تلویزیون سامسونگ 55Q900T سری Q900T

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 8K
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: QLED
87 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 55Q900T

سامسونگ در سال 2020 دست به ساخت بهترین محصول خود یعنی تلویزیون سامسونگ 55Q900T داده است، که از بالاترین حد کیفیت تصویر یعنی 8K با رزولوشن 4320*7680 پیکسل برخوردار است، این یعنی 4 برابر کیفیت تصویر 4K که کیفیت تصویر را به اوج خود رسانده است و تصاویری بالاتر از حد تصور را به نمایش می گذارد و این بالاتر از حد تصورات است. با اینکه هنوز محتوای با کیفیت 8K محدودیت دسترسی دارد؛ اما پردازشگر حرفه ای تعبیه شده در تلویزیون های سری 55Q900T این مشکل را نیز رفع نموده اند. تکنولوژی و نوع روشنایی پس زمینه ی تلویزیون سامسونگ از نوع Direct Full Array 32X می باشد، که به تعداد نقاط کنترل روشنایی تلویزیون اشاره دارد و خبر از 32 نقطه ی کنترل کننده روشنایی و نسبت کنتراست می دهد. در این نمایشگر 32 نقطه ی تنظیم گر میزان روشنایی و سیاهی تصویر تعبیه شده است، در نتیجه تصاویری کاملاً بهینه شده از نظر روشنایی و وضوح و نسبت کنتراست و …دریافت خواهید کرد. این تلویزیون بالارده سامسونگ 55 اینچ داری نمایشگر و فناوری پیشرفته QLED است، تلویزیون هایی که داری فناوری کیولد هستند از تصاویر بسیار شفاف و واضح و دقیق برخوردار هستند تلویزیون کیولد در واقع تلویزیونی است که از ترکیب شدن دو فناوری کوانتوم دات و فناوری ال ای دی LED  بوجود آمده است. لایه ای از ذرات کوانتومی که در بین لایه های ال ای دی قرار گرفته اند، با خاصیت رسانایی که دارند، می توانند تصاویری بهبود یافته از نظر روشنایی و شدت و غلظت رنگ ها و رنگ های غنی شده به ارمغان بیاورند. یکی دیگر از ویژگی های مهم در تلویزیون سامسونگ Q900 قابلیت Ambilight mode است. این قابلیت  با انتخاب ساده از نمونه های مختلف دیوار، رنگ پس زمینه تلویزیون خود را با دیوار شما مطابقت می دهد.

تلویزیون خود را به بخشی از فضای داخلی آن تبدیل کنید. فقط سامسونگ با درخشش باورنکردنی HDR ، جزئیات فوق العاده ای را ارائه می دهد، همانطور که سازندگان در نظر داشتند. هرگز جزئیات ظریف در سایه های تاریک یک فیلم ترسناک یا صحنه های آفتاب پر از جدیدترین علمی تخیلی را از دست ندهید یکی از پیشتازان در زمینه تلویزیون های مدرن و بالا رده کمپانی سامسونگ است که همزمان و شاید بهتر از رقبای خود اقدام به نو آوری در تولید همه ی محصولات خود مانند انواع تلویزیون های هوشمند می کند، کارایی های این مدل از تلویزیون ها به حدی زیاد است که به جدی می توان گفت بحث کردن در یک صفحه ی اینترنتی نمی تواند تمامی جنبه های آن را مد نظر قرار دهد تا زمان که خود از آن استفاده نکنید به تمامی آن ها پی نخواهید برد. اگر شماهم جز طرفدارن بازی هستید سامسونگ در این تلویزیون 8K قابلیت جذاب Real Game Enhancer+ را در تلویزیون خود به کار برده است، این قابلیت سبب می شود تلویزیون برای انجام بازی بسیار بهتر و بهینه تر عمل کند و با کمترین تاخیر و سرعت تازه سازی بسیار بالا پاسخگوی بسیار فوق العاده ای داشته باشند.  صفحه نمایش نانوسل سبب می شود تا تلویزیون بازی ها را با بهترین رنگ ها و گرافیک نشان دهد. افزایش کیفیت بازی سبب می شود تا شما از بازی کردن نهایت لذت را ببرید. تاخیر در این تلویزیون به حداقل رسیده است و موجب می شود، محیط بازی بسیار روان اجرا شود. نبود مکث و لک در تصاویر بازی سبب می شود بازی بدون وقفه و با هیجان بالا اجرا شود. از اصلی ترین تفاوت هایی که در تلویزیون های بالا رده به نسبت مدل های پیشین دیده می شود فناوری های بسیار زیادی در زمینه تصویری است که البته در تمامی جنبه ها ی صوتی، شکل ظاهری و قابلیت های هوشمند نیز پیشرفت داشته است اما قابلیت های بصری می تواند مهمترین آن ها است. 

تلویزیون سامسونگ 55q900t

تلویزیون 8k سامسونگ 55q900t اسمارت است به این معنا که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق wifi direct که دستگاه تلویزیون را با دنیای بسیار بزرگ و عظیم اینترنت وصل خواهد کرد تا بتوان از دنیایی از اطلاعات و مطالب در قالب بزرگ و با کیفیت استفاده کرد. شکل ظاهری تلویزیون صفحه ی تخت سامسونگ به اندازه ایی زیبا است که نظر هر بیننده ایی را نه تنها به تصاویر بلکه به خود تلویزیون نیز جلب می کند که می توان یکی از اصلی ترین نکات مثبت در یکی از مدل های سری 9 سامسونگ در سال 2020 باشد. تلویزیون QLED سامسونگ  55Q900T از سیستم صوتی بسیار قدرتمند 4.2 کاناله با توان خروجی 60 وات برخوردار است که صدایی بسیار قدتمند و بدون هیچ گونه نویز و لرزشی را در محیط طنین انداز می کند و شما را از وجود دستگاه های صوتی جانبی بی نیاز می کند. تقویت کننده صدای Active Voice Amplifier  نیز در قسمت صدا نهاده شده است که به حذف صداهای اضافی محیط می پردازد وبه تقویت مکالمه ها و گفتگوها می پردازد و کاری می کند تا وضوح صدای مکالمات را بشنوید در نتیجه صدایی با کیفت و بدون هیچ صدای اضافی را به گوش مخاطب می رساند. امکانات هوشمند که به معنای اتصال کاربران به اینترنت است می تواند به نوبه ی خود خریداران را تشویق به خرید از این برند خوب و معروف کره ایی نماید.  امکان جذاب و جدیدی که تلویزیون سامسونگ 2020 آن پشتیبانی می کند، برنامه ی Apple TV است. تلویزیون سامسونگ کیولد 55Q900هم از این برنامه پشتیبانی می کند و شما قادر خواهید بود انواع برنامه ها و کانال های Apple TV را بر روی تلویزیون سامسونگ مشاهده نمایید. همچنین قابلیت AirPlay 2 نیز امکان انتقال محتوا را از دستگاه های اپل مانند آیفون و آیپد به تلویزیون سامسونگ فراهم کرده است. درگاه های ارتباطی تلویزیون سامسونگ هم دست کمی از سیستم عامل و کیفیت تصویر ندارد سامسونگ پورت ها و درگاه های ارتباطی 4 عدد درگاه  hdmi، سه عدد درگاه  usb، و پورت lan و ورودی rf می باشد.  در ادامه ی مطالب هر کدام از ویژگی های این تلویزیون 8K سامسونگ q900را مورد بررسی قرار خواهیم داد با ما همراه باشید.

فناوری QLED

نمایشگر های QLED مختصر به کمپانی سامسونگ هستند که از نور پس زمینه ی آبی برای روشنایی استفاده می کند، از اصلی ترین دستاورد هایی که کیولد دارد کنتراست بالا مخصوصا برای تصاویر تیره، شفافیت هر چه بیشتر تصاویر، مصرف پایین برق و طول عمر بالا است. QLED که فناوری بسیار بزرگ سامسونگ در زمینه هر چه بهتر نمایش تصاویر در صفحه ی نمایش های خود است کیفیت بسیار بالا تر را در صفحه های نمایش سبب می شود که از این نوآوری تنها در تلویزیون های بالا رده استفاده شده است. این فناوری ها توانایی بالایی در کیفیت تصویر به نمایش می گذارد و باعث می شود که از نگا کردن به صفحه نمایش تلویزیون احساس خستگی نشود. تکنولوژی QLED متشکل از نقطه کوانتومیست که با تداخل آن ها در صفحه نمایش، سبب نمایش گسترده نور و روشنایی می شود. فناوری کیولد توانایی فوق العاده ای از نمایش روشنایی دارد، و با به کار بردن میزان نور لازم صفحه نمایش را متفاوت تر از همیشه نشان می دهد. به کمک فناوری کیولد رنگ ها جذاب تر و صد البته روشن تر از قبل نشان داده می شود. به صورتی که اگر یک بار صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ Q900 نگاه کنید، دیگر از دیدن آن خسته نخواهید شد.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55Q900T

تلویزیون سامسونگ داری کیفیت تصویر بالای 8K با رزوشن بسیار بالایی است. 8K جدیدترین فناوری صفحه ی نمایشگر های تلویزیون است که کمپانی های سازنده ی تلویزیون های سری جدید از آن استفاده کرده اند این فناوری قادر است 7860 پیکسل در حالت افقی و 4320 پیکسل را در جهت عمودی نمایش دهد که نزدیک به 33 میلیون پیکسل پخش می نماید و بر روی صفحه نمایش تلویزیون می نشیند. پکسل کوچکترین واحد تصویری است که یک نمایشگر قادر به تقسیم بندی آن است هر چه تعداد پیکسل های یک نمایشگر بیشتر باشد تصویر واضح تری را در معرض دید قرار خواهد داد و با این حساب می توان کوچکترین و ریزترین قسمت های تصویر را مشاهده کرد و تصاویر را با جزئیات ریز و درشت با تمام و کمال مشاهده نمود. تا قبل از 8K نمایشگر ها تصویری با حدود 8 میلیون پیکسل را نشان می دادند که نامشان 4K بود و اگر شما جزوه آن دسته از افرادی باشید که از این تلویزیون ها استفاده کرده است شاید بگویید که 4K برایمان کافی است و تصاویر را به بهترین شیوه نشان می دهد اما تا زمانی که کیفیت 8K را با چشم خودتان مشاهده نکنید متوجه تفاوت های بسیار بالای این سری از نمایشگر ها با مدل های دیگر نمی شوید. و می توان بهترین تصویر ممکن را از تلویزیون مشاهده نمود. فناوری 8K که  در تلویزیون های سامسونگ با نام SUHD نیز خوانده می شود تصویری بسیار نزدیک به واقعیت را نمایش می دهد به نوعی که احساس مکنیم با چشم خودمان تصاویر را می بینیم. هر آن چه را که دوست داشنته باشید می توانید در حد کیفیت تصویر 8K مشاهده نمایید. منظور از گفتن این جمله را می توان توسط قابلیت 8K AI Upscaling² ابه خوبی فهمید. در واقع صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q900T مجهز به قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر می باشد. و می توانید هر تصویری را در حد کیفیت تصویر 8K ببینید. تلویزیون سامسونگ با پیشرفت هوشمند AI² توسعه داده شده و هر محتوایی را پردازش می کند و آن ها را با کیفیت تصویر 8K بر روی صفحه نمایش تلویزیون به اجرا درمی آورد این خصوصیت به منظور رو کردن جزئیات به صورت دقیق تر و پیشرفته تر تعیین شده است در نتیجه می توان به تصاویر دقیق و بدون نویز و واقعی دست پیدا کنید. این کیفیت تصویر بالاتر از حد تصویر است و شما را غرق تلویزیون می کند.

تلویزیون سامسونگ 55q900t

این تلویزیون ها داری پردازنده قدرتمند Quantum Processor 8K است که توانایی بالایی در پردازش تصاویر دارد. پردازشگر تصویر Quantum Processor 8K در این تلویزیون قابلیت پردازش محتوای 8k را دارد و می تواند حتی محتوای تصویری با این رزولوشن را نیز پردازش و تجزیه و تحلیل کند. این پردازنده به پردازنده ی 8 هسته ایی معروف است یکی از بهترین حالت های نمایشگر را سبب می شود به این شیوه که زمانی که با تلویزیون تصویری با کیفیت پایین نگاه می کنیم به صورت خودکار کیفیت تصویر بهینه می شود و هر چه با کیفیت تر در معرض دید قرار می گیرد این حالت برای فیلم های قدیمی که کیفیت خود را از دست داده اند و صحنه هایی که با دوربین های بی کیفیت گرفته شده است بسیار می تواند با اهمیت باشد و تصاویر پردازش می کند و کیفیت تصویر آن را تا حد 8K تقویت می کند و تصاویر قدیمی را می توان با کیفیت فوق العاده 8K مشاهده نمایید. QUANTUM DOT COLOR  یکی از فناوری های سامسونگ برای تلویزیون Q900T  خودش است که طیف بسیار وسیعی از رنگ ها را در کنار هم جمع می نماید به نوعی که تفاوت بین رنگ ها به خوبی نمایان باشد که هر چه این حالت بیشتر باشد تصویر با کیفیت تر خواهد بود. قابلیت HDR که در تلویزیون های سری جدید بسیار مورد توجه قرار گرفته است به کنتراست هر چه بیشتر بین نقاط تیره و روشن کمک می نماید تا نقاط تیره و روشن به خوبی از هم تفکیک داده شوند نقاط تیره تیره تر و روشن روشن تر خواهد شد.

  • نرخ تازه سازی تصویر

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد زمانی که در تلویزیون های قدیمی سرعت صحنه های در حال نمایش بیشتر میشد تصاویر تار به نظر میرسید این حالت به دلیل نرخ نوسازی پایین نمایشگر بود که هر چه نرخ نوسازی و تازه سازی پایین تر باشد نمایشگر در نمایش تصاویر سریع نا توان تر است که خوشبختانه این حالت در تلویزیون QLED سامسونگ 55900T بسیار زیاد و حدود 240 هرتز می باشد. سامسونگ در نمایشگر تلویزیون های خود یک سری از جدید ترین و با کیفیت ترین فناوری ها را به منظور دستیابی به بهترین تصویر استفاده کرده است که تا زمانی که خودتان آن را مشاهده نکنید به صحت کامل این سخن پی نخواهید برد.AL UPSCALING این واژه به معنای هوش مصنوعی است. منظور از هوش مصنوعی در کیفیت تصویر به این شیوه است که تلویزیون از طریق پردازنده تشخیص می دهد برنامه ایی که در حال پخش است چه کیفیتی دارد و در صورتی که کمتر از نمایشگر بود آن را ارتقاء می  بخشد و سبب میشود در هر شراطی تصویر با وضوح و کیفیت بالا نمایش داده شود. LOCAL DIMMING لوکال دایمینگ نیز به نوبه ی خود یکی دیگر از فناوری ها برای بهبود کیفیت تصویری است.

  • LOCAL DIMMING

LOCAL DIMMING به واسطه ی نور دهی به قسمت های تاریک کنتراست را تا حد زیادی بالا می برد که این امر در اتقا های تیره بسیار بیشتر قابل مشاهده است. فناوری DIRECT FULL ARRAY سبب می شود که نور دهی به صورت اتوماتیک به صحنه ها داده شود به این شیوه که صحنه های تیره را تیره تر و صحنه های روشن را شفاف تر می سازد و ار این طریق به واقعی تر شدن صحنه ها کمک می کند تا بیننده احساس نکند از یک صفحه ی تلویزیونی به تصاویر نگاه می کند که گویی تصاویر واقعی هستند. یکی دیگر از فناوری هایی که در میزان کنتراست تصاویر نقش دارد QUANTOM HDR است که تفاوت بین نقاط تیره و روشن را بسیار زیاد کرده تا طیف رنگی بسیار گسترده تری را در معرض نمایش قرار دهد، QUANTOM HDR درجه بالاتر و پیشرفته تری از HDR را در تلویزیون سامسونگ Q800T را به نمایش گذاشت. ظاهرا سامسونگ، این ابر قدرت دنیای دیجیتالی فکر همه جوانب را در طراحی این تلویزیون کرده است، کارایی فناوری REAL GAME ENHANCER زمانی مشخص می شود که دارید با تلویزیونتان بازی می کنید زیرا تا حد بسیار زیادی تصاویر را واضح و پویا می کند تا هیچ گونه مکث و پرشی در حین بازی کردن برایتان پیش نیاید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55q900t

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 55Q900T

علاوه بر کیفیت تصویر بالای این تلویزیون سامسونگ 55Q900T از سیستم صوتی فوق العاده بالایی برخوردار است که صدایی قدرتمند را در محیط طنین انداز می کند و از صدایی رسا پرقدرت برخوردار است. تلویزیون را سیستم صوتی و تصویری می نامند زیرا به هر اندازه که تصویری زیبا در یک تلویزیون مهم است وجود صدای فراگیر و با کیفیت نیز حائز اهمیت است به همین جهت است که سامسونگ در کنار قابلیت های بسیار خوب تصویری که برای این سری  از تلویزیون های خود تعریف کرده است یک سیستم صوتی قدرتمند را نیز در کنارش قرار داده است که می توان کاربرانی را که دوست دارند موزیک و یا فیلم ها را با صدای بلند گوش دهند از خرید هر وسیله ی جانبی صوتی اضافی بی نیاز سازد. سیستم صوتی تلویزیون ساسمونگ کیولد 55Q900T چهار 4.2 کاناله با مجموع قدرت 60 وات است که این حجم از صدا از طریق 2 بلند گو و دو عدد ساب ووفر که در قسمت داخلی دستگاه پخش می شود. سامسونگ تنها به بلند بودن صدای تلویزیون اکتفا نکرده است و چند فناوری صوتی دیگر را نیز به کار برده که از اصلی ترین آن ها این موارد هستند: VOICE ANPLIFIER شاید بتوان با جدیت گفت بهترین ویژگی که یک سیستم صوتی می تواند داشته باشد همین ویژگی باشد که برای زمان هایی کاربرد دارد که صدای محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد زیاد می شود به عنوان مثال جارو برقی را روشن می نمایید که در این صورت به حالت خودکار صدای تلویزیون بلند می شود و لازم نیست خودتان به صورت دستی این کار را انجام دهید و پس از کم شدن صدای محیط دوباره صدای تلویزیون به حالت اولیه بر گردد. Q-SYMPHONY از جدیدترین دستاورد های صوتی در تلویزیون ها Q-SYMPHONY است که در سال 2020 مورد استفاده قرار گرفته است. تا قبل از این فناوری شنیدن صدای سه بعدی از برنامه های تلویزیونی تنها به وسیله ی سیستم های جانبی امکان پذیر بود که از این پس با وجود تلویزیون سامسونگ 8K بدون هیچ سیستم اضافی صدای سه بعدی و یک نواخت بدون هیچ نویز اضافی به گوشتان میرسد تا به هیجان هر چه بیشتر تماشای تلویزیون بیافزاید. با این حساب علاوه بر کیفیت تصویر 8K سیستم بسیار قدرتمندی را نیز برای تلویزیون خود قرار داده تا نهایت لذت را از دیدن و شنیدن صدای تلویزیون ببرید.

سیستم عامل تلویزیون اسمارت سامسونگ 55Q900T

یکی از بخش های مجهز پرطرفدار تلویزیون سامسونگ 55Q900T قسمت اسمارت و قابلیت اتصال آن به اینترنت است. این تلویزیون دارای قابلیت اسمارت با سیستم عامل تایزن می باشد که از طریق کابل LAN و با اتصال به WIFI به راحتی می توان به اینترنت متصل شد و به جستجوی برنامه های مورد علاقه خود پرداخت. در منوی تلویزیون هوشمند سامسونگ به صورت پیش فرض یک سری از اپلیکشن ها قرار دارد تا بتوان در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایید، یوتیوب و نتفلکس از محبوب ترین های آن ها هستند که دنیای از فیلم ها در آنجا در معرض دید قرار داده شده است AIR PLAY2 .یکی از بهترین ویژگی برای دوست داران  APPEL است که امکان اشتراک محتویات داخل گوشی های هوشمند این افراد با تلویزیون را فراهم میکند. سامسونگ سندبار یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون است که می توان اتاق نشیمنتان را به یک سینما تبدیل نمایید. تلویزیون اسمارت ساسونگ 55Q900 مجهز به دستیار صوتی Bixbyاست این دستیار صوتی قدرتمند دستورهای شما را دریافت کرده و بلافاصله آن ها را اجرا می کند. کاربران می توانند به راحتی و از طریق این دستیار صوتی ریموت کنترل را در دست بگیرند و سوالات خود را بپرسند. راهنمای جهانی UniversalGuide یکی از امکانات خوبیست که سیستم عامل تایزن آن را در اختیار کاربران قرا رمی دهد این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا کمتر به جستجو بپردازد و مدت زمان بیشتری به تماشای برنامه های تلویزیون بنشیند. این برنامه راهنما، محتوای مورد علاقه را از چندین دستگاه و برنامه در یک فهرست جهت مرور آسان قرار می دهد. همچنین به کمک این برنامه می توان توصیه های سفارشی و مورد نظر را اعمال کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q900 مجهز به ریموت کنترل هوشمند است که به کمک آن می توان در اسرع وقت به فیلم های مورد علاقه خود و برنامه های تلویزیونی و ورزش ، موسیقی و بازی های سرگرم کننده دسترسی داشته باشید. قابلیت OneRemote یکی از امکانات خوبیست که ریموت کنترل هوشمند سامسونگ از آن برخوردار می باشد و به کمک آن و به صورت کاملا پیشرفته ریموت کنترل تلویزیون را در دست می گیرید، به عبارتی این قابلیت هر نوع دستگاه متصل به تلویزیون هوشمند سامسونگ را شناسایی می کند. یکی از بخش های جذابی که تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q900T بر روی آن مانور زیادی زده است مربوط به بخش SmartThings است. این برنامه همانند یک مدیر کارامد در منزل حکم رانی می کند به زبان ساده تر برنامه SmartThings دستگاه های هوشمند در منزل را تحت کنترل خود درمی آورد به صورتیکه تنها از طریق ریموت کنترل هر دستگاه هوشمند متصل به تلویزیون را می توان کنتر کرد. راه اندازی برنامه SmartThings در چهار مرحله صورت می گیرد: مرحله اول این که با روشن کردن تلویزیون و در دست گرفتن ریموت کنترل، گوشی هوشمند و تلویزیون با همدیگر مچ می شوند و دیگر دستگاه های هوشمند به صورت خودکار به تلویزیون متصل می شوند. بعد از آن شما به مرحله دوم هدایت می شوید، در مرحله دوم گوشی هوشمند شما هر چه اطلاعات دارد از طریق WIFI بر روی تلویزیون به اشتراک می گذارد. در مرحله سوم اگر گوشی شما از قبل داری حساب سامسونگ باشد دیگر لازم نیست حساب مخصوص سامسونگ را بر روی گوشی نصب کنید، چون به صورت خودکار محتوا بر روی تلویزیون به اشتراک گذاشته می شود. و در نهایت در مرحله چهارم هر برنامه ای را که می خواهید بر روی تلویزیون قرار گرفته شود را از روی گوشی انتخاب کنید سپس بر روی اسمارت هاپ کپی می شوند و شما به صورت خودکار وارد سیستم می شوید. از دیگر راه های ارتباطی بین کاربر و تلویزیون می توان اتصال از طریق بلوتوث و وجود جایگاه های USB  و HDMI اشاره کرد که از طریق بلوتوث می توان محتویات گوشی هوشمندتان را در یک صفحه ی بزرگ مشاهده کنید. HDMI  امکان اتصال به دستگاه های دیجیتالی جانبی را فراهم می کند به عنوان مثال می توان از این طریق تلویزیون تان را به یک وسیله ی بازی تبدیل نمایید تا اوقات فراغتتان را با کیفیت های صفحه ی نمایش بالایی که برای بازی کردن دارد به بهترین شیوه پر نمایید. APPLE TV دسترسی کاربر به دانلود انواع فیلم ها را فراهم می نماید.

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 55q900t

دیزاین منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ

تلویزیون کیولد 2020 سامسونگ 55Q900T از طراحی ویژه و منحصر به فرد برخورداری است. این تلویزیون به حدی از طراحی فوق العاده و زیبایی دارد که در نگاه اول تمامی خریدارن را مجذوب خود می کند و باعث می شود نتوان از دیدن آن چشم پوشی کرد و با قرار دادن آن در اتاق پذیرایی می توان از زیبای منحصر به فرد آن نهایت لذت را برد و دکور بسیار زیبایی را به اتاق نشیمن شما می دهد که همه را مجذوب خود می کند. در مرحله ی اول ضخامت تلویزیون به حدی کم است که نمی توان باور کرد این همه ویژگی درون این بدنه باریک جای شده است ، لبه ها و یا فرم در چهار طرف نیز بسیار کم است به نوعی که احساس می کنید با صفحه ی نمایش یکی هستند و از هم جدا نمی باشند. بدنه ی تلویزیون که از جنس پلاستیک فشرده است مقاومت بسیار بالایی دارد و هماهنگ با پایه هایش که آن ها نیز به رنگ مشکی و از انواع پایه های دو شاخه می باشند یک مجموعه زیبا را در کنار هم قرار داده اند که علاوه بر این که می توان با روشن کردن تلویزیون ظاهر زیبایی به اتاق نشیمن خود بدهید در صورت خاموش بودنش نیز به تنهایی تصویر بسیار زیبایی دارد. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ که صفحه ی نمایش آن تخت است برای یک سالن بزرگ گزینه مناسبی است که می توان از هر گوشه ی آن به خوبی برنامه ها را مشاهده کرد. تلویزیون از طریق پایه هایی که دارد بر روی میز قرار میگ یرد اما در زمان هایی که خواستید می توان آن را از طریق براکت دیواری به دیوار وصل کنید و از اضافه تر شدن فضایتان لذت ببرید. یک نکته قابل توجه در حالت اتصال به دیوار این تلویزیون وجود دارد این است که می توان از روی منو عکسی که دوست دارید را انتخاب نمایید تا نمایش داده شود و از این طریق تلویزیون به یک قاب عکس بسیار زیبا تبدیل میشود که به نوعی در هر چه چشم نواز تر شدن اتاق نشیمن تاثیر دارد.

در پایان….

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 55q900tکه یکی از بهترین مدل تلویزیون های اسمارت موجود در بازار های جهانی است در ایران نیز موجود می باشد این تلویزیون که قابلیت اتصال به اینترنت را کاربر می دهد در سال 2020 توسط سامسونگ ارائه شده است برای یک محیط بزرگ مناسب است و می تواند تمامی نیاز های یک کاربر از تلویزیون را برآورد سازد. این تلویزیون بالارده از فناوری کیولد  بهره می برد، که به حضور ذرات نانومتری کوانتومی در بین لایه های ال ای دی اشاره دارد، این ذرات کوانتومی خاصیت رسانایی نور را دارند و می توانند تصاویری درخشان و شفاف و پر از رنگ را به معرض نمایش بگذارند. ذرات نانومتری دارای اندازه های مختلفی هستند و هر یک با توجه به اندازه ای که دارند، طول موجی متفاوت ساطع خواهند کرد و رنگ های بی شماری را در تصاویر رونمای می کنند. و درنهایت خرید این تلویزیون 8k سامسونگ 55q900 بالارده با امکانات بی نظیر را به شما خریدارن عزیز پیشنهاد می کنیم.

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
سال عرضه

2020

سری

9

برند

سامسونگ / SAMSUNG

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 55Q900T سری Q900T”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط