تلویزیون سامسونگ مدل 49N5370

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: FULL HD
  • اندازه صفحه (اینچ): 49
  • سیستم عامل: Tizen
  • صفحه نمایش: LED
70 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ مدل 49N5370

شرکت سامسونگ در سالهای اخیر در تولید تلویزیون های هوشمند بسیار کارآمد عمل کرده و محصولات این کمپانی دارای کیفیت بالایی در ساخت و طراحی می باشند. تلویزیون سامسونگ مدل 49N5370 از تلویزیون های سری 5 سامسونگ می باشد که در سال 2018 تولید شده است. این تلویزیون دارای کیفیت صفحه نمایش Full HD بوده و مجهز به نمایشگر LED می باشد. به طوری که دارای کیفیت تصویر مطلوبی بوده و تصاویر خروجی از این دستگاه وضوح و کیفیت بالایی دارند. همچنین این حصول مجهز به فناوری HDR بوده که این بدین معنی است که این دستگاه توانایی نشان دادن محتوای HDR را با بهترین شیوه دارد و می تواند این تصاویر را ارائه دهد. با استفاده از فناوری PurColor و همچنین برخورداری از پردازنده چهار هسته ای قدرتمند، توانایی نشان دادن تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا را برای بیننده داراست. کاربر با استفاده این محصول می تواند در اینترنت به جستجو پرداخته و از آن استفاده کند. علاوه بر ارائه تصاویری با وضوح و کنتراست بالا، این محصول دارای ویژگی های صدایی بسیار منحصر به فردی است که می تواند صدایی طبیعی و با کیفیت را تولید کند. این محصول مجهز به سیستم صوتی 4 کاناله است که بلندگوهای آن در مجموع توان تولید صدای 40 وات را دارند. این محصول با این توان تولیدی برای مکانهایی با ابعاد متوسط و بزرگ بسیار مناسب می باشد. همچنین با استفاده از فناوری Dolby Digital Plus توانایی خلق صدایی بی نظیر و بسیار طبیعی را دارد. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که کاربر می تواند از آنها استفاده کند که می توان به اتصال کامپیوتر و یا گوشی هوشمند به تلویزیون اشاره کرد که کاربر می تواند محتوای روی این دستگاه ها را از طریق تلویزیون مشاهده کند.

 1

ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ مدل 49N5370

همانطور که پیشتر گفته شد این محصول درای نمایشگر LED است و دارای کیفیت تصاویر بالایی می باشد. این محصول از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است و همانطور که می دانید کیفیت صفحه نمایش یکی از ویژگی هاییست که کاربر در هنگام خرید به آن توجه می کند. با استفاده از تکنولوژی های HDR و PurColor توانایی تولید تصاویری با نهایت کیفیت را دارا است که رضایت کاربران را در سراسر دنیا به دنبال داشته است. این تکنولوژی ها در کنار پردازنده پرقدرت چهار هسته ای به کار رفته در این سیستم می تواند به خلق بهتر محتوای در حال نمایش کمک کرده و تصاویر را با وضوح و کنتراست بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات ارائه دهد. داشتن کیفیت تصاویر زیبا برای کاربر بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند در انتخاب آن توسط کاربر بسیار مهم باشد.

5

تلویزیون سامسونگ مدل 49N5370 مجهز به فناوری HDR بوده که قادر است محتوای HDR را به خوبی و با کیفیت بالا نشان دهد. این فناوری در واقع رنگها و کنتراست تصاویر و میزان روشنایی هر قسمت را تنظیم می کند. این در حالی است که این سیستم میتواند نقاط کمرنگ را در تصاویر شناسایی کرده و آنها را به خوبی و با افزایش نور زمینه ای پویا کنترل و مدیریت کرده و به صورت HDR نشان دهد. این فناوری برای تولید محتوایی با کیفیت و با وضوح بالا بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از این فناوری کاربر قادر است جزئیات عکسها، فیلمها و تصاویر را به خوبی تشخیص داده و از تماشای تلویزیون لذت ببرد. همچنین با ایتفاده از فناوری PurColor کاربر می تواند محتوای در حال نمایش را به صورت طبیعی تماشا کند. همچنین این فناوری باعث افزایش تنوع رنگی در تصاویر خروجی شده و کاربر را قادر می شازد تا طیف وسیعی از رنگها را در حین تماشای تلویزیون مشاهده کند. 

 6

ویژگی های صدا در تلویزیون سامسونگ مدل 49N5370

علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت بالا، این محصول دارای صدایی بسیار طبیعی و رسا می باشد. به کمک سیستم صوتی چهار کاناله تعبیه شده در این دستگاه، این تلویزیون می تواند صدایی شفاف و بسیار رسا را توان تولیدی بالا تولید کرده و در انتخاب این محصول توسط کاربر بسیار با اهمیت است. صدایی که از چهار بلندگوی قدرتمند این محصول منتشر می شود بسیار با کیفیت است و توانایی تولید صدای بالایی را دارند. با استفاده از فناوری Dolby Digital Plus کاربر می تواند صدایی همه جانبه و فراگیر را تجربه کند. این محصول دارای صدایی بسیار بالاست که نیاز هر کاربری را برآورده می کند. از سویی این محصول با صدای بالا می تواند نقش سیستم صوتی را در منزل داشته باشد و کاربر می تواند این محصول در مهمانی های و مراسمات برای تولید صدایی با کیفیت و رسا استفاده کند. توان خروجی این محصول 40 وات می باشد. 

3

سیستم عامل در تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 49N5370

تلویزیون سامسونگ مدل 49N5370 محصول سال 2018 می باشد و همانند دیگر محصولات جدید سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن می باشد. این محصول دارای امکانات مختلفی برای سرگرمی در اختیار کاربر قرار میدهد. . این محصول دارای سرگرمی های بسیار است و کاربر می تواند با استفاده از راهنما برنامه و محتوای مورد علاقه خود را جستجو کرده و از آنها استفاده کند و لذت ببرد. می توان با استفاده از وای فای به اینترنت متصل شد و کاربر می تواند کارهای روزمره خود را بدون احتیاج به دیگر وسایل انجام دهد.

 2

پخش آنلاین تصاویر و فیلم ها از طریق تلویزیون با ویژگی Live Cast کاربر را توانمند می سازد که هر آنچه را که روی تلفن همراه هوشمند خود میبینید در سایز بزرگتر در تلویزیون خود نیز مشاهده کند. قابلیت ذخیره سازی محتوای داخل تلفن همراه روی تلویزیون هوشمند در این مدل وجود دارد و کاربر می تواند در هر لحظه به محتوای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد و از آنها استفاده کند و این قابلیت با استفاده از فناوری Home Cloud میسر است. کاربر می تواند با استفاده از این سیستم به شبکه های محبوب  Youtube، Netflix  و … دسترسی داشته باشد

 4

طراحی در تلویزیون سامسونگ مدل 49N5370

این محصول همانند دیگر محصولات سامسونگ دارای طراحی زیبا و شیک بوده که می تواند بیننده را به خود جذب کند. با استفاده از طراحی باریک و همچنین گوشه های باریک، این محصول بسیار جذاب و زیبا به نظر رسیده و می تواند با دیگر محصولات از نظر زیبایی رقابت کند. این محصول دارای دو پایه بوده که بسیار شیک در دو طرف دستگاه قرار گرفته اند و طراحی زیبایی را به آن می بخشند. گوشه های باریک نقش بسیار ایده آلی در افزایش تمرکز بیننده در هنگام تماشای تلویزیون بازی می کنند. این محصول مجهز به پورتهای HDMI و USB بوده که کاربر می تواند فایل های خود را از طریق مموری به تلویزیون انتقال داده و آنها را پخش کند. شرکت سامسونگ برای این تلویزیون از 2 پورت HDMI و 1 پورت USB استفاده کرده است. همچنین این محصول دارای گیرنده دیجیتال است و از تیونر های DVB-T2/C/S2 پشتیبانی می کند.

7

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

49N5370

سال عرضه

2018

سری

5

برند

سامسونگ / SAMSUNG

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

49

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
رزولوشن

1080 × 1920 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

4 کاناله

تعداد بلندگو

4 عدد

تیونر

دیجیتال

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

10.6 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

10.3 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

1112.8×673.6×187.5 میلیمتر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1112.8×646.5×78.7 میلیمتر

وزن بسته بندی

14.1 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

1282.0×745.0x143.0 میلیمتر

طراحی
نوع پایه

هلالی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ مدل 49N5370”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط