تلویزیون سونی 65X9000H سری X9000H

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
30 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بررسی مشخصات تلویزیون سونی 65X9000H

تلویزیون سونی 65X9000H تلویزیونی بالارده و با کیفیتی است که در سال 2020 تولید شده است، این تلویزیون با سایز 65 اینچی که دارد، برای سالن های بزرگ بسیار مناسب است و می تواند در چنین سالن هایی بهترین کیفیت را ارائه دهد. تلویزین 65 اینچ سونی از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد، این کیفیت تصویر در واقع خبر از رزولوشن 3840×2160 پیکسل می دهد، که نشانه ی حضور 8.3 میلیون پیکسل بر روی نمایشگر 65 اینچی تلویزیون می باشد. نوع نمایشگر این تلویزیون Full Array LED می باشد و لامپ های led در سرتاسر پنل بصورت یکسان پخش شده اند، به دلیل توزیع یکسان لامپ ها در پنل تلویزیون و همچنین با حضور قابلیت لوکال دایمینگ مشکل عدم یکنواختی روشنایی را نداریم، چرا که در تمام صفحه نمایش روشنایی به یک اندازه تقسیم شده است. قابلیت و استاندارد بالای تصویری hdr، نیز با حضورش خبر از نسبت کنتراست ایده آل و مطلوب و تصاویر واقعی و زنده می دهد. پردازنده ی حرفه ای به کار رفته در تلویزیون فورکی سونی X1 می باشد. این پردازشگر تصویر از محتوای تصویری 4k hdr نیز پشتیبانی می کند و انواع محتوای تصویری را پردازش خواهد کرد. همچنین در کنار فناوری پاکسازی تصویر، به ارتقا دادن کیفیت تصاویر کمک بزرگی می کند. جالب است بدانید که حضور نمایشگر اختصاصی TRILUMINOS امکان به تصویر کشیدن رنگ های واقعی و زنده را فراهم کرده است، این فناوری قادر است تصاویر را با رنگ های زنده نقاشی کند.از فناوری ها و قابلیتهای ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر نمی توان به این سادگی گذر کرد، اما همین را بدانید که سونی برای ارائه ی تصاویری طبیعی و زنده از هیچ فناوری دریغ نکرده است. 

سیستم صوتی 2.0 کاناله ای که قادر به پخش صدایی به قدرت 20 وات است از اسپیکرهای Acoustic Multi-Audio پشتیبانی می کند، که صدایی همه جانبه و قدرتمند را در محیط به جریان می اندازند. در این تلویزیون علاوه بر اسپیکر های باس رفلکس و 2 توییتر نیز به کار رفته است، که باعث ایجاد صدایی قوی و پر باس خواهد شد. فرمت صوتی دالبی Dolby™ Audio در این تلویزیون با تفکیک کردن صدا در کانال های صوتی مختلف، باعث خلق صدایی همه جانبه و قدرتمند می شود که می تواند حس سه بعدی بودن را به شنونده القا کند. تلویزیون اسمارت سونی فورکی از سیستم عامل اندروید android بهره می برد، این سیستم عامل از فروشگاه محتوای گوگل و مرورگر اینترنت و سرچ صوتی و قابلیت اشتراک گذاری بی سیم  CHROMECAST BUILT-IN برای انواع دستگاه های هوشمند غیر آی او اسی و قابلیت APPLE AIRPLAY برای دستگاه های آیفون و …پشتیبانی می کند، که می تواند نحوه ی کاربری تلویزیون را از ساده به حرفه ای تغییر دهد. در مورد درگاه های ارتباطی به کار رفته در دل تلویزیون، دست و دلبازی سونی را تایید خواهند کرد. 4 عدد درگاه hdmi و 2 عدد درگاه usb و پورت کامپوزیت و پورت اترنت و خروجی صوتی دیجیتال و …از درگاه های ارتباطی تلویزیون سری 9 سونی 65X9000H هستند. گیرنده ی دیجیتالی DVB-T/T2 برای نمایش دادن شبکه ها و کانال های داخلی و محلی بر روی تلویزیون تعبیه شده است، که از کیفیت پخش بسیار بالایی نیز برخوردار است. در ادامه با انواع قابلیت ها و ویژگی های نهفته در این تلویزیون آشنا خواهیم شد.

تلویزیون سونی 65X9000H

طراحی تلویزیون سونی 65 اینچ

قبل از اینکه وارد جزئیات و رنگ بندی تلویزیون شویم، لازم است که از تناسب ابعاد و اندازه ی تلویزیون با مساحت مکان مورد نظرتان مطمئن گردید، چرا که اندازه ی مساحت مکان مورد نظر بر روی سایز تلویزیون تاثیر زیادی می گذارد. برای سالن های بزرگ طبیعی است که باید تلویزیون بالای 65 اینچ را انتخاب کرد و برای سالن های کوچک و یا متوسط تلویزیون هایی مناسب با این مساحت ها را انتخاب و خریداری کرد. برای نمونه برای سالنی با مساحت بالای 45 متر خرید تلویزیون 55 اینچ به بالا مناسب است. شما که به این صفحه راه پیدا کرده اید به احتمال زیاد برای مساحت زیادی قصد خرید تلویزیون کرده اید، پس انتخاب شما تا به اینجا درست بوده است. صفحه نمایش 65 اینچی تلویزیون سونی آن را به تلویزیونی عظیم الجثه تبدیل ساخته است. تلویزیون نامبرده در حالت اتصال به دیوار به براکت و پایه ی نگهدارنده نیاز خواهد داشت و در این صورت می توان از فضای در دسترس بصورت بهینه و کاربردی استفاده کرد. این تلویزیون در صورت استفاده بر روی میز تلویزیون باید حتما دو پایه ی دو شاخه ای آن را وصل کرد و سپس آن را بر روی میز قرار داد. استحکام بالای پایه های زیر تلویزیون بخاطر جنس و کیفیت مرغوب مواد به کار رفته در ساختش می باشد، که تحمل وزن تلویزیون برایش راحت است. پایه های ظریف دو شاخه ای دارای رنگ نقره ای خاصی می باشند، که در ترکیب با بدنه ی مشکی رنگ تلویزیون جلای خاصی به آن بخشیده اند. تلویزیون 65 اینچ سونی سری 9 مدل 65X9000H دارای اندازه ی 1450x903x338 میلی متری بوده و البته این در حالی است که پایه ها وصل باشند و زمانی که پایه ها را جدا می کنیم، ابعاد تلویزیون به 1450x833x70 میلی متر می رسد. در هر حال با هر اندازه و ابعادی مرتبی و آراستکی از ویژگی های بارز و جدا نشدنی این محصول است، که اجازه ی جاسازی هیچ نوع پورت و درگاه ارتباطی را در پنل جلویی تلویزوین نداده است، تمام پورت ها و درگاه ها به پنل پشتی انتقال یافته اند که دسترسی راحت و کاربری ساده ای را نیز به همراه داشته اند.

طراحی تلویزیون  سونی 65X9000H

کیفیت تصویر 4k با تلویزیون سونی 2020

اینکه در سال 2020 تلویزیونی دارای کیفیت تصویر فورکی 4k باشد، چیز جدید و جالبی نیست و تقریبا تمامی تلویزیون ها حتی میان رده ها نیز دارای این میزان رزولوشن هستند. چرا که امسال سامسونگ و ال جی هر دو دست به تولید تلویزیون های 8k زده اند، که به احتمال زیاد تصاویر 8k قدرت بیان فوق العاده ای باید داشته باشند. کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن 3840×2160 پیکسل نیز می تواند تصاویری با شکوه و زیبا را به نمیاش بگذارد که کاربر پسند نیز باشد. در اثر تجمع این میزان از پیکسل، ریزترین جزئیات تصویر آشکار می گردد، می دانید که پیکسل کوچک ترین بخش تصویر است و هر تصویر از تعداد زیادی پیکسل تشکیل شده است و هر چه تعداد پیکسل های به کار رفته در تلویزیون بیشتر باشد، تصاویر با کیفیت تر خواهند بود. در تلویزیون های فول اچ دی هر تصویر از 2 میلیون پیکسل تشکیل شده و در تلویزیون فورکی هر تصویر از 8.3 میلیون پیکسل بوجود آمده است، طبیعی است که تصویر فورکی با فول اچ دی با هم تفاوت بسیار واضحی دارند و در تلویزیون های فول اچ دی به هنگام زوم کردن تصاویر و در حالت بزرگ نمایی یا در حالتی که به تلویزیون بسیار نزدیک می شویم، پیکسل ها قابل تشخیص هستند؛ اما در تلویزیون فورکی چنین نیست و حتی در حالت بزرگ نمایی نیز قادر به تشخیص پیکسل ها نخواهیم بود. تلویزیون سونی 2020 سری 9 از فناوری و تکنولوژی led بهره می برد و دارای منبع روشنایی از نوع ال ای دی می باشد. می دانید که تلویزیون های ال سی دی و ال ای در در نوع منبع روشنایی با هم تفاوت دارند. در تلویزیون سونی منبع روشنایی لامپ های ال ای دی می باشند که با آرایش Full Array LED در پنل تلویزیون چیده شده اند. این نوع قرارگیری باعث می گردد تا تصاویری روشن و شفاف را به نمایش بگذارد، چرا که در تمام پنل بصورت یکسان و یکدست لامپ های ال ای دی قرار گرفته اند. یکی از مشکلاتی که تلویزیون های ال ای دی دارند، عدم یکنواختی روشنایی است و باید قابلیتی وجود داشته باشد که روشنایی تصویر با بصورت متعادل و یکسان در تمام صفحه نمایش توزیع کند، تا تصویری ایده آل با روشنایی و نسبت کنتراست ایده آل را شاهد باشیم.

تلویزیون سونی 65X9000H

  • پردازشگر X1 4K HDR

یکی از ویژگی ها و در واقع قلب تپنده ی تلویزیون سونی به پردازشگر حرفه ای و موتور پردازشگر تصویر آن مربوط می شود. پردازشگری که سونی در تمامی تلویزیون های بالارده ی خود به کار می گیرد، پردازشگر X1 4K HDR می باشد. این موتور پردازش تصویر می تواند انواع محتوای تصویری را از نظر نسبت کنتراست، میزان روشنایی و دقت رنگ ها و … برسی کرده و در نهایت تصویری بسیار با کیفیت را خلق کند. می دانید که نقش موتور پردازش، تجزیه و تحلیل تصاویر دریافتی است، این پردازشگر به تصاویر کمک می کند تا در بهترین حالت از کیفیت خود نمایش داده شوند. گفتنی است که این پردازشگر کیفیت تصاویر را ارتقا می بخشد و با بهبود بخشیدن کیفیت کاری می کند تا محتوای فول اچ دی نیز با کیفیت و رزولوشن فورکی پخش گردند. قابلیت پاکسازی تصویر 4K X-Reality™ PRO نیز بر روی کیفیت تصاویر تاثیر فوق العاده ای دارد و با حذف نویز و بافت اضافی بر روی تصویر، کاری می کند تا شفافیت و وضوح بالایی از تصاویر را شاهد باشیم. در مجموع در اینتلویزیون قابلیت به نام ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر وجود دارد که نگرانی کاربران بابت کیفیت پایین محتوای غیر فورکی را رفع کرده است، چرا که هر نوع محتوای تصویری را بعد از عبور دادن از فیلترهای خاص خود با کیفیت نزدیک به فورکی پخش خواهد کرد.

سیستم صوتی قدرتمند

این واقعیت بر هیچکس پوشیده نیست و سازنده ها و کاربران و خریداران نیز دریافته اند که کیفیت تصویر به تنهایی کاری از پیش نمی برد و باید حتما با کیفیت صدای بالایی همراه باشد تا بتواند نقش تاثیر گذاری داشته باشد. سونی برای تلویزیون 65 اینچ خود از یک سیستم صوتی قدرتمند بهره گرفته است، این سیستم صوتی 2.0 کاناله بوده و از دو اسپیکر در سمت راست و چپ تلویزیون تشکیل شده است که هر یک صدایی با فرکانس های مخشص را دریافت و پخش می کنند. اسپیکرهای به کار رفته در این تلویزیون از نوع اکوستیک Acoustic Multi Audio هستند، که به بلندگوهای موقعیت یاب نیز شهرت دارند. این اسپیکرها تجربه ی بی نظیری از همگام سازی صدا و تصویر را فراهم می آورند و باعث می شوند تا صدایی همه جانبه در محیط طنین انداز شود. قدرت صوتی تلویزیون نامبرده 20 وات می باشد و از دو اسپیکر 10 واتی در سمت راست و چپ تلویزیون تشکیل شده است، این مجموعه ی صوتی قادر است صدایی قدرتمند و با کیفیت را از دل تلویزیون پخش کند. 

فناوری ها و فرمتهای پیشرفته ی صوتی شامل فرمت صوتی دالبی Dolby™ Audio می شود که نتیجه ای جز صدایی همه جانبه ندارد. فرمت صوتی دالبی در  واقع نوعی فرمت برای فشرده سازی می باشد که باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی می شود اگر این فرمت صوتی نبود امکان شنیدن صدای همه جانبه نیز ممکن نمی شد. فرمت صوتی دالبی صدا را در کانال های مختلف صوتی تفکیک می کند و کاری می کند که هر یک از اسپیکرها تنها صدایی را دریافت کند که قرار است پخش کند و در این حالت صدا با کمی تاخیر پخش می شود یعنی اسپیکر سمت راست با کمی تاخیر صدا را نسبت به اسپیکر سمت چپ پخش خواهد کرد و نتیجه خلق صدایی همه جانبه و فراگیر خواهد بود. فرمت صوتی دالبی اتمس نیز حس صدایی سه بعدی را به کاربر القا می کند و در امواج صوتی متنوع و گسترده شنونده را غرق خواهد ساخت. فناوری صوتی پیشرفته ای که در تلویزیون سونی حضور دارد، قابلیت DTS Digital Surround می باشد. این فناوری صوتی نوعی قابلیت برای شبیه سازی صدای سه بعدی است، که بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها صدایی را درست در بالای تلویزیون پخش می کند.

تلویزیون سونی 65X9000H

هوشمندی زیر سایه ی آندروید

تلویزیون هوشمند سونی 65X9000H دارای سیستم عامل آندروید android می باشد، این سیستم عامل رابط کاربری راحتی داشته و امکانات هوشمند متنوعی را در اختیار کاربران می گذارد. این سیستم عامل که معرف حضور همه ی کاربران و خریداران است و تقریبا همه با ساز و کار این سیستم عامل آشنایی دارند. رابط کاربری راحتی که سونی در اختیار این تلویزیون قرار داده است، خیال کاربران را از بابت ایجاد تنظیمات راحت کرده است. از ویژگی های بارز اسمارت تلویزیون سونی می توان دسترسی به فروشگاه محتوای گوگل Google Play Store اشارا کرد، با وارد شدن به این فروشگاه می توانید با ایجاد حساب کاربری انواع برنامه ها، فیلم ها و موزیک ها و …. را دانلود کرده و یا بر روی تلویزیون خود نصب نمایید. همچنین مرورگر اینترنت نیز ساعتهای زیادی از وقت شما را صرف سرچ و جستجو در صفحات مختلف وب می کند. جالب است بدانید که تلویزیون های هوشمند سونی تنها تلویزیون هایی هستند که از حافظه ی داخلی بهره می برند، ان هم 16 گیگابایت. این ظرفیت در نظر گرفته شده برای تلویزیون نامبرده هر نوع محتوایی را در خود ذخیره خواهد کرد. برنامه ی راهنمای الکترونیکی نصب برنامه ها، تلتکست و تایمر روشن/خاموش و …از ویژگی های هوشمند این تلویزیون 2020 سونی می باشند. قابلیت سرچ صوتی در این تلویزیون پشتیبانی می شود، که با فشار دادن دکمه ی میکروفون بر روی ریموت کنترل می توان، با استفاده از صدای خود تلویزیون را کنترل کرد.

قابلیت اشتراک گذاری CHROMECAST BUILT-IN امکان اشتراک گذاری محتوا بین تلویزیون و گوشی موبایل و سایر دستگاه های دیجیتالی را ممکن می کند. قابلیت دیگری که در تلویزیون سونی نیز پشتیبانی شده است، APPLE AIRPLAY نام دارد. این قابلیت در واقع برای گوشی های آیفون و محصولات اپل طراحی شده است. دارندگان گوشی های آیفون همواره از نبود امکانات اشتراک گذاری رنج می بردند، که خوشبختانه با این قابلیت این مشکل هم حل شده است. شما می توانید انواع محتوای نمایش داده شده بر روی گوشی اپل را به تلویزیون انتقال داده و بر روی نمایشگر بزرگ و با کیفیت تلویزیون سونی مشاهده نمایید. برنامه ی APPLE HOMEKIT نیز از برنامه های خاص این سری تلویزیون ها می باشد. گفتنی است که تلویزیون سونی 65 اینچ هوشمند و فورکی از فناوری بلوتوث نیز پشتیبانی می کند، نسخه ی بلوتوث 4.2 می باشد. درگاه های ارتباطی متعدد و گیرنده ی دیجیتالی به کار رفته در تلویزیون سونی امکان اتصال تلویزیون به انواع دستگاه های دیجیتالی را فراهم آورده و شما را از نگرانی برای کمبود محتوا درمی آورد. درگاه های ارتباطی متنوعی که در این تلویزیون پشتیبانی شده اند، از گستردگی کافی بهره می برند. 2 عدد درگاه USB در کنار 4 عدد درگاه HDMI و ورودی RF و سایر پورت های دیگر ارتباطات تلویزیون سونی را تشکیل داده اند و باعث اتصال راحت آن با انواع حافظه های جانبی و دستگاه های پخش کننده و … شده اند.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

X9000H

تولید کننده

Sony

سال عرضه

2020

سری

X90H

کشور سازنده

ژاپن

کشور مونتاژ

مالزی

تلویزیون مناسب

استفاده خانگی و معمولی

بازی و گیمینگ

تماشای حرفه ای فیلم و سریال

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه نمایش

LED

طراحی صفحه

تخت

نوع پنل

VA

نور پس زمینه

Direct Full Array LED

عمق رنگ (بیت)

10

کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)

32 تا 32-

تصویر
کیفیت تصویر

4k

رزولوشن

3840×2160

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

بله

HDR

بله

پشتیبانی از فرمت‌های HDR

+HDR10

Dolby Vision

HLG

حالت تصویر

Dolby Vision Bright

Dolby Vision Dark

Graphics

Netflix Calibrated

Standard

Cinema

Custom

Game

Photo

Vivid

حداکثر رفرش ریت (هرتز)

120

پردازشگر تصویر

X1 4K HDR Processor

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

ARW

jpe

JPEG

jpg

فرمت ویدیو

3g2

3gpp

AVC/H.264 BP/MP/HP

HEVC/H.265 MP/Main10

m2t

mpe

MPEG2TS

MPEG4 SP/ASP/ACEP

VP9 Profile 0/Profile 2

Xvid

3gp

asf

avi

m2ts

mkv

Motion Jpeg

mov

mp4

mpeg

MPEG1

MPEG2 MP

mpg

mts

RealMedia (Hong Kong models only)

RealVideo RV10

RealVideo RV8

RealVideo RV9

rm (Hong Kong models only)

rmvb (Hong Kong models only)

rv (Hong Kong models only)

VP8

WebM

wmv

فرمت و کدک زیرنویس

ass

DVD Subtitle System

MicroDVD

SAMI

smi

srt

ssa

sub

SubRip

SubStation Alpha

SubViewer

txt

صدا
قدرت خروجی صدا

20

سیستم صوتی

Acoustic Multi-Audio

X-Balanced

Sound Positioning Tweeter

تعداد بلندگو

2.2

نوع بلندگوها

Full Range (Bass Reflex)

Tweeter

تکنولوژی صوتی

Dolby Atmos

Dolby Audio

Clear Phase

DTS Digital Surround

تکنولوژی تقویت صدا

خیر

صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

خیر

حالت های صدا

Dolby Audio

Cinema

Dialogue

Music

Sports

Standard

سیستم کاهنده نویز

بله

فرمت صوتی

3g2

3gp

3gpp

AAC-LC

AC3

Asf

DTS core

E-AC3

HE-AAC v1

HE-AAC v2

MP1L1

MP1L2

MP2L1

MP2L2

mp4

MPEG1L1

MPEG1L2

MPEG1L3

PCM (S16BE)

PCM (S16LE)

PCM (U8)

WMA9 Standard

μ-LAW

AC4

FLAC

LPCM

m4a

MP1L3

MP2.5L3

MP2L3

mp3

ogg

RealMediaAudio (aac) For Hong Kong models only

RealMediaAudio (cook) For Hong Kong models only

Vorbis

WAV

WMA

امکانات هوشمند
سیستم عامل

Android TV

نسخه سیستم عامل

9

حافظه داخلی

16

قابلیت نصب برنامه

بله

دستیار صوتی

بله

دستورات صوتی

بله

جستجوی صوتی

بله

قابلیت اتصال به موبایل

بله

مرورگر اینترنت

بله

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

بله

قابلیت انتقال صدا به موبایل

خیر

کروم کست (Chromecast)

بله

پشتیبانی از Apple Airplay

بله

پشتیبانی از Apple HomeKit

بله

پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)

بله

پشتیبانی از DLNA

بله

راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

بله

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

خیر

تله تکست (Teletext)

بله

منوی فارسی

بله

خصوصیات گیمینگ
مناسب کنسول بازی

نسل نهم

تکنولوژی ALLM

بله

تکنولوژی AMD FreeSync

خیر

پشتیبانی از تکنولوژی Nvidia G-Sync

بله

تکنولوژی VRR

بله

پشتیبانی از HGiG

خیر

حالت بازی (Game Mode)

بله

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

1080p@120Hz برابر 7.2

1080p@60Hz برابر 15.4

1440p@60Hz برابر 15.0

4K@120Hz برابر 6.7

4K@60Hz برابر 15.1

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

1080p@60Hz

1440p@60Hz

4K@60Hz

1080p@120Hz

4K@120Hz

زمان پاسخگویی تصویر (ms)

11.2

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

بله

تعداد ورودی HDMI

4

نسخه پورت ورودی HDMI

2 عدد HDMI 2.0

2 عدد HDMI 2.1

ورودی USB

بله

تعداد ورودی USB

2

نسخه پورت ورودی USB

1 عدد USB 3.0

1 عدد USB 2.0

کامپوننت (Component)

خیر

تعداد پورت کامپوننت (Component)

0

کامپوزیت (composite)

بله

تعداد پورت ورودی کامپوزیت

1

خروجی صدای دیجیتال

بله

خروجی هدفون

بله

ورودی آنتن

بله

تعداد ورودی آنتن

1

ورودی RS-232C

خیر

بلوتوث

بله

نسخه بلوتوث

4.2

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (stereo audio)

AVRCP (AV remote control)

HID (mouse/keyboard connectivity)

HOGP (Low Energy device connectivity)

SPP (Serial Port Profile)

پورت شبکه (LAN)

بله

شبکه بی سیم (Wi-Fi)

بله

نسخه WiFi

وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

قابلیت Wi-Fi Direct

خیر

قابلیت HDMI-CEC

بله

اسلات CI

خیر

پشتیبانی از IR Blaster

خیر

گیرنده‌ها
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)

بله

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

بله

گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)

خیر

گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

خیر

گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

خیر

منبع تغذیه و برق
برچسب مصرف انرژی

منبع تغذیه

AC 220-240V, 50/60Hz

حسگر اکو (Eco)

بله

خاموش شدن خودکار

بله

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5

مصرف برق در حالت عادی

142

حداکثر توان مصرف (وات)

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

23.2

وزن تلویزیون بدون پایه

22.2

ابعاد تلویزیون با پایه

1450x903x338

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1450x833x70

ابعاد مورد نیاز برای نصب پایه (میلیمتر)

1128×338

وزن بسته بندی

31

ابعاد بسته بندی

1576x961x186

طراحی
زبان طراحی

رنگ بدنه

مشکی

نوع پایه

دو طرف و دو شاخه

رنگ پایه

نقره ای

تعداد حالت قابل تنظیم پایه

1

قابلیت اتصال به دیوار

بله

اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)

300×300

لوازم جانبی
پایه رومیزی

بله

پایه دیواری

خیر

ریموت کنترل

بله

ریموت کنترل جادوئی

بله

باتری

بله

کابل برق

بله

دفترچه راهنما

بله

سایر مشخصات
سایر امکانات

پشتیبانی از HDCP 2.3 روی هر 4 پورت ورودی HDMI

پشتیبانی از برنامه CalMAN برای تنظیم و کالیبره کردن حرفه ای صفحه نمایش تلویزیون

تکنولوژی Dolby Atmos و Dolby Vision برای ارائه صدای فراگیر مجازی و تصویر کاملا سینمایی

تکنولوژی DTS Digital Surround برای پخش صدای فراگیر واقعی هنگام اتصال به ساندبار یا سیستم صوتی سازگار

دارای 1 پورت USB 2.0 و 1 پورت USB 3.0 برای اتصال حافظه جانبی

دارای 2 پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@120Hz و 2 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz

دارای سنسور نور (Light Sensor) برای تشخیص میزان نور محیط

دارای مرورگر اینترنت Vewd به صورت پیش فرض

قابلیت Netflix Calibrated Mode برای تماشای محتوای سرویس Netflix با کیفیت اورجینال

قابلیت Screen Reader مناسب برای افراد نابینا یا کم بینا

اجرای سریع تر برنامه ها تا 3 برابر نسبت به تلویزیون های 2016

استفاده از مواد سربی در ساخت قطعات داخلی تلویزیون (Presence of Lead)

پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit محصولات شرکت اپل (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

پشتیبانی از Closed Captions روی محتوای دیجیتال

پشتیبانی از اسپیکر هوشمند Google Home برای مدیریت و کنترل تلویزیون (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

پشتیبانی از پایه دیواری یا براکت Wallmount Bracket SU-WL450 (بسته به منطقه جغرافیایی، ممکن است متفاوت باشد)

پشتیبانی از پایه دیواری یا براکت Wallmount Bracket SU-WL850 (بسته به منطقه جغرافیایی، ممکن است متفاوت باشد)

پشتیبانی از حافظه جانبی USB و سیستم فایل FAT16، FAT32 و NTFS

پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

پشتیبانی از زبان فارسی هنگام وارد کردن اطلاعات از طریق کیبورد مجازی

تاخیر ورودی (Input Lag) بسیار پایین حدود 8.5 میلی ثانیه (این مقدار با کیفیت تصویر 4K@120Hz و توسط سونی تست شده است)

تکنولوژی 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آنها و نمایش همه چیز در حد کیفیت تصویر 4K

تکنولوژی 4K X-Reality Pro برای افزایش رزولوشن تصاویر به 4K و کاهش نویز آنها

تکنولوژی Auto Low Latency Mode (ALLM) برای ارائه تاخیر ورودی یا Input Lag پایین و تجربه بازی بهتر

تکنولوژی Clear Phase برای بهبود فرکانس صدا

تکنولوژی Dynamic Backlight Control برای کنترل نور پس زمینه به صورت پویا با توجه به محتوای در حال پخش و صرفه جویی در مصرف انرژی

تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر و صحنه ها به صورت پویا

تکنولوژی Live Color (Live Colour) برای تولید رنگ های طبیعی و واقعی

تکنولوژی Local Dimming از نوع Full Array LED برای کنترل نور پس زمینه صفحه نمایش و ایجاد کنتراست تصویر

تکنولوژی Object-based HDR remaster برای عمق بخشیدن به محتوای SDR و نمایش آن در حد HDR

تکنولوژی Precision Color Mapping برای بهبود رنگ ها و تولید رنگ های دقیق

تکنولوژی Triluminos برای تولید طیف گسترده رنگ ها

تکنولوژی Variable Refresh Rate (VRR) برای ارائه رفرش ریت متغیر و تجربه روان بازی ها

تکنولوژی X-Motion Clarity برای نمایش روان و صاف صحنه های سریع

تکنولوژی X-Protection Pro برای محافظت از تلویزیون در برابر رعد و برق، گرد و غبار، رطوبت و نوسان برق

تکنولوژی X-tended Dynamic Range برای افزایش کنتراست و عمق تصاویر

تلویزیون پیشنهاد شده برای تماشای محتوای شبکه Netflix

حاشیه های اطراف صفحه نمایش از جنس آلومینیوم و بسیار شیک (Aluminum Bezel)

دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی کلی (بخش زیادی از این حافظه توسط سیستم عامل و برنامه های پیش فرض تلویزیون اشغال شده است)

دارای 2 بلندگوی فول رنج (Full Range (Bass Reflex)) و 2 بلندگوی توییتر (Tweeter)

دارای بیش از 5000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از گوگل پلی

دارای پایه های فلزی باریک (Metal Blade Stand)

دارای جدول پخش برنامه ها یا EPG

دارای ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون داخلی (ریموت کنترل ممکن است با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت باشد)

دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا

دارای گیرنده آنالوگ (Analog) برای دریافت و پخش شبکه های آنالوگ

دارای گیرنده دیجیتال (Digital) برای دریافت و پخش شبکه های دیجیتال

دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه

سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio برای ارائه صدای کاملا آکوستیک و سینمایی

قابلیت Accessibility Shortcut برای دسترسی سریع به بخش های مختلف تلویزیون

قابلیت Audio Description (Audio Key) برای ارائه توضیحات صوتی لازم از صحنه های محتوای شبکه ها مخصوص افراد نابینا و کم بینا

قابلیت HDMI-CEC برای کنترل دستگاه های متصل به پورت ورودی HDMI تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون

قابلیت HID برای اتصال ماوس (موس) و کیبورد از طریق USB به تلویزیون

قابلیت HID برای اتصال ماوس (موس) و کیبورد بی سیم از طریق بلوتوث به تلویزیون

قابلیت On/Off Timer برای زمانبندی خاموش و روشن شدن تلویزیون

قابلیت Power Saving Mode برای تنظیم نور پس زمینه صفحه نمایش و صرفه جویی در مصرف انرژی

قابلیت Sleep Timer برای زمانبندی خاموش شدن تلویزیون

قابلیت Text Magnification برای بزرگ نمایی متون

قابلیت Voice Search برای جستجوی صوتی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سونی 65X9000H سری X9000H”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط