تلویزیون سونی مدل 65X8500H

  • سال عرضه: 2020
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
77 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی مدل 65X8500H

داشتن کیفیت صفحه نمایش و تولید نمایشگرهایی با کیفیت بالا بدون شک یکی از ویژگی های شرکت سونی می باشد. این شرکت دارای محصولات متنوع با رنج قیمتی متوسط به بالا می باشد. یکی از محصولات این شرکت تلویزیون سونی مدل 65X8500H است که با داشتن کیفیت تصویر 4K توانایی بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که قادر است تصاویر را با سرعت بسیار زیاد پردازش کرده و می تواند تصاویر دارای نویز را شناسایی کند و نویز آنها را بگیرد و با کیفیت بالا ارائه دهد.  وجود فناوری HDR بر توانایی این محصول در ارائه تصاویری زیبا افزوده است. شرکت سونی از پردازنده پرقدرت X1 4K HDR برای این محصول استفاده کرده است که از پردازنده های جدید این شرکت می باشد و دارای تغییرات قابل ملاحظه ای در پردازش تصاویر نسبت به نسخه های قبل می باشد. علاوه بر نشان دادن تصاویر با وضوح قابل ملاحظه، این تلویزیون از تولید صدایی با کیفیت بالا بهره مند است. این محصول از فناوری Dolby Atoms پشتیبانی می کند که در ارائه دادن صدایی فراگیر بسیار موثر است. این محصول مجهز به دو بلندگو از جنس Bass Reflex است که در مجموع توانایی تولید صدای خروجی 20 وات را دارا است. شرکت سونی از سیستم عامل آندروید نسخه 9 برای این محصول استفاده کرده است. به طوری که توانایی خلق محیطی بسیار عالی و پر کاربرد را برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از این سیستم عامل کاربر می تواند از طیف وسیعی از نرم افزارها استفاده کند.

1

ویژگی های تصویر در تلویزیون سونی مدل 65X8500H

این محصول دارای فناوری Object-based HDR remaster برخوردار است. این فناوری توسط هسته مرکزی قوب این سیستم که پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود. تلویزیون های مدل 2020 سونی دارای این قابلیت می باشند. این فناوری توانایی تشخیص بافت، رنگ و کنتراست تصاویر را داراست و می تواند آنها را شناسایی کرده و در نهایت با بهودی این تصاویر آنها را با کیفیت نزدیک به 4K پخش می کند. این در حالی است که تصاویر خروجی این محصول دارای کیفیت بالاتری نسبت به محصولات فاقد این تکنولوژی می باشد. این موضوع بخصوص هنگام پخش محتوای HDR کاملا مشهود است.

4

این محصول دارای قیمت مناسبی بوده و از تلویزیون های متوسط قیمت سونی به شمار می رود. این محصولات دارای کیفیت قطعه های تولیدی بوده و از فناوری های و قابلیت های بالایی برخوردارند. این محصول داری صفحه نمایش 65 اینچی بوده و نمایشگر آن از نوع LED است و دارای رزولوشن 3840*2160 می باشد. این محصول از کیفیت تصاویر 4K پشتیبانی می کند و دارای کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصاویر می باشد. این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی در اختیار کاربر قرار دهد. به زوری که در تصاویر خروجی این محصول، جزئیات به خوبی مشهود بوده و کاربر توانایی مشاهده طیف وسیعی از رنگها را داراست.

2

اسن محصول مجهز به فناوری TRILUMINOS است که توانایی ارائه بسیاری از رنگها را به صورت طبیعی و با وضوح بالا دارد که کیفیت و کنتراست بالایی را به تصاویر خروجی این تلویزیون بخشیده است. شرکت سونی در این تلویزیون از فناوری های 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با دیگر قسمتها در تولید تصاویری با کیفیت بالا، باعث می شود تصاویر و محتوای در حال پخش با سرعت بالا مانند صحنه های سریع و اکشن، به صورت روان و به خوبی پخش شود. با استفاده از این فناوری تصاویر خروجی از عمق رنگ مشکی، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه برخوردارند.

3

ویژگی های صدا در تلویزیون سونی مدل 65X8500H

علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، این محصول از صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز برخوردار است. شرکت سونی تلویزیونهای سال 2020 را به بلندگوهای جدیدی که از نوع Bass Relax است مجهز کرده که توانایی زیادی در تولید صدایی با کیفیت بالا دارند. همچنین به کمک فناوری Clear Phase  فرکانس صداها را بهبود بخشیده تا کاربر صدای با کیفیت تری را از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. به کمک فناوری Dolby Atmos صداها از همه جهات پخش شده که بر گیرایی محتوای ارائه شده بسیار اهمیت دارد. بلندگوهای این محصول توان خروجی 10 وات را دارند که این تلویزیون در مجموع از توان خروجی 20 وات بهره مند است.  این محصول دارای فناوری Dolby Vision  و Dolby Atmos است. با این فناوری های توانایی زیادی در خلق صدایی همه گیر و جذاب دارند و با کمک فناوری HDR در نشان دادن طبیعی صحنه ها نهایت لذت را برای کاربر به دنبال داشته است.

5

سیستم عامل در تلویزیون سونی مدل 65X8500H

همانطور که می دانید شرکت سونی در تلویزیون های با کیفیت و سطح بالای خود از سیستم عامل آندروید استفاده می کند که برای این محصول از سیستم عامل آندروید ورژن 9 استفاده کرده است. همانطور که می دانید تلویزیون های آندرویدی از بهترین تلویزیون های دنیا هستند و کارایی بالا و دسترسی به نسبت آسانی دارند. این سیستم عامل نسبت به سیستم عامل های قدیمی تر بسیار پر سرعت شده و توان اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالایی داراست. تلویزیون سونی مدل 65X8500H از دستورات صوتی پیروی می کند و به دستیار صوتی گوگل مجهز است. علاوه بر اینها از دستیار صوتی از دستیار صوتی آمازون (الکسا) وGoogle Home نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب توانایی اجرای برنامه های زیادی را داراست که این محسول برای کاربران دارای اهمیت بسیار زیادی است.

7

ریموت کنترل هوشمند این محصول آن را از دیگر محصولات متمایز می کند. این ریموت کنترل علاوه بر انجام دستورات صوتی از طیف وسیعی از قابلیت ها بهره مند است که کاربر می تواند از آنها استفاده کند. با استفاده از این ریموت کنترل می تواند سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کرد. دکمه های آن به گونه ای طراحی شده که کار کردن با آن بسیار راحت است. ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی برای اجرا برنامه های Netflix و You Tube می باشد. این دو شبکه از محبوب ترین شبکه های پخش اینترنتی فیلم و ویدئو می باشند. کاربر می تواند به راحتی و فقط با فشردن یک دکمه ادامه فیلم یا ویدئو مورد نظر خود را مشاهده کند و یا محتوای مورد نظر خود را پیدا کند. یکی از ویژگی هایی که باعث می شود این تلویزیون توسط شبکه Netflix توصیه شود، داشتن دکمه اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix می باشد.

9

همانطور که گفته شد این محصول توانایی پردازش دستورات صوتی را با بهترین نحو ممکن داراست. این محصول مجهز به میکروفن داخلی ست و کاربر می تواند بدون استفاده از ریموت کنترل آن را مذیریت و کنترل کند. این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی گوگل است و امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم میزان بلندی صدا و اجرای برنامه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. دستیار صوتی Google Assistant  نسبت به سایر دستیار های صوتی از امکانات بیشتری برخوردار است. کاربر می تواند به اینترنت متصل شده و با فشار دادن یک دکمه بر روی ریموت کنترل از توانایی های Google Assistant استفاده کند.

6

طراحی و دیزاین تلویزیون سونی مدل 65X8500H

این محصول همانند دیگر محصولات شرکت سونی دارای طراحی خارق العاده و منحصر به فردی است که در انتخاب توسط کاربر بسیار تاثیر گذار است. این دستگاه از تیونر DVB-T/T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سونی از 4 پورت HDMI و 3 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. این محصول را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود. از نظر طراحی، این محصول دارای پایه هایی بسیار ظریف بوده که در پشت تلویزیون قرار دارند. این پایه های هشتی شکل از فلز مرغوب و درجه یک ساخته شده اند و گیره هایی در آنها وجود دارد که می تواند کابل های متصل که تلویزیون را به خوبی مدیریت کرده و از شلوغی و ازدحام آنها در نزدیکی تلویزیون دیگر خبری نیست. همچنین این محصول دارای حاشیه های آلومینیومی است که طراحی بسیار زیبایی دارد و یکی از خصوصیات بسیار جالب آن در بخش طراحی این محصول می باشد. این حاشیه های باریک به کاربر کمک می کند در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند.

 10

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

65X8500H

سال عرضه

2020

سری

8

برند

سونی / SONY

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

دارد

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

X1 HDR 4K

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

نسبت تصویر

16:09

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

طراحی
نوع پایه

هلالی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سونی مدل 65X8500H”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط