویر از دست رفته را دارد. این قابلیت Motionflow™ XR  نام دارد که به لطف آن به 800 رسیده است. این قابلیت محتوای سریع ورزشی را با جزئیات بالا و با کیفیت بالا نمایش می دهد و لذت تماشا بر روی این تلویزیون را به شما نشان می دهد.

صدایی به قدرت 20 وات

می دانید که به تنهایی کیفیت تصویر خوب را نمی توان عامل موفقیت و خوب بودن تلویزیون دانست، از این رو لازم است که تمامی ویژگی ها و قابلیت ها و تمام جوانب تلویزیون را بررسی کنیم، تا بتوانیم به این نتیجه ی کلی برسیم. می دانید که همواره تصویر و صدا در کنار هم معنا پیدا می کنند؛ اکر تلویزیون بسیار با کیفیت باشد باید هر دو عنصر تصویر و صدا را در کنار هم داشته باشد. اکنون که ویژگی های تصویری تلویزیون سونی را بررسی کریدم به این واقعیت پی بردیم که با یک تلویزیون فورکی و با کیفیت روبرو هستیم؛ که احتمالا از سیستم صوتی قدرتمندی هم برخوردار است. سیستم صوتی تعبیه شده برای این تلویزیون 49 اینچی، یک سیستم 2.0 کاناله بوده و از دو اسپیکر تشکیل شده است. قدرت و توان صوتی در نظر گرفته شده برای تلویزیون 49 اینچ سونی 20 وات بوده و هز اسپیکر دارای توان صوتی 10 وات می باشد. این میزان از صدا برای تلویزیون 49 اینچی مناسب می باشد و می تواند رضایت خاطر کاربران را به همراه داشته باشد.

سونی همواره از قابلیت ها و فناوری های پیشرفته بهره می برد، که در این تلویزیون نیز سنت همیشگی و دیرینه ی خود را رعایت کرده است. فناوری صوتی دالبی اتموس Dolby Atmos یکی از این فناوری های صوتی می باشد، که نوعی فرمت فشرده سازی صداست و باعث می شود حجم زیادی از صدا در دیسک های کم حجم جا شود. همچنین فرمت صوتی دالبی تعیین می کند که کدام صدا توسط کدام اسپیکر پخش شود یعنی صدای پخش شده از اسپیکرها بصورت تفکیک شده دریافت می شود و اندکی با تاخیر نسبت به هم پخش می شوند و همین موجب می شود تا کاربر احساس کند صدا از چند جهت شنیده می شود. قابلیت صوتی دیگری که در تلویزیون سونی تعبیه شده است، فناوری DTS Digital Surround می باشد. این قابلیت صوتی صدایی همه جانبه و چند بعدی را در محیط طنین انداز می کند و با انتقال صدا به سمت بالای تلویزیون، کاربر را در بین امواج صضوتی محاصره می کند.

سیستم صوتی تلویزیون سونی 49x8500h

امکانات متنوع هوشمند تلویزیون سونی

می دانید که سونی در سال 2020 تلویزیون های فورکی و هوشمند و بالارده ای تولید کرده است، که تلویزیون 49X8500H نیز یکی از همین تلویزیون هاست. از این رو لازم است که بدانید سونی در اکثر تلویزیون های هوشمندش از سیستم عامل محبوب اندروید android پشتیبانی می کند. این سیستم عامل دارای رابط کاربری راحتی می باشد و تنظیمات راحت و آسانی را در اختیار کاربران قرار داده است. این تنظیمات هوشمند شامل قابلیت دسترسی به فروشگاه گوگل و مرورگر اینترنت و قابلیت اشتراک گذاری بی سیم و … می شود. جالب است بدانید که این تلویزیون اسمارت با سیستم عامل جذاب اندروید توانایی این ار دارد که تمام نیازهای هوشمند شما را برآورده نماید. Google Play Store یکی از برنامه های این تلویزیون است که دارای انواع برنامه، بازی و محتوای تصویری و فیلم و موسیقی و … می باشد. شما می توانید محتوای مورد علاقه ی خود را از این برنامه دانلود کرده و بر روی تلویزیون نصب کنید، تا دسترسی راحتی به آنها داشته باشید. مرورگر اینرنت نیز امکان وبگردی و سرچ در صفحات مختلف وب را به کاربران می دهد و شما را به دنیای سرگرم کننده ای خواهد برد. قابلیت سرچ صوتی از دیگر ویژگی های این تلویزیون است، این قابلیت امکان سرچ صوتی و درخواستهای صوتی شما را پشتیبانی می کند و تنها با فشردن دکمه ی میکروفونی که بر روی ریموت کنترل تعبیه شده است، می توانید دستورات صوتی خودتان را صادر کنید. در این تلویزیون به منظور ذخیره سازی برنامه های مختلف، حافظه ای به ظرفیت 16 گیگابایت نهادینه شده است، تا نگران کمبود حافظه ی تلویزیون نباشید. راهنمای الکترونیکی نصب برنامه ها، و برنامه ی تلتکست و قابلیت زیرنویس و … از ویژگی های تلویزیون اسمارت سونی هستند.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 49x8500h

در این تلویزیون سونی سعی کرده برای برقراری ارتباط تلویزیون با دستگاه های آیفون از قابلیت به نام APPLE AIRPLAY بهره گرفته است. این فناوری باعث می شود تا بتوان انواع گوشی های آیفون و تبلت ها و … را نیز به تلویزیون وصل کرد و محتویات نمایش داده شده بر روی گوشی را به تلویزیون انتقال داد. برنامه ی APPLE HOMEKIT نیز توسط تلویزیون 2020 سونی پشتیبانی می شود. تمامی این ویژگی ها به منظور ایجاد ارتباطی قوی برای تلویزیون تعبیه شده اند، تا تلویزیون سونی را به دستگاهی سرگرم کننده ی ایده آل تبدیل کنند. فناوری CHROMECAST BUILT-IN نیز اتصال تلویزیون را با دیگر دستگاه های هوشمند دیجیتالی ممکن کرده است و انواع محتوای نمایش داده شده بر روی گوشی و تبلت و … را به تلویزیون انتقال خواهد داد. فناوری بلوتوث پشتیبانی شده در این تلویزیون اتصال از طریق بلوتوث را ممکن می شود. شما می توانید با خرید تلویزیون سونی 49X8500H با قیمت مناسب صاحب یکی از تلویزیون های خوش قیمت شوید که سالها مانند ترکیبی از زیبایی و کیفیت در خانه ی شما خودنمایی می کند.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

X8500H

تولید کننده

Sony

سال عرضه

2020

سری

X85H

کشور سازنده

ژاپن

کشور مونتاژ

مالزی

تلویزیون مناسب

استفاده خانگی و معمولی

تماشای حرفه ای فیلم و سریال

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

49

نوع صفحه نمایش

LED

طراحی صفحه

تخت

نوع پنل

VA

نور پس زمینه

Edge LED

عمق رنگ (بیت)

10 (8 FRC)

کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)

40 تا 40-

تصویر
کیفیت تصویر

4k

رزولوشن

3840×2160

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

بله

HDR

بله

پشتیبانی از فرمت‌های HDR

+HDR10

Dolby Vision

HLG

حالت تصویر

Dolby Vision Bright

Dolby Vision Dark

Graphics

Standard

Cinema

Custom

Game

Photo

Vivid

حداکثر رفرش ریت (هرتز)

120

پردازشگر تصویر

4K HDR Processor X1

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

ARW

jpe

JPEG

jpg

فرمت ویدیو

3g2

3gpp

AVC/H.264 BP/MP/HP

HEVC/H.265 MP/Main10

m2t

mpe

MPEG2PS

MPEG2TS

MPEG4 SP/ASP/ACEP

VC1 AP/MP/SP

VP9 Profile 0/Profile 2

Xvid

3gp

asf

avi

m2ts

mkv

Motion Jpeg

mov

mp4

mpeg

MPEG1

MPEG2 MP

mpg

mts

RealMedia (Hong Kong models only)

rm (Hong Kong models only)

rmvb (Hong Kong models only)

rv (Hong Kong models only)

VP8

WebM

wmv

فرمت و کدک زیرنویس

ass

DVD Subtitle System

SAMI

smi

srt

ssa

Micro DVD

sub

SubRip

SubStation Alpha

SubViewer

txt

صدا
قدرت خروجی صدا

20

سیستم صوتی

Bass Reflex

تعداد بلندگو

2

نوع بلندگوها

Full Range (Bass Reflex)

تکنولوژی صوتی

Dolby Atmos

Dolby Audio

Clear Phase

DTS Digital Surround

تکنولوژی تقویت صدا

خیر

صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

خیر

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

بله

فرمت صوتی

AAC-LC

AC3

Asf

DTS core

E-AC3

HE-AAC v1

HE-AAC v2

MP1L1

MP1L2

MP2L1

MP2L2

mp4

MPEG1L1

MPEG1L2

PCM (S16BE)

PCM (S16LE)

PCM (U8)

WMA9 Standard

μ-LAW

AAC

AC4

FLAC

LPCM

m4a

MP1L3

MP2.5L3

MP2L3

ogg

RealMediaAudio cook

Vorbis

WAV

WMA

امکانات هوشمند
سیستم عامل

Android TV

نسخه سیستم عامل

9

حافظه داخلی

16

قابلیت نصب برنامه

بله

دستیار صوتی

بله

دستورات صوتی

بله

جستجوی صوتی

بله

قابلیت اتصال به موبایل

بله

مرورگر اینترنت

بله

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

بله

قابلیت انتقال صدا به موبایل

خیر

کروم کست (Chromecast)

بله

پشتیبانی از Apple Airplay

بله

پشتیبانی از Apple HomeKit

بله

پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)

بله

پشتیبانی از DLNA

بله

راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

بله

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

خیر

تله تکست (Teletext)

بله

منوی فارسی

بله

خصوصیات گیمینگ
مناسب کنسول بازی

نسل هشتم

تکنولوژی ALLM

خیر

تکنولوژی AMD FreeSync

خیر

پشتیبانی از تکنولوژی Nvidia G-Sync

خیر

تکنولوژی VRR

خیر

پشتیبانی از HGiG

خیر

حالت بازی (Game Mode)

بله

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

1080p@60Hz برابر 10.0

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

1080p@60Hz

4K@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (ms)

15.8

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

بله

تعداد ورودی HDMI

4

نسخه پورت ورودی HDMI

4 عدد HDMI 2.0

ورودی USB

بله

تعداد ورودی USB

3

نسخه پورت ورودی USB

1 عدد USB 3.0

2 عدد USB 2.0

کامپوننت (Component)

بله

تعداد پورت کامپوننت (Component)

1

کامپوزیت (composite)

بله

تعداد پورت ورودی کامپوزیت

1

خروجی صدای دیجیتال

بله

خروجی هدفون

بله

ورودی آنتن

بله

تعداد ورودی آنتن

1

ورودی RS-232C

خیر

بلوتوث

بله

نسخه بلوتوث

4.2

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

AVRCP (AV remote control)

HID (mouse/keyboard connectivity)

HOGP (Low Energy device connectivity)

SPP (Serial Port Profile)

پورت شبکه (LAN)

بله

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

بله

نسخه WiFi

وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

قابلیت Wi-Fi Direct

خیر

قابلیت HDMI-CEC

بله

اسلات CI

خیر

پشتیبانی از IR Blaster

خیر

گیرنده‌ها
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)

بله

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

بله

گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)

خیر

گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

خیر

گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

خیر

منبع تغذیه و برق
برچسب مصرف انرژی

منبع تغذیه

AC 100-240V 50-60Hz

حسگر اکو (Eco)

بله

خاموش شدن خودکار

بله

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5

مصرف برق در حالت عادی

73w

حداکثر توان مصرف (وات)

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

13.7

وزن تلویزیون بدون پایه

13.2

ابعاد تلویزیون با پایه

1098x699x279

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1098x644x58

ابعاد مورد نیاز برای نصب پایه (میلیمتر)

555×279

وزن بسته بندی

19

ابعاد بسته بندی

1190x780x150

طراحی
زبان طراحی

رنگ بدنه

مشکی

نوع پایه

دو طرف و دو شاخه

رنگ پایه

نقره ای

تعداد حالت قابل تنظیم پایه

1

قابلیت اتصال به دیوار

بله

اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)

200×200

لوازم جانبی
پایه رومیزی

بله

پایه دیواری

خیر

ریموت کنترل

بله

ریموت کنترل جادوئی

بله

باتری

بله

کابل برق

بله

دفترچه راهنما

بله

سایر مشخصات
سایر امکانات

پشتیبانی از HDCP 2.3 روی هر 4 پورت ورودی HDMI

پشتیبانی از برنامه CalMAN برای تنظیم و کالیبره کردن حرفه ای صفحه نمایش تلویزیون

تکنولوژی Dolby Atmos و Dolby Vision برای ارائه صدای فراگیر مجازی و تصویر کاملا سینمایی

تکنولوژی DTS Digital Surround برای پخش صدای فراگیر واقعی هنگام اتصال به ساندبار یا سیستم صوتی سازگار

دارای سنسور نور (Light Sensor) برای تشخیص میزان نور محیط

دارای مرورگر اینترنت Vewd به صورت پیش فرض

قابلیت Screen Reader مناسب برای افراد نابینا یا کم بینا

استفاده از مواد سربی در ساخت قطعات داخلی تلویزیون (Presence of Lead)

پشتیبانی از AirPlay و HomeKit محصولات شرکت اپل (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

پشتیبانی از Closed Captions روی محتوای دیجیتال و آنالوگ

پشتیبانی از اسپیکر هوشمند Google Home برای مدیریت و کنترل تلویزیون (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

پشتیبانی از پایه دیواری یا براکت Wallmount Bracket SU-WL450 (بسته به منطقه جغرافیایی، ممکن است متفاوت باشد)

پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

تکنولوژی 4K X-Reality Pro برای افزایش رزولوشن تصاویر به 4K و کاهش نویز آنها

تکنولوژی Clear Phase برای بهبود فرکانس صدا

تکنولوژی Dynamic Backlight Control برای کنترل نور پس زمینه به صورت پویا با توجه به محتوای در حال پخش و صرفه جویی در مصرف انرژی

تکنولوژی Dynamic Color Enhancer برای تولید رنگ های طبیعی و غنی

تکنولوژی Frame Dimming برای کنترل نور پس زمینه و ارائه کنتراست تصویر

تکنولوژی Live Color (Live Colour) برای تولید رنگ های طبیعی و واقعی

تکنولوژی Motionflow XR 960 برای نمایش واضح و روان صحنه های سریع

تکنولوژی Object-based HDR remaster برای عمق بخشیدن به محتوای SDR و نمایش آن در حد HDR

تکنولوژی Triluminos برای تولید طیف گسترده رنگ ها

تکنولوژی X-Protection Pro برای محافظت از تلویزیون در برابر رعد و برق، گرد و غبار، رطوبت و نوسان برق

تلویزیون پیشنهاد شده برای تماشای محتوای شبکه Netflix

حاشیه های اطراف صفحه نمایش از جنس آلومینیوم و بسیار شیک (Aluminum Bezel)

دارای 2 بلندگوی فول رنج (Full Range (Bass Reflex)) 10 واتی

دارای 2 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.0 برای اتصال حافظه جانبی

دارای 4 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz

دارای برنامه Amazon Prime Video (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

دارای برنامه Apple TV (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

دارای برنامه Netflix (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

دارای برنامه YouTube TV (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

دارای پایه های فلزی باریک (Metal Blade Stand)

دارای جدول پخش برنامه ها یا EPG

دارای ریموت کنترل هوشمند مدل Standard Remote (ریموت کنترل ممکن است با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت باشد)

دارای قابلیت بلوتوث کم مصرف برای اتصال به دستگاه های دیگر (Bluetooth Low Energy)

دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا

دارای گیرنده آنالوگ (Analog) برای دریافت و پخش شبکه های آنالوگ

دارای گیرنده دیجیتال (Digital) برای دریافت و پخش شبکه های دیجیتال

دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه

قابلیت Accessibility Shortcut برای دسترسی سریع به بخش های مختلف تلویزیون

قابلیت Audio Description (Audio Key) برای ارائه توضیحات صوتی لازم از صحنه های محتوای شبکه ها مخصوص افراد نابینا و کم بینا

قابلیت BT HID برای اتصال ماوس (موس) و کیبورد بی سیم از طریق بلوتوث به تلویزیون

قابلیت HDMI-CEC برای کنترل دستگاه های متصل به پورت ورودی HDMI تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون

قابلیت On/Off Timer برای زمانبندی خاموش و روشن شدن تلویزیون

قابلیت Power Saving Mode برای تنظیم نور پس زمینه صفحه نمایش و صرفه جویی در مصرف انرژی

قابلیت Sleep Timer برای زمانبندی خاموش شدن تلویزیون

قابلیت Text Magnification برای بزرگ نمایی متون

قابلیت Voice Search برای جستجوی صوتی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سونی 49X8500H سری X8500H”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط