تلویزیون شارپ مدل 70AH1X

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 70
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
59 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون شارپ مدل 70AH1X

 محصولات شرکت ژاپنی شارپ دارای کیفیت بالایی بوده و در مقایسه با دیگر برندهای معروف دارای کیفیت بالایی در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا دارد. تلویزیون شارپ مدل 70AH1X محصول این شرکت می باشد. این محصول از نوع صفحه تخت بوده و از نوع ULED می باشد. داشتن پردازشگر پرقدرت X4 Master Engine Pro توانایی دیدن تصاویر خارق العاده با کیفیت 4K را برای کاربر به ارمغان می آورد و این پردازنده توانایی شناسایی تصاویر با کیفیت پایینتر از 4K را داشته که با تقویت این تصاویر قادر است آن را با کیفیت 4K و یا نزدیک به آن ارائه دهد. این پردازشگر از نصل جدید پردازشگر های مورد استفاده توسط این شرکت است. این محصول همچنین دارای فناوری HDR است که محتوای HDR را به خوبی به نمایش می گذارد. تلویزیون شارپ مدل 70AH1X می تواند نور پس زمینه تصاویر را به نحو بسیار چشمگیری کنترل و مدیریت می کند. این محصول دارای رزولوشن تصاویر 3840*2160 می باشد و صفحه ی نمایش آن 70 اینچی است. این محصول از کیفیت صدایی بسیار رسا و فراگیر برخوردار است. از فناوری های صوتی پشتیبانی شده می توان Dolby Audio  را نام برد تا هنگام تماشای فیلم و سریال غرق صحنه در حال نمایش شوید. با داشتن فناوری های صوتی بسیار با کیفیت، کاربر می تواند طیف وسیعی از صداها را با کیفیت بسیار بالا بشنود. سیستم صوتی این محصول دو کاناله بوده و در مجموع قادر به تولید صدایی با توان خروجی 20 وات می باشد. سیستم عامل این محصول از نوع سیستم عامل آندروید می باشد. طراحی به کار رفته در این محصول بسیار زیبا و خارق العاده است و توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

 Intro

فناوری HDR در تلویزیون شارپ مدل 70AH1X

برای نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا معمولاً از فناوری HDR استفاده می کنند. همانطور که در ابتدا گفته شد، این محصول دارای فناوری HDR می باشد و قادر است تصاویر خروجی را با کیفیت بسیار بالا نشان دهد. این محصول از فناوری های HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند که این استانداردها از فرمت های HDR می باشند. این فناوری قادر است تا روشنایی و رنگ ها را فریم به فریم یا بصورت داینامیک متناسب با محتوای در حال پخش تنظیم نماید. تصاویری که دارای محتوای HDR هستند توسط این محصول به خوبی و با کیفیت بالایی ارائه می شوند. این فناوری به گونه ای است که کنتراست رنگ و تصاویر را حفظ کرده و تصاویر را با کیفیت و رنگهای طبیعی برای کاربر به نمایش می گذارد. در نهایت کاربر می تواند جزئیات بیشتری را مشاهده کرده و با افزایش کیفیت تصاویر کاربر می تواند تمرکز خود را حفظ کرده و از نمایش ارائه شده لذت ببرد.

 HDR

پردازنده پرقدرت X4 Master Engine Pro در تلویزیون شارپ مدل 70AH1X

این محصول دارای پردازنده چهار هسته ای بوده که قادر است تصاویر را با کیفیت و کنتراست بالا ارائه دهد. در هر سیستم پردازنده توانایی هماهنگ کردن تصاویر با یکدیگر را دارد و توانایی نشان دادن تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا به صورت مستقیم به پردازشگر آن بستگی دارد. این پردازشگر به صورت هوشمند عمل کرده و قادر است در زمان خاصی تصاویر با رنگ کم را شناسایی کرده و آنها را با استفاده الگوریتم خاصی که دارد تقویت کند. این در حالی است که این محصول می تواند کیفیت محتوای ارائه شده را به صورت خلاقانه بالا برده و کاربر از دیدن آنها لذت ببرد. در تلویزیون شارپ مدل 70AH1X از پردازشگرX4 Master Engine Pro استفاده شده و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و ویژگی هایی که دارد می تواند کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده تا کاربر بتواند محتوای ارائه شده را با کیفیت بهتر و بالاتری ببیند. استفاده از این پردازنده تا حد زیادی در نشان دادن تصاویر با وضوح بالا موثر است.

 Processor

نمایش تصاویر 4K در تلویزیون شارپ مدل 70AH1X

نمایش تصاویر با کیفیت بالا یکی از ویژگی های تلویزیون های شارپ می باشد. تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر این محصول ULED می باشد که ضمن نشان دادن تصاویر با کیفیت و وضوح بالا، در انتخاب توسط کاربر بسیار مناسب بوده و رضایت های زیادی را به دنبال داشته است. این محصول دارای صفحه نمایش 70 اینچی بوده که کیفیت تصویر آن 4K می باشد. تلویزیون شارپ مدل 70AH1X دارای کیفیت تصویر 4K است که توانایی بالایی در نشان دادن تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا دارد. همانطور که می دانید کیفیت تصاویر ارائه شده توسط تلویزیون های 4K به نسبت چهار برابر بیشتر از تلویزیون های Full HD می باشند. رزولوشن این محصول 3840*2160 می باشد که در نشان دادن تصاویر با عمق، رنگ و کنتراست بالا بسیار کارآمد عمل می کند. این در حالی است که کاربر می تواند با تماشای تصاویری ارائه شده در این محصول جزئیات بیشتری را مشاهده کرده و از تصاویر خروجی لذت ببرد.

 4K

کیفیت صدا تلویزیون شارپ مدل 70AH1X

تلویزیون شارپ مدل 70AH1X  دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. این محصول دارای صدایی رسا و طبیعی است و اگر کاربر به صدایی با کیفیت تر و بالا نیازمند است بتواند از طریق بلوتوث به ساندبار و سیستمهای صوتی قدرتمند متصل شود. این محصول دارای ویژگیهای منحصر به فردی برای پخش صداست که آن را از نمونه های دیگر موجود در بازار متمایز می کند. کاربر صدای یکدست و همه جانبه می تواند تجربه کند از سویی علاوه بر این قابلیت، این محصول دارای فناوری Dolby  نیز می باشد و صداهای تولیدی در بسیار از صحنه ها را با ریتم و تصویر هماهنگ کرده بدین ترتیب نقش به سزایی در افزایش لذت و هیجان توسط کاربر ایفا می کند. همچنین فناوری Dolby Digital نیز در این سیستم تعبیه شده است که به همه جانبه بودن صدا کمک می کند. کیفیت صدای این تلویزیون بالاست و کاربر می تواند طیف وسیعی از صداها را با کیفیت بالا بشنود. این محصول برای مکانهایی با ابعاد کوچک و متوسط بسیار خوب است.

 Sound

سیستم عامل در تلویزیون شارپ مدل 70AH1X

شرکت شارپ برای این محصول از سیستم عامل آندروید استفاده کرده است. این محصول مجهز به ریموت کنترل است که به راحتی کاربر می تواند تلویزیون را مدیریت و کنترل کند. می تواند به اینترنت متصل شده و با فشار دادن یک دکمه بر روی ریموت کنترل از توانایی های Google Assistant استفاده کند. همانطور که می دانید تلویزیون های آندرویدی از بهترین تلویزیون های دنیا هستند و کارایی بالا و دسترسی به نسبت آسانی دارند. این سیستم عامل نسبت به سیستم عامل های قدیمی تر بسیار پر سرعت شده و توان اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالایی داراست. تلویزیون شارپ مدل 70AH1X مجهز به مرورگر گوگل است که کاربر می تواند از آن برای انجام کارها استفاده کند. همچنین این محصول کاربر را قادر می سازد تا مستقیماً برنامه های مورد نیاز خود را از طریق اینترنت دانلود کرده و بر روی دستگاه نصب کند. کاربر می تواند با استفاده از فناوری Mirroring Screen گوشی همراه خود را به تلویزیون وصل کرده و از تبادل اطلاعات لذت ببرد.

 System

طراحی و دیزاین تلویزیون شارپ مدل 70AH1X

این محصول همانند دیگر محصولات شرکت شارپ دارای طراحی خارق العاده و منحصر به فردی است که در انتخاب توسط کاربر بسیار تاثیر گذار است. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال است از تیونر DVB- T2 بهره مند است. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت شارپ از 2 پورت HDMI و 1 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. این محصول را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود. این محصول دارای پایه هایی بسیار ظریف بوده که از پلاستیک درجه یک ساخته شده اند. این محصول دارای طراحی زیبا و جذابی است به طوری که ضخامت این محصول کم بوده و جابجایی آن را راحت می کند. لبه های آن بسیار باریک تر از سایر محصولات است که به کاربر کمک می کند در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند.

 design

 

 

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

70AH1X

سال عرضه

2019

سری

AH1X

برند

شارپ / SHARP

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

70

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

طراحی
نوع پایه

هشتی شکل

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون شارپ مدل 70AH1X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط