تلویزیون شارپ مدل 60BK1X

  • سال عرضه: 2018
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 60
  • سیستم عامل: Android
  • صفحه نمایش: LED
38 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون شارپ مدل 60BK1X

یکی از شرکتهای فعال در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند شرکت ژاپنی شارپ است که توانسته است چشم کاربران را با تولید تلویزیون هایی با کیفیت بالا به خود معطوف کند. این شرکت در سالهای اخیر توانسته است با تولید تلویزیون هایی با کیفیت بالا جایگاه خود را میان برندهای معروف جهان مستحکم کند. این محصول از نوع LED و 4K می باشد. این محصول همچنین دارای فناوری HDR است که محتوای HDR را به خوبی به نمایش می گذارد. به طوری که قادر محتوای HDR را با استفاده از پردازنده پرقدرتش با کیفیت و کنتراست بالا ارائه دهد. داشتن پردازشگر پرقدرت Master Engine 4X توانایی دیدن تصاویر خارق العاده با کیفیت 4K را برای کاربر به همراه دارد. همچنین این پردازنده توانایی شناسایی تصاویر با کیفیت پایینتر از 4K را داشته که با تقویت این تصاویر قادر است آن را با کیفیت 4K و یا نزدیک به آن ارائه دهد. این محصول از کیفیت صدایی بسیار رسا و طبیعی برخوردار است. سیستم صوتی به کار رفته در این محصول بسیار کارآمد بوده و این محصول از توان خروجی 20 وات برخوردار است. از فناوری های صوتی پشتیبانی شده می توان Dolby Audio  را نام برد تا هنگام تماشای فیلم و سریال غرق صحنه در حال نمایش شوید. این فناوری به گونه ای است که صدای خروجی را با تصاویر هماهنگ کرده و تجربه بسیار جذابی را از تماشای فیلم به بیننده القا می کند. شرکت شارپ از سیستم عامل آندروید نسخه 9 برای این محصول استفاده کرده است. این سیستم عامل با کارایی بالا عمل کرده و توانایی انجام بسیاری از دستورات را با سرعت بالا دارد. این محصول دارای طراحی زیبا و جذابی است و دارای پایه های هشتی شکل می باشد که از جنس پلاستیک درجه یک است.

intro

ارائه تصاویر 4K در تلویزیون شارپ مدل 60BK1X

صفحه نمایش نقش بسیار مهمی در نشان دادن تصاویر طبیعی با کیفیت و کنتراست بالا دارد. این محصول دارای صفحه نمایش 60 اینچی بوده که کیفیت تصویر آن 4K می باشد. تلویزیون های 4K چهار برابر کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های Full HD دارند. تلویزیون شارپ مدل 60BK1X دارای کیفیت تصویر 4K است که توانایی بالایی در نشان دادن تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا دارد. رزولوشن این محصول 3840*2160 می باشد که نهایت کیفیت در نشان دادن تصاویر با عمق، رنگ و کنتراست بالا بسیار کارآمد عمل می کند. این دستگاه به پشتوانه داشتن پردازنده قوی توانایی حذف نویز تصاویر را دارا می باشد. این در حالی است که کاربر می تواند با تماشای تصاویری ارائه شده در این محصول جزئیات بیشتری را مشاهده کرده و از تصاویر خروجی لذت ببرد. تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر این محصول LED می باشد که ضمن نشان دادن تصاویر با کیفیت و وضوح بالا، در انتخاب توسط کاربر بسیار مناسب بوده و رضایت زیادی را به دنبال داشته است.

4K

فناوری HDR در تلویزیون شارپ مدل 60BK1X

 تصاویری که دارای محتوای HDR هستند توسط این محصول به خوبی و با کیفیت بالایی ارائه می شوند. این فناوری به گونه ای است که کنتراست رنگ و تصاویر را حفظ کرده و تصاویر را با کیفیت و رنگهای طبیعی برای کاربر به نمایش می گذارد. در این محصول میتوان به فناوری HDR اشاره کرد که نسبت به فناوری قدیمی SDR پیشرفتهایی را داشته و با توجه به تصویر کاربر می تواند این اختلاف را تشخیص دهد. همانطور که میدانید این محصول مجهز به فناوری Dolby Vision است که این استاندارد نیز مانند  HDR10+ از Dynamic  پویا استفاده می کند و محتوای در حال نمایش را صحنه به صحنه بررسی خواهد کرد، اما تفاوت هایی نیز با هم دارند. استاندارد  HDR  امکان نمایش عمق رنگ 10 بیت را داشته ولی در فناوری Dolby Vision این مقدار 12 بیت میباشد. پس با HDR  می توانید جزئیات بیشتری را در تصویر ببینید اما این محصول با این فناوری توانایی نمایش رنگ های بیشتری را دارد. با استاندارد Dolby Vision توانایی تماشای تصاویر بصورت سینمایی را خواهید داشت تا هیجان بیشتری را تجربه کنید.

 HDR

پردازنده پرقدرت Master Engine 4X در تلویزیون شارپ مدل 60BK1X

کار اصلی پردازنده توانایی شناسایی تصاویر با کیفیت پایین بوده که بتواند آن ها را تقویت کند. همچنین داشتن پردازنده خوب می تواند در افزایش کیفیت و کنتراست تصاویر تلویزیون بسیار با اهمیت باشد. در تلویزیون شارپ مدل 60BK1X از پردازشگرMaster Engine 4X  استفاده شده و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و ویژگی هایی که دارد می تواند کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده تا کاربر بتواند محتوای ارائه شده را با کیفیت بهتر و بالاتری ببیند. این پردازشگر توانایی بالایی در شناسایی تصاویر داشته و می تواند با سرعت بالا آنها را ویرایش کند. این پردازشگر به صورت هوشمند عمل کرده و قادر است در زمان خاصی تصاویر با رنگ کم را شناسایی کرده و آنها را با استفاده الگوریتم خاصی که دارد تقویت کند. این در حالی است که این محصول می تواند کیفیت محتوای ارائه شده را به صورت خلاقانه بالا برده و کاربر از دیدن آنها لذت ببرد.

Processor

ویژگی های صدا در تلویزیون شارپ مدل 60BK1X

بدون شک داشتن سیستم صوتی خوب در انتخاب محصول توسط کاربر بسیار با اهمیت است. سیستم صوتی این محصول دو کاناله است. با دو عدد بلندگوی 10 وات در کل دارای قدرت صدای خروجی 20 وات است. توان خروجی 20 وات در کنار فناوری های تعبیه شده در این محصول مانند Dolby Vision توانایی هماهنگ کردن صدا با تصویر را داراست که می تواند در افزایش کیفیت صدا موثر بوده و صدای بی نهایت جذابی را برای کاربر فراهم کند. این میزان قدرت برای تلویزیون هایی در این رده معمولی بوده و قابل قبول است. البته اگر صدای آن برای کاربر راضی کننده نیست و به دنبال پخش صدا با کیفیت بالاتر است میتواند با خرید ساندبار یا سیستم صوتی این مشکل را حل کند. این محصول برای مکان هایی با ابعاد متوسط و بزرگ بسیار مناسب است.

 Sound

سیستم عامل در تلویزیون شارپ مدل 60BK1X

سیستم عامل می تواند ارتباط بین فناوری های تعبیه شده در تلویزیون را بهبود بخشیده و یک سیستم عامل کارآمد می تواند باعث افزایش عملکرد تلویزیون شود. سیستم عامل این محصول از نوع سیستم عامل آندروید نسخه 9 می باشد. این سیستم عاملدارای امکانات و ویژگی های مختلفی بوده که در صورت اتصال به اینترنت می توانید از امکانات بیشتری بهرمند شوید. با استفاده از این محصول کاربر می تواند به شبکه های محبوبی مانند Netflix و You Tube دسترسی داشته باشد و از آنها استفاده کند. با استفاده از این سیستم عامل امکان تماشای شبکه های اینترنتی، وب گردی و غیره برای کاربر فراهم است به طوری که امکان دانلود و نصب نرم افزار  برای کاربر نیز وجود دارد تا برنامه مورد نیاز خود را نصب نماید. سیستم عامل آندروید بسیار محیط کاربری مناسبی را برای استفاده کننده فراهم می کند. به طوری که با استفاده از این محصول کاربر می تواند بسیاری از کارها را با استفاده از تلویزیون انجام دهد. این سیستم عامل رابط کاربری روانی داشته و پیچیدگی زیادی ندارد تا اکثر افراد بتوانند راحت با آن کار کنند.

 System

طراحی در تلویزیون شارپ مدل 60BK1X

تلویزیون های ساخت شرکت شارپ دارای ضخامت بسیار کمتری نسبت به سایر برندهای تولید کننده تلویزیون می باشند. تلویزیون شارپ مدل 60BK1X دارای لبه های باریک بوده که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است. بیشتر قسمت جلویی این محصول را صفحه نمایش تشکیل می دهد. یکی از ویژگیهایی که ظرافت بسیار خاصی را به این محصول بخشیده طراحی پایه های آن می باشد که بسیار ظریف بوده و به صورت هشتی شکل قرار گرفته اند. شرکت شارپ از پلاستیک درجه یک در ساخت این پایه های استفاده کرده است. فاصله این پایه ها با یکدیگر متناسب است. این محصول مجهز به پورتهای HDMI و USB می باشد که کاربر را قادر میسازد تا محتوای خود بر روی کامپیوتر و یا کارت حافظه را به تلویزیون انتقال داده و از آن استفاده کند. شرکت هایسنس از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. همچنین این مدل دارای تغییراتی نسبت به نسخه های قبلی می باشد، به طوری که در این محصول شرکت شارپ از بلندگوهای جدید در قسمت جلویی استفاده کرده تا ضمن حفظ تمرکز کاربر در هنگام تماشای لحظه های حساس در انتخاب محصول توسط کاربران نقش به سزایی داشته باشد.

 design

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

60BK1X

سال عرضه

2018

سری

BK1X

برند

شارپ / SHARP

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

60

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

طراحی
نوع پایه

هشتی شکل

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون شارپ مدل 60BK1X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط