تلویزیون ال جی 49UM7490 سری UM7490

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 49
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
82 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون ال جی 49um7490

تلویزیون ال جی 49um7490 از تولیدات شرکت ال جی در سال 2019 است که با ورود خود به بازار نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است و توانسته است نبض بازار را در دست بگیرد این تلویزیون توانایی بالایی در تولید رنگ و کیفیت تصویر دارد و با توجه به کیفیت تصویر 4k که دارد می تواند تصاویر زیبا و عالی را به نمایش بگذارد. تلویزیون ال جی 4k توانایی بالایی در تولید رنگ و کفیت تصویر دارد. این برند که در سال ۲۰۱۹تولید شده ست از امکانات بالایی همچون اسمارت بودن بهره برده است. این تلویزیون 4k ال جی امکان مشاهده‌ ی تصاویر را به صورت تکامل یافته و با قابلیت مشاهده‌ی تمامی رنگ‌ ها به صورت طبیعی فراهم خواهد کرد. فناوری Wide Viewing Angle دراین تلویزیون ال جی باعث می شود تصاویر را با زاویه دید گسترده مشاهده نمایید. فناوری True Color با عث می شود که هر پنل با بالاترین دقت رنگ همرا باشد. و کیفیت پنل بسیار دقیق و هر رنگ بسیار دقیق و 100 درصد sRGB خواهد شد بنابراین، هر رنگ با بالاترین کیفیت و استاندارد و دقت بالا در جزئیات  همراه است که صحت رنگ فوق ‌العاده ‌ای را برای بسیاری از کاربردها تضمین می ‌کند و تمامی این خصوصیت این امکان را فراهم می کند تا صحنه ها با رنگ اصلی بروی نمایشگر تلویزیون 49 اینچ نمایش داده شود. با وجود فناوری ارتقاء کیفیت تصویر در کنار سایر امکانات پیشرفته‌ ی موجود در زمینه ‌ی تولید تصویر این اطمینان به شما داده خواهد شد که برای همیشه صحنه‌ هایی با وضوح عالی و خیره‌کننده را خواهید دید. همچنین دارای سیستم صوتی دو کاناله با توانی صوتی 20 وات است این میزان صدای عالی و بدون نویز را به گوش می رساند و قابلیت اسمارت بودن این تلویزیون ان را جز بهترین  تلویزیون های سال 2019 قرار داده است.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 4k

تلویزیون 49 اینچ ال جی 49mu7490 دارای کیفیت تصویر 4k با رزولوشن بالا است که باعث شده توانایی بالایی در تولید رنگ و کیفیت تصویر را داشته باشد و این امر باعث شده تا در هنگام نشستن جلوی تلویزیون از آن خسته نشوید و از دیدن تصاویر آن نهایت لذت را ببرید. این کیفیت تصویر باعث می شود 8 میلیون پیکسل بر روی صحنه تلویزیون بنشیند و این امر باعث می شود تا کوچکترین جزئیترین نقاط هم در تلویزیون به نمایش درآید. همچنین باید این را بیان کرد که فناوری HDR10 Pro با عث سطح بالایی از روشنایی و کنتراست را ایجاد می کند. این تلویزیون دارای پنل ips است که علاوه بر این که باعث طول عمر تلویزیون می شود زاویه دید بالایی دارد و باعث نمایش 100 درصد رنگ ها می شود.  زاویه  دید Viewing Angle  زاویه است که در آن نمایشگر قادر است تا در آن خواص و رنگ های خود را حفظ کند که و این درجه و زاویه بر اساس 3 معیار رنگ کنتراست و روشنایی بررسی می شود. تلویزیون اسمارت ال جی با توجه به همچنین کارایی بالایی دارد توانسته یکی از بهترین تلویزوین های بالارده در سال 2019 شود.

تلویزیون ال جی 49UM7490

  • پردازنده 4 هسته ای نویز و ناخالصی ها موجود را در تصویر حذف می کند و باعث می شود رنگ و کنتراست پویاتری را ایجاد کند. تصاویری واضح و کامل را در اختیار بیننده قرار دهد. این تلویزیون تصاویر با وضح پایین را پس از پردازش با پردازنده 4 هسته ای نویز و ناخالصی را از ان میگیرد و باعث می شود تصاویر بزرگتر و واضح تر و نزدیک به 4k  را به نمایش بگذارد. همچنین فیلم های اکشن یا بازی فوتبال که دارای سرعت بالایی هستند توسط این واحد اسکن شده و سرعت و تاری ناشی سرعت بالای آن از بین می رود و باعث می شود تماشگر با کیفیت و وضوح بالایی به تماشای علاقه مندی بنشینید.

  • این فناوری کوچکترین تفاوتی که در رنگ ها موجود باشد را به نمایش می گذارد. همین امر سبب می شود تا مخاطبین شاهد پخش تصاویری زیبا و غنی و با جزئیات دقیق باشند. فناوری True Color Accuracy تقویت کننده رنگ پیشرفته را نیز در خود گنجانده است. همین امر سبب می شود تا تصاویری واضح و کامل را در معرض دید کاربران گذاشته شود. همچنین یکی دیگر از فناوری هایی که در تلویزیون um7490  ال جی باید به آن اشاره کرد فناوری 4k active hdr است. که زمینه دیدن تصاویر کاملا طبیعی و واقع گرایانه را ایجاد می کند. و زاویه دید گسترده ایجاد می شود همین امر سبب می شود تا تماشاگران در هر زاویه و بدون هیچ مشکلی به دیدن تصاویر کامل و واضح مشغول شوند.

تلویزیون ال جی 49UM7490

یکی از ویژگی های مهمی که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه شود سیستم صوتی آن می باشد. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات است که صدایی عالی وواضح را به گوش می رساند. فناوری  Clear voice iiiباعث می شود ناخالصی صدا گرفته شود و صدایی رسا و واضح به گوش مخاطب رسیده شود همچنین دارای فناوری سه بعدی dts virtual:x می باشد که هر کاربر را غرق موسیقی می کند.

سیستم عامل تلویزیون اسمارت ال جی 49um7490

یکی دیگر از قابلیت های که امروزه تلویزیون های بالارده به آن مجهز است قابلیت اسمارت بودن آن می باشد. تلویزیون 49 اینچ ال جی دارای قابلیت weebos  است که شرکت ال جی آن را منحصر به فرد تلویزیون هایش قرار داده تا کاربران از آن نهایت استفاده را ببرند. دسترسی به اینترنت از طریق کابل lan یا wi-fi  برای کاربران فراهم کرده است که می توان از طریق کابل lan به اینترنت متصل شد و از طریق مرورگر وب به گشت و گذار و شخم زدن برنامه های اینترنت و دانلود برنامه های مورد علاقه خود برداخت. یک از دلایلی که باعث شده است این تلویزیون های بالارده ال جی از قیمت نهایت بالایی برخوردار باشد همین قابلیت اسمارت بودن آن می باشد که آن را از تلویزیون های ساده میان رده متمایز کرده است. فناوری lg content application store باعث شده است که کاربران به فروشگاه بزرگ اینترنتی دسترسی داشته باشند و توسط  lg thinq technology مخاطبان این امکان را خواهند داشت تا استفاده راحت و لذت بخشی را از تلویزیون داشته باشند. اشتراگ گذاری screen share در تلویزیون 2019 ال جی این امکان را فراهم می کند تا برنامه ها و فایل های چند رسانه ای را در گوشی موبایل خود از طریق بی سیم به اشتراک بگذارید. همچنین با استفاده از ریموت کنترل هوشمند  به دنیای بی نهایت سرگرم کننده تلویزیون نفوذ کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 49UM7490

طراحی خیره کننده تلویزیون ال جی 49um7490

بار دیگر ال جی تمامی توان خود را به کار برده است تا طراحی زیبا و خیره کننده را به نمایش بگذارد. این تلویزیون با توجه به طراحی شیک و بسیار زیبایی که دارد به راحتی می توان آن را با تمامی لوازم خانه ست کرد. بدنه نازک و فریم باریک اطراف تلویزیون این امکان را فراهم می کند تا حاشیه اطراف تلویزیون هیچ تصرفی بر روی تصاویر نداشته باشد و صحنه ها تا آخرین نقاط کنار کشیده شوند. با استفاده از یک براکت می توان آن را بروی دیوار نصب کرد و مانند یکی تابلوی بسیار زیبا و شیک در سالن پذیرایی از آن استفاده کرد. همچنین دارای پایه های هلالی شکل و خوش تراشی است که وزن تلویزیون را به دوش کشیده است.

با نقد و بررسی که بر روی این تلویزیون انجام شده است این تلویزیون از فناوری ها و ویژگی های بالایی بهره برده است. که می توان تجربیات دیداری و شنیداری خاصی را تقدیم مخاطبین نماید. همچنین می توان گفت که این تلویزیون از ویژگی های بالایی بهره برده است و باعث شده است تا کاربران تلویزیون خاص و مدرنی را در اختیار داشته باشند با توجه به تمامی این امکانات که از این تلویزیون بالارده نام برده شده است می توان گفت که از قیمت به صرفه ای بهره برده است.

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
سال عرضه

2019

سری

7

برند

ال‌جی / LG

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

49

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 49UM7490 سری UM7490”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط