تلویزیون سامسونگ 82Q800T سری Q800T

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 8K
  • اندازه صفحه (اینچ): 82
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: QLED
30 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

بررسی مشخصات تلویزیون سامسونگ 82Q800T

تلویزیون سامسونگ 82Q800T تلویزیونی خاص و با شکوهی است که لیاقت واژه ی باشکوه را دارد. تلویزیون 82 اینچی سامسونگ مدل 82Q800T از پیشرفته ترین فناوری ها و امکانات روز بهره می برد و هر آنچه که باید یک تلویزیون حرفه ای داشته باشد، این مدل تلویزیون نیز دارد. کیفیت تصویر باور نکردنی 8k با رزولوشن 7680×4320 پیکسل، دنیای تصاویر و نمایشگر را زیر و رو کرده است. این کیفیت شگفت انگیز توانایی نمایش دادن تصاویری پروضوح و واقعی را دارد و به جرات می توان گفت از بهترین تلویزیون های سامسونگ است که در سال 2020 تولید و روانه ی بازار شده است. از ویژگی های فوق العاده ی این تلویزیون پردازنده ی کوانتومی Quantum Processor 8K  است، این پردازنده ی قدرتمند از پس تجزیه و تحلیل و پردازش تصاویر و محتوای 8k برمی آید و با بهبود نسبت کنتراست، میزان روشنایی و درجه وضوح و … تصاویری واقعی را به معرض نمایش خواهد گذاشت. گفتنی است که این محصول از فناوری AI با یادگیری عمیق بهره می برد، این هوش مصنوعی از پس تولید تصاویری با کیفیت و بی نظیر برخواهد آمد و تجربه ی بصری شگفت انگیزی را برایتان به ارمغان می آورد. سامسونگ در غافلگیر کردن کاربرانش دست بالایی داشته و این بار هم با به کار گیری فناوری 8K AI Upscaling این امکان را فراهم ساخته تا بتوان انواع محتوای تصویری را با هر سطح از کیفیت و رزولوشن با وضوح 8k بر روی نمایشگر تلویزیون 82Q800T مشاهده نمود. این قابلیت با کاهش دادن نویز و بافت اضافی تصویر، بازسازی جزئیات از دست رفته و ایجاد تصاویری شارپ و … با کمک پردازنده ی کوانتومی 8K و با قابلیت هوش مصنوعی با یادگیری عمیق همه چیز را ممکن ساخته است. روشنایی پس زمینه ی این تلویزیون Direct Full Array 32X می باشد، که به تابش مستقیم نور لامپ های ال ای دی اشاره دارد که در 32 جهات مختلف می باشند و تصاویری روشن و جذاب را به معرض نمایش خواهد گذاشت. 

صدایی قدرتمند از یک سیستم 4.2.2 کاناله با توان صوتی 70 وات برای تلویزیون 82 اینچی سامسونگ انتخاب شده است، این سیستم صوتی فناوری ها و امکانات بالارده ی بسیاری دارد، که شامل فناوری دالبی دیجیتال، قابلیت Multiroom Link و …می شود. امکانات هوشمند تلویزیون شامل فضای اسمارت هاب و ریموت کنترل همه جانبه Samsung OneRemote که امکان کنترل کردن تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون را از راه همین کنترل دارد. با قابلیت راهنمای جهانی Universal Guide بیشتر وقت خود را صرف تماشای تلویزیون کنید، نه جستجو برای محتوای مورد علاقه. چرا که این راهنمای جهانی صفحه ای را بصورت اختصاصی برای شما باز می کند، که شامل محتویات از قبل آماده شده می باشد. این صفحه تمام محتواو برنامه ی مورد علاقه ی شما را در خود ذخیره می نماید. همچنین قابلیت کار کردن با دستگاه های صوتی نظیر دستیار صوتی گوگل و دستیار صوتی آمازون و بیکسبی را در اختیار کاربران هوشمند تلویزیون سامسونگ 82Q800T قرار داده تا به راحتی و تنها از طریق صدا سوالات خود را بپرسند و منتظر جواب این دستگاه های صوتی باشند و حتی تلویزیون را کنترل کرده و بتوان از راه دستورات صوتی صدای آن را کم یا زیاد کرد و ….در ادامه توضیحات کاملتری از این تلویزیون بالارده ی سامسونگ 8K ارائه می دهیم.

تلویزیون سامسونگ 82q800t

جزئیات بیشتر با پردازنده ی کوانتومی 8K

آنچه که تلویزیون سامسونگ 82Q800T را از دیگر تلویزیون ها متمایز ساخته است، رزولوشن و کیفیت 8K می باشد، این کیفیت تصویر در نمایش دادن جزئیات عملکردی بی نظیر دارد و می تواند تصاویری پروضوح و واقعی را با دقت بالا به نمایش بگذارد. می دانید که تا پیش از این مدل تلویزیون ها،کیفیت تصویر فورکی بالاتری کیفیت موجود بود، که در دنیای تکنولوژی و تصویر وجود داشت. اما حضور و پا به دنیا گذاشتن تلویزیون های 8K باعث شد تا تصاویر با پدیده ای جدید مواجه شوند و برای نمایش دادن هر تصویر 7,680H x 4,320W پیکسل را بر روی نمایشگر می نشاند، که در مجموع هر فریم با رزولوشن 33 میلیون پیکسل نمایش خواهد داد. جزئیات را نزدیک تر و واقعی تر از واقعیت لمس خواهید کرد.  هوشمندترین پردازنده ای که تا کنون در تلویزیون ها استفاده شده، همین پردازنده کوانتومی Quantum Processor 8K  می باشد. این پردازنده ی کوانتومی با بهره گیری از قابلیت یادگیری عمیق و هوش مصنوعی هر نوع سیگنال و تصویر دریافتی را بهبود بخشیده و از نظر نسبت کنتراست و وضوح و درجه ی روشنایی و … بررسی کرده و در نهایت با کیفیتی واقعی به معرض نمایش خواهد گذاشت. این پردازنده ی قدرتمند می تواند محتوای 4k و 8k را پردازش کند و این ویژگی نگرانی شما بابت کمبود محتوا و عدم پردازش محتوای فورکی و 8k را دارد.

ارتقای کیفیت 8K AI Upscaling

 قابلیت جدیدی که سامسونگ از آن بهره گرفته است، قابلیت 8K AI Upscaling می باشد، این فناوری با بهره گیری از هوش مصنوعی محتوای تصویری را ارتقا می دهد و هر محتوایی با هر سطح از کیفیت را با رزولوشن 8k نمایش می دهد. این فناوری هر نوع محتوایی را بصورت اتوماتیک قبل از نمایش دادن از نظر نسبت کنتراست، میزان روشنایی و شارپ بودن و تیزی لبه ها و خوانایی متن بهبود می بخشد و با بازسازی جزئیات از دست رفته، تصاویری با کیفیت فورکی را به معرض نمایش خواهد گذاشت. هوش مصنوعی و قابلیت یادگیری عمیق در این مدل باعث می شود تا محتوای 8k حتی در صورت نبودن محتوا در اختیار کاربران قرار گیرد. قابلیت دیگری که در تلویزیون کیولد سامسونگ حضور دارد، فناوری Adaptive Picture است. این فناوری بصورت خودکار شرایط نوری و تاریکی محیط را تشخیص می دهد و سپس متناسب با میزان روشنایی محیط، نور صفحه نمایش را تنظیم خواهد کرد.  از دیگر ویژگی های تلویزیون کیولد سامسونگ می توان فناوری Adaptive Picture به معنای تصویر تطبیقی را نام برد. این فناوری تصاویر را در هر شرایط نوری با کیفیت مطلوب به معرض نمایش می گذارد. در واقع این فناوری کیفیت و میزان روشنایی تصویر را بر اساس شرایط نوری محیط تنظیم می کند و چه در اتاق تاریک و چه در اتاق روشن، بالاترین کیفیت را خواهید داشت.

کییت تصویر تلویزیون سامسونگ

قابلیتی که به نور پس زمینه و روشنایی آن مربوط می سود، قابلیت Direct Full Array 32X می باشد. این فناوری د رواقع به حضور چندنی منطقه ی روشنایی و کنترل نور پس زمینه اشاره می کند، که نسبت کنتراست و عمق تاریکی و درجه ی روشنایی را در این چند منطقه تنظیم می کنند. در این مدل تلویزیون تلویزیون نیز 32 منطقه ی متمرکز نوری وجود دارد، که بصورت مستیقم با تابش نور پس زمینه، تصاویری با شکوه را خلق خواهند کرد. در این تلویزیون با زاویه دید وسیعی که برایش در نظر گرفته شده است، دیگر نشستن در هر جای اتاق فرقی ندارد، چرا که این تلویزیون برای کاهش بازتاب نور و تقویت رنگ تصویر مهندسی شده است.

فناوری Quantum HDR 16X

در این تلویزیون کیولد سامسونگ 82q800t همه ی فناوری ها برای ارتقای رنگ و کیفیت تصویر گرد هم آمده اند، این فناوری وضوح باور نکردنی به همراه کنتراست فوق العاده و رنگ غنی و جزئیات بالا را به ارمغان می آورد. HDR10+ نیز با پردازش سکانس به سکانس فیلم ها باعث دقت بیشتر شده و در نمایش دقیق و کامل تصاویر نقش مهمی دارد، که تمامی این ها در واقع گرا بودن تصاویر نقش خواهند داشت. در واقع فناوری hdr در تلویزیون کیولد سامسونگ با افزایش اختلاف کنتراست و افزایش عمق رنگ تصویر و بازسازی جزئیات از دست رفته، تصاویری واقعی با کیفیت بالا را خلق خواهد کرد. 

امکانات متنوع هوشمند

تلویزیون کیولد سامسونگ 82q800t تلویزیون هوشمند بوده و از امکانات پیشرفته ی هوشمند بهره می برد. این سری از تلویزیون های جدید به سیستم عامل تایزن مبتنی می باشند و از فضای کاربری راحتی نیز بهره می برند، این فضای کاربری امکان سرچ راحت و انتخاب آسان برنامه و محتوای مورد نظر را برای کاربران فراهم نموده است. برنامه ی جذابی که در تلویزیون هوشمند سامسونگ پشتیبانی می شود، برنامه ی Universal Guide به معنای راهنمای جهانی می باشد. این برنامه ی راهنما دسترسی راحت و بدون سرچ را برایتان فراهم خواهد ساخت، این برنامه لیست کاملی از برنامه های پخش شده در شبکه های تلویزیونی را جمع آوری کرده و در واقع این صفحه برای شما شخصی سازی شده و متناسب با سلیقه ی شما برنامه ها و محتویات متنوعی را در خود جای داده است، تا به یادگی به برنامه ی مورد علاقه ی خود دسترسی داشته باشید. ریموت کنترل همه کاره ی سامسونگ نیز از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون 82 اینچ می باشد. این ریموت کنترل تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون را بصورت خودکار شناسایی کرده و همه ی آنها را کنترل خواهد نمود.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ 82q800t

قابلیت Multi View از دیگر ویژگی های تلویزوین کیولد سامسونگ است، این قابلیت امکان مشاهده ی دو تصویر بر روی نمایشگر را برایتان فراهم می سازد و به شما کمک می کند تا بتوانید بر روی صفحه ی اصلی، صفحه ی دیگری را نیز مشاهده نمایید. شما می توانید بصورت همزمام تلویزوین و گوشی موبایل را به هم وصل کرده و محتویات روی گوشی را به تلویزوین انتقال دهید، بدون اینکه در تماشای برنامه ی شما خللی ایجاد کند. اکنون نوبت آن رسیده که از طریق دستیار صوتی چندگانه به محتوای خود دسترسی داشته داشته باشید، شما می توانید از بیکسبی bixby یا اینکه از درتسایر صوتی گوگلو یا آمازون الکسا برای کنترل کردن تلویزیون استفاده کنید. در آخر هم برنامه ی جذاب SmartThings هوشمند تر از همیشه برای کنترل کردن خانه ی شما و ارتباط سازی بین محصولات هوشمند موجود در منزل شما تعبیه شده است. 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

82Q800T

سال عرضه

2020

سری

8

برند

سامسونگ / SAMSUNG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

82

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

QLED

تصویر
کیفیت تصویر

8K

سرعت رفرش تصویر

240 هرتز

رزولوشن

7680×4320 پیکسل

پردازنده

دارد

موتور پردازنده تصویر

Quantum Processor 8K

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

1

نسبت تصویر

16:09

صدا
سیستم صوتی

4.2.2 کاناله

تعداد بلندگو

4 اسپیکر

سیستم کاهنده نویز

دارد

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

مصرف برق در حالت عادی

210 وات

طراحی
نوع پایه

رومیزی

سایر مشخصات
قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 82Q800T سری Q800T”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط